Erica Terpstra was/ is ook niet de dunste en was ook minister van Volksgezondheid....quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal voor het grote publiek minder opvallen dan het overgewicht van de olifant waar dit topic over gaat.
Die was destijds ook niet heel geloofwaardig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:19 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Erica Terpstra was/ is ook niet de dunste en was ook minister van Volksgezondheid....
Als ze dat zou weten, zou ze wel wat aan haar spekgehalte doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:26 schreef Franknfurter het volgende:
Waarom heb je geloofwaardigheid nodig om fatsoenlijk beleid op basis van wetenschappelijk onderzoek te maken? Als huisarts weet zij heus wel wat gezond is hoor.
Wat moet jij een interessant leven hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze dat zou weten, zou ze wel wat aan haar spekgehalte doen.
De tering, wat een vetbult.
Ach, ik vind het ook onzin om haar af te serveren op basis van haar gewicht en ik moet eerder moeite doen om niet onder een 'aanbevolen BMI' te zitten dan er boven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
In dit soort topic pik je de speklappen er zo uit.
Ben je zwanger?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Pfff haten op dikke mensen.
Ik ben elke keer weer verbaasd hoe groot het lichaam kan worden.
De healtnazi's bedoel jequote:Op maandag 13 oktober 2014 10:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
In dit soort topic pik je de speklappen er zo uit.
Dan kun je het toch nog tot minister van Volksgezondheid schoppen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha nee. Misschien ben ik wel heel erg dik ?
In België.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kun je het toch nog tot minister van Volksgezondheid schoppen.
Als je iedereen die niet meebrult met je veroordeling gelijk verdacht maakt, dan ben je een healthnazi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je deze dame wat overdreven vindt qua omvang, ben je een healthnazi?
Deze dame is simpelweg veel en veel te dik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je iedereen die niet meebrult met je veroordeling gelijk verdacht maakt, dan ben je een healthnazi.
Klopt, maar... de bewustwording is de laatste paar jaar echt enorm toegenomen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Erica Terpstra was ook geen slanke den.
En ook enorm populair in Nederland.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Erica Terpstra was ook geen slanke den.
Uit medelijden ja :pquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ook enorm populair in Nederland.
Misschien hebben we stiekem sympathie voor dikkertjes.
De gezellige tantes zien wij graag.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ook enorm populair in Nederland.
Misschien hebben we stiekem sympathie voor dikkertjes.
Dat klopt ook. Juist omdat obesitas tegenwoordig wordt beschouwd als een van de ernstigste problemen voor de volksgezondheid. Daarom is de opmerking van die journalist ook wel terecht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klopt, maar... de bewustwording is de laatste paar jaar echt enorm toegenomen.
Je draait er om heenquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deze dame is simpelweg veel en veel te dik.
Ik heb haar eens ontmoet, erg aardige vrouw.quote:
Ik ben verder niet bekend met Maggie Blok. Is zij een gezellige tante? Of gewoon viesdik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De gezellige tantes zien wij graag.
Ik draai nergens om heen. Ze heeft zelf al niet eens de kennis en/of discipline om haar gewicht onder controle te houden. We hebben het hier niet over een paar kilogrammen teveel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je draait er om heen
Verder heeft haar dikheid niets met haar functioneren te maken
Of mag iemand die rookt ook geen gezondheidsminister worden?
En weer draai je er om heenquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik draai nergens om heen. Ze heeft zelf al niet eens de kennis en/of discipline om haar gewicht onder controle te houden. We hebben het hier niet over een paar kilogrammen teveel.
Daar geldt hetzelfde voor.
Ze komt idd erg vriendelijk over.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb haar eens ontmoet, erg aardige vrouw.
Kan me voorstellen dat veel mensen haar mogen.
[..]
Ik ben verder niet bekend met Maggie Blok. Is zij een gezellige tante? Of gewoon viesdik?
Dat is de boel omdraaien Pietje. Zowel in de eerste zin als in de laatste. De OP heb je kennelijk ook niet gelezen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer draai je er om heen
Ik zei dat als je iedereen die niet meebrult met je veroordeling gelijk verdacht maakt, dan ben je een healthnazi. Daar draai je omheen
Je vind dus verder dat iemand die niet voldoet aan jouw beeld geen minister kan zijn, dat is ook nogal smalspoordenken.
Je moet dan ook boer zijn om minister van landbouw te zijn?
Affiniteit met het onderwerp is toch alleen maar goed?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer draai je er om heen
Ik zei dat als je iedereen die niet meebrult met je veroordeling gelijk verdacht maakt, dan ben je een healthnazi. Daar draai je omheen
Je vind dus verder dat iemand die niet voldoet aan jouw beeld geen minister kan zijn, dat is ook nogal smalspoordenken.
Je moet dan ook boer zijn om minister van landbouw te zijn?
Dat lijkt me ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Affiniteit met het onderwerp is toch alleen maar goed?
Of zij te dik is of niet is niet het issue waar ik jou over aansprakquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de boel omdraaien Pietje. Zowel in de eerste zin als in de laatste. De OP heb je kennelijk ook niet gelezen.
Het heeft ook niets te maken met mijn beeld. Ook objectief bekeken is deze dame gewoon te dik.
Dan mis je toch echt iets of ben je werkelijk van een omvang als deze dame en heeft je dat een complex opgeleverd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of zij te dik is of niet is niet het issue waar ik jou over aansprak
Kijk dit bedoel ik, niet inhoudelijk de discussie aankunnen en op de man spelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan mis je toch echt iets of ben je werkelijk van een omvang als deze dame en heeft je dat een complex opgeleverd.
Wijze raad in dat geval: doe er wat aan. Bart de Wever is ook flink afgevallen en naar ik meen Erica Terpstra ook.
Je draait erom heen, Pietje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik, niet inhoudelijk de discussie aankunnen en op de man spelen.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer ben je niet waard, healtnazi
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik, niet inhoudelijk de discussie aankunnen en op de man spelen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:49 schreef Wombcat het volgende:
Het is natuurlijk een zware functie, daar moet je een gewichtig persoon voor hebben.
Nogmaals: ideaal toch ? Ze is dokter EN patiënt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:53 schreef waht het volgende:
Hersenen aangetast door de vetmassa en bijkomende gezondheidsproblemen.
gewichtigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:14 schreef Skillstorm het volgende:
Onzin. Gaat er om hoe ze functioneert.
Ze drukt ook een zware stempel op wat ze doet. Daar kun je niet omheen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe ze functioneert telt zwaar mee ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |