Mooie link:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef suddenintuition het volgende:
en hier werd hetzelfde artikel ( wat ook in het AD had gestaan )
t o t a a l kapot geschreven, door ene Bert Brussen van Postonline
die er een `kermis-artikel ` van wist te maken, waardoor vervolgens het AD zich genoodzaakt voelde
om een rectificatie te plaatsen alsof die hele orgaanhandel niet bestaat.
Geen wonder, het artikel is koren op de molen, voor de tegenstanders ( en overheden natuurlijk )
hier de link : http://omg.thepostonline.(...)meen-dagblad-courant
die Bert Brussen had een `taakje ` .............supergrappig geschreven
Precies.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En deze:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-en-de-neptaxi.dhtml
??quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef suddenintuition het volgende:
toch vreemd al die vermissingen, ik geloof wel dat er kernen van waarheden in zitten,
al hoeft niet iedereen aan orgaanhandel onderworpen te worden van al die vermissingen
maar in deze zaak, ga ik toch die richting op, ook al vanwege dit artikel dus :
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws1232617/
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:07 schreef agter het volgende:
[..]
Zou je ook bronnen kunnen posten bij al je verhalen? Wat is je bron voor een grot daar gebruikt door drugsdealers?
daar was ik dus naar op zoek, nog niet gevonden...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef agter het volgende:
[..]
??
"Vader vermoorde Thomas: "Mijn leven is verwoest" "
Wat heeft dat met deze zaak te maken? Er staat niets over orgaanhandel in dat artikel.
Kun je overigens hier nog antwoord op geven:
[..]
in het originele schema, ook uit de OP (registro de llamadas), staat niet dat ze op 1 april om 16.39 de telefoons aangezet hebben. Voor alles wat wij weten, kon hij al 2 dagen aangestaan hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef jackie12 het volgende:
Even over de OP
Waaruit blijkt dat K en L om 10.45 zijn vertrokken vanaf het hostel met een taxi?
Ik heb dit nergens kunnen lezen. Toch staat het in de OP.
Verder over het belschema van Geruisloos. Klopt het dat op 1 april om 16.39 de telefoon aan is gedaan?
En Geruisloos zou je de tekst "battery half full kunnen zetten in de ochtend ipv na de 1e noodoproepen.
Zette mij van de week op het verkeerde been omdat ik dacht dat ze toen pas halfleeg waren.
Verder valt het me op dat in bijna iedere reportage die ik zie er plotsklaps mensen voorbij komen.
Vaak met koeien.
Toch vreemd dat K en L helemaal niemand zijn tegengekomen in al die dagen.
Als de telefoons aan hebben gestaan dan moeten ze dus gedurende de 1e april "netwerkbereik" hebben gehad .quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef Geruisloos het volgende:
Dit is de laatste versie van het schema, alleen is deze nog niet aangepast in de OP.
[ afbeelding ]
Volgens deze bron stonden de telefoons al aan bij de eerste noodoproep. Dit zou ik nog duidelijker kunnen maken in de volgende update van het schema. Goed punt.
Ja dat is bekend. Ergens tussen 13:20 en 13:40 geloof ik. De vader van Kris noemt de tijd in de video van hun Pianista hike. Dus in ieder geval ergens tussen de mirador en de quebrada.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als de telefoons aan hebben gestaan dan moeten ze dus gedurende de 1e april "netwerkbereik" hebben gehad .
Is het bekend op welk tijdstip er voor de laatste keer netwerk bereik is geweest?
Er valt gewoon niet zoveel te vinden. We praten over twee meisjes van max. 60 kg, waarvan vermoedelijk twee maal 55 kg. is opgegeten. Ik neem aan dat je niet wil zoeken in de uitwerpselen van de predatoren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:57 schreef MidnightB00m het volgende:
Bedankt voor plaatsen van NRC artikel!
Maar als we reëel zijn hebben de grote zoektochten niets uitgehaald en zijn er veel vondsten gedaan door lokale inwoners (met een bijzondere timing overigens). Is het raar om te verwachten dat zij (lokale inwoners/indianen) meer hadden kunnen vinden binnen een half jaar aangezien zij veel paden eigen hebben gemaakt en dat vast regelmatig moeten bewandelen? Waarom is er tot zover niet meer gevonden door wie dan ook?
Vaker doen, Sudden, je bent op de goede weg!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef suddenintuition het volgende:
[ Bericht 54% 100% gewijzigd door suddenintuition op 14-10-2014 00:27 ]
Oud nieuws, allemaal reeds lang weerlegd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:13 schreef suddenintuition het volgende:
en deze :
http://www.camilleri.nl/2(...)rs-en-lisanne-froon/
Ze zijn om 10:45 vertrokken uit Boquete. Dat staat in het videoverslag van de ouders van Kris bij EenVandaag:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef jackie12 het volgende:
Even over de OP
Waaruit blijkt dat K en L om 10.45 zijn vertrokken vanaf het hostel met een taxi?
Ik heb dit nergens kunnen lezen. Toch staat het in de OP.
Ik heb het over dezelfde taxichauffeur. Hij zou ze ergens tussen 1330 en 1400 hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze zijn om 10:45 vertrokken uit Boquete. Dat staat in het videoverslag van de ouders van Kris bij EenVandaag:
[ afbeelding ]
Er heeft zich een taxichauffeur als getuige gemeld: Leonardo M. Dat is de enige getuige over het vervoer van Boquete naar El Pianista, en we hebben niet vernomen dat zijn verklaring is ingetrokken. Het vraagteken achter de taxi (?) geeft aan dat er twijfels over zijn.
Als jij andere getuigen kan vinden dan horen we dat natuurlijk graag.
die foto, net alsof je in een een of andere kuil zit, of ietsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef vronie het volgende:
http://i.imgur.com/yIZkDOk.jpg
ToniB zou jij de foto van het plateau hier kunnen plaatsen voor vergelijking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |