De Jong kan nog geen GP2-pole rijden in een Mercedes F1quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
In een ART GP rijdt De Jong ook pole.
Aan het worden is een understatementquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die gast is echt heel erg goed aan het worden.
Ik zou niet weten waar McLaren 'm neer zou moeten zetten. Of gaat Button nu toch eindelijk met pensioen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aan het worden is een understatementKampioen 2de jaar FR2.0, vice-kampioen 1ste jaar FR3.5, vice-kampioen 1ste jaar GP2. (en als 1ste rookie de eerste race van het seizoen winnen muv van het allereerste seizoen, recordhouder meeste poles op rij). Dan ben je al gewoon in topper in de feeder series
Benelux heeft behoorlijk wat talent in huis voor de komende jaren
[ afbeelding ]
Met de steun van McLaren zal Stoffel hopelijk verder raken dan Frijns, die eigenlijk een betere trackrecord had met 3 titels op rij en de resultaten in de GP2 in een (destijds) bagger wagen....
En dan nog staat Magnussen op dit moment al te wachten. Als Honda een tweede team gaat voorzien van motoren dan kunnen ze misschien iets forceren. Of hij moet dusdanig hoge ogen gaan gooien in de GP2 dit jaar dat ie Magnussen voorbij gaat in rangorde. Maar dat is een kwestie van afwachten allemaal.....quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar McLaren 'm neer zou moeten zetten. Of gaat Button nu toch eindelijk met pensioen?
En dan is er ook nog ene Nyck de Vries...quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan nog staat Magnussen op dit moment al te wachten. Als Honda een tweede team gaat voorzien van motoren dan kunnen ze misschien iets forceren. Of hij moet dusdanig hoge ogen gaan gooien in de GP2 dit jaar dat ie Magnussen voorbij gaat in rangorde. Maar dat is een kwestie van afwachten allemaal.....
Was die niet aan Mercedes gelieerd?quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dan is er ook nog ene Nyck de Vries...
Die bedoelde ik ook nog met genoeg talent in huis, maar ik denk dat ie een beetje het kind van de rekening gaat worden omdat Mclaren al 2 jongens in huis heeft die al op hoger niveau rijden. Afhankelijk natuurlijk van het de stoelendans die komende jaren gaat plaatsvinden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dan is er ook nog ene Nyck de Vries...
Nouja toen McLaren en Mercedes nog samen waren dacht ik al toch? Maar wie hem dan nu heeft weet ik ff nietquote:
Hoi meneer van Damquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
het kind van de rekening gaat worden
quote:
Idd Mclaren.quote:
Dikke vinger naar jou Vosss, is een normaal Nederlands spreekwoord waar niet enkel van Dom patent op heeftquote:
Er lopen wel een paar ouwe knarren rond, maar die zouden ook zomaar nog even vijf jaar door kunnen gaan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook nog met genoeg talent in huis, maar ik denk dat ie een beetje het kind van de rekening gaat worden omdat Mclaren al 2 jongens in huis heeft die al op hoger niveau rijden. Afhankelijk natuurlijk van het de stoelendans die komende jaren gaat plaatsvinden.
Dat weet ik toch. Ik moest er alleen aan denken want van Dam is de enige die dat woord gebruikt op de nederlandse televisie volgens mijquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dikke vinger naar jou Vosss, is een normaal Nederlands spreekwoord waar niet enkel van Dom patent op heeft
Ik kom dan ook niet op tv, en anders kiest ie maar eieren voor zijn geld.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. Ik moest er alleen aan denken want van Dam is de enige die dat woord gebruikt op de nederlandse televisie volgens mij
Nee, ook Canamasas is een koekwausquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:01 schreef Funzel het volgende:
Maar de pace van Canamasas is zo slecht nog niet, alleen die vent is gewoon een idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |