Is het officieel al?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar twee, hoor. Nou ja, drie als ik m'n lief meetel, maar die mag al.
Ik zal van de week eens gluren dan of ik ze kan vinden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn in mijn ogen slechts twee echte LXG verhalen, en dat is de eerste origin story en de tweede met de invasive van Mars. De rest vond ik eerlijk gezegd maar lui afgewerkte Rommel. En dat terwijl de eerste twee zo gedetailleerd en diep zijn.
Lost Girls heb ik nooit gelezen moet ik bekennenWel From Hell. Als je je V for Vendetta moeilijk vond moet je daar eens aan beginnen
Ja. Maar de film schijnt niks te maken te hebben met het boek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
From Hell, dezelfde als de verfilming waar Johnny Depp in speelt?
Oh... Hmmmquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens gluren dan of ik ze kan vinden.
Lost Girls mis je niks aan. Een erotica verhaal zonder diepte. Tenzij je van slecht getekende brave seksscenes houdt.
From Hell ben ik in begonnen ooit, maar kwam daar niet door. De tekeningen deden pijn aan mijn ogen.
[..]
Ja. Maar de film schijnt niks te maken te hebben met het boek.
Serieus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens gluren dan of ik ze kan vinden.
Lost Girls mis je niks aan. Een erotica verhaal zonder diepte. Tenzij je van slecht getekende brave seksscenes houdt.
From Hell ben ik in begonnen ooit, maar kwam daar niet door. De tekeningen deden pijn aan mijn ogen.
[..]
Ja. Maar de film schijnt niks te maken te hebben met het boek.
Mag ik even een kotsemmerquote:Paardenmeisjes hebben mijn inziens meer vrijheid nodig dan een gemiddelde vrouw. Want laten we wel wezen,....paardenhobby kost veel tijd.
Wij willen graag de enige hengst in het leven van de vrouw zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik even een kotsemmerwat een genuil.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus?Het is wel redelijk heavy shit, dat wel. De verfilming rent inderdaad wel heul hard weg van het oorspronkelijke verhaal.
Waar komt dit vandaan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik even een kotsemmerwat een genuil.
Het verhaal daarintegen blijft wel gewoon goed. Maar das denk ik ook het probleem met Moore denk ik. Het is briljant of het is absolute rommel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan dit niet 550-600 pagina's aan. Dat is de kwaliteit die je verwacht in een krantenstrip.
Verder heb ik Neonomicon van hem gelezen, maar dat was ook niks voor mij. Cthulu mythologie met verkrachtingen door zeemonsters die maar klaar blijven komen.
Wat is bokt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bokt natuurlijk. Het slaat nergens op.
Een keitof forum met keitoffe meiden.quote:
Teveel kiezel en gruis in deze reply....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een keitof forum met keitoffe meiden.
Zijn liefquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef artelligence het volgende:
Paardenmeisjes
Comments in 1... 2 ... 3 ...
Ik geloof je direct. Misschien dat ik er ooit nog eens aan begin. Ik merk echter de laatste tijd dat ik weinig strips meer lees. Ik denk dat ik te veel tegenvallende dingen heb gelezen. Komt voornamelijk door Marvel en DC die te veel rotzooi publiceren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het verhaal daarintegen blijft wel gewoon goed. Maar das denk ik ook het probleem met Moore denk ik. Het is briljant of het is absolute rommel.
Een paardenforum. Niet jouw ding. Kijk er maar niet, oogaids voor je leven.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef artelligence het volgende:
Paardenmeisjes
Die weten iig wel hoe ze in moeten rijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef artelligence het volgende:
Paardenmeisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |