Ik val niet op haar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij valt op meiden met een dikke reet?
Nep. Snap echt niet wat mensen in haar zien, er zijn 100000x mooiere meiden met betere billen (en dan wel natuurlijk).quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Jellereppe het volgende:
Ze heeft wel een dikke ass. Daar kan je gewoon je auto in kwijt.
Voor een one-nightstand zou 9 van de 10 mannen geen nee tegen haar zeggen, maar vaste relatiemateriaal is het niet en er zijn zeker veel mooiere meiden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Nep. Snap echt niet wat mensen in haar zien, er zijn 100000x mooiere meiden met betere billen (en dan wel natuurlijk).
Als ze uit de douche komt schrik je wel andersquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor een one-nightstand zou 9 van de 10 mannen geen nee tegen haar zeggen, maar vaste relatiemateriaal is het niet en er zijn zeker veel mooiere meiden.
Damn, dat is al heel wat minder. Lijkt opeens gewoon op een normale meid die je gewoon op het station niet eens zou zien lopen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Als ze uit de douche komt schrik je wel anders
[ afbeelding ]
Ik wil der anaconda wel proeven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:41 schreef KimKimberley001 het volgende:
Zit ik muziek te luisteren komt "anaconda" van nicki minaj...
Klacht: nicki minaj
Klacht 2: anaconda
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:11 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik wil der anaconda wel proeven.
Je mag er best voor uitkomen dat je graag grote zwarte penissen wil proeven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wacht, terechte klacht.
Wat een kattegezang. Kom op, wat is dat.
Betekent dat anaconda?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je mag er best voor uitkomen dat je graag grote zwarte penissen wil proeven.
En een dik varken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:11 schreef 2dope het volgende:
KimberleyTS is een jaloerse woonwagenclown
Netjes dat je het toegeeft. Het is al een eerste stap in de goede richting in je verder walgelijke topic.quote:
Domme mensen begrijpen niet hoe het werkt:quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:41 schreef KimKimberley001 het volgende:
Eerste wat in me opkwamquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:30 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Domme mensen begrijpen niet hoe het werkt:
1. Maak slechtste muziek ooit
2. Domme mensen gaan het delen en zeggen iets als 'omg dit is echt slecht'
3. Winst
Oh boodschap van Nicki Minaj: Dankje voor de gratis reclame, dom hoertje.
Pussy like girls, damn, is my pussy gay?quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:17 schreef GhpH het volgende:
Ma anaconda don't
Ma anaconda don't
Ma anaconda don't
Want
NONE
Unless you got
BUNS
HUN
"The worst about bad songs is that those are the songs that get stuck in your head for eternity."
~ Benjamin Franklin
Ahhhh... eeuhmm..quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pussy like girls, damn, is my pussy gay?
It's a holiday- Play with my pussy day!
Pussy this, pussy that, pussy cakin'
Pussy ride dick like she a Jamaican
Pussy stay warm, pussy on vacation
You loose bitches need a pussy renovation
You can eat it with a pussy reservation
Pussy 'bout to get a standing ovation
Clap, clap, clap for this pussy, nigga
But I can't give this pussy to a pussy nigga
- Nicki Minaj
Ze schrijft trouwens nog echt haar eigen teksten ook
is wel de song+video van het jaar dus weet niet waar je het over hebt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:41 schreef KimKimberley001 het volgende:
Omdat toch wel 3/4 van de wereld minder intelligent is ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef Casiotone het volgende:
[..]
is wel de song+video van het jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |