was ik geheel verheugd dat het niet 'me laptop' was gebruikt ze 'is' ipv eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze vinden het allemaal 'gaaf' en 'mooi'.
Bruut!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was ik geheel verheugd dat het niet 'me laptop' was gebruikt ze 'is' ipv eens.
![]()
Dan verdien je ook dat je kattenplaatjes ondersteboven zitten na openklappen
Wat zonde van die laarsjesquote:
Oh my....quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:15 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen urn. Geloof ik
ik ben heel benieuwd naar het eindresultaatquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:23 schreef rebel-angel het volgende:
in 1 van die groepen vroeg er ook iemand om tips hoe ze de binnenkant van haar saaie auto kon pimpen![]()
kom maar op met de gesso en servetten op het dashboard
quote:Wil graag deze kerstballen wat op pimpe, iemand een idee hoe ik ze mooi wit krijg. Alle ideeen zijn welkom.
Volgens mij vind hond er geen flikker aan..quote:Even samen gezellig creatief bezig zijn
in de reacties heeft ze het ook over "we"quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:11 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij vind hond er geen flikker aan..
quote:Zo leuk vind hij het
Of hij is van z'n sokken gegaan van alle dampen die er binnen hangenquote:
Is dat...? Lijkt op....? Nee, dat kan niet! Of toch....? Dit zal toch geen naaktloper van Oh-Oh zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:18 schreef moussy het volgende:
mijn hond moet zich ook altijd overal mee bemoeien![]()
[ afbeelding ]
Nee tis mijn naaktloperquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Is dat...? Lijkt op....? Nee, dat kan niet! Of toch....? Dit zal toch geen naaktloper van Oh-Oh zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |