abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145517678
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef suddenintuition het volgende:
en hier werd hetzelfde artikel ( wat ook in het AD had gestaan )

t o t a a l kapot geschreven, door ene Bert Brussen van Postonline
die er een `kermis-artikel ` van wist te maken, waardoor vervolgens het AD zich genoodzaakt voelde
om een rectificatie te plaatsen alsof die hele orgaanhandel niet bestaat.

Geen wonder, het artikel is koren op de molen, voor de tegenstanders ( en overheden natuurlijk )
hier de link : http://omg.thepostonline.(...)meen-dagblad-courant

die Bert Brussen had een `taakje ` .............supergrappig geschreven
Mooie link:
404 - Deze pagina bestaat helaas niet
En je link over orgaanhandel in het AD is gerectificeerd. Want "De basis voor het verhaal bleek bij nader inzien onvoldoende. ".

Blijft weinig over van je bronnen. Of heb je er nog een paar die wel okay zijn?
Oh wacht, het is vast allemaal een complot.
Make my day!
pi_145517790
Make my day!
pi_145517863

[ Bericht 54% gewijzigd door suddenintuition op 14-10-2014 00:27:07 ]
pi_145517886
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef suddenintuition het volgende:
toch vreemd al die vermissingen, ik geloof wel dat er kernen van waarheden in zitten,
al hoeft niet iedereen aan orgaanhandel onderworpen te worden van al die vermissingen
maar in deze zaak, ga ik toch die richting op, ook al vanwege dit artikel dus :

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws1232617/
??
"Vader vermoorde Thomas: "Mijn leven is verwoest" "
Wat heeft dat met deze zaak te maken? Er staat niets over orgaanhandel in dat artikel.

Kun je overigens hier nog antwoord op geven:
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:07 schreef agter het volgende:

[..]

Zou je ook bronnen kunnen posten bij al je verhalen? Wat is je bron voor een grot daar gebruikt door drugsdealers?
Make my day!
pi_145518037
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef agter het volgende:
[..]
??
"Vader vermoorde Thomas: "Mijn leven is verwoest" "
Wat heeft dat met deze zaak te maken? Er staat niets over orgaanhandel in dat artikel.
Kun je overigens hier nog antwoord op geven:
[..]
daar was ik dus naar op zoek, nog niet gevonden...
pi_145518079
Ik dacht dat de berichten van jackie12 ver gezocht waren, maar vergeleken met sudden zijn die theorieën ineens zeer realistisch. Jackie probeert in ieder geval nog met de feiten te werken, sudden verzint de feiten voor het gemak gewoon zelf.

Misschien dat je het zelf niet door hebt sudden, maar het niet onderbouwen van je beweringen en het negeren van de echte feiten werkt redelijk verstorend in de discussie. Bovendien is dit respectloos tegenover andere leden die dit wél doen. Daarnaast is je schrijfstijl om te huilen. Als je niet weet hoe je moet discussiëren kun je beter een andere hobby zoeken.

Ik wil je in ieder geval vragen te stoppen met het vervuilen van dit topic door normaal te posten of uit de discussie te stappen, want je voegt op deze manier echt niets relevants toe. En ik denk dat ik niet de enige ben die dit vind.
pi_145518117
Even over de OP
Waaruit blijkt dat K en L om 10.45 zijn vertrokken vanaf het hostel met een taxi?
Ik heb dit nergens kunnen lezen. Toch staat het in de OP.

Verder over het belschema van Geruisloos. Klopt het dat op 1 april om 16.39 de telefoon aan is gedaan?

En Geruisloos zou je de tekst "battery half full kunnen zetten in de ochtend ipv na de 1e noodoproepen.
Zette mij van de week op het verkeerde been omdat ik dacht dat ze toen pas halfleeg waren.

Verder valt het me op dat in bijna iedere reportage die ik zie er plotsklaps mensen voorbij komen.
Vaak met koeien.
Toch vreemd dat K en L helemaal niemand zijn tegengekomen in al die dagen.
pi_145518176
Dit is de laatste versie van het schema, alleen is deze nog niet aangepast in de OP.

Volgens deze bron stonden de telefoons al aan bij de eerste noodoproep. Dit zou ik nog duidelijker kunnen maken in de volgende update van het schema. Goed punt.
pi_145518262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef jackie12 het volgende:
Even over de OP
Waaruit blijkt dat K en L om 10.45 zijn vertrokken vanaf het hostel met een taxi?

Verder over het belschema van Geruisloos. Klopt het dat op 1 april om 16.39 de telefoon aan is gedaan?

En Geruisloos zou je de tekst "battery half full kunnen zetten in de ochtend ipv na de 1e noodoproepen.
Zette mij van de week op het verkeerde been omdat ik dacht dat ze toen pas halfleeg waren.

Verder valt het me op dat in bijna iedere reportage die ik zie er plotsklaps mensen voorbij komen.
Vaak met koeien.
Toch vreemd dat K en L helemaal niemand zijn tegengekomen in al die dagen.
in het originele schema, ook uit de OP (registro de llamadas), staat niet dat ze op 1 april om 16.39 de telefoons aangezet hebben. Voor alles wat wij weten, kon hij al 2 dagen aangestaan hebben.

Ik ga er van uit dat ze al aan stonden.
Make my day!
pi_145518411
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef Geruisloos het volgende:
Dit is de laatste versie van het schema, alleen is deze nog niet aangepast in de OP.
[ afbeelding ]
Volgens deze bron stonden de telefoons al aan bij de eerste noodoproep. Dit zou ik nog duidelijker kunnen maken in de volgende update van het schema. Goed punt.
Als de telefoons aan hebben gestaan dan moeten ze dus gedurende de 1e april "netwerkbereik" hebben gehad .
Is het bekend op welk tijdstip er voor de laatste keer netwerk bereik is geweest?
pi_145518468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als de telefoons aan hebben gestaan dan moeten ze dus gedurende de 1e april "netwerkbereik" hebben gehad .
Is het bekend op welk tijdstip er voor de laatste keer netwerk bereik is geweest?
Ja dat is bekend. Ergens tussen 13:20 en 13:40 geloof ik. De vader van Kris noemt de tijd in de video van hun Pianista hike. Dus in ieder geval ergens tussen de mirador en de quebrada.
pi_145518541
deze was het : misschien al gepost hier, maar ik heb `m niet voorbij zien komen,

http://www.rtvutrecht.nl/(...)-niet-verdwaald.html

dus ook voor 1 april, is er geen onderzoek gedaan, mooi zo, goed werk dus,
maar niet heus
pi_145518738
Bedankt voor plaatsen van NRC artikel!

Maar als we reëel zijn hebben de grote zoektochten niets uitgehaald en zijn er veel vondsten gedaan door lokale inwoners (met een bijzondere timing overigens). Is het raar om te verwachten dat zij (lokale inwoners/indianen) meer hadden kunnen vinden binnen een half jaar aangezien zij veel paden eigen hebben gemaakt en dat vast regelmatig moeten bewandelen? Waarom is er tot zover niet meer gevonden door wie dan ook?
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 01:12:48 #239
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145519001
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:57 schreef MidnightB00m het volgende:
Bedankt voor plaatsen van NRC artikel!

Maar als we reëel zijn hebben de grote zoektochten niets uitgehaald en zijn er veel vondsten gedaan door lokale inwoners (met een bijzondere timing overigens). Is het raar om te verwachten dat zij (lokale inwoners/indianen) meer hadden kunnen vinden binnen een half jaar aangezien zij veel paden eigen hebben gemaakt en dat vast regelmatig moeten bewandelen? Waarom is er tot zover niet meer gevonden door wie dan ook?
Er valt gewoon niet zoveel te vinden. We praten over twee meisjes van max. 60 kg, waarvan vermoedelijk twee maal 55 kg. is opgegeten. Ik neem aan dat je niet wil zoeken in de uitwerpselen van de predatoren.

Blijft over max. 10 kg. aan botten waarvan een gedeelte - goddank - reeds is gevonden. Deze botten kunnen liggen in een gebied van vele tientallen kilometers lang en breed. Dat is erger dan zoeken naar een naald in een hooiberg.

Wat kleding betreft, is er het spijkerbroekje gevonden en de bh's. De rest van hun kleding past opgevouwen in een sigarendoosje. Kans op vinden acht ik zeer klein.

Maar wie weet, vinden ze straks in december nog wat in de rivier. Vermoedelijk helpt het dan wel weer een beloninkje uit te loven voor elk gevonden object.

O ja, nog drie schoenen. Waarvan twee wellicht nog herbruikbaar.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 01:13:37 #241
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145519013
Leve de (zonne)koning.
pi_145519018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef suddenintuition het volgende:
[ Bericht 54% 100% gewijzigd door suddenintuition op 14-10-2014 00:27 ]
Vaker doen, Sudden, je bent op de goede weg!
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 01:17:49 #243
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145519084
quote:
Oud nieuws, allemaal reeds lang weerlegd.
pi_145519181
http://i.imgur.com/yIZkDOk.jpg
ToniB zou jij de foto van het plateau hier kunnen plaatsen voor vergelijking
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 02:18:04 #245
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145519864
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef jackie12 het volgende:
Even over de OP
Ze zijn om 10:45 vertrokken uit Boquete. Dat staat in het videoverslag van de ouders van Kris bij EenVandaag:

Er heeft zich een taxichauffeur als getuige gemeld: Leonardo M. Dat is de enige getuige over het vervoer van Boquete naar El Pianista, en we hebben niet vernomen dat zijn verklaring is ingetrokken. Het vraagteken achter de taxi (?) geeft aan dat er twijfels over zijn.
Als jij andere getuigen kan vinden dan horen we dat natuurlijk graag.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145519930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 02:18 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ze zijn om 10:45 vertrokken uit Boquete. Dat staat in het videoverslag van de ouders van Kris bij EenVandaag:
[ afbeelding ]

Er heeft zich een taxichauffeur als getuige gemeld: Leonardo M. Dat is de enige getuige over het vervoer van Boquete naar El Pianista, en we hebben niet vernomen dat zijn verklaring is ingetrokken. Het vraagteken achter de taxi (?) geeft aan dat er twijfels over zijn.
Als jij andere getuigen kan vinden dan horen we dat natuurlijk graag.
Ik heb het over dezelfde taxichauffeur. Hij zou ze ergens tussen 1330 en 1400 hebben
opgehaald met 2 Panamesen in de taxi. Deze
getuigenis is net zo onbetrouwbaar als de getuigenissen van Martina, Oliva de Kam, Casa san Pedro, Frank Abidail, Sigrid,Lorenzo G.en Plinio.
Toch zijn alle andere getuigen uit de OP gehaald maar deze niet.
Je kunt niet de ene onbetrouwbare eruit halen en de andere niet.

Voor mij is het onduidelijk hoe laat de meiden zijn vertrokken vanaf hun hostel/taalschool en op wat voor manier ze bij of de Pianista zijn gekomen.
Zo zou het ook in de OP moeten staan vind ik.

maar je hebt gelijk dat t zo staat 1045.vertrek Boquete. Maar waar ze het vandaan halen is mij een raadsel.

ik heb zelf al tijden het idee: 13 uur mirador min wandeling en taxi is ongeveer 1045.
Met dezelfde duim die jij vanochtend postte maar zonder sterke bron of betrouwbare getuigenis.(hier bedoel ik jou niet mee)

[ Bericht 3% gewijzigd door jackie12 op 14-10-2014 02:40:41 ]
pi_145520015
okee, hier nog meer nieuws dan ( bijvoorbaat al oud natuurlijk...? )

http://www.vermist.nl/nie(...)rmissingen-per-jaar/

en van de drugs :
http://www.boqueteguide.com/?tag=panama-drugs

http://www.hablayapanama.com/nl/faqs/boquete-panama-safety/
in deze link is Panama het `veiligste `land van Latijns Amerika, maar er worden wel 1000 tips
gegeven om je veiligheid te garanderen ( gezellig dus, om daar naar toe te gaan. )

dan :
http://www.forum.viva.nl/list_message/16084616
Lees ook de reacties daaronder, er is er 1 van een zekere Morales
pi_145520042
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef vronie het volgende:
http://i.imgur.com/yIZkDOk.jpg
ToniB zou jij de foto van het plateau hier kunnen plaatsen voor vergelijking
die foto, net alsof je in een een of andere kuil zit, of iets
en vervolgens omhoog kijkt, je ziet de sporen van het naar beneden glijden
pi_145520076
ik kan me niet voorstellen, dat gidsen, daar in de buurt, bepaalde plekken van de foto `s
niet zouden kunnen herkennen ( of locals )
ik vind dat onbegrijpelijk
pi_145520118
is die foto van de link van vronie net, misschien gemaakt VOOR of NA
die foto met die rode-zakken-takken ??
Want dan is die foto van de rand, als je omhoog kijkt, misschien wel waar ze vanaf is gevallen
en op die steen terecht gekomen.
misschien

[ Bericht 0% gewijzigd door suddenintuition op 14-10-2014 03:10:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')