Kunstgras? Heldenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij het biljaren hebben ze het ook gedaan. Daar heeft het perfect uitgepakt.
Fatsoenlijk gras bij 95% van de amateurverenigingen? In de hoofdklasse misschien op het hoofdveld, voor de rest is het vaak dramatisch gesteld met de velden bij amateurverenigingen. Bij de gemiddelde amateurclub speel ik liever op kunstgras.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hou toch op. Net of ze jaren geleden al een blauw veld wilden hebben.
Sowieso, ik hoop dat binnenkort gewoon de UEFA of FIFA een soort kunstgrasverbod voor professionele organisaties uitvaardigt. Zie maar gewoon een fatsoenlijk grasveld neer te leggen net zoals overal in Europa en bij 95% van de amateurverenigingen in Nederland.
Uit tegen Palermoquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over de paar jaar heeft gewoon elke club heel hip een veld in de eigen club kleuren.
Belg ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Fatsoenlijk gras bij 95% van de amateurverenigingen? In de hoofdklasse misschien op het hoofdveld, voor de rest is het vaak dramatisch gesteld met de velden bij amateurverenigingen. Bij de gemiddelde amateurclub speel ik liever op kunstgras.
Nee Oosten des lands, voornamelijk ervaringen met voetbalvelden in de regio Arnhem en de Achterhoek.quote:
Oké, nja het is hier in de regio (zuid Holland, tussen Dordrecht-Gorinchem) eigenlijk altijd wel prima vind ik zelf, zeker de hoofdvelden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee Oosten des lands, voornamelijk ervaringen met voetbalvelden in de regio Arnhem en de Achterhoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |