abonnement Unibet Coolblue
pi_149331669
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:24 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
ook ik heb wat uitgeprobeerd, dit is mijn eerste zentangle. ik vind het best goed gelukt, ondanks de bibberige lijntjes! (met grijs gedaan, zie nu dat dat wat 'vaal' eruit ziet)
[ afbeelding ]
Mooi hoor! Je merkt vanzelf ook welke patroontjes je zelf fijn vindt om te doen. Ik ben zelf erg van de streepjes en driehoekjes.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_149383221
Dank je Biancavia :)

Hierbij poging 2. Van het weekend wil ik een boek over zentangle halen, iemand nog tips over boeken die echt duidelijk zijn voor beginners?

pi_149384575
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:35 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dank je Biancavia :)

Hierbij poging 2. Van het weekend wil ik een boek over zentangle halen, iemand nog tips over boeken die echt duidelijk zijn voor beginners?

[ afbeelding ]
Leuk hoor!
Dat Basisboek wat mocha paar posts naar boven heeft gepost is fijn. Die heb ik ook. Staan echt heel veel patronen in en stap voor stap uitgelegd ^O^
pi_149385003
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Leuk hoor!
Dat Basisboek wat mocha paar posts naar boven heeft gepost is fijn. Die heb ik ook. Staan echt heel veel patronen in en stap voor stap uitgelegd ^O^
Ah, die! Dan ga ik daar zaterdag naar op zoek! ^O^
pi_149401506
Mooi zouzomaarkunnen!! Erg leuk

Het basisboek komt bij Busch en vd Worp vandaan (gelijk met Promarkers besteld).
Maar volgens mij is het boek overal wel te krijgen. Sws bij Bol en Bruna.
Just Breathe
pi_149691288
Ik ben er sinds gister ook mee begonnen en ik kan er eigenlijk geen genoeg van krijgen! Echt super leuk... heb dat basisboek gekocht en heb de hele avond aan de tafel gezeten en bezig geweest.. Alleen heb ik het nog niet kunnen inscannen dus hopelijk komt dat ook snel..

Ik zie er geweldige werken tussen zitten, ook van mensen die zeggen dat het een beginseltje was, dan denk ik wow! Dan mag ik nog wel wat meer gaan oefenen .
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  zaterdag 14 maart 2015 @ 22:01:48 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150646318
Ik was weer begonnen met een nieuwe zentangle, alleen heb ik 'm vernaggeld, ben ik bang :'). Morgen maar eens zien of er nog wat aan te redden valt :).

quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:35 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dank je Biancavia :)

Hierbij poging 2. Van het weekend wil ik een boek over zentangle halen, iemand nog tips over boeken die echt duidelijk zijn voor beginners?

[ afbeelding ]
Goed resultaat voor een 2e keer :). Lijnen worden al veel strakker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 15 maart 2015 @ 08:26:03 #183
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150654946
Dank je! Ik zag nog een mooi voorbeeld voorbij komen op instagram, ik heb weer wat ideetjes op gedaan. :)

Jammer dat je hem niet goed gelukt vind, ik begin soms ook wel tig keer overnieuw. Je kan zo goed op weg zijn, een paar verkeerde lijnen en hij is volledig verpest.
Hopelijk kun je hem nog redden! ;)
  zondag 15 maart 2015 @ 08:47:53 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150655102
Niet zo goed gelukt is denk ik een understatement :@. Zentanglen in de trein is niet zo'n goed idee...

Ach ja, better luck next time.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150660300
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 08:47 schreef Samzz het volgende:
Niet zo goed gelukt is denk ik een understatement :@. Zentanglen in de trein is niet zo'n goed idee...

Ach ja, better luck next time.
:D

Misschien levert het juist wel bijzondere creaties op. :Y)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_158499997
*schopje voor mezelf*
Gisteren een workshop zentangle tekenen gedaan ( was wel echt heel basis)
Dus nu weer van plan om het weer vaker te doen ^O^
  Boks-Chick maandag 28 december 2015 @ 16:39:02 #187
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_158604705
Met de kerst ook een zentagle-pennenpakket cadeau gekregen en al heerlijk aan de slag gegaan :P

Ik had niet gedacht dat ik het zo erg leuk zo vinden. Ik weet niet hoe lang ik dit ga doen/volhouden, maar de start is er :D





lolwut
pi_158604784
quote:
19s.gif Op maandag 28 december 2015 16:39 schreef BrandX het volgende:
Met de kerst ook een zentagle-pennenpakket cadeau gekregen en al heerlijk aan de slag gegaan :P

Ik had niet gedacht dat ik het zo erg leuk zo vinden. Ik weet niet hoe lang ik dit ga doen/volhouden, maar de start is er :D






Leuk! *O*
  maandag 28 december 2015 @ 17:22:52 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_158606083
Mooi, BrandX :D. Leuk om te doen he?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Boks-Chick maandag 28 december 2015 @ 19:45:02 #190
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_158611773
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:22 schreef Samzz het volgende:
Mooi, BrandX :D. Leuk om te doen he?
:Y

Met tekenles op de lagere school tekenden we de beginletters van onze naam in gothische letters door elkaar en gingen die toen van binnen 'versieren'. Ik vond dat toen helemaal geweldig en heb het een tijdje gedaan (tot mijn 14e). Daarna nooit meer, om er nu achter te komen dat in feite we toen aan het zentaglen waren :D
lolwut
pi_158643065
Mooi, BrandX! Je hebt de feeling ervoor. Ik heb het alweer een tijd niet gedaan, ben nu met een oriëntatiecursus met allerlei materialen bezig. Wel heb ik een ideetje om aquarel met zentanglen te combineren, maar daar moet ik echt een keer voor gaan zitten als ik een hele dag de tijd heb. Dat zit er voorlopig even niet in.

Wat ik wel merkte is dat ik met het zentanglen steeds bij dezelfde patroontjes terugkwam. Op pinterest heb ik wel wat inspiratie opgedaan voor nieuwe dingetjes, maar ik hou niet zo van die patronen waar je echt bij moet nadenken.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Boks-Chick dinsdag 29 december 2015 @ 19:01:39 #192
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_158644175
Dank je Biancavia! Zelf zit ik te denken aan het ook zentanglen in andere kleuren. Niet zo zeer door elkaar, maar geheel in één kleur ipv zwart. Maar eerst maar hier even verder knutselen :P

Wat voor cursus is dat, waar je mee bezig bent?
lolwut
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:06:38 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_158892803
Wat is een goed boek hierover? Ik heb onderstaande dingen een jaar geleden ofzo gemaakt. Maar de contouren van de vogels steeds nagetekend van Pinterest enzo. Maar ik wil graag van die zelfopgebouwde vormen proberen te maken, met diepte. Maar ik weet niet hoe. Dat basisboek dat vind ik niet zo. Tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 januari 2016 @ 09:24:14 #194
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_158893399
Prachtig luchtbel!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_158893429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:06 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is een goed boek hierover? Ik heb onderstaande dingen een jaar geleden ofzo gemaakt. Maar de contouren van de vogels steeds nagetekend van Pinterest enzo. Maar ik wil graag van die zelfopgebouwde vormen proberen te maken, met diepte. Maar ik weet niet hoe. Dat basisboek dat vind ik niet zo. Tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! O+ _O_ _O_ We kunnen jou beter om tips vragen!
pi_158894595
Mooi BrandX en Luchtbel!

Dit is mijn laatste, alweer even geleden:



Ik heb me voorgenomen dit jaar meer te gaan tekenen en kleuren. :)
pi_158902577
Jeetje wat een talent hebben jullie allemaal zeg _O_
Ik heb nieuwe fineliners, tiles, doezelaar etc gekocht nadat ik die workshop gedaan had.
Maar ik durf haast mijn dingen niet te gaan posten omdat het niks voorstelt vergeleken met jullie :')
Maarja, verschil moet er zijn, dus als ik er mee bezig ben geweest ( vier alleen zaterdag mn verjaardag en word maandag geopereerd, dus kan nog wel ff duren) zal ik het wel gewoon posten hoor ;)
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:22:36 #198
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_158904754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:42 schreef Mieshka het volgende:
Mooi BrandX en Luchtbel!

Dit is mijn laatste, alweer even geleden:

[ afbeelding ]

Ik heb me voorgenomen dit jaar meer te gaan tekenen en kleuren. :)
Nice. zulke dingen wil ik graag leren.
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:12:43 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_158907916
Mooie zentangles allemaal *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Boks-Chick donderdag 7 januari 2016 @ 19:23:02 #200
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_158908246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje wat een talent hebben jullie allemaal zeg _O_
Ik heb nieuwe fineliners, tiles, doezelaar etc gekocht nadat ik die workshop gedaan had.
Maar ik durf haast mijn dingen niet te gaan posten omdat het niks voorstelt vergeleken met jullie :')
Maarja, verschil moet er zijn, dus als ik er mee bezig ben geweest ( vier alleen zaterdag mn verjaardag en word maandag geopereerd, dus kan nog wel ff duren) zal ik het wel gewoon posten hoor ;)
:{w gewoon plaatsen je zentangles! :Y
Minder ingewikkeld kan juist enorm mooi zijn.
Ik ben erg nieuwsgierig in ieder geval, en juist leuk om je ontwikkeling zo te doen en zien toch?
lolwut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')