Je bent al hyped, deze post zegt genoeg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was wel toevallig dat Mono opeens over Ra2 begon dus ik dacht er is via DM lopen kutten over Ra2 om mij hyped te krijgen
Mijn ondertitel heb ik daar al op ingesteldquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:26 schreef BBQSausage het volgende:
Bierzuiper zou net iets meer kloppen ja
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn ondertitel heb ik daar al op ingesteld
Jepquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je bent al hyped, deze post zegt genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hip .. zo retro die jongenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo denkt populair te zijn met z'n RA2 :s
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jepgodver
i wanna pwn some noobs with my l33t haxs.. i have a k/d ratio from 3 to 1 .. heee heeeIk denk dat ik blij moet zien om te zeggen dat ik geen kenner ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Such hipsterquote:
Ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
Dankzij je 'l33t' dacht ik aan 13:37, en waarom ik die weer gemist heb, want het is weekend, dus genoeg kansen.
Maar toen was ik nog niet wakker.![]()
Schattig ditquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
Dankzij je 'l33t' dacht ik aan 13:37, en waarom ik die weer gemist heb, want het is weekend, dus genoeg kansen.
Maar toen was ik nog niet wakker.![]()
Bijnaquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
huhuhu blij dat ik geen kenner ben zegt ie dan, nerd
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jepgodver
i wanna pwn some noobs with my l33t haxs.. i have a k/d ratio from 3 to 1 .. heee heee3 op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs Stevie Wonder schiet beter
![]()
Daar gaat je dagquote:
komt omdat fok er constant uit ligtquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
Moet zeggen dat het wel een rare SC dag is vandaag hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |