SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
omdat PSN down isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:57 schreef NoNickOne het volgende:
Godverdomme, waarom kan ik niet online?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PSN is helemaal niet down
Alleen de matchmaking is down (naar het schijnt, ik heb nergens last van, maar zit ook geen Fifa te spelen).![]()
Dit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
Alleen de matchmaking is down (naar het schijnt, ik heb nergens last van, maar zit ook geen Fifa te spelen).
Maar ja, noobjes he![]()
![]()
Wat gek dat je er dan geen last van hebt!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
naar het schijnt, ik heb nergens last van, maar zit ook geen Fifa te spelen.
Amen.![]()
Dat jij misschien geen andere games speelt wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat gek dat je er dan geen last van hebt!![]()
Speel zat andere gamesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat jij misschien geen andere games speelt wil niet zeggen dat anderen dat niet doen..
Maar lijkt me logisch dat als je geen FIFA speelt je er ook geen last van hebt toch.Amen.![]()
Maakt het uit? Is toch gewoon kutquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
Alleen de matchmaking is down (naar het schijnt, ik heb nergens last van, maar zit ook geen Fifa te spelen).Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan ligt het toch niet aan PSN... dat was zn punt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Speel zat andere games.
Maar lijkt me logisch dat als je geen FIFA speelt je er ook geen last van hebt toch.![]()
Als ze er op Destiny en op Fifa last van hebben, waar ligt het dan wel aan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan ligt het toch niet aan PSN... dat was zn punt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dat wordt lachen dan woensdagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef zerokil het volgende:
Als de Bruyne geen IF krijgt ben ik best wel facked.
Ik met mijn zatte kop ook altijd.![]()
![]()
Zoals DSL aangeeft, wss de matchmaking...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ze er op Destiny en op Fifa last van hebben, waar ligt het dan wel aan?![]()
Dat is toch een onderdeel van de service van PSN?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoals DSL aangeeft, wss de matchmaking...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, maar is dus wat anders dan 'PSN is down'quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch een onderdeel van de service van PSN?![]()
![]()
Nee joh, je moet je online ervaring kunnen hebben zonder matchmaking. Tegenstanders zoeken in een multiplayer spel is sowieso overschatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch een onderdeel van de service van PSN?![]()
![]()
Oke een belangrijk deel van PSN is down danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, maar is dus wat anders dan 'PSN is down'Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wij een potje? Volgens mij kan met vrienden nog welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee joh, je moet je online ervaring kunnen hebben zonder matchmaking. Tegenstanders zoeken in een multiplayer spel is sowieso overschat
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |