abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:34:07 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145436817
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

KuikenGuppy
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:38:54 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145436919
Welkom nieuwe mama's *O*

Zoveel lieve foto's O+.

Spees, wat een eigen koppie heeft ze, wat vindt grote broer er van?

JM, ik heb je verhaal gevolgd in Z&G, fijn dat je zoon het zo goed doet en dat je bv zo goed loopt joh :D lieve foto ook, zo'n teer mannetje O+.

Loj, fijn dat de kraam nog wat langer kan helpen!

SQ ik vroeg me al af of ze ook oogjes heeft :+. Wat klink je heerlijk rozewolkerig O+.
KuikenGuppy
pi_145437306
Welkom JM en Spees! :W

GotC, de eerste stapjes al, wat goed!

Geppie, dat klink echt niet fijn zeg, hopelijk werkt de medicatie snel!

Erg offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:59:45 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_145437462
Och Dyre, wat verschrikkelijk :'( veel sterkte en knuffels voor jou :*
disclaimer
pi_145437672
Dyre :*
pi_145437754
Dot wat een gedoe vandaag. Ik zou ook behoorlijk opzien tegen zo'n dag. Is het allemaal gelukt? Al zou ik het nog 'erger' vinden om zoiets op een zondag te doen. Zondag is echt gezinsdag voor ons, waarop we lui zijn, lekker gaan wandelen met zijn allen etc. zolang het allemaal maar zonder verplichtingen is.

Eerste stapjes voor T van Gotc, wat een mijlpaalmoment hè?! *O*

Spees wat is ze mooi!

SQ fijn dat het goed met M en jou gaat. Slaapgebrek, je went er vanzelf aan. En met een beetje geluk gaat het al snel beter. En wat kijkt ze al helder zeg. O+

Ik zag ook nog een lachende Saar van GM voorbij komen. O+

JM welkom hier. :)

Ik ben vanmorgen naar de bibliotheek geweest om de jongens lid te maken. En nu liggen hier zachte boekjes van Pim en Pom en een knisper/voel boekje over een pandabeer in de box. O+ Het koffertje van boekstart is trouwens ook echt heel leuk, daar zaten bij ons twee leuke babyboekjes in.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:19:42 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_145438107
T. aan het stappen O+

Sq wat is ze cute O+

pi_145438312
dyre :*
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:30:35 #9
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145438439
Ahh, Dyre, wat rot ;(

Spees, wat een mooie dochter heb je daar!

SQ, fijn dat het zo lekker loopt joh O+

loj, hebben ze J zo vaak gewogen dan? S is 3x gewogen en was toen we de kraam wegstuurden nog niet op geboortegewicht. Nu wel (na 15 dagen was ze bijna 600 gram.boven geboortegewicht, 4185 gram).

T. Van GotC aan het stappen, wat knap!
pi_145438655
hier werd er iedere dag gewogen in de kraamweek...
S. 2014
J. 2016
pi_145438659
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:42:36 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145438749
Serieus? Eigenlijk hoefde 't alleen op dag 3 en de laatste dag van mijn vk (als er na het afvallen alweer een stijging te zien is uiteraard) maar voor de 'leuk'.heeft de kraam.nog 1x extra gewogen. Heeft elke dag wegen echt zin vraag ik me af. Verschilt bljjkbaar ook weer per vk.
pi_145438912
Per kraamzorg zelfs :P
F werd dacht ik iedere dag gewogen. E is geloof ik 3x gewogen.
pi_145439426
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 21:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
Serieus? Eigenlijk hoefde 't alleen op dag 3 en de laatste dag van mijn vk (als er na het afvallen alweer een stijging te zien is uiteraard) maar voor de 'leuk'.heeft de kraam.nog 1x extra gewogen. Heeft elke dag wegen echt zin vraag ik me af. Verschilt bljjkbaar ook weer per vk.
misschien oude stempel dingetje?
wij zagen haar gewicht dalen,dalen, dalen.... en stijgen stijgen stijgen...
S. 2014
J. 2016
pi_145439455
Bij mij wogen ze ook elke dag. En dan deden ze er ook nog heel krampachtig over terwijl alles ruim binnen de marges bleef. Je zal een onzekere mama zijn, dan is dat echt niet leuk. Zelfs nuchtere ik werd er onder invloed van alle hormonen een beetje onzeker van. -O-
pi_145439604
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:15:25 #17
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_145439875
Noh wat gaan jullie hard.

Ik zag heeeel veel leuke baby's O+

Dyre sterkte. Wel een heul lieve foto!

Hier werd ook elke dag gewogen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_145440809
Wat een schattige foto's van de pasgeborenen O+

Dyre sterkte met het missen van jullie poezenvriend :*
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_145441111
Dyre wat kut :*

Welkom JM en Spees wat een mooie mini mensjes weer O+ !!

Vanuit werk wegen wij ook elke dag :). Verschilt per organisatie!
♥ J & S
pi_145443917
Edit- dubbel
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_145444289
Ach dyre wat sneu :*
Tralalalaaa
pi_145447185
*Nachtploeg schuift aan :7 *

Och Dyre wat naar! Huisdieren moeten gewoon altijd blijven leven en nooit doodgaan. Sterkte :*

En yay voor JM en Spees, welkom en wat een lieve foto's !

En verder heb ik niet bijgelezen want gisteren hadden we een dag met kraamvisite die te lang bleven plakken ( }:| ) en een baby die elk uur aan de borst wilde en alleen wilde slapen in de draagdoek. Kortom: bekaf!

Maar wel een minimijlpaal gisteravond: Ik dacht; ik leg A. even in de wieg, kan ik tandenpoetsen en haar dan in slaap proberen te krijgen. Kom ik terug, slaapt ze al! Zelf in slaap gevallen om 23:30 *O* en doorgeslapen tot 2:45 O+ .

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2014 03:23:50 ]
pi_145447414
Thanks dames!
En sterkte Dyre, verdrietig...
En pittig dagje Razz, maar wat goed dat ze lekker zelf in slaap kan vallen!

En cute hoor Spees, lekker koppie O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 12 oktober 2014 @ 04:33:25 #24
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145447527
Wat goed Razz! En kraamvisite die te lang blijft }:|

Hier ook een mijlpaal, S.uze slaapt al de hele nacht in haar wieg! Ze heeft geen last vsn terugkomende voeding *O*
  zondag 12 oktober 2014 @ 06:08:29 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145447752
:W nachtploeg!

Hoewel 6 uur misschien telt als ochtend?

Dyre :* niet leuk om je huisdier te zien gaan -O-.

Razz, morgen/vandaag een wat rustiger dagje?

Hier hopelijk wel, gisteren hebben we de hele dag door visite gehad ivm de verjaardag van mijn man. We zijn er alle drie een beetje gaar van :O.
KuikenGuppy
pi_145447755
De bieb! Zo leuk Nikki :D

Dyre, wat zielig :*

Wat fijn Razz!

En ook zo fijn bij Soesa

Hier wordt dus iedere dag gewogen. Het ging prima en vanaf dag 5 kwam hij weer aan, alleen dag 7 was hij opeens 90 gram afgevallen, ondanks dat hij goed had gedronken. Ach probeer mezelf er niet te druk om te maken... Maar zou t fijn vinden als hij straks wel is aangekomen ;)
  zondag 12 oktober 2014 @ 06:26:43 #27
52229 Chanty
pi_145447774
Ochtendploeg :W heeft die smurf van ons gewoon van 21.30 tot 6.15 geslapen :o

Razz fijn dat ze zelf in slaap gevallen is.

Loj hier viel Lucas ook een paar dagen af na te zijn aangekomen maar dat kwam er daarna twee keer zo hard aan :)
pi_145447874
Ochtendploeg. *O* .Gister sliep I al om 19.30. En dan wel keurig bijna het klokje rond, dus ik mag niet klagen. Ze had volgens mij gisteren weer last van mondje/tandjes. Snel van streek, heel veel bij mij willen zijn, handje in haar mond. Maar ik weet niet zo goed wat dan kip en ei is trouwens. Na vier dagen werken vind ik het dan zo leuk om weer een hele dag met haar te zijn dat ik de hele tijd wil knuffelen en met haar spelen. Maar als ik dan heel even wegloop, is het ook meteen drama. Nouja, ik heb in ieder geval heel veel *; gedaan. En daar geniet ik zo van!

Razz en Chanty, lekker dat het slapen goed gaat. *; .

Burdie, nog de felicitaties voor je man!

Het wegen in de kraamweek... Ik weet nog dat kraamhulp en vk een hele discussie hadden over hoeveel % van haar geboortegewicht I was afgevallen en of ze dan wel/geen bijvoeding moest krijgen. (En ik dan kolven). Kraamhulp was van: oké, misschien wat veel afgevallen, maar borstvoeding gaat goed, met Ij ook dus dat komt wel goed. VK was van: protocol is protocol.

En toen heb ik maar een beslissing genomen. :P . (Wel nadat de kraam me op het hart had gedrukt: jouw kind, jouw keuze. Luister naar je gevoel! Was meteen een leerzaam moment.)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145448094
Na de nachtvoeding lukte het weer om zelf in slaap te vallen in haar wieg O+ ! Met wat zingen en wiegen en hand op haar buik was ze in een kwartier onder zeil. En dat je je dan na twee keer 3 uur slaap voelt alsof je de hele wereld weer aankan :D how bizarre.

Soesa, wat fijn voor S en voor jullie ^O^!

Burdie, gefeliciteerd met je man! En lekker uitrusten vandaag. Veel mensen op bezoek kan zo slopend zijn. Wij ook rustig aan, al wil ik misschien even naar mijn ouders toe. Dat is alleen wel 45 min rijden, dus misschien voor A. nog wat lang in de maxicosi? (Zit daar een max aan :? )

Loj, A. viel ook weer af nadat ze was aangekomen. Kwam er later weer bij. Onze kraam woog haar elke dag maar heeft me wel op hart gedrukt dat gewicht niet alles zegt; ook kijken naar drinken, plasluiers, algehele indruk en eigen gevoel. Wat Franny zei dus :Y .

Chanty, heerlijk zo'n nacht! Doet hij dat doorslapen vaker? Of nu voor het eerst?

Franny, zo'n knuffeldagje is ook heerlijk toch O+ . Hopelijk heeft ze snel minder last van de tandjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2014 08:33:43 ]
pi_145448106
Gotc, wat goed de stapjes van T! *O*

Dot, hoe is het gegaan gisteren?

Dyre, wat verdrietig :'(

Ik val steeds in slaap tijdens het voeden snachts, fokken lukt me dan echt niet :P
Vannacht wel een slechte nacht gehad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier werd in de kraamweek ook elke dag gewogen :)
pi_145448302
Chanty goeie nacht!

Razz als jij het aandurft kan 45 minuten in de mc echt wel. De max. is 2 uur en zelfs iets langer dan dat kan voor een keertje echt geen kwaad hoor. Er zijn ook mensen die hun kind de hele dag in de mc laten liggen, ook thuis. :X Tja, dat is niet de bedoeling.
Ik heb toen T en S 2.5 week waren 45 minuten heen en 45 minuten terug lang gereden met ze. Wel uit nood, want S moest naar het ziekenhuis, maar het ging prima. :Y

Bird, gefeliciteerd met je man! *O*

Fazz sterkte. :*

Franny ook een goede nacht. Hopelijk voelt I zich vandaag wat beter.

Wij mochten vandaag ook weer tot half 8 slapen. Heerlijk zeg. :)
pi_145448797
Fazz, sterkte ermee!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 12 oktober 2014 @ 10:09:36 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145448941
Fazz :* Rotsituatie..sterkte.

Dyre, wat ontzettend ;(.. Jij ook sterkte, mooi dat jullie nog een foto samen hebben.
  zondag 12 oktober 2014 @ 10:45:10 #34
52229 Chanty
pi_145449504
Fazz sterkte.

Razz het wisselt nogal. Om 9 uur gaat meestal het licht bij hem uit en hij had een periode dat hij tot vijf uur sliep. En torn kwam hij ineens weer eerder. En nu juist weer langer O+

Net heeft hij van 6.45 tot 9.45 nog geslapen *O*
pi_145450581
Dyre :* En ook Fazz naar nieuws :* Sterkte!

Hier ook elke dag gewogen en bij mij werd bijvoeden niet als mijn beslissing voorgeschoteld, dus wij zaten op dag 1 al met zo'n spuit. Volgende keer kijk ik het wat langer aan, want hij had een dag niet gedronken omdat hij misselijk was van meconiumhoudend vruchtwater. Sja, dan zou ik ook afvallen ;)

Mijn ouders wonen ruim een uur rijden en dat heb ik in mn kraamtijd wel een paar keer gedaan met Stip, ging prima! Voeden kan ook een parkeerplaats bijvoorbeeld, maar als hij sliep reed ik gewoon door. We hebben al snel een spiegel gekocht waarmee je via je achteruitkijkspiegel in de Maxi kunt kijken, want bij ons kan de airbag voor niet uit en moet Stip dus achterin.

Wanneer zijn jullie kleinen in een grotere autostoel gegaan? Stip schopt zo met zn voeten tegen de achterbank, maar hij mag toch nog in de Maxi tot hij met zn hoofd erbovenuit komt? Ik vraag me al helemaal af hoe dat in hemelsnaam moet gaan passen als je straks ook de grotere stoel achterstevoren moet zetten. Waar blijven die benen dan?

Het was gisteren nog best leuk! Een voordeel van laat komen was dat ik geen spelletjes hoefde te doen a la gesmolten chocola in luiers raden en dat de vervelende familieleden al weg waren ;) Dus gewoon heel fijn zitten kletsen met mn schoonzus en daarna nog gegeten bij mn ouders en mn nichtje van 2 nog even gezien O+
  zondag 12 oktober 2014 @ 11:40:19 #36
435031 non_conSTIPated_santa
Laat jij je beDOTten?
pi_145450644
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 11:37 schreef Dot. het volgende:
Dyre :* En ook Fazz naar nieuws :* Sterkte!
Hier ook elke dag gewogen en bij mij werd bijvoeden niet als mijn beslissing voorgeschoteld, dus wij zaten op dag 1 al met zo'n spuit. Volgende keer kijk ik het wat langer aan, want hij had een dag niet gedronken omdat hij misselijk was van meconiumhoudend vruchtwater. Sja, dan zou ik ook afvallen ;)
Mijn ouders wonen ruim een uur rijden en dat heb ik in mn kraamtijd wel een paar keer gedaan met Stip, ging prima! Voeden kan ook een parkeerplaats bijvoorbeeld, maar als hij sliep reed ik gewoon door. We hebben al snel een spiegel gekocht waarmee je via je achteruitkijkspiegel in de Maxi kunt kijken, want bij ons kan de airbag voor niet uit en moet Stip dus achterin.
Wanneer zijn jullie kleinen in een grotere autostoel gegaan? Stip schopt zo met zn voeten tegen de achterbank, maar hij mag toch nog in de Maxi tot hij met zn hoofd erbovenuit komt? Ik vraag me al helemaal af hoe dat in hemelsnaam moet gaan passen als je straks ook de grotere stoel achterstevoren moet zetten. Waar blijven die benen dan?
Het was gisteren nog best leuk! Een voordeel van laat komen was dat ik geen spelletjes hoefde te doen a la gesmolten chocola in luiers raden en dat de vervelende familieleden al weg waren ;) Dus gewoon heel fijn zitten kletsen met mn schoonzus en daarna nog gegeten bij mn ouders en mn nichtje van 2 nog even gezien O+
Wat fijn dat de dag die zo chaotisch leek te worden, toch zo gezellig was!
pi_145450777
quote:
17s.gif Op zondag 12 oktober 2014 11:40 schreef non_conSTIPated_santa het volgende:

[..]

Wat fijn dat de dag die zo chaotisch leek te worden, toch zo gezellig was!
Mn eerste santastalk! *;

Ik ben nog aan het broeden op je hint :P
pi_145452127
Ik kreeg van een vriendin de tip om B 's nachts eerst een speentje te geven voordat ie geflest zou worden. Vannacht voor het eerst geprobeerd om 2.45 uur. Slaapt ie gewoon door tot 7.30 uur dus nu officieel weer het klokje rond :o .. Als ie echt honger zou hebben gehad was ie wel eerder gekomen lijkt me toch?

Fazz veel sterkte hoor :*

SPOILER
pi_145452339
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kreeg van een vriendin de tip om B 's nachts eerst een speentje te geven voordat ie geflest zou worden. Vannacht voor het eerst geprobeerd om 2.45 uur. Slaapt ie gewoon door tot 7.30 uur dus nu officieel weer het klokje rond :o .. Als ie echt honger zou hebben gehad was ie wel eerder gekomen lijkt me toch?

Fazz veel sterkte hoor :*

SPOILER
Dat nieuws kun je toch ook best gewoon even hier melden?

Edit: je bent immers niet aan t wachten op streepjes. Of was überhaupt niet bezig met proberen. En hier zat mensen die naar een test kunnen kijken om te zien of er twee streepjes op staan of toch maar eentje.

Los daarvan, als je t zeker wilt weten, even naar de ha?
pi_145452670
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat nieuws kun je toch ook best gewoon even hier melden?
Edit: je bent immers niet aan t wachten op streepjes. Of was überhaupt niet bezig met proberen. En hier zat mensen die naar een test kunnen kijken om te zien of er twee streepjes op staan of toch maar eentje.
Los daarvan, als je t zeker wilt weten, even naar de ha?
Mja omdat de situatie behoorlijk *ahum* ongebruikelijk is wist ik het ook even niet :@
Hier zijn de al baby's al geboren. En voelt het een beetje offtopic om over dit soort zaken te hebben.

Daar voel ik me ook niet helemaal thuis omdat daar mensen zitten die al weet ik hoe lang in het topic posten. Voelt een beetje oneerlijk naar hen toe.

Voor nu is denk ik het plan om er elke dag of om de dag een testje tegenaan te knallen om zeker te weten dat het niet vals positief is ofzo. Mocht het alleen maar steeds donkerder wordende strepen opleveren dan bel ik einde van deze week even met de huisarts denk ik :Y . Weet het ook niet zo goed atm.
pi_145453429
Mag je gewoon hier delen hoor! :)
Spannend!!!
Tralalalaaa
pi_145453919
Vals positief bestaat trouwens niet is mij ooit verteld ;)
Tralalalaaa
pi_145454184
lekker zo'n nacht twinkle.

vrienden van ons zijn maandag weer ouders geworden van een zoontje, prematuur en met zuurstofproblemen.. is dinsdagnacht overgebracht naar Leiden maar nu gelukkig weer in Gouda.

maar goed grote broer mag trakteren op psz en ze hadden mij gevraagd te helpen met zijn traktatie en dat heb ik dus gedaan :)
peuter helemaal blij.

S. 2014
J. 2016
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:16:51 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145454471
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vals positief bestaat trouwens niet is mij ooit verteld ;)
Dit. En de HA kan verder ook weinig betekenen.

GM jij hebt een babyboom in je omgeving of niet?! ;) hopelijk gaat het goed met de kleine.
KuikenGuppy
pi_145454604
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dit. En de HA kan verder ook weinig betekenen.

GM jij hebt een babyboom in je omgeving of niet?! ;) hopelijk gaat het goed met de kleine.
nee hoor dit is die van onze voogdvrienden ;)
S. 2014
J. 2016
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:23:28 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145454659
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

nee hoor dit is die van onze voogdvrienden ;)
Ow, ik dacht dat het weer een andere baby was :+ maar gaat het goed met de baby?
KuikenGuppy
pi_145454964
nu wel weer gelukkig :) was ff heftig vd week.
S. 2014
J. 2016
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:10:07 #48
52229 Chanty
pi_145456179
Spekjes :9~

16 weken en mijn melk is nu al niet meer goed genoeg :{w c_/

pi_145456377
Ah chanty O+ dat haar O+
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:17:32 #50