http://www.telegraaf.nl/b(...)en_in_Londen___.htmlquote:Britse veiligheidsdiensten houden in Londen duizenden terreurverdachten in de gaten. Dat zei burgemeester Boris Johnson van de Britse hoofdstad in een interview met dagblad The Telegraph. Zo'n 500 jihadisten zijn naar Syrië en Irak gereisd. De helft van hen is ook weer teruggekeerd, meldde de krant zaterdag.
"We zijn in Londen heel erg waakzaam en zeer bezorgd”, zei Johnson. „Elke dag zijn de veiligheidsdiensten betrokken bij duizenden operaties.” Van de Britse strijders die in Syrië en Irak actief zijn voor terreurbeweging Islamitische Staat (IS), is volgens de burgemeester zeker een derde afkomstig uit Londen.
De grote Jihad is al eeuwen geleden begonnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef michaelmoore het volgende:
Ik moet constateren dat de grote Jihad begonnen is, en ik voorspel tientallen jaren met massale immigratie in EU van moslims en hun Imams die in de moskeeën werkloze moslims oproepen om het kalifaat te steunen
Krijgt Wilders nu gewoon gelijk, ????????????????
En zal het vervolgen van hem door de overheid de geschiedenis ingaan als een zeer grote blunder?/
Mafjje , Stouterdquote:
Ja jij bent nog niet wakker en praat Femke Halsema naquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:24 schreef Buitendam het volgende:
Oh, en Wilders roept alleen maar onzin.
Dus als hij praat over een tsunami aan moslims dan heeft hij gelijk, maar taaien ze met z'n allen af naar Syrie dan heeft hij nog steeds gelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja jij bent nog niet wakker en praat Femke Halsema na
kloptquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus als hij praat over een tsunami aan moslims dan heeft hij gelijk, maar taaien ze met z'n allen af naar Syrie dan heeft hij nog steeds gelijk.klinkt als een hoop waarheden.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een plaatje van drie mannen. Epische discussieskills gedetecteerd.
Het gaat een oorlog van de Islam tegen de democratie wordenquote:
Ja ik weet het. Zag dit jaren gelede al aankomen. Vandaar dat ik mij bekeerd heb. een burqa draag en een cursus Arabisch volg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het gaat een oorlog van de Islam tegen de democratie worden
Wat een onzin, de islam is een godsdienst die voert geen oorlog.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het begin is er al. Homo's, Joden en schaars geklede vrouwen zijn al niet meer veilig voor de dictatuur van de Islam. Er staat ons nog veel te wachten...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De dictatuur van de Islam/pubertjes met bondkraagjes die "je de moeder neuken".quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Het begin is er al. Homo's, Joden en schaars geklede vrouwen zijn al niet meer veilig voor de dictatuur van de Islam. Er staat ons nog veel te wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |