SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien oude stempel dingetje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
Serieus? Eigenlijk hoefde 't alleen op dag 3 en de laatste dag van mijn vk (als er na het afvallen alweer een stijging te zien is uiteraard) maar voor de 'leuk'.heeft de kraam.nog 1x extra gewogen. Heeft elke dag wegen echt zin vraag ik me af. Verschilt bljjkbaar ook weer per vk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd in de kraamweek ook elke dag gewogen![]()
Wat fijn dat de dag die zo chaotisch leek te worden, toch zo gezellig was!quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:37 schreef Dot. het volgende:
DyreEn ook Fazz naar nieuws
Sterkte!
Hier ook elke dag gewogen en bij mij werd bijvoeden niet als mijn beslissing voorgeschoteld, dus wij zaten op dag 1 al met zo'n spuit. Volgende keer kijk ik het wat langer aan, want hij had een dag niet gedronken omdat hij misselijk was van meconiumhoudend vruchtwater. Sja, dan zou ik ook afvallen
Mijn ouders wonen ruim een uur rijden en dat heb ik in mn kraamtijd wel een paar keer gedaan met Stip, ging prima! Voeden kan ook een parkeerplaats bijvoorbeeld, maar als hij sliep reed ik gewoon door. We hebben al snel een spiegel gekocht waarmee je via je achteruitkijkspiegel in de Maxi kunt kijken, want bij ons kan de airbag voor niet uit en moet Stip dus achterin.
Wanneer zijn jullie kleinen in een grotere autostoel gegaan? Stip schopt zo met zn voeten tegen de achterbank, maar hij mag toch nog in de Maxi tot hij met zn hoofd erbovenuit komt? Ik vraag me al helemaal af hoe dat in hemelsnaam moet gaan passen als je straks ook de grotere stoel achterstevoren moet zetten. Waar blijven die benen dan?
Het was gisteren nog best leuk! Een voordeel van laat komen was dat ik geen spelletjes hoefde te doen a la gesmolten chocola in luiers raden en dat de vervelende familieleden al weg warenDus gewoon heel fijn zitten kletsen met mn schoonzus en daarna nog gegeten bij mn ouders en mn nichtje van 2 nog even gezien
Mn eerste santastalk!quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:40 schreef non_conSTIPated_santa het volgende:
[..]
Wat fijn dat de dag die zo chaotisch leek te worden, toch zo gezellig was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kreeg van een vriendin de tip om B 's nachts eerst een speentje te geven voordat ie geflest zou worden. Vannacht voor het eerst geprobeerd om 2.45 uur. Slaapt ie gewoon door tot 7.30 uur dus nu officieel weer het klokje rond.. Als ie echt honger zou hebben gehad was ie wel eerder gekomen lijkt me toch?
Fazz veel sterkte hoorDat nieuws kun je toch ook best gewoon even hier melden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: je bent immers niet aan t wachten op streepjes. Of was überhaupt niet bezig met proberen. En hier zat mensen die naar een test kunnen kijken om te zien of er twee streepjes op staan of toch maar eentje.
Los daarvan, als je t zeker wilt weten, even naar de ha?
Mja omdat de situatie behoorlijk *ahum* ongebruikelijk is wist ik het ook even nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat nieuws kun je toch ook best gewoon even hier melden?
Edit: je bent immers niet aan t wachten op streepjes. Of was überhaupt niet bezig met proberen. En hier zat mensen die naar een test kunnen kijken om te zien of er twee streepjes op staan of toch maar eentje.
Los daarvan, als je t zeker wilt weten, even naar de ha?
Dit. En de HA kan verder ook weinig betekenen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vals positief bestaat trouwens niet is mij ooit verteld
nee hoor dit is die van onze voogdvriendenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit. En de HA kan verder ook weinig betekenen.
GM jij hebt een babyboom in je omgeving of niet?!hopelijk gaat het goed met de kleine.
Ow, ik dacht dat het weer een andere baby wasquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee hoor dit is die van onze voogdvrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |