abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145490996
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
De 10 geboden van dit topic:

1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
pi_145491025
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Studeer je nog of ben je op maandag altijd vrij?
Ik heb elke dag vakantie, hoezo? :)
pi_145491031
Geen te dikke nek op je Ui Rijst _O_
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_145491057
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb elke dag vakantie, hoezo? :)
Haha, werkloos?

Of rentenieren :7 ?
pi_145491112
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:10 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, werkloos?
Of rentenieren :7 ?
haha lol werken? Waarom zou ik dat doen. Ik heb een wajong uitkering is veel chiller :P
pi_145491117

2,5k 8)7
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:14:06 #7
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_145491163
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

hoe bedoel je dom :')
Heb jij ooit tegen iemand van FOK een potje FUT gespeeld?
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:18:45 #8
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145491353
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb jij ooit tegen iemand van FOK een potje FUT gespeeld?
Ja, watdan?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_145491464
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha lol werken? Waarom zou ik dat doen. Ik heb een wajong uitkering is veel chiller :P
Heb ik met de topic titel toch nog een beetje gelijk dus ;)
pi_145491615
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb ik met de topic titel toch nog een beetje gelijk dus ;)
jup, niks mis mee toch? :s)
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:25:17 #11
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_145491618
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:18 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Ja, watdan?
Graag wedstrijdverslag en handtekening tegenstander.
Ben gewoon benieuwd of jij goed bent in FUT want daar gaat het hier tenslotte om.
En speel je op PS4?
pi_145491621
Speelde net een wedstrijd tegen een team met 2 spelers, maar ze speelde wel allebei op hun eigen naam. Ene speler heette Molenaar98 ander Teamsvoorwinst, iemand ervaring met het coöp spelen maar wel beide op een andere PS4? Of PS3 uiteraard?
pi_145491709
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
Speelde net een wedstrijd tegen een team met 2 spelers, maar ze speelde wel allebei op hun eigen naam. Ene speler heette Molenaar98 ander Teamsvoorwinst, iemand ervaring met het coöp spelen maar wel beide op een andere PS4? Of PS3 uiteraard?
Is op een ps4. Gewoon ingelogd met beiden accounts
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_145491713
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
Een potje FUT? Misschien waren ze allebei ingelogd op dezelfde console? Geen idee of dat kan eigenlijk.
pi_145491749
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is op een ps4. Gewoon ingelogd met beiden accounts
Ah oké. Nog nooit gezien vandaar, viel me alleen op.
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Een potje FUT? Misschien waren ze allebei ingelogd op dezelfde console? Geen idee of dat kan eigenlijk.
Ja het was inderdaad een potje FUT. Ik wist ook niet dat dat kon inderdaad.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:28:51 #16
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145491753
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Graag wedstrijdverslag en handtekening tegenstander.
Ben gewoon benieuwd of jij goed bent in FUT want daar gaat het hier tenslotte om.
En speel je op PS4?
Wedstrijdverslagen moet je maar terug zoeken in dit forum.
Tegenstanders: Lindgren, zhano, blanchito, trapz, toefjes, dreetje.

en wanneer ben je goed in FUT :') als je divisie 1 speelt of 6 miljoen bij elkaar kunt traden? uiteindelijk gaat het er toch alleen maar om dat mensen plezier hebben. :')
#FreeTrapz
pi_145491793
FUT en plezier. :')
pi_145491800
plezier :')
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:31:59 #19
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145491857
:')
pi_145491861
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ah oké. Nog nooit gezien vandaar, viel me alleen op.
[..]
Ja het was inderdaad een potje FUT. Ik wist ook niet dat dat kon inderdaad.
Heb zelf ook met een vriend die op bezoek was online gespeeld, bij aanmelden van controller vraagt hij wie deze gebruikt en moest hij zijn PSN gegevens invullen. Toen samen een wedstrijd online seizoenen gespeeld. Met FUT verder geen ervaring mee.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:32:16 #21
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145491873
ja je doet t toch voor je lol :') anders kan je het beter niet doen.
#FreeTrapz
pi_145491902
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb zelf ook met een vriend die op bezoek was online gespeeld, bij aanmelden van controller vraagt hij wie deze gebruikt en moest hij zijn PSN gegevens invullen. Toen samen een wedstrijd online seizoenen gespeeld. Met FUT verder geen ervaring mee.
Oké, nou volgens mij hadden hun er ook geen ervaring mee, want ze bakten er geen reet van _O-
pi_145492034
quote:
Robin van Persie

De eerste keer dat je me echt opviel was toen ik nog op Noord zat en jij Chivu een vies duwtje in z’n rug gaf, waarop Ajax uiteindelijk 1-1 speelde. Zonder Wikipedia er bij te pakken gok ik dat dit de laatste keer was dat Rotterdam Zuid punten mee terug uit Amsterdam nam, maar dat terzijde.

De tweede keer dat ik je live zag spelen stak je er met kop en schouders bovenuit, je was by far de beste man op het veld. Het was een wedstrijd op De Toekomst die jij je ook vast nog wel kan herinneren.

Persoonlijk snap ik nog steeds niet hoe iemand het in zijn stomme hoofd haalt een voetbalveld te betreden waar Marco van Basten op loopt maar andere Amsterdammers dachten daar die avond duidelijk anders over en hebben je de stad uit gejaagd. Onbegrijpend en afkeurend ben ik weg gegaan en ergens, mede geïnspireerd door jouw techniek en balvastheid die avond, heb ik toen toch wat sympathie voor je gekregen. Ondanks je geboortestad en nep-Marokkaanse accent is je techniek, mij en vele andere opgevallen. De sierlijkheid van Bergkamp met misschien zelfs wel iets meer kracht.

Jouw gezeik in Rotterdam, je vertrek naar London en dat je met een paar vriendjes een meisje hebt gevingerd op een hotelkamer is allemaal redelijk aan me voorbij gegaan. Ik had immers inmiddels een andere held; Klaas Jan Huntelaar. Na de onbegrijpelijke keuze om Huntelaar niet mee naar Duitsland te nemen voor het WK van 2006 heb ik jou met veel interesse gevolgd dat toernooi. Het was veel belovend, maar om echt uit te blinken kwam dat toernooi nog te vroeg voor je.

In het EK in Oostenrijk en Zwitserland speelde Nederland 2 ge-wel-di-ge wedstrijden tegen de finalisten van het WK, Italië en Frankrijk. Iedereen kan zich die wedstrijden nog herinneren maar om eerlijk te zijn, een rol heb jij daar niet in gespeeld. Robben en Sneijder waren dat toernooi, 6 jaar gelden, al zeer beslissend,fanatieke teamplayers en effectief.

De jaren erna, met Van Marwijk als coach van het Nederlands elftal, was jouw basisplaats gegarandeerd. Ik ben zeer benieuwd op welke intieme plekjes jij Bertje vroeger in Rotterdam heb gekieteld maar de trieste man is gewoon verliefd op je. Maar de aan pedofiele adoratie grenzende bewondering van Van Marwijk heeft ons volk het wereldkampioenschap gekost. JIJ hebt ons dat wereldkampioenschap gekost.

1 doelpunt in 8 wedstrijden in Zuid Afrika, net zoveel als Van Bronckhorst? De laffe keuzes van Bert van Marwijk en de schoppartijen van zijn schoonzoon heeft Nederland te schande gezet in 2010 en jij bent daar mede de belichaming van. In de WK finale heb je volgens mij niet 1x sucesvol de baal aangeraakt. Erger nog, 6 maanden later vertel je in een interview tegen The Sun dat de aankomende Champions League wedstrijd met Arsenal de ‘ belangrijkste wedstrijd uit je leven’ is. Jij moet jezelf kapot schamen!

Na 2 jaar een fantastische EK kwalificatie met Klaas Jan Huntelaar als vaste nummer 9 gespeeld te hebben kwalificeert Nederland zich met het grootste gemak voor het EK in Polen. Maar wat schetst onze grote verbazing, kort voor het EK gooit Van Marwijk het systeem en de vaste spits weer overboord. Met chaos, irritatie en een andermaal mislukt toernooi als gevolg. Jij hebt er geen last van, jij staat lekker te bellen, geeft geen persconferenties, scoort 1 doelpuntje in 3 wedstrijden en weet perfect in de media andere de schuld te geven.

Zo langzamerhand begin ik te beseffen dat jij geen teamspeler bent, egoïstisch, misplaatst arrogant, de rottende plek in elke selectie. Je grootheidswaanzin plakt inmiddels ook aan je vrouw, want zij vind dat jij de beste van de wereld bent, en iedere prijsuitreiking die iets anders zegt klopt niet. Ik zou persoonlijk uit voorzorg haar Twitteraccount dicht gooien uit respect voor de echte sterren van het hedendaagse voetbal. Winnaars als Messi, Ronaldo, Zlatan, Robben, Iniesta enzovoorts. Spelers die al hun hele loopbaan prijzen winnen ipv de 3 prijzen die jij hebt. Hebben jij en vrouwlief thuis wel TV of kijken jullie de hele dag geilend naar jou in de spiegel?

Dit jaar was weer zo’n hoogtepunt in je zelfbevlekking. Louis van Gaal had waarschijnlijk van Bert Van Marwijk gehoord wat voor trucjes jij allemaal met je tong kan en ging pontificaal met jou als zijn nieuwe toyboy op de tribune bij binnenlandse voetbalwedstrijden zitten.

Nou staan jouw voetbalkwaliteiten niet echt ter discussie; mooi doelpunt joh tegen het invalide Spanje en nog eentje tegen Australië maar verder heb je ook dit toernooi weer he-le-maal niets toegevoegd. Ik begrijp het wel, je was lang geblesseerd dit seizoen en het was erg warm in Brazilië. Maar in de geest van een TEAMsport was het beter geweest om met Huntelaar te spelen, fit, scherp, gedreven. Maar goed, dat was weer de keuze van de bondscoach en iedereen zou, net als jij, willen spelen.

De reden waarom ik hoop dat jij nooit meer voor het Nederlands elftal speelt zit hem in veel kleinere dingen. Je opgefokte reactie naar een journalist die naar de ‘ Schaduw van Robben’ vraagt. Een groot aanvoerder voedt een uitblinkende speler, jij dacht de concurrentie aan te moeten gaan. Je stompzinnige reactie op je wissel tegen Mexico, terwijl we 10 minuten daarvoor heldhaftig gekwalificeerd zijn sprak onze aanvoerder mokkend; “ tja, deze keer pakt de wissel goed uit”

En als klap op de vuurpijl je gebaartjes en zielige fitty met Pierre van Hooidonk tijdens en na de troostfinale. Iedere speler stapt bezweet naar Jack van Gelder, als kerels. Maar niet Robin van Persie, hij staat boven het volk, eerst douchen, haartjes glad, en dan op nationale tv een kleuterschool gesprek voeren tegen iemand die totaal gelijk had in zijn kritiek. Je hebt dit WK maximaal op 70% van je kunnen gespeeld, meer zat er niet in. Wees dan een kerel en gedraag je daarnaar.

3 WK’s en 2 EK’s op je CV en het enige wat de hele wereld zich nog van jou gaat herinneren is die kopbal tegen Spanje en je fucking irritante gedrag. Mooie interlandloopbaan zou ik zeggen!

Arjen Robben is de echte aanvoerder van Oranje, dat heeft iedereen gezien. Huntelaar is voor mij de beste nummer 9 van Nederland. Wat Hiddink verder met jou doet in het elftal interesseert me niet meer, maar je zal hem vast wel even geil kietelen.
bron - https://johnkirwanblog.wordpress.com/2014/07/18/robin-van-persie/

Mooi, oud, stukje... maar weer helemaal relevant. Waarschijnlijk te lang voor de wat simpelere mensen.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:38:40 #24
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_145492115
yes van Basten in een pack

SPOILER
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_145492129
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mooi, oud, stukje... maar weer helemaal relevant. Waarschijnlijk te lang voor de wat simpelere mensen.
Godver, nou moet ik het nog helemaal lezen ook :(
pi_145492248
quote:
[..]
Had het stukje al gelezen. Hij haalt een aantal punten aan die helemaal kloppen, maar hij gaat ook wel heel makkelijk door de bocht bij een aantal andere punten. Ik zou wel eens willen zien wat voor kritieken er waren geweest als je Huntelaar opgesteld had bij de 2 afgelopen WK's.
pi_145492250
Lloris verkocht. Echt bizar hoe slecht hij is. Keepers zijn sowieso kut, maar deze man..pff _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145492306
quote:

[..]

Ik deel de mening van de schrijver maar het lijkt wel of dat vingermeisje in dat hotel zijn dochter was zo persoonlijk maakt ie het :')
Elke dag
pi_145492413
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Had het stukje al gelezen. Hij haalt een aantal punten aan die helemaal kloppen, maar hij gaat ook wel heel makkelijk door de bocht bij een aantal andere punten. Ik zou wel eens willen zien wat voor kritieken er waren geweest als je Huntelaar opgesteld had bij de 2 afgelopen WK's.
Na de penalty afgelopen donderdag(?) had ik het weer helemaal gehad met dit verschrikkelijke mannetje. Huntelaar loopt om hem en hij kijkt als een meisje van 6 de andere kant op. Van mij mag Van Persie zich gaan focussen op zijn carrière bij MU en het Nederlands elftal lekker zijn ding laten doen.

quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik deel de mening van de schrijver maar het lijkt wel of dat vingermeisje in dat hotel zijn dochter was zo persoonlijk maakt ie het :')
Haha ja het lijkt wel alsof er iets persoonlijk dwars zit. De haat zit diep maar daardoor vind ik het wel lekker lezen.
pi_145492418
Op welke manier spelen jullie trouwens coop? Gewoon beide op PS thuis en dan via online seizoenen bij coop.
pi_145492441
quote:
[..]
Wat een bizar slecht gekleurd stuk :') , door een ajax fan.

Iedereen zit ook weer te zeiken op van Persie, terwijl Huntelaar net zo goed fout is, door maar door te gaan met die gebaren (één keer was ook wel duidelijk geweest). Denk dat van Persie nog netjes reageerde als je het bijvoorbeeld zou vergelijken met Ibrahimovic :P .
pi_145492465
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:47 schreef vanpers het volgende:
Op welke manier spelen jullie trouwens coop? Gewoon beide op PS thuis en dan via online seizoenen bij coop.
Jup.
Over coop gesproken, TT ?!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145492480
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:48 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Iedereen zit ook weer te zeiken op van Persie, terwijl Huntelaar net zo goed fout is, door maar door te gaan met die gebaren. Denk dat van Persie nog netjes reageerde als je het bijvoorbeeld zou vergelijken met Ibrahimovic :P .
Tegen Ibra zou niemand zijn mond open durven doen dat klopt :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145492497
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:48 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Iedereen zit ook weer te zeiken op van Persie, terwijl Huntelaar net zo goed fout is, door maar door te gaan met die gebaren. Denk dat van Persie nog netjes reageerde als je het bijvoorbeeld zou vergelijken met Ibrahimovic :P
Wat heeft het er nou mee te maken dat hij voor Ajax is man _O- En het gaat niet om het ene incident van afgelopen vrijdag maar om het algehele falen van RVP in het nationale elftal
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_145492518
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tegen Ibra zou niemand zon mond open durven zetten dat klopt :P
Maar Ibra is de beste speler ter wereld. :s)
pi_145492524
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Jup.
Over coop gesproken, TT ?!
Moet nog ff wat ophalen daarna kan k wel een uurtje
Elke dag
pi_145492535
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar Ibra is de beste speler ter wereld. :s)
De meest overschatte speler ter wereld
pi_145492559
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
_O-
Dat zeker niet. Ook niet de beste maar hij is niet overschat.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145492571
quote:
[..]
Wat heeft het er nou mee te maken dat hij voor Ajax is man _O- En het gaat niet om het ene incident van afgelopen vrijdag maar om het algehele falen van RVP in het nationale elftal
Dat het er wel heel dik bovenop ligt dat dit met een gekleurde bril is geschreven :P , en de haat er vanaf spat.
Ja en dan pakken ze de statistieken erbij en vergeten ze even dat van Persie bijna tegen alle grote landen heeft gespeeld en Huntelaar tegen veel meer kleine landen.
pi_145492577
quote:
[..]
Nee dat is balotelli
pi_145492588
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
_O-
Dat zeker niet. Ook niet de beste maar hij is niet overschat.
Begrijp me niet verkeerd hij is een hele goede speler, maar zo goed als mensen hem maken is hij echt niet.
pi_145492595
4312 :')

Ik ga weer lekker terug naar 433, lang leve de Hollandse voetbalschool. _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_145492629
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef Ozz-03 het volgende:
4312 :')
Ik ga weer lekker terug naar 433, lang leve de Hollandse voetbalschool. _O_
4-3-1-2 _O_ 10-1-1
pi_145492631
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hij is een hele goede speler, maar zo goed als mensen hem maken is hij echt niet.
Als ik van Persie 10 wedstrijden aan het werk zie speelt hij 1x heel goed, 1x redelijk en 8x gewoon ontiegelijk kut.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:53:20 #45
284871 DarkSonic2
pi_145492636
Ik vind Ribéry best wel overschat.

SPOILER
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_145492670
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind Ribéry best wel overschat.
SPOILER
Serero speelt niet eens een rol van betekenis in het hedendaagse voetbal. :')
pi_145492698
Als Serero vanaf nu nooit meer zou spelen zou het niemand opvallen.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:55:32 #48
284871 DarkSonic2
pi_145492700
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Serero speelt niet eens een rol van betekenis in het hedendaagse voetbal. :')
Minder bekende spelers kunnen ook over- of onderschat zijn.
pi_145492725
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Minder bekende spelers kunnen ook over- of onderschat zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
Als Serero vanaf nu nooit meer zou spelen zou het niemand opvallen.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:56:16 #50
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145492726
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee dat is balotelli
Die Markovic bij Liverpool is volgens mij ook een 'overschat talent'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')