Ik weet niet wat zieliger is, iemand die zo lang in het openbaar foto's van zichzelf maakt of meerdere mensen (!) die blijkbaar zo weinig onderling te vertellen hebben dat ze het hele proces filmen en van commentaar voorzien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)54355&type=2&theater
wtf hahaahhaha shiiiiiit
Strandvakantiesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zieliger is, iemand die zo lang in het openbaar foto's van zichzelf maakt of meerdere mensen (!) die blijkbaar zo weinig onderling te vertellen hebben dat ze het hele proces filmen en van commentaar voorzien.
Nou is toch grappig om dat te filmenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zieliger is, iemand die zo lang in het openbaar foto's van zichzelf maakt of meerdere mensen (!) die blijkbaar zo weinig onderling te vertellen hebben dat ze het hele proces filmen en van commentaar voorzien.
Ja lekker hoor uitrusten in het zonnetje maar dan inderdaad voor maximaal 1 dag. Al helpt het al niet mee dat ik liever niet de club induik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ik heb er na een dagje strand altijd wel weer genoeg van.
doei fokkie kusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik ben er weer van door, dag dag kusjes:
Aan iedereen buiten de SC: Kom gerust een kijken nemen we zijn super lief
Nou doei xoxo
Ik was een keer op een vakantie op een klein Grieks eilandje en het strand was zo saai dat we het binnenland introkken tegen het einde en toen hebben we watervallen geklommen en gedoken en zo en dat was echt het hoogtepunt van de hele vakantiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja lekker hoor uitrusten in het zonnetje maar dan inderdaad voor maximaal 1 dag. Al helpt het al niet mee dat ik liever niet de club induik.
Wel conform het onderwerp en ik kon mij goed visualiseren dat ik precies hetzelfde had gedaan uit pure wanhoop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Tchock het volgende:
Ik besef me dat dat niet zo'n bijzonder sterk verhaal is. Nou en.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
godverdomme. Er klopt zoveel niet aan die post dat ik stop met proberen om het leesbaar te maken.
Ik snapte 'm hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
godverdomme. Er klopt zoveel niet aan die post dat ik stop met proberen om het leesbaar te maken.
een kunstpenisquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, ik denk dat ik klaar ben voor een nieuwe UI. Eens even gaan denken wat ik wil.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, ik denk dat ik klaar ben voor een nieuwe UI. Eens even gaan denken wat ik wil.
Aquamanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik al eens gehad. Ik wil niet te veel in herhaling vallen.quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(er staat "de baas" maar ik kreeg het niet leesbaar![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |