Leuk!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef amaranta het volgende:
Ik wil dit met mijn leerlingen gaan doen
Ja bij dit soort tangles is ruitjespapier wel makkelijker ja. Maar goed bezig hoor, ziet er al goed uit voor een eerste keerquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:54 schreef Lijnloos het volgende:
Nou, eerste poging gewaagd vanavond:
[ afbeelding ]
Ik had nog een aantekeningen blok liggen en fineliners dus pinterest opgestart en proberen maar
Denk wel dat ruitjespapier fijner is. Gelukkig heb ik daar ook nog wel wat can op zolder liggen
Ditquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:02 schreef DonnaRush het volgende:
Ohwww, die is echt mooi Biancavia!
Sylvana, jij bent idd erg goed (geweest) voor CRE!
groep 4. Dus vrij jong.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Leuk!
Hoe oud zijn die leerlingen ongeveer?
Komt dat uit het workbook zentangles?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:49 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gisteren op mijn werk tussen door ook wat zitten doodlen en zentangelenTja, als je steeds een paar minuten moet wachten kan dat prima!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meteen 's middags een ruitjes schriftje gekocht en een geodriehoek en potloden bij de Hema... <3 Vandaag weer lekker bezig gaan!
Oke. Want ik wil hem ookquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:06 schreef Lijnloos het volgende:
Nee, gewoon van pinterest af... Die boeken die ik heb besteld zijn nog (lang) niet binnen.
Mooi! Lekker bezig geweest! Ben benieuwd naar wat je vandaag gemaakt hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:49 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gisteren op mijn werk tussen door ook wat zitten doodlen en zentangelenTja, als je steeds een paar minuten moet wachten kan dat prima!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meteen 's middags een ruitjes schriftje gekocht en een geodriehoek en potloden bij de Hema... <3 Vandaag weer lekker bezig gaan!
Heb je ze inmiddels al wel binnen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:06 schreef Lijnloos het volgende:
Nee, gewoon van pinterest af... Die boeken die ik heb besteld zijn nog (lang) niet binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |