SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
omdat PSN down isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:57 schreef NoNickOne het volgende:
Godverdomme, waarom kan ik niet online?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PSN is helemaal niet down
Alleen de matchmaking is down (naar het schijnt, ik heb nergens last van, maar zit ook geen Fifa te spelen).![]()
Dit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
Alleen de matchmaking is down (naar het schijnt, ik heb nergens last van, maar zit ook geen Fifa te spelen).
Maar ja, noobjes he![]()
![]()
Wat gek dat je er dan geen last van hebt!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
naar het schijnt, ik heb nergens last van, maar zit ook geen Fifa te spelen.
Amen.![]()
Dat jij misschien geen andere games speelt wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat gek dat je er dan geen last van hebt!![]()
Speel zat andere gamesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat jij misschien geen andere games speelt wil niet zeggen dat anderen dat niet doen..
Maar lijkt me logisch dat als je geen FIFA speelt je er ook geen last van hebt toch.Amen.![]()
Maakt het uit? Is toch gewoon kutquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
Alleen de matchmaking is down (naar het schijnt, ik heb nergens last van, maar zit ook geen Fifa te spelen).Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan ligt het toch niet aan PSN... dat was zn punt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Speel zat andere games.
Maar lijkt me logisch dat als je geen FIFA speelt je er ook geen last van hebt toch.![]()
Als ze er op Destiny en op Fifa last van hebben, waar ligt het dan wel aan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan ligt het toch niet aan PSN... dat was zn punt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dat wordt lachen dan woensdagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef zerokil het volgende:
Als de Bruyne geen IF krijgt ben ik best wel facked.
Ik met mijn zatte kop ook altijd.![]()
![]()
Zoals DSL aangeeft, wss de matchmaking...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ze er op Destiny en op Fifa last van hebben, waar ligt het dan wel aan?![]()
Dat is toch een onderdeel van de service van PSN?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoals DSL aangeeft, wss de matchmaking...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, maar is dus wat anders dan 'PSN is down'quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch een onderdeel van de service van PSN?![]()
![]()
Nee joh, je moet je online ervaring kunnen hebben zonder matchmaking. Tegenstanders zoeken in een multiplayer spel is sowieso overschatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch een onderdeel van de service van PSN?![]()
![]()
Oke een belangrijk deel van PSN is down danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, maar is dus wat anders dan 'PSN is down'Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wij een potje? Volgens mij kan met vrienden nog welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee joh, je moet je online ervaring kunnen hebben zonder matchmaking. Tegenstanders zoeken in een multiplayer spel is sowieso overschat
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is goed!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij een potje? Volgens mij kan met vrienden nog wel![]()
Ook niet helaas.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij een potje? Volgens mij kan met vrienden nog wel![]()
Leuken grapquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij doet het somsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:29 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Serieus hoor.. Bij mij werkt het!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Koop je je Linksvoor en rechtsvoor als RF en LF in een 433 kk standaard nederlandse taal in web app.![]()
Mooi werer 300 coins weg jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:39 schreef zerokil het volgende:
Koop je je Linksvoor en rechtsvoor als RF en LF in een 433 kk standaard nederlandse taal in web app.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb wel weer het geluk dat ik de spelers veels te goedkoop kocht, dus daar maak ik wel 500 coins winst opquote:![]()
![]()
zet hem dan op engelsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:39 schreef zerokil het volgende:
Koop je je Linksvoor en rechtsvoor als RF en LF in een 433 kk standaard nederlandse taal in web app.![]()
![]()
bookmark hem dan gewoon met uk, heb ik ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pakt standaard NL in de URL, maar ik pas nu handmatig NL aan naar UK.![]()
Heb m gewoon op https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app hoor, taal kun je rechtsbovenin gewoon instellen toch?![]()
Ik heb daar tot nu toe geen 1 keer last van gehadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:22 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik vond Tevez in de spits echt kut door zijn workrates
soms komt ie wat terug mee idd, maar dan krijgt ie de bal en rusht ie gewoon de helft van het veld over![]()
![]()
Blijft wel echt chill dat je de formatie van je tegenstander kan zien voor de wedstrijd dit jaar. Nooit meer 5atb
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was me serieus nog niet bewust opgevallenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
Blijft wel echt chill dat je de formatie van je tegenstander kan zien voor de wedstrijd dit jaar. Nooit meer 5atb![]()
![]()
Ik had er eerst gewoon schijt aan, vooral omdat 5atb vorig jaar echt simpel was om tegen te spelen. Nu na een handjevol schijtwedstrijden was ik er wel snel klaar meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was me serieus nog niet bewust opgevallen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
Blijft wel echt chill dat je de formatie van je tegenstander kan zien voor de wedstrijd dit jaar. Nooit meer 5atb
Elke dag![]()
Volgens mij ben ik na 40-50 potjes nog geen 5atb tegengekomen. Behalve bij clubs, daar speelt ruim de helft met 5atb.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er eerst gewoon schijt aan, vooral omdat 5atb vorig jaar echt simpel was om tegen te spelen. Nu na een handjevol schijtwedstrijden was ik er wel snel klaar mee![]()
mja is wel een beetje laf om dat altijd te vermijden..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
Blijft wel echt chill dat je de formatie van je tegenstander kan zien voor de wedstrijd dit jaar. Nooit meer 5atb![]()
Ik echt heel veel in het begin. Moet wel zeggen dat ik er maar 2 ofzo heb weggeklikt sinds ik had besloten om er niet meer tegen te spelen, dus het percentage valt ook wel mee. Misschien dat die 5atb hoertjes er ook achter komen dat mensen ze wegklikkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik na 40-50 potjes nog geen 5atb tegengekomen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ditquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mja is wel een beetje laf om dat altijd te vermijden..![]()
Ach, ik speel dit spel voor mijn lol. Als ik de ergste kneuzen van FUT er op die manier al uit kan filteren dan is dat toch wel lekker. Net zoals het vermijden van de NOB badge vorig jaar etc.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mja is wel een beetje laf om dat altijd te vermijden..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ze dat eenmaal doorhebben kiezen ze een andere formatie en wisselen ze gewoon in de eerste seconde van de wedstrijd terug naar 5 atb.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik echt heel veel in het begin. Moet wel zeggen dat ik er maar 2 ofzo heb weggeklikt sinds ik had besloten om er niet meer tegen te spelen, dus het percentage valt ook wel mee. Misschien dat die 5atb hoertjes er ook achter komen dat mensen ze wegklikken![]()
Brazil - Argentina live op Sport1 nu!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha dat deed ik met de Napoli camo kit. Dan kon je de klok er op gelijk zetten dat het SSHHH en 3x replay kijken werd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik speel dit spel voor mijn lol. Als ik de ergste kneuzen van FUT er op die manier al uit kan filteren dan is dat toch wel lekker. Net zoals het vermijden van de NOB badge vorig jaar etc.![]()
Wellicht ja, maar dan heb ik pech. Maar zoals gezegd is het ook niet zo dat ik er nu zo druk mee ben om mensen te vermijden. Ik heb er misschien 2 weggeklikt in al die tijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Als ze dat eenmaal doorhebben kiezen ze een andere formatie en wisselen ze gewoon in de eerste seconde van de wedstrijd terug naar 5 atb.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met kits heb ik het niet gedaan, maar bij een paar kits had ik ook al wel een stereotype beeld ja. Maar er ging niemand boven de treurigheid van een NOB badge gebruikerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:15 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha dat deed ik met de Napoli camo kit. Dan kon je de klok er op gelijk zetten dat het SSHHH en 3x replay kijken werd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus Tim.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Sinds donderdag niet meer gespeeld. Gisteren Vidal gehaald. Begint al ergens op te lijken
Serie A zoals altijd
Cuadrado
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Castan met de eeuwige rode kaartDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lekker tochquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ja heb nog geen potje kunnen spelen. Denk dat IF Bonucci mijn volgende speler gaat worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Castan met de eeuwige rode kaart![]()
Juan Jesus is ook wel chill, maar die heeft ook rode kaarteritus, dus dan ga je er weinig op vooruitquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja heb nog geen potje kunnen spelen. Denk dat IF Bonucci mijn volgende speler gaat worden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Peking
Smog
Schijnt gewoon onverantwoord te zijn om daar te moeten voetballen nu. Was zelfs lang onzeker of het door zou gaan daardoor
http://www.nusport.nl/voe(...)-schroeven-smog.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En je linksback dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:25 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh, mag van mezelf pas weer spelen als m'n scriptie af is, maar deze alvast gemaakt
. Kan Assaidi nog niet betalen maar die komt ipv die kale natuurlijk.
De rode kaart van Castan was bewust, die van Chiellini niet. Laatste potje donderdag, ik schoot 10x op doel en er ging niets in. Tegenstander had de eerste helft geen 1x op doel geschoten en in de 2e helft tikt hij er 4 achter elkaar in. Toen kon ik me even niet meer inhouden...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juan Jesus is ook wel chill, maar die heeft ook rode kaarteritus, dus dan ga je er weinig op vooruit![]()
Amrabat was vorig jaar echt goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:25 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh, mag van mezelf pas weer spelen als m'n scriptie af is, maar deze alvast gemaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb hem ook uit mijn team gehaald. Haalde zoveel rood bij mij, Miranda maar gehaaldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja heb nog geen potje kunnen spelen. Denk dat IF Bonucci mijn volgende speler gaat worden.En Maicon ook pleite die was ook bagger
Elke dag![]()
caceres is een stuk beter dan bonucci/castanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja heb nog geen potje kunnen spelen. Denk dat IF Bonucci mijn volgende speler gaat worden.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Caceres heeft al een plekje in mijn tweede teamquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
caceres is een stuk beter dan bonucci/castanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dik team hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:25 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat je Taarabt niet false 9 kan zetten, die was vorig jaar erg goed daar
![]()
![]()
Ik druk meestal alsnog te snel doorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
Blijft wel echt chill dat je de formatie van je tegenstander kan zien voor de wedstrijd dit jaar. Nooit meer 5atbMaar tegen 5atb is eigenlijk niet zo moeilijk, om één extra speler heen slalomen maakt ook weer niet zo veel verschil
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Caceresquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
caceres is een stuk beter dan bonucci/castanmidget.
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Caceres heeft al een plekje in mijn tweede teamNice. Hoe is de Pjaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dankje, is voor <20k in elkaar te schroeven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dik team hoorjammer dat je Taarabt niet false 9 kan zetten, die was vorig jaar erg goed daar
![]()
Die speelt echt lekker. Zijn passing is vanzelfsprekend echt goed en hij pakt ook zijn doelpuntjes mee.quote:![]()
Het is vaak een combinatie van een formatie die jaar imo redelijk OP is en een manier van spelen en vooral van gedrag. Leaven ingame doe ik nooit, ook niet tegen de grootste vervelende kutkinderen, maar zoiets pre match als filter vind ik toch wel fijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik druk meestal alsnog te snel doorMaar tegen 5atb is eigenlijk niet zo moeilijk, om één extra speler heen slalomen maakt ook weer niet zo veel verschil
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je noemt hem nu een midget.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
182 =/= geen midget, daarnaast heeft ie 93 jumping en rest van physical is hoog.![]()
Met wie had je Taarabt vorig jaar gelink? Zijn CAM kaart zat in de Championship toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dik team hoorjammer dat je Taarabt niet false 9 kan zetten, die was vorig jaar erg goed daar
![]()
De webapp is echt aids vandaag joh.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die speelt echt lekker. Zijn passing is vanzelfsprekend echt goed en hij pakt ook zijn doelpuntjes mee.
quote:VI Insider: biseksueel in de Bundesliga
De voetballerij telt duizenden geheimen. Sommige schokkend, andere treurig, hilarisch en wonderbaarlijk. Ze worden gedeeld in kleedkamers, uit de school klappen is not done. VI heeft een insider bereid gevonden om zijn bevindingen aan verslaggever Thijs Slegers te openbaren. Niet om te kwetsen of om af te rekenen, maar om Nederland een uniek kijkje achter de schermen te geven. Alle deuren gaan open, de VI Insider verbreekt de omerta.
‘Het grootste taboe in de voetballerij is homoseksualiteit. Wat mij opvalt is dat het vaker gespreksonderwerp is bij mensen rondom het voetbal, dan bij de spelers zelf. Het zou best kunnen dat het machogedrag dat veel van mijn collega’s vertonen een serieus gesprek over dit thema of het ‘uit de kast komen’ in de weg staat. Maar ook dat komt alleen ter sprake als er weer eens een actie is om dit te stimuleren.
‘Een Nederlander die nu in de Bundesliga speelt zou niet homo-, maar biseksueel zijn, werd me verteld’
Wat een keer in de zoveel tijd voorkomt is een gerucht over een collega die homo zou zijn. Vorige week was het weer eens zo ver. Een Nederlander die nu in de Bundesliga speelt zou niet homo-, maar biseksueel zijn, werd me verteld. Het verhaal kwam tot me van iemand die het kan weten, maar of het waar is weet ik niet. Om bewijs heb ik niet gevraagd. Eerlijk gezegd, ik vind het niet zo boeiend.
Wat ik veel interessanter vind is iemands salaris. En daarin sta ik niet alleen. In de kleedkamer gaat het vaak over geld. En als ik met oud-collega’s of vrienden uit de voetballerij praat, sms of app gaat het ook regelmatig over geld. Een salaris blijft nooit lang geheim. Een speler vertelt het aan een maatje in de selectie en voordat je het weet is het algemeen bekend in de voetballerij.
Het is opvallend om te horen dat er in de top van de Eredivisie weer salarissen worden betaald die een paar jaar geleden niet meer tot de mogelijkheden behoorden. Minstens zo opvallend is dat hypocriete geouwehoer over salarisplafonds. Of zijn er echt mensen die geloven dat Luuk de Jong een restcontract ter waarde van ruim zeven miljoen euro bij Gladbach inruilde voor vijf seizoenen één miljoen bij PSV? Slapen doen we ’s nachts, hè. Niemand laat een dergelijk bedrag liggen. Linksom of rechtsom heeft PSV ervoor gezorgd dat De Jong er niets bij inschiet. Het tekengeld zal een cruciale rol hebben gespeeld.
‘Zijn er echt mensen die geloven dat Luuk de Jong een restcontract ter waarde van ruim zeven miljoen euro bij Gladbach inruilde voor vijf seizoenen één miljoen bij PSV?’
Het nieuwe contract van Jordy Clasie bij Feyenoord heeft weinig tot niets te maken met, zoals naar buiten werd gebracht, ‘het vertrouwen dat beide partijen in elkaar hebben’. Clasie heeft door zijn nieuwe contract een jaarsalaris van 1,3 miljoen euro, zo heeft hij laten rondslingeren. Dat is de voornaamste reden voor de contractverlenging. Natuurlijk is hij een echte Feyenoorder, maar dat gevoel werd versterkt door een aanbod dat hij niet kon weigeren. Hij verdient nu maar net een beetje minder dan Bruno Martins Indi bij FC Porto, de club waar Clasie ook heen kon. Ik snap die kleine wel. Voor een tonnetje meer zou ik ook niet met een baby naar het buitenland verhuizen.
PSV heeft Memphis Depay en Georginio Wijnaldum ook met geld over de streep getrokken. Ze zullen best met elkaar hebben gesproken over hoe mooi het zou zijn om samen kampioen te worden, maar geloof mij maar dat het aanbod van PSV dat gevoel heeft aangewakkerd.
Memphis is een jongen die links en rechts weleens laat vallen hoe goed hij het heeft. En dat mag hoor, begrijp me niet verkeerd. Hij lacht om het zogenaamde salarisplafond van één miljoen euro van PSV. En als hij dat doet, dan doet Wijnaldum hetzelfde. Dat durf ik met zekerheid te beweren. En beiden hebben ook een percentage bedongen bij een transfer, maar ik heb jullie eerder al verteld dat dit vaak wisselgeld is bij het maken van een transfer.
Deze ontwikkelingen zijn goed voor het Nederlandse voetbal. Dat El Ahmadi, Clasie, Depay, Wijnaldum en De Jong nog of weer in de Eredivisie voetballen, is in alle opzichten belangrijk voor het niveau van de competitie. Beeld je eens in wat Feyenoord en PSV zouden voorstellen zonder deze gasten. Daar moet je toch niet aan denken?.
#VIinsider
"Zeg het maar jongens"
Ik stem op Van der Vaart. Anders ga je niet van Sylvie naar die lompe Sabia.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dost. Verhaegh. Brouwers. Arjen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeg het maar jongens"
Ik stem op Van der Vaart. Anders ga je niet van Sylvie naar die lompe Sabia.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
0-0 FTquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:33 schreef Alovenac het volgende:
Vermakelijk potje tot op heden dat Brazilie - Argentinie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verhaegh vind ik er best een type voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dost. Verhaegh. Brouwers. Arjen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Met wie had je Taarabt vorig jaar gelink? Zijn CAM kaart zat in de Championship toch?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verhaegh vind ik er best een type voor
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vet team, jammer van de kwal van een Bartonquote:. Speelt deze formatie eigenlijk dit jaar ook nog zo goed? Was veruit mijn favoriete formatie maar heb hem nog niet gebruikt dit jaar.
![]()
Had je deze nog gezien trouwens?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dost. Verhaegh. Brouwers. Arjen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Oke, dus ik pak een dikke cheese rode kaart met Juan Jesus en krijg een pingel tegen..dan gebeurt er dit:
https://www.facebook.com/video.php?v=865825436776036
Oke, hij deed onhandig met zijn keeper, maar wat een zieke curve lob
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of niet. Tardelliquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Zijn de belchinezen ook weer blij.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vannacht ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had je deze nog gezien trouwens?
[..]Crazy goal.
Knap ontweken door Romeroquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beerens!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verhaegh vind ik er best een type voor
[ afbeelding ]![]()
Tardelli
Elke dag![]()
Beerens heeft gewoon een vriendinquote:
Maar dit soort verhalen zijn toch niet echt apart. Net als het vreemdgaan van Dirk Kuyt enzo best out in the open. Verhaegh is het iig niet want die 'ken' ik
Elke dag![]()
Master Beerensquote:
Ik wilde zeggen dat iemand die Roy heet nooit van de mannen kan zijn, maar toen dacht ik ineens aan
Ik heb zelfs al bewijs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft al heel lang een vriendin/vrouw, net als Raf. Niet dat het veel zegt misschien, maar is er nog 1 van die dudes 'single'?quote:![]()
![]()
Hebben jullie toevallig een relatie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beerens heeft gewoon een vriendin
Maar dit soort verhalen zijn toch niet echt apart. Net als het vreemdgaan van Dirk Kuyt enzo best out in the open. [b]Verhaegh is het iig niet want die 'ken' ik[/b]
![]()
Mensen die biseksueel zijn kunnen toch gewoon een vriendin hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beerens heeft gewoon een vriendin
Maar dit soort verhalen zijn toch niet echt apart. Net als het vreemdgaan van Dirk Kuyt enzo best out in the open. Verhaegh is het iig niet want die 'ken' ik
Wat een misser van Neymar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee hij is familie van mijn vriendinquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hebben jullie toevallig een relatie?
Elke dag![]()
En hij douchet met Kalou..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Master Beerens
Ik wilde zeggen dat iemand die Roy heet nooit van de mannen kan zijn, maar toen dacht ik ineens aan
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs al bewijs
[ afbeelding ]![]()
Kan maar ik bedoel dus niet dat ie een vriendin heeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die biseksueel zijn kunnen toch gewoon een vriendin hebben.
Wat een misser van Neymar
Elke dag![]()
Chill, heb je al zijn handtekening?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hij is familie van mijn vriendin![]()
wel een kwal, maar wel heel goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:37 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Vet team, jammer van de kwal van een Barton. Speelt deze formatie eigenlijk dit jaar ook nog zo goed? Was veruit mijn favoriete formatie maar heb hem nog niet gebruikt dit jaar.
![]()
![]()
En het bewijs:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Vi insider is Lamey toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik speel A arjen Robben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan speel ik antwoord H: Roel Brouwers
altijd die mannetjes die er oud uitzien met een terug getrokken haargrens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou 'm zo discarden joh.Badge gaat gewoon voor 3,5k.
Staat volgens mij een buyer op.Ging echt instant voor 3k.
en het bewijs..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik speel A arjen Robben.
altijd die mannetjes die er oud uitzien met een terug getrokken haargrens.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waren wel redelijk wat dingen die daarop zouden wijzen geloof ik ja. Er is zelfs een FB pagina overquote:
https://www.facebook.com/wieisviinsiderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
pingel ArgentinaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neymar flipt zeg..belachelijk hoe die spelers hem belagen.
Als het niet zo'n passieve Chinese scheids was dan had hij er 5 man afgestuurd. Gewoon met je poten van die kerel afblijven, ook al is hij scheel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Missi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik gok Layun.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kijk eens een keer goed naar die spelers op je foto.![]()
Kan ook een Nederlander zijn die toendertijd (toen Lamey in de bundesliga speelde) in de bundesliga speeldeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Overigens vond ik het stuk over de salarissen interessanter. Clasie die overal rondbazuint dat ie 1.3 verdient
Elke dag![]()
Dit zijn echt serieus tackles die je bij ons op zondag ziet.
https://www.facebook.com/(...)88842&type=2&theaterhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Voetballers scoren vaak niet hoog bij de IQ test.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Overigens vond ik het stuk over de salarissen interessanter. Clasie die overal rondbazuint dat ie 1.3 verdient![]()
Clasie is misschien wel de domste van de hele Eredivisie ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voetballers scoren vaak niet hoog bij de IQ test.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
iets duidelijker:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Clasie is misschien wel de domste van de hele Eredivisie ook
[ afbeelding ]
you mean everytingBlijft mooi.
Denk dat het hem weinig kan schelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja zo ziet hij er ook een beetje uit... Gelukkig kunnen ze voetballenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bijna overal zit een autobuyer op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
Zou 'm zo discarden joh.Badge gaat gewoon voor 3,5k.
[ afbeelding ]
Staat volgens mij een buyer op.Ging echt instant voor 3k.
![]()
Dat had ik ook jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elke dag![]()
Had ik laatst ook. De goal-line technologie liet duidelijk zien dat de bal niet over de lijn was. Toen ik het doelpunt later terug ging kijken was de bal ervoor of erna wel al over de lijn geweest. Waarschijnlijk heeft Sepp EA een flinke som geld gegeven om doellijn technologie minder populair te maken.quote:![]()
Best een lekker pakje, DS2.
Taylor 1k, fitness totaal voor 1.5k, healing voor 800c en contract verkoopt ook wel
Taylor is wel weinig op de PS dan. En leg healing gaat bijna altijd wel voor 1k of meer. Maar goed pakketquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
Best een lekker pakje, DS2.
[ afbeelding ]
Taylor 1k, fitness totaal voor 1.5k, healing voor 800c en contract verkoopt ook wel![]()
![]()
Misschien echt maar eens investeren in een beter team, want met een budget team ga je niet heel ver meer komen na divisie 5/6.![]()
Godver Wijnaldum geblesseerdBlijft maar kut met die blessures
Elke dag![]()
dat team met tevez cerci en nog iemand heb je maar achterwege gelaten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:21 schreef Alovenac het volgende:
Misschien echt maar eens investeren in een beter team, want met een budget team ga je niet heel ver meer komen na divisie 5/6.![]()
![]()
BOHHHHHH!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Er is nog een Canadese Nederlander (uit de PSV jeugd) in de Bundesliga die het kan zijn, Marcel de Jong![]()
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver Wijnaldum geblesseerdBlijft maar kut met die blessures
Wat/Hoe lang?
![]()
Weten ze niet maar wordt zsm een mri scan gemaaktquote:Van zijn knie btw
Elke dag![]()
Nee, nog een beetje kutten dus.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Juan Jesus en een mof op linksbackquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Zo maar afmaken.
IF Naldo en IF Miranda centraal. Miranda heb ik al, dus die kan net zo goed in een team ipv wachten tot hij duurder wordt.
Diegoooo Tardelli IF must have
Elke dag![]()
ohja dat was ik even vergeten. Moet zeggen dat die nieuwe links (of het gebrek aan links) me vaker dwarszit dan helpt tot nu toe met hybridsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:39 schreef AntiHero het volgende:
[..]
In die formatie heeft Guarin geen links met CB's.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel leuk zijn als friendlies meetellen. Dan hopelijk ook IF Vargasquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Danilo >>>> Maiconquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo maar afmaken.
IF Naldo en IF Miranda centraal. Miranda heb ik al, dus die kan net zo goed in een team ipv wachten tot hij duurder wordt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:41 schreef wieisboos het volgende:
Beetje jammer dat hij alleen niet in het spel zit![]()
Elke dag![]()
Ja, vond dat echt net niet zeg maar. Net zoals alle andere teams waar ik mee aan het puzzelen ben. Diego Costa - Benzema met Cerci erachter is ook het proberen waard, maar dan kom ik ook weer niet tot een leuk teamquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat team met tevez cerci en nog iemand heb je maar achterwege gelaten?.
![]()
ohquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:41 schreef wieisboos het volgende:
Beetje jammer dat hij alleen niet in het spel zit
Dacht dat hij nog in Rusland zat
Maar hij heeft tussendoor zelfs al in Qatar gezeten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zo een week geen fifa gedaanalle ballen vliegen weer keurig naast
eerste indruk IF bonucci, verdedigend goed met de draaicirkel van een vrachwaggolPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe ga je Diego Costa linken danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:42 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, vond dat echt net niet zeg maar. Net zoals alle andere teams waar ik mee aan het puzzelen ben. Diego Costa - Benzema met Cerci erachter is ook het proberen waard, maar dan kom ik ook weer niet tot een leuk team.
?
Elke dag![]()
Lacazette, Benz en IF Menez driehoekje danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:42 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, vond dat echt net niet zeg maar. Net zoals alle andere teams waar ik mee aan het puzzelen ben. Diego Costa - Benzema met Cerci erachter is ook het proberen waard, maar dan kom ik ook weer niet tot een leuk team.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verdedigend is Maicon iets sterker en zijn PHY is ook beter. En ik ben best autistisch met rare en non-rare kaartjes.quote:
Fabregas lijkt me?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe ga je Diego Costa linken dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit dus. Of een Sturridge ipv Costa, maar dat is net zo kutquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe ga je Diego Costa linken dan?
. Genoeg spelers die ik nog wil uitproberen, maar samen gaat dat echt niet.
![]()
Oh 41212 met 2 CM's natuurlijkquote:
Elke dag![]()
4312quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh 41212 met 2 CM's natuurlijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een duur BPL team is vragen om aids natuurlijk. Dat stokbroden team van jou leek mij ook wel baas inderdaadquote:.
![]()
Ohja
Nog niet wakker en te vastgebakken aan 433
Elke dag![]()
Dit is wel de formatie die ik inderdaad uit wil gaan proberenquote:. Maar zoals al vaker gezegd kom ik niet tot een leuk team
.
Varane is trouwens ook een beest volgens mij, paar keer tegen gespeeld. Komt erg solide over.
![]()
![]()
Dit lijkt me wel wat
Elke dag![]()
Memphis heeft een prima vrije trap heb ik net gemerkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel wat![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Memphis heeft een prima vrije trap heb ik net gemerkt.![]()
Dat liep wel lekker ja
Elke dag![]()
![]()
Echte gieren wachten wel even.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Varane is prima jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:46 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dit is wel de formatie die ik inderdaad uit wil gaan proberen. Maar zoals al vaker gezegd kom ik niet tot een leuk team
.
Varane is trouwens ook een beest volgens mij, paar keer tegen gespeeld. Komt erg solide over.
Je kan ook voor zoiets gaan:
(kan uiteraard ook met Modric)
edit: Cabella+Clichy zoals ik het heb op rechts kan ook trouwens, lijkt me zelf beter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voorhoede ziet er geil uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Varane is prima ja
[ afbeelding ]
Kun je dat niet beter omdraaien en dan Marcelo LB en Aurier RB?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Varane is prima ja
[ afbeelding ]
edit: Cabella+Clichy zoals ik het heb op rechts kan ook trouwens, lijkt me zelf beter.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zo heb ik het zelf ook staan met die 3 ja. Echt geniaalquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, is beter idd. Maar ik vind Lacazette op links heel fijn. Maar voor hem is dat wellicht heel anders. Linkerspits scoort veel meer in deze formatie. Staat ingame ook wat dieper dan de andere.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter omdraaien en dan Marcelo LB en Aurier RB?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat ziet er raar uitquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, is beter idd. Maar ik vind Lacazette op links heel fijn. Maar voor hem is dat wellicht heel anders. Linkerspits scoort veel meer in deze formatie. Staat ingame ook wat dieper dan de andere.
[ afbeelding ]
Waarom eigk Barzagli ipv Chiellini?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoor alleen maar negatieve verhalen over Chiellini eigenlijk. Vond hem vorig jaar ook erg matig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ziet er raar uit
Waarom eigk Barzagli ipv Chiellini?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, doet het bij mij prima. Barzagli ook trouwens. Maar vervang toch Barzagli voor Bonucciquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoor alleen maar negatieve verhalen over Chiellini eigenlijk. Vond hem vorig jaar ook erg matig.
Elke dag![]()
ik speel met chiellini en ik kan je wel vertellen dat dat de beste cb uit de serie a isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoor alleen maar negatieve verhalen over Chiellini eigenlijk. Vond hem vorig jaar ook erg matig.![]()
Even de prijs van Lacazette afwachten, anders ook maar binnen hengelen als investering en meteen een team omheen. Heb al 2 x IF Menez, misschien 1 maar omruilen voor Lacazette.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo heb ik het zelf ook staan met die 3 ja. Echt geniaal
Chiellini en Barzagliquote:
Bij mij doet hij het ook prima. Hij valt niet echt op en dat is voor een CB volgens mij de beste kwaliteit die je kan hebben.![]()
Mee eens ja. Toch maar een kans geven dan. Hij past bij mij ook in het team. Daar staat nu Jesus christ nietzosupermanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij mij doet hij het ook prima. Hij valt niet echt op en dat is voor een CB volgens mij de beste kwaliteit die je kan hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik wil wel eens tegen je spelen. Servers etc werken weer dus?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet niet, ik slinger net de PS4 aan. Was even naar de Nijmeegse kermis, maar toen kwam er een wolkbreuk en ging ik maar naar huisquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel eens tegen je spelen. Servers etc werken weer dus?
#postenalsds2![]()
add Tim_Immers maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet niet, ik slinger net de PS4 aan. Was even naar de Nijmeegse kermis, maar toen kwam er een wolkbreuk en ging ik maar naar huis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je nu een stijfje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag die 81 PHY en ik kwam erachter dat hij 85 strength heeft.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jup, Coop ging prima iigquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel eens tegen je spelen. Servers etc werken weer dus?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Q7quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
bohh DSL, Vitinho. Scoorde een longshot met links tegen me gisteren..tegen mijn golds
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziet er ook wel leuk uit ja, even kijken wat ik ga doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Varane is prima ja
[ afbeelding ]
edit: Cabella+Clichy zoals ik het heb op rechts kan ook trouwens, lijkt me zelf beter..
Tevez op CAM > Tevez SP![]()
Gerrard sowiesoquote:![]()
![]()
Holy fuck wan schijtweerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mangala en Varane omdraaienquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:22 schreef Alovenac het volgende:
Valt hier nog wat leuks van te maken? Zonder dat het teveel Liga BBVA of Serie A gaat worden? Heb eventueel wel een voorkeur voor Iniesta of Fabregas als rechter CM
.
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
GG, stond aardig dicht achterin bij jou, maar ik was voor mijn gevoel echt bijna non stop in de aanval. Wel 2 lelijke goals die ik maakte, maar die hingen beide keren wel al lang in de lucht. Bij die van jou baalde ik ook, al was dat wel een lekkere longshot. Merkte toen ook wel die 45e minuut aids. Ineens +5 extra tijd waarin plots geen pass meer inkwam en toen vloog die eerste doelpoging meteen de kruising inquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:23 schreef DutchSL het volgende:
Gg Tim verdiende overwinning.
Wel uittrap aids in de laatste minuut
Middenveld bij mij liep wel erg lekker. Pena en Badu zaten overal tussen. Nu nog leren schieten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan nietquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br/><br/><i><small>(:mysql_busy)</small></i>Haha ja je onderschepte echt alles van mij, vooral in de tweede helft kwam ik er niet meer uit. Ik denk dat Gogniev (mijn ST) misschien 2x de bal heeft geraakt ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GG, stond aardig dicht achterin bij jou, maar ik was voor mijn gevoel echt bijna non stop in de aanval. Wel 2 lelijke goals die ik maakte, maar die hingen beide keren wel al lang in de lucht. Bij die van jou baalde ik ook, al was dat wel een lekkere longshot. Merkte toen ook wel die 45e minuut aids. Ineens +5 extra tijd waarin plots geen pass meer inkwam en toen vloog die eerste doelpoging meteen de kruising in
Middenveld bij mij liep wel erg lekker. Pena en Badu zaten overal tussen. Nu nog leren schieten![]()
![]()
Wel een heldenkeeper ieder jaar weer, onze Kroatische vrindquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:30 schreef DutchSL het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br/><br/><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
[..]
Haha ja je onderschepte echt alles van mij, vooral in de tweede helft kwam ik er niet meer uit. Ik denk dat Gogniev (mijn ST) misschien 2x de bal heeft geraakt ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol, Evra helemaal vergetenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dan krijg ik dus BBVA/Serie A, das kut.quote:Damn, dat is wel kut jaquote:. Driehoekje voorin wil ik zo houden eigenlijk en dan Pogba en Varane eens proberen. Volgende puzzel
.
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:33 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik dus BBVA/Serie A, das kut.
[..]
Damn, dat is wel kut ja. Driehoekje voorin wil ik zo houden eigenlijk en dan Pogba en Varane eens proberen. Volgende puzzel
.
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan wordt het lastig, Cerci en Rodrigo verneuken een beetje de boel omdat ze allebei geen sterke links hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:33 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik dus BBVA/Serie A, das kut.
[..]
Damn, dat is wel kut ja. Driehoekje voorin wil ik zo houden eigenlijk en dan Pogba en Varane eens proberen. Volgende puzzel
.
![]()
Ja inderdaad, Diego Costa biedt wel mogelijkheden ipv Benzebaas.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:36 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig, Cerci en Rodrigo verneuken een beetje de boel omdat ze allebei geen sterke links hebben.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Iedereen aan de 4-3-1-2 teams.
Heeft iemand al 100 goals gemaakt met een speler?![]()
Dat klinkt wel als iets wat een ajacied zou doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij waarschijnlijk wel en wil dat nu even vertellen.
![]()
Nope. Balo heeft bij mij de meeste gemaakt, 2/3 van 100quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij waarschijnlijk wel en wil dat nu even vertellen.
![]()
Balotelli was bij mij ook echt een beest ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nope. Balo heeft bij mij de meeste gemaakt, 2/3 van 100![]()
Het is pas interessant hoeveel online potjes je erover gedaan hebt om 100 goals met een speler te scoren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand al 100 goals gemaakt met een speler?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En een Rondon voor 17,5k verkocht, gaat de goede kant op
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja daar zouden ze ook onderscheid in moeten maken. Dat je online en offline potjes los van elkaar kan zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is pas interessant hoeveel online potjes je erover gedaan hebt om 100 goals met een speler te scoren.![]()
4-3-3 (4) vind ik nog altijd het fijnste spelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga gewoon weer naar 4-3-3, Hollandse school dit dat.Snap dat gezeik over dat vleugels niet meer werken ook niet, Kishna en Promes scoren er op los bij mij, alleen voorzetten werken niet meer
![]()
41212 (2)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand al 100 goals gemaakt met een speler?![]()
![]()
Heeft EA fok gekocht of zoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bij silvers wel, bij golds niet. Vorig jaar was dat ook al met veel formaties.
Mijn tegenstander van net heeft het wereldrecord tijdrekken verbroken. En dan maak ik alsnog gelijk, scoort hij meteen daarna omdat zijn spits Lloris ombeukt en er daardoor een pass zo het doel inrolt...genotAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit vind ik ook echt een fijne formatie. Betere versie van 4312 eigenlijk. Dat vond ik in FIFA13 een hele fijne formatie. Verder heb ik nog niet heel veel geprobeerd, 41212(1) en 442. Die laatste was echt prut en 41212(1) was op zich ook wel oke, maar die flankspelers deden eigenlijk niet echt mee bij mij.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien als ze een 75 rating hebben?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste wedstrijd met die Fransen en ja hoor gelijk weer een rode kaart voor Mexes
https://www.facebook.com/video.php?v=1492628754319264
Bijna elke wedstrijd wel zo'n situatie, ik word er schijtziek van.
Wel 1-0 gewonnen in slotfase dankzij Ben Arfa.
edit. is er nog een manier om die filmpjes met goede kwaliteit up te loaden?
[ Bericht 8% gewijzigd door DutchSL op 11-10-2014 17:09:18 ]![]()
Mijn tegenstanders schieten er vandaag echt veel ballen zelf in. Net ook weer met Benzebaas om de keeper heen, moeilijke hoek bal lijkt voorlangs te gaan en tegenstander rost hem er zelf in.
![]()
Goede cm's*quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien als ze een 75 rating hebben?![]()
![]()
Benzebaas alleen 6 chem, maar dat kan niet veel kwaad toch? Ben alleen benieuwd of Gabi op die positie wel een goede keus is.![]()
![]()
Met modric en miranda is dat probleem opgelost toch? En heeft iedereen 10 chemquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Alovenac het volgende:
Benzebaas alleen 6 chem, maar dat kan niet veel kwaad toch? Ben alleen benieuwd of Gabi op die positie wel een goede keus is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
In de facebook videospeler:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:04 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd met die Fransen en ja hoor gelijk weer een rode kaart voor Mexes
edit. is er nog een manier om die filmpjes met goede kwaliteit up te loaden?![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan natuurlijk ook gewoon Isco op de positie van Iniesta zettenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Met modric en miranda is dat probleem opgelost toch? En heeft iedereen 10 chem.
![]()
goed teampje wel hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
Bohh eindelijk een tegenstander in de silver cup gevonden hoor
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
Bohh eindelijk een tegenstander in de silver cup gevonden hoor
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ragequit als ik dreig te scoren
http://www.facebook.com/video.php?v=1492642500984556
ene Ad2220023 (die nummers kloppen vast niet) met Dordrecht logo![]()
![]()
Je stond toch al voor. Ik heb dit dus wel eens meegemaakt op het moment dat het 80e minuut ofzo was, 0-0 en ik kreeg een penalty.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:27 schreef DutchSL het volgende:
Ragequit als ik dreig te scoren
http://www.facebook.com/video.php?v=1492642500984556
ene Ad2220023 (die nummers kloppen vast niet) met Dordrecht logo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien moet je eens niet op rondje drukken als een speler doorgebroken is danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:04 schreef DutchSL het volgende:
edit. is er nog een manier om die filmpjes met goede kwaliteit up te loaden?![]()
Nee, lekker laten doorlopen op doelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet op rondje drukken als een speler doorgebroken is dan![]()
Vorig jaar ging de verdediger gewoon een schouderduw doen in deze situaties, nu trekt hij de tegenstander gelijk omver![]()
![]()
Al 100x gehad jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je stond toch al voor. Ik heb dit dus wel eens meegemaakt op het moment dat het 80e minuut ofzo was, 0-0 en ik kreeg een penalty.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wel lekker realistisch dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, lekker laten doorlopen op doel
Vorig jaar ging de verdediger gewoon een schouderduw doen in deze situaties, nu trekt hij de tegenstander gelijk omver![]()
![]()
En dan zeuren als je rood krijgtquote:Nee, lekker laten doorlopen op doel![]()
Vorig jaar ging de verdediger gewoon een schouderduw doen in deze situaties, nu trekt hij de tegenstander gelijk omveris gewoon realistisch dit. Vorig jaar ergerde ik me er aan dat je in dit soort situaties vol kon vasthouden en er niks gebeurde
![]()
Ik zeur niet dat ik rood krijg, ik zeur dat de verdediger niet gewoon een schouderduw geeft zoals het al jaren gaat in Fifa. Als ik aan de noodrem wil trekken dan wil ik dat zelf doen met een aparte knop, niet op deze manier als het helemaal niet mijn bedoeling was.![]()
Het is wel logisch dat hij zo duur is. 93 pace als bronze CB en ook nog goede PHY. En MLS en giant throw.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: