abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 16:56:52 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145459640

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ € 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ € 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ € 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen. In september 2014 zullen België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg toegevoegd worden.

Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ € 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

Eigen DNS-proxy
Tunlr clone
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 16:57:37 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145459663
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met GTST?
Die bekijk ik per 1000 afleveringen achter elkaar
pi_145459697
Jim Jeffries op netflix. _O_ Wat een held.
pi_145459792
tvp
(she/her)
pi_145462222
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
is het een serie waar mannen ook naar kunnen kijken of gewoon teveel vrouwelijk gedoe?
ben niet gewoon series te kijken met vrouwen in de hoofrol.
Zeker ook voor mannen, mijn vriend en ik kijken het samen. :)

Sowieso is de echte hoofdrol dan wel Julianna Margulies (in de rol van Alicia Florrick), maar een aantal van de andere hoofdrollen zijn mannen.
pi_145462524
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Zeker ook voor mannen, mijn vriend en ik kijken het samen. :)
Sowieso is de echte hoofdrol dan wel Julianna Margulies (in de rol van Alicia Florrick), maar een aantal van de andere hoofdrollen zijn mannen.
ok thx zal ik eens bekijken als ik tussen series zit.
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 19:30:50 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145464302
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
is het een serie waar mannen ook naar kunnen kijken of gewoon teveel vrouwelijk gedoe?
ben niet gewoon series te kijken met vrouwen in de hoofrol.
Is helemaal geen vrouwenserie, de vrouwen zijn mannelijker dan de mannen, dat zijn n stel huilies af en toe.

Behalve Michael J Fox. Wat een held
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:00:39 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_145465726
Life on Mars is inderdaad tof. Heel lang geleden een keer gezien, ga hem denk ik voor de tweede keer kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_145467012
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Is helemaal geen vrouwenserie, de vrouwen zijn mannelijker dan de mannen, dat zijn n stel huilies af en toe.

Behalve Michael J Fox. Wat een held
Heb je elsbeth tascioni al langs zien komen? Zij heeft zo'n leuke bijrol! (Ook een emmy voor gekregen :) ). Verder vind ik van de vaste cast Eli het leukst.
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 20:37:34 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_145467862
Na bijna een maand netflix heb ik eindelijk Breaking bad uitgekeken _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_145480629
Begonnen aan Deadwood deze week! Gave serie zeg _O_
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Redactie Frontpage maandag 13 oktober 2014 @ 07:15:01 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145482049
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Heb je elsbeth tascioni al langs zien komen? Zij heeft zo'n leuke bijrol! (Ook een emmy voor gekregen :) ). Verder vind ik van de vaste cast Eli het leukst.
Ja die is top.

Vond Martha plimpton ook leuk in de bijrol en Cary Cole
  maandag 13 oktober 2014 @ 12:47:03 #13
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_145488380
Pramface seizoen 3 viel tegen :(

heb ook al gehoord dat serie gecanceld is geen Seizoen 4
  maandag 13 oktober 2014 @ 13:11:51 #14
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_145489143
Koning van Katoren gezien, was fan van het kinderboek, maar de film is helaas niet echt de moeite -O-
pi_145493371
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef Jovatov het volgende:
Koning van Katoren gezien, was fan van het kinderboek, maar de film is helaas niet echt de moeite -O-
Is dat nou die film dat hij iets ruilt voor eten?

Spoilertags lukt niet op mn telefoon dus dan maar even onduidelijk :-)
pi_145499004
Kan ik op mijn smart tv net zoiets doen als op Chrome? Dat ik dus naar believen het land kan switchen. Dus kan wisselen tussen Amerikaans en Nederlands? Of geldt dat meteen voor al mijn apparaten want mijn ouders kijken ook en die willen gewoon Nederlands kunnen kijken op hun tv.
pi_145499064
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef larry_flynt het volgende:
Kan ik op mijn smart tv net zoiets doen als op Chrome? Dat ik dus naar believen het land kan switchen. Dus kan wisselen tussen Amerikaans en Nederlands? Of geldt dat meteen voor al mijn apparaten want mijn ouders kijken ook en die willen gewoon Nederlands kunnen kijken op hun tv.
Nee, dan moet je echt in het modem zelf gaan klooien.
pi_145499147
We're The Millers is leuk :D Incl sexy strippende Jennifer Anniston. Mooi lijf voor een 45-jarige :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145499186
Ja die film was leuk! Jennifer blijft lekker!

Jammer, dat dat niet kan.... Dan houdt het op:( bedankt voor het antwoord iig!
  maandag 13 oktober 2014 @ 18:02:05 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145499410
Gisteren Saving Mr Banks gekeken.
Prettige feelgood movie over de schrijfster van Mary Poppins en Walt Disneys pogingen haar akkoord te krijgen voor de verfilming.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Donald Duck held maandag 13 oktober 2014 @ 18:09:45 #21
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_145499658
quote:
Ik gebruik zelf Unblock-Us. Die werkt met een DNS-server die je moet instellen op alle apparaten waarop je de dienst wil gebruiken. Vervolgens kun je op de website kiezen welke Netflix je wil zien. Dat wisselen werkt ook vanuit de browser van je TV

Deze land-instelling geldt dan voor alle apparaten waarop je de dienst heb ingesteld. Je kunt niet per apparaat een apart land kiezen. Maar zijn er apparaten waarop je altijd de Nederlandse wil, dan pas je daarop gewoon de server uiteraard niet aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_145501312
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef Copycat het volgende:
Gisteren Saving Mr Banks gekeken.
Prettige feelgood movie over de schrijfster van Mary Poppins en Walt Disneys pogingen haar akkoord te krijgen voor de verfilming.
Die heb ik toevallig ook dit weekend gekeken, vond het echt een verrassend leuke film! En was onder de indruk van Emma Thompson. :)
  Redactie Frontpage maandag 13 oktober 2014 @ 19:11:58 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145502079
quote:
Met unblock kun je op de NLse en een buitenlandse Netflix tegelijk kijken.

Je smarttv werkt op 1 DNS die je verandert op de site van unblock. Ik doe dat met de ipad
Op het tweede scherm/tweede ipad kan ik alleen kijken naar het land die je hebt geselecteerd via Unblock. Maar alleen als je op die 2e ipad OOK de DNS hebt veranderd. Heb je dat niet gedaan dan kijk je via de 2e ipad alleen naar de Nederlandse netflix
pi_145503354

Chelsea Handler: Uganda Be Kidding Me
In haar eerste stand-upcomedyspecial voor Netflix doet Chelsea Handler het relaas over haar Afrikaanse avonturen (met het nodige te gekke fotografische bewijsmateriaal).

Death Clique The – 2014 12 1:28 uur
In een verhaal dat gebaseerd is op ware gebeurtenissen leidt de vriendschap tussen drie tienermeisjes tot jaloezie, rivaliteit en moord.

Greatest Game Ever Played The – 2005
Amateurgolfer Francis Ouimet schokte de wereld op de US Open in 2013 toen hij verdedigend kampioen Harry Vardon versloeg. Zijn weg naar de top was echter niet gemakkelijk.

Littlest Pet Shop – 2012-2013 AL
Blythe woont boven de Littlest Pet Shop, een dagverblijf voor allerlei dieren. Als ze ontdekt dat ze met de dieren kan praten, volgen er hilarische, muzikale avonturen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:20:31 #25
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145521081
Staan er afleveringen van GTST op? Ik zie ze iig niet ^^.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')