had ie de baard in de keel, was wel lachen
Ik ga niet verder in detail welke school etc
Ik spreek de waarheid btw, geloof je het niet? Boeit mij niet!
(denk toch dat hij toen in 3havo zat :/)
[Dit bericht is gewijzigd door VendoR op 28-10-2002 21:08]
quote:Boeit mij ook niet, vroeg alleen om foto`s, niet om zijn levensverhaal.
Op maandag 28 oktober 2002 21:05 schreef VendoR het volgende:
Ik heb bij hem op school gezeten, hij Havo volgens mij (4e of 5e).
Hij was een lowlife, loser en het ging superslecht met hem, hij woonde 200 meter van de school (Zwolle) bij een oom ofzo... hij liet die oom vaak wiet halen, echt rare zooi (hij was toen 15/16?). Een voormalig vriend van me ging dan bij hem blowen... Hij was btw niet trots op zn sterrenstatus bij telekids, sprak er zelden over. Opeens was hij weg, volgens mij door problemen met leren, leraren etc. Echt een negatieveling was het (mijn ervaring)... vraag me af in welke coffee shop hij nu zn leven doorbrengt (gok dat hij 20 / 21 is? )Ik ga niet verder in detail welke school etc
Ik spreek de waarheid btw, geloof je het niet? Boeit mij niet!
Hij kon spinnen als de beste
kan 't me nog goed herinneren, aangezien ik ook Joel heet en ongeveer zo oud was; dus werd ik er wel eens mee geconfronteerd...
Erg chemisch stemmetje had dat jong.
Herinnert iemand zich dàt nog? Dat was ongeveer hetzelfde.
Erg irritant nummer trouwens.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 30-10-2002 07:28]
Ik weet alleen nog dat hij 'ontdekt' is toen hij voor een vestiging van de HEMA aan het spelen was!!
quote:Ik heb dat liedje ja
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:24 schreef Stranger het volgende:
ik vond het altijd een mooi liedje.. heeft iemand hem nog ergens liggen op mp3??? icq me dan even
quote:HIj was speels en hij was zacht.
Op woensdag 30 oktober 2002 07:13 schreef Partygurl het volgende:
Dat liedje was helemaaaal niet van hem. Dat zong ik al op de basisschool (lang, lang geleden). Kwam van een CD die "Kinderen zingen voor dieren" heette. Vond ik toen een geweldige CD trouwens.
Titels die ik me nog herinneren: "Hellup, onze kat is pleite" en "Mijn verzorgpony".
.
quote:Geweldig
Op woensdag 30 oktober 2002 07:19 schreef Gellarboy het volgende:[..]
HIj was speels en hij was zacht.
Dat liedje was helemaaaal niet van hem. Dat zong ik al op de basisschool (lang, lang geleden). Kwam van een CD die "Kinderen zingen voor dieren" heette. Vond ik toen een geweldige CD trouwens.
Titels die ik me nog herinneren: "Hellup, onze kat is pleite" en "Mijn verzorgpony".
.
quote:Ik ben meer van de pre-Carlo telekidstijd.
Op maandag 28 oktober 2002 20:51 schreef Partygurl het volgende:
Ik en een vriendin hadden het net over joel. Hij zong het liedje; een doodgewone kat
Hij kwam altijd in telekids optreden en ik kan me herinneren dat elk meisje weg was van mWe zijn op zoek naar foto`s alleen kunnen niks vinden van hem...We zijn benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |