SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 4% gewijzigd door LekkerSimpel op 10-10-2014 16:49:21 ]![]()
ze was ook steeds heel drukjes bij nikki in de buurt, even goed laten zien dat ze belangrijk isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja even laten weten dat ze heel goed in de groep ligt.![]()
Ten eerste afleiding van de 'mindere kanten' van haar fysiek. Ten tweede om nog meer strengheid uit te stralen.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja, maar je weet toch nog niks van haar karakter. Alles tot nu toe is van horen zeggen, maar ze heeft nog niks laten zien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef ginopino het volgende:
[..]
Uiteraard maar enkel aan uiterlijk heb ik niets. Zou het wel fijn vinden dat je kunt bouwen op je partner en niet dat haar nagels, eyeliner of haar belangrijker is dan de rest.
natuurlijk werd een opgemaakte pop beter in bed![]()
Ze doet dat altijd, ook bij gewoon bezoek. Even onderstrepen dat ze een goed huishouden voertquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:01 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ze was ook steeds heel drukjes bij nikki in de buurt, even goed laten zien dat ze belangrijk is...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
1Sjah triest weer, anderhalf jaar getrouwd, mislukte B&B , weer bij Mama inwonen.. wéér zo'n dropoutquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
vmbo - chauffeur korporaal - je moet voor minimaal 4 jaar tekenen
dus 3 jaar echt gewerkt en toen er uit
daarna een beetje lopen klootviolen dus![]()
![]()
Goed oogpunt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ten eerste afleiding van de 'mindere kanten' van haar fysiek. Ten tweede om nog meer strengheid uit te stralen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben wel benieuwd hoe Nicole opstaat, zonder make-up etc.
Puur natuur. Volgens mij is ze best te "pruimen".![]()
Ik zou wel wat minder make-up willen zien. Het is net iets teveel en maakt haar gezicht harder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Puur natuur. Volgens mij is ze best te "pruimen"....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
LauB zal zich wel zorgen maken natuurlijk
Wat een raar lichaam heeft laura ze heeft hele kleine benen![]()
Dat klopt maar tot wat ik nu heb gezien lijkt het me een geweldige meid. Natuurlijk is dat te kort maar kennelijk heeft de rest hier op COS ook een meningquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch nog niks van haar karakter. Alles tot nu toe is van horen zeggen, maar ze heeft nog niks laten zien.![]()
Er word hier een vergelijk gemaakt met billy, maar zei heeft de afgelopen 3 uur meer gedaan dan Billy de afgelopen 10 maandenDus in dat opzicht ze is knapper en heeft een aanpak.
Nicole moet alleen een strakkere broek aandoen dat hijsen ziet er niet uit![]()
Wat heeft ze toegegeven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Urb het volgende:
Netjes dat Isa eerlijk toegeeft tegenover NicoB.
OT: De kaarten worden gelegd voor Gio en Isa?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bil deed in het begin ook nog wel een POGING tot iets. Kijk maar eens verder over een week.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef ginopino het volgende:
[..]
Dat klopt maar tot wat ik nu heb gezien lijkt het me een geweldige meid. Natuurlijk is dat te kort maar kennelijk heeft de rest hier op COS ook een mening
Er word hier een vergelijk gemaakt met billy, maar zei heeft de afgelopen 3 uur meer gedaan dan Billy de afgelopen 10 maandenDus in dat opzicht ze is knapper en heeft een aanpak.
Het recht op het hebben van een mening is geweldig!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef ginopino het volgende:
[..]
Dat klopt maar tot wat ik nu heb gezien lijkt het me een geweldige meid. Natuurlijk is dat te kort maar kennelijk heeft de rest hier op COS ook een mening![]()
![]()
Isa gaf eerlijk toe dat ze in eerste instantie dacht van hey niet mijn dingen overnemen maar samenwerken is beter. (koeien/kazen)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft ze toegegeven?
OT: De kaarten worden gelegd voor Gio en Isa?![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ben Vanessa, vier jaar oud (al jaren) en doe een breedbekkikker na.
"KWAOOOOKK"![]()
De jongere garde zal dit denk ik niet herkennenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
De jongere garde zal dit denk ik niet herkennen![]()
![]()
dat vind ik niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het recht op het hebben van een mening is geweldig!
o wacht..I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
masker af en een volwassen besluit nemen dan gaat de zon weer schijnen
er is jaloezie, luister naar je volwassen gevoel, er moet afscheid genomen worden dan volgt vrijheid en opent nieuwe deuren
geniet van verliefdheid, pak de tijd, complicaties liggen op zelfbeeld, vnl bij isa,
zaai voor de toekomst dan kun je oogsten
er komt nog een bliksem maar in je eigen onweer
dus: laat je leiden door je gevoel![]()
ja. en van het concert des levens krijgt niemand een program.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef Ransjih het volgende:
er is jaloezie, luister naar je volwassen gevoel, er moet afscheid genomen worden dan volgt vrijheid en opent nieuwe deuren
geniet van verliefdheid, pak de tijd, complicaties liggen op zelfbeeld, vnl bij isa,
dus: laat je leiden door je gevoelI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
en denk dat er beter uitziet zonder dan metquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Puur natuur. Volgens mij is ze best te "pruimen".![]()
Bedankt voor samenvatting, ik copy em voor de SV want ik kon er veel minder chocola van maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef Ransjih het volgende:
dus: laat je leiden door je gevoel![]()
![]()
Wel gek dat de ene bewoner zomaar binnen komt huppelen,terwijl de ander gekozen wordt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij wil zijn pols maar doe dat maar es met moderne mesjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef Michiro het volgende:
Wat scheert Mark zich vreemd. Totaal geen logica in waar hij heen gaat met zn mesI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Talpa kennende een swinger stel of zo iets om de boel weer op te jennen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef svann het volgende:
Goh, die Nicole/Nikki ziet er veelbelovend uit!
Nu nog twee kerels met inhoud erbij.![]()
no rules dude, no rules.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel gek dat de ene bewoner zomaar binnen komt huppelen,terwijl de ander gekozen wordt.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
De pruik van Bilquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:03 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Nikki "Is iemand ze cavia kwijt?"Die noemt ze toevallig cavia. Good girl
![]()
![]()
Waarschijnlijk doet hij het nog maar net,alles moet leren...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef Michiro het volgende:
Wat scheert Mark zich vreemd. Totaal geen logica in waar hij heen gaat met zn mes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, dit is een vervanger. Die worden niet gekozen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel gek dat de ene bewoner zomaar binnen komt huppelen,terwijl de ander gekozen wordt.
De 2 die maandelijks komen, die worden gekozen.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het recht op het hebben van een mening is geweldig!en een andere broek aan doen ook
![]()
![]()
Gelijk 5 strepen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hij wil zijn pols maar doe dat maar es met moderne mesjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel gekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een vervanger. Die worden niet gekozen.
De 2 die maandelijks komen, die worden gekozen.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Nog twee te gaan, en de Psychs moeten nu ook naar 2015 gaan kijken met hun casting aanbevelingenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel gek dat de ene bewoner zomaar binnen komt huppelen,terwijl de ander gekozen wordt.![]()
ja. ik wil dood maar mijn mach5 werkt niet meequote:I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
En zelfs dat laatste is soms op zn minst opmerkelijk, mensen die goed gaan in diverse polls vallen af en komen er heul niet in. Zoals die Jochem en Derek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een vervanger. Die worden niet gekozen.
De 2 die maandelijks komen, die worden gekozen.![]()
teringjantje dan ben je echt onhandigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef Michiro het volgende:
Haha die yup heeft zichzelf gesneden. met zijn moderne mesjeI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Je moet die dingen gewoon uit elkaar slopen, maar een beetje een luguber onderwerp dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja. ik wil dood maar mijn mach5 werkt niet mee![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef Michiro het volgende:
Haha die yup heeft zichzelf gesneden. met zijn moderne mesjeIk zei het toch.....
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
whuut ..eindelijk een nieuwe erin ? mis ik het weer
ist wat ?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Thnx las het nu in je SV, die stond er nog niet toen ik het hier vroeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Isa gaf eerlijk toe dat ze in eerste instantie dacht van hey niet mijn dingen overnemen maar samenwerken is beter. (koeien/kazen)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is altijd zo geweest, bij een vrijwillige exit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel gek dat de ene bewoner zomaar binnen komt huppelen,terwijl de ander gekozen wordt.
Paul, Emil, Harold, Lindsy, CH (moet nog komen), Sonny en ReNEE (moet nog komen).![]()
dan moeten we hem ook maar geen botte bijl gevenquote:I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Col vraagt aan Gio: ik zie een pickup, heb jij die gesloopt ofzo toen je jong was?
Gio: eeeeh een auto?
Col en Isa: nee een langspeelplatenspeler
Gio: ohhh, kweetnie, ik sloopte wel veel![]()
gio kan leren van isa veranderlijkheid, zorgzaamheid
isa kan leren van leren, stil te zijn en impulsiever te zijn
isa is ouder maar gio is een oude ziel
gio wil iets weten van vroeger
colinda ziet een leuk pick upje (gio denkt dat ze een auto bedoelt, van een platenspeler weet hij niks maar zou kunnen
of hij als hij naar een feestje moest was gio altijd ziek van de zenuwen
gio: ik was wel altijd autoziek ja
pak de tijd en laat je gevoel leiden, het is jouw leven
blijf de jonge hond maar ook de oude heer en let op je schouder want er is zorg om, meer je rust pakken![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
whuut ..eindelijk een nieuwe erin ? mis ik het weer
ist wat ?![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap ineens mark met zijn scheermes-kamikazequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:15 schreef Ransjih het volgende:
colinda ziet een leuk pick upje (gio denkt dat ze een auto bedoelt, van een platenspeler weet hij niks maar zou kunnen
blijf de jonge hond maar ook de oude heer en let op je schouder want er is zorg om, meer je rust pakkenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Gio tegen IVan: En daarna heb je Vanessa dus genaaid.
Weet niet wat hij bedoelde met "daarna", zat niet op te letten![]()
nou daar kun je wat meequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:15 schreef Ransjih het volgende:
blijf de jonge hond maar ook de oude heer en let op je schouder want er is zorg om, meer je rust pakken![]()
![]()
Zometeen lekker wat aftershave erop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik snap ineens mark met zijn scheermes-kamikaze“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed he, die reading van Collie.
Klopt opeens allemaal.
Ruud is weg dus reclame maken met die hap.
Collie moet weer klantjes krijgen.![]()
Na het kijken naar Joey en LauB wat hij wel geil vondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:17 schreef Ebinas het volgende:
Gio tegen IVan: En daarna heb je Vanessa dus genaaid.
Weet niet wat hij bedoelde met "daarna", zat niet op te letten----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Witte koe gaat weg... kan Ruud er ook nog mee knuffelen en in totaal komen er straks 5 koeien ..vandaar de nieuwe Niek erin...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
"Ruuuuhuuuuuuud, zullen we douchuhhhhhh?" "En dan lekker theetje drinkuh en een keertje vroeg slapuhhhhh"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:17 schreef sjampoeh het volgende:
nu mis ik bil en ruud.. jaloersssssssssse CH
![]()
![]()
Ik weet wel iemand....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:18 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Klopt opeens allemaal.
Collie moet weer klantjes krijgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarschuwt Colinda GIo nu voor een relatie met Isa?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:17 schreef sararaats het volgende:
hey dat tafeltje van Colinda ken ik!![]()
![]()
Dat word een verkoop topper op de markt! Kebab!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf? de stal uitbreiden naar 5 koeien.. Er ligt al een plan bij Boer Sjon Aldus Isa![]()
aaaarch
en ineens heb je het:
het besef dat deze ellende onbegrensd wordt verlengd.
aaaaarch.
ik ga mezelf zat zuipen vanavondI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Man man man, wat zijn jullie lekker bezig met de caps![]()
![]()
![]()
Bij het topic even lekker aan het bijvullen geweest![]()
![]()
Ik heb haar ook voordeel van de twijfel gegeven.quote:
Weinig gezien natuurlijk, maar in vergelijking met Isa...
- Haar stem
- Haar humor
- Haar scherpzinnigheid
- Haar doelen en skills
Uiterlijk kan je nog weinig over zeggen, als hele gezicht dichtgeplamuurd is.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zometeen lekker wat aftershave erop.![]()
![]()
Gio voelt alleen lust voor IsaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zou wel zo eerlijk zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:19 schreef Urb het volgende:
Gio "Voor mn gevoel is het op het moment gewoon lust"
Als ie dit nu eens tegen Isa zegtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een berg opskieen gaat ook niet....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ipv van "Lastig, lastig..."quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:19 schreef Urb het volgende:
Gio "Voor mn gevoel is het op het moment gewoon lust"
Als ie dit nu eens tegen Isa zegt
Alhoewel Isa met dat antwoord ook zo haar conclusies kan trekken..![]()
Eerlijk is eerlijk, zonder makeup ziet ze er beter uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar ook voordeel van de twijfel gegeven.
Weinig gezien natuurlijk, maar in vergelijking met Isa...
- Haar stem
- Haar humor
- Haar scherpzinnigheid
- Haar doelen en skills
Uiterlijk kan je nog weinig over zeggen, als hele gezicht dichtgeplamuurd is.![]()
gio moet duidelijk zijn en of er nog iets is met zijn vriendin
gio; het voelt niet meer hoe het was
colinda: verwerk het 1 dan aan het andere beginnen maar als je wel het gevoel wel hebt, laat je niet opjagen voor de leuke beelden
gio: nu is het alleen lust omdat ik gewoon gek wordt
colinda: wees dan eerlijk dan kan isa een keus maken en kun je evengoed een leuke tijd hebben
gio: ja we zijn vriendjes voor het leven ( vrij vertaald)![]()
Saartje was de eerste reading van het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:18 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Klopt opeens allemaal.
Collie moet weer klantjes krijgen.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, zonder makeup ziet ze er beter uit.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
isa heeft rare dingen gedaan, die we allemaal doen maar niet op tv en mijn moeder is best wel conservatief![]()
Vissoepje....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Gatver, Gio heeft dat vieze aquarium water naar binnen gekregen.
(iig in zijn mond)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij krijgt hij dat nou voor elkaar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Gatver, Gio heeft dat vieze aquarium water naar binnen gekregen.
(iig in zijn mond)...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Pfff... sukkel... naja, dan kan hij lekker weer overstappen naar Nicole! Die was nog nie binnen of zijn ogen vielen al uit hun kassen. (Net zoals standaard het geval is bij Nicole)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:21 schreef Ransjih het volgende:
gio moet duidelijk zijn en of er nog iets is met zijn vriendin
gio; het voelt niet meer hoe het was
colinda: verwerk het 1 dan aan het andere beginnen maar als je wel het gevoel wel hebt, laat je niet opjagen voor de leuke beelden
gio: nu is het alleen lust omdat ik gewoon gek wordt
colinda: wees dan eerlijk dan kan isa een keus maken en kun je evengoed een leuke tijd hebben
gio: ja we zijn vriendjes voor het leven ( vrij vertaald)![]()
LauB is moe, ja de rotonde moet af.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Hevelen om het aquarium te legenquote:----------------------------
Hij wil het aquarium leeg laten lopen.quote:
Dus slang in die bak, slang aan zijn mond en zuigen maar.
Iets te laat weggetrokken blijkbaar![]()
Gaan de vissen weg?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij wil het aquarium leeg laten lopen.
Iets te laat weggetrokken blijkbaar![]()
haha, ja dat kan ernstig mis gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij wil het aquarium leeg laten lopen.
Iets te laat weggetrokken blijkbaar...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Die heeft Billy meegekregen van Vanessa, in een emmertje, voor Ruudquote:----------------------------
Ja, stelen was een grote hobby van Isa.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:23 schreef Ransjih het volgende:
isa heeft rare dingen gedaan, die we allemaal doen maar niet op tv en mijn moeder is best wel conservatief![]()
Ah, dan kan ik er van uitgaan dat ze dood zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die heeft Billy meegekregen van Vanessa, in een emmertje, voor Ruud![]()
Maar iemand voorspelde dat er iemand uit t noorden er in ging hier ..als die erin komt , die is nog erger dan bil (qua sex enz? )![]()
Veel kans opquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik er van uitgaan dat ze dood zijn.
----------------------------
door de plee gespoeld in de zkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik er van uitgaan dat ze dood zijn.![]()
In plaats van op de grond kan hij dat water beter in de klimop bak laat lopen----------------------------
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:21 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Saartje was de eerste reading van het nieuwe seizoen.![]()
![]()
ik ga vanavond eten bij m'n ouders dus geen tijd om op het forum te zitten. hopelijk kunnen jullie zonder mij.
had ik eigenlijk al een foto van mijn appartementje/studiootje laten zien?
[ Bericht 1% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-10-2014 16:35:15 ]Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Staan al bij de poort,te wachten op een groepsfoto.....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik zat al te kijken bij google afbeeldingen. Niet echt gelijkendquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mwah, vind ik Jeri Ryan toch IETSJE knapper.
[ afbeelding ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staan al bij de poort,te wachten op een groepsfoto.....![]()
![]()
Daarom wilden ze met Billy mee, want Ruud wilde geen groepsfoto
we redden ons net denk ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:28 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
ik ga vanavond eten bij m'n ouders dus geen tijd om op het forum te zitten. hopelijk kunnen jullie zonder mij.
had ik eigenlijk al een foto van mijn huisje laten zien?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Nicole wil graag een micro-pig.
En dat begreep LauraB ff niet, die hoorde micro-pik.
Daar was gisteren nog een CAP van toch?![]()
Ik heb begrepen dat Claus ze op staat te wachten achter het hek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staan al bij de poort,te wachten op een groepsfoto.....FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Zet die maar in je eigen topic.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:28 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
had ik eigenlijk al een foto van mijn huisje laten zien?Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Niki wil graag een micro-pik, vind ze super-schattig.
Nou die was gister al perongeluk op zien op de stream bij Ivan op de plee.
Edit: LS GMTA![]()
![]()
Kan je daar niet het hele weekend blijven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:28 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
had ik eigenlijk al een foto van mijn huisje laten zien?![]()
![]()
Wie is Claus? Die is toch al lang dood?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Claus ze op staat te wachten achter het hek.Never try, never know![]()
Veel plezier en geniet er vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:28 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
had ik eigenlijk al een foto van mijn huisje laten zien?![]()
zwartpiet wel. santclaus niet. nog niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:31 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Wie is Claus? Die is toch al lang dood?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Achja de een van onder en de ander van boven....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:32 schreef danilel het volgende:
[..]
die heeft te vaak gepijpt, mond is helemaal uitgelemmeld![]()
LauB languit op het bed van Nico en ze wilt ook naailes nemen omdat Nik het zei gaat ze nu ook nik stalken![]()
De Fles gaat al aan een glaasje?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Niet die Claus. Claus de goudvis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:31 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Wie is Claus? Die is toch al lang dood?FHRITP
Ik had van de week iemand op bezoek. Toen ik zei: die is 38, kreeg ze een lachbui.quote:
Die is minstens 47-48 jaar was haar reactie----------------------------
quote:
yep.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Achja de een van onder en de ander van boven....
eerst heb je een schoenlepel nodig.
dan kan je er 2 handen naast steken en hou je nog ruimte over.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Misschien een idee om die stenen op te ruimen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ze haar personeel voor, maar schiet nog niet erg op....
[ afbeelding ]
Zou al een stuk schelen.![]()
Vanessa wil niet ruiken aan de taart van Elze omdat ze liever ergens ander gelukkig van wordt dan chocolade.![]()
Lekker met die verfkleding op een bed van een ander ook echt he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef Oekaboe het volgende:
LauB languit op het bed van Nico en ze wilt ook naailes nemen omdat Nik het zei gaat ze nu ook nik stalken![]()
![]()
Vanes ook een kut.
Elzewieke haalt haar chocolade taart uit de oven en ruikt eraan.
En zegt hoe lekker chocolade ruikt.
Vanes heeft liever iets anders, dan chocolade.
Ze wilde leuk zijn. Maar ondertussen.
Die kut kan gewoon geen compliment uit d'r strot krijgen.![]()
ik had ook iemand op bezoek. die kreeg ook een lachbui.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik had van de week iemand op bezoek. Toen ik zei: die is 38, kreeg ze een lachbui.
Die is minstens 47-48 jaar was haar reactie
'kijken jullie naar utopia????'I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
ja anders is de rondweg geblokkeerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Misschien een idee om die stenen op te ruimen.
Zou al een stuk schelen.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Beetje veel...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
'Char's beautynight' 'Char's Candy'
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
oranje, depri en met een viswijf.quote:
makes senseI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
![]()
De grasmatten worden vanzelf wel geel, bedluis.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze liep gisteren ook chocola te eten. En vandaag was er een reep chocola foetsie die voor die taart bedoelt was. Tja, ik denk er het mijne van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef Ebinas het volgende:
Vanes ook een kut.
Elzewieke haalt haar chocolade taart uit de oven en ruikt eraan.
En zegt hoe lekker chocolade ruikt.
Vanes heeft liever iets anders, dan chocolade.
Ze wilde leuk zijn. Maar ondertussen.
Die kut kan gewoon geen compliment uit d'r strot krijgen.FHRITP
Vanmiddag zei ze nog: Het doet me niks als hij vanavond een ander zou kussen. Veel kans dat dat gaat gebeuren zei ze er zelfs nog achteraanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef Oekaboe het volgende:
Ohhhh ze wil even laten weten dat Joey van haar is dom wijf----------------------------
Ohohohoh wat glijd ze op gisteravondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De grasmatten worden vanzelf wel geel, bedluis.![]()
Jammer dat Nicole een mini-pig wil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef PoezeligDing het volgende:
'Char's beautynight' 'Char's Candy'
Dus het gaat nooit een Char's Pig-Farm worden.![]()
lauB en Nico klagen over de zenderchecks gisteravond.
Nico was onder de dekens schone onderbroeke aan aan het trekken en toen kreeg ze zendercheck, en toen ging ze daar maar verslag van doen.
LauB "dat hadden wij ook" (zendercheck terwijl ze met Joey onder de dekens lag.![]()
Gisteravond zat ze bij Ivan op bed aan een chocola te zuigen, bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze liep gisteren ook chocola te eten. En vandaag was er een reep chocola foetsie die voor die taart bedoelt was. Tja, ik denk er het mijne van.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
dit is wel haar beste foto trouwens. indien nodig kan ik het er zo wel op. door camerastandpunt zie je weinig diepte. dat neust beter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De grasmatten worden vanzelf wel geel, bedluis.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Ze kan er ook nog slagroom tussen doen.
Kan ze niet weg , krijg er alleen maar trek van![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Wat is er gisterenavond gebeurd tussen Joey en LauB dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ohohohoh wat glijd ze op gisteravond![]()
Nico is scherp,leuk....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neuckenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat is er gisterenavond gebeurd tussen Joey en LauB dan?![]()
Zoenen (Staat dat in Koene?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat is er gisterenavond gebeurd tussen Joey en LauB dan?)
Ziet er zeker goed uit, die taart.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Ze kan er ook nog slagroom tussen doen.
Kan ze niet weg , krijg er alleen maar trek van![]()
[ afbeelding ]![]()
ik heet Esmeraldaquote:
maar zeg maar LiesjeI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
En niet gekocht bij de Plus. Is Vanessa al groen ondertussen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:41 schreef Ebinas het volgende:
Wat een taart voor een aantrekkingskracht heeft
[ afbeelding ]FHRITP
lauB checked waar Nikki vantevore dacht veel mee te hebben.
Nikki "Nicoline maar ook Lot en LaurA want die zijn ook stoer"![]()
Het ging wel verder dan kussen, Joey was flink pissig toen 'ie naar de zenderkamer moest terwijl ze net lekker bezig waren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
LauB vraagt met wie Nicole denkt op te kunnen schieten.
Nicole noemt Nico, Charlot en Lau, maar niet LauB
Én als ze een man zou moeten kiezen in de loods is het Joey.----------------------------
Liesje met haar maagdenvliesje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik heet Esmeralda
maar zeg maar Liesje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik bedank😇quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:28 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
![]()
had ik eigenlijk al een foto van mijn appartementje/studiootje laten zien?![]()
'zij nu had goudblonde lokken en ogen als meren die niet konden jokken, een stem zoet als honing, een geest scherp als een mes'I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ze wil weten of zij goed ligt bij Nikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:42 schreef Urb het volgende:
lauB checked waar Nikki vantevore dacht veel mee te hebben.
Nikki "Nicoline maar ook Lot en LaurA want die zijn ook stoer"![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik heet Esmeralda
maar zeg maar Liesje![]()
sprookje, van Jaap Visser. erg leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Liesje met haar maagdenvliesje?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Heeft hij het gedaan , ik snap het niet hij wilde haar toch niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het ging wel verder dan kussen, Joey was flink pissig toen 'ie naar de zenderkamer moest terwijl ze net lekker bezig waren.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
sprookje, van Jaap Visser. erg leuk.----------------------------
Het mooie is dat Elzewieke niet hapt, maar gewoon vol enthousiasme doorgaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
En niet gekocht bij de Plus. Is Vanessa al groen ondertussen?![]()
sinds wanneer moet je een vrouw wíllen om er seks mee te hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Heeft hij het gedaan , ik snap het niet hij wilde haar toch niet?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
De olifant en de muis?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
sprookje, van Jaap Visser. erg leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou dat vertelde hij tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
sinds wanneer moet je een vrouw wíllen om er seks mee te hebben?![]()
ik durf niet eens te zeggen dat ik op fok zit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik had ook iemand op bezoek. die kreeg ook een lachbui.
'kijken jullie naar utopia????'
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
sowieso erg leuke liedjes gemaakt die manquote:
ze kuste me mijn handen
ze woelde door mijn haar
ze kuste me mijn tanden
en ach, ik weet niet waar
ze vroeg me om te zingen
van liefde en van trouw
en al die mooie dingen
net dat, wat ik niet wou
totdat ik dan verblijde
en zong naar hartenlust
van hoe geliefden vrijen
met 30 tellen rust
ze had niets in de gaten
ze sliep zo diep en stil
heb ik haar laat verlaten
het was ochtend, 2 april.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
nee,quote:
een koning had eens 5 zonen en een prinses
etc. ff google. ideaal voor romantiek.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Yep maar ze ving vooralsnog botquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ze wil weten of zij goed ligt bij Nik![]()
![]()
Ik ben gek op 'Het kerkhof'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:46 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
sowieso erg leuke liedjes gemaakt die man
ze kuste me mijn handen
ze woelde door mijn haar
ze kuste me mijn tanden
ze vroeg me om te zingen
van liefde en van trouw
en al die mooie dingen
net dat, wat ik niet wou
totdat ik dan verblijde
en zong naar hartenlust
van hoe geliefden vrijen
met 30 tellen rust
ze had niets in de gaten
ze sliep zo diep en stil
het was ochtend, 2 april.
En hopelijk is haar vader koning en zij dan prinses.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
'zij nu had goudblonde lokken en ogen als meren die niet konden jokken, een stem zoet als honing, een geest scherp als een mes'...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Best wel leuk,straks even kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:46 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
sowieso erg leuke liedjes gemaakt die man
ze kuste me mijn handen
ze woelde door mijn haar
ze kuste me mijn tanden
ze vroeg me om te zingen
van liefde en van trouw
en al die mooie dingen
net dat, wat ik niet wou
totdat ik dan verblijde
en zong naar hartenlust
van hoe geliefden vrijen
met 30 tellen rust
ze had niets in de gaten
ze sliep zo diep en stil
het was ochtend, 2 april.
utopia kijken maar er over zeiken op de cos maakt het wel beter te verdedigenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:46 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik durf niet eens te zeggen dat ik op fok zit.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Dus Nicole denkt dat ze het niet zo met LauB en Iesje kan vinden... en als man wil ze joey?!?
pfff... here we go again!!!![]()
Ja ze reageert niet erg op lauB dat is wel weer leukquote:
Maar hoezo zegt Nico dat Joey de vriend is van LauB , mag Joey dat zelf ook beslissen![]()
onder een spotvogel die in een treurwilg feuilllemorgen zingtquote:
zijn neus dichtgeknepen omdat het lijk nog stinktI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Nee Isa heeft ze niet genoemdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Annelies1980 het volgende:
Dus Nicole denkt dat ze het niet zo met LauB en Iesje kan vinden... en als man wil ze joey?!?
pfff... here we go again!!!![]()
yes!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
En hopelijk is haar vader koning en zij dan prinses.
echt geweldig vind ik 'mI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
En wat heeft dat bouwwerk voor nut wat erop staat? Gaan ze iemand executeren of zo??quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Soulraven het volgende:
Die rotonde ziet er vrij sinister uit zo.![]()
Ben zelf meer van de Engelse poëzie maar dat ik geen verkeerde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
onder een spotvogel die in een treurwilg feuilllemorgen zingt
zijn neus dichtgeknepen omdat het lijk nog stinkt![]()
Jammer dat hier geen filmpjes van zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het ging wel verder dan kussen, Joey was flink pissig toen 'ie naar de zenderkamer moest terwijl ze net lekker bezig waren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha Die Elsje is soms best grappig hoor... na het mixen zingt ze "we love money mixing bowls" haha zie je nou dat ze het voor het geld doet, die cupecakes en taarten bakken.![]()
![]()
ja mooi he. Heerlijk luguber.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zijn neus dichtgeknepen omdat het lijk nog stinkt
Het ei is wel wat voor Nicoline
Ze gaan terug naar de middeleeuwen, mensen ophangen het plein. Dat is de nieuwe oplossing voor de exit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:49 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
En wat heeft dat bouwwerk voor nut wat erop staat? Gaan ze iemand executeren of zo??![]()
en toch lief.quote:
want dan staat in mijn testament
dat je de rotzooi mag verkopen aan een medische studentI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Levend galgje...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:49 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
En wat heeft dat bouwwerk voor nut wat erop staat? Gaan ze iemand executeren of zo??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahaha. De stelling staat er alquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze gaan terug naar de middeleeuwen, mensen ophangen het plein. Dat is de nieuwe oplossing voor de exit.----------------------------
Nou, slechts een klein nano-deeltje van mequote:
Geen higg, zeker geen higgs
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze is wel lekker actief....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Feuilles mortes toch ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zijn neus dichtgeknepen omdat het lijk nog stinktTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:28 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
![]()
had ik eigenlijk al een foto van mijn appartementje/studiootje laten zien?![]()
Wanneer ben je jarig, dan koop ik een dagboek voor je.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
die geeft toch slechts massa aan de andere deeltjes? of ben ik nu wel erg de klok aan het klepelen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou, slechts een klein nano-deeltje van me
Geen higg, zeker geen higgsI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
ja. heel goed. want ik wist eerlijk gezegd niet wat hij zong. dank je!quote:I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
LauB tegen Charlot: Je hebt het in ieder geval goed geregeld
De Ballonnenkoning vertelt net dat hij pas vannacht een mailtje heeft gekregen
u is vrouw ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
sprookje, van Jaap Visser. erg leuk.![]()
![]()
werd tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:54 schreef Urb het volgende:
Ivan belt een kapper, hij kent hun werk en vertrouwd niemand zn haar toe.TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig, dan koop ik een dagboek voor je.![]()
![]()
Het wordt het godsdeeltje genoemd en ja idd massa.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
die geeft toch slechts massa aan de andere deeltjes? of ben ik nu wel erg de klok aan het klepelen?
Ik speelde meer met de term "godsdeeltje" in mijn hoofd.
damn dat iemand het creatief gebruik er van opmerkt
nee maar die krijg je er binnen een kwartier mee in bed. trust me.quote:
fles rosé, even gevoelig Jaap Visser / Fischer, afrollen en deur uitschoppen.
ja ik ben een verstokte romanticus.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Dat is even lastig na al die maanden op Ruud gestemd te hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze POLL is ook alweer een tijdje geleden, dus kaap ik die even van HiDiHo.....
Poll: Wie wil jij eruit?
• Charlotte
• Colinda
• Elzewieke
• Giorgio
• Isabella
• Ivan
• Joey
• Laura
• LauraB
• Mark
• Nicole
• Nicoline
• Vanessa
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Om renevanlaaren een plezier te doen, nu Lot gestemd.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
En ik kuste haar zo omzeilende, de door haar opgeworpen klippen,zonder het te willen, de blaren op haar billen, de blaren op mijn lippen....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Vorige keer had Isa toch een dameskapper laten komen? Was bij niet echt blij mee toen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:54 schreef Urb het volgende:
Ivan belt een kapper, hij kent hun werk en vertrouwd niemand zn haar toe.FHRITP
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee maar die krijg je er binnen een kwartier mee in bed. trust me.
fles rosé, even gevoelig Jaap Visser / Fischer, afrollen en deur uitschoppen.
ja ik ben een verstokte romanticus.![]()
![]()
Mini COS college.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het wordt het godsdeeltje genoemd en ja idd massa.
Ik speelde meer met de term "godsdeeltje" in mijn hoofd.
damn dat iemand het creatief gebruik er van opmerkt![]()
![]()
Eigenlijk zijn de meeste nummers van hem wel goed.quote:
Het ei. Vlinder. Omdat ik van je hou. De monniken, ook geweldig----------------------------
Zo leuk dat men lyrisch wordt van een mooie damequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Scherzo het volgende:
En ik kuste haar zo omzeilende, de door haar opgeworpen klippen,zonder het te willen, de blaren op haar billen, de blaren op mijn lippen....
Dichterij in de cos
yup.... maar ja... 2 x de zandheuvels van Afghanistan beleefd dus een bietje harken zal ze haar hand niet voor omdraaien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Urb het volgende:
is nu alleen Nikki bezig aan die graf-rontonde?
Welkom in Utopia!![]()
![]()
goh en in het dagelijks leven kent n-i-e-m-a-n-d Jaap Visser / Fischer.
hulde waarde cossers!I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
i think we have to call Sheldon for this onequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
die geeft toch slechts massa aan de andere deeltjes? of ben ik nu wel erg de klok aan het klepelen?
Soft kitty, warm kitty
Little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty
Purr, purr, purr![]()
Sorry, maar zij is en wordt mijn muze niet....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo leuk dat men lyrisch wordt van een mooie dame
Dichterij in de cosTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Die wordt helemaal happy van een vieze keuken, en dan gillen dat ze hem moeten schoonmaken, het is en blijft de poetsvrouw daarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef Mylene het volgende:
Vanessa wil niet ruiken aan de taart van Elze omdat ze liever ergens ander gelukkig van wordt dan chocolade.![]()
ja vind ze vrijwel allemaal heerlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de meeste nummers van hem wel goed.
Het ei. Vlinder. Omdat ik van je hou. De monniken, ook geweldig
ik had een hutje in een bos...
draait altijd om het bal
er staat een peer voor mijn raamI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Daar mogen vrouwen niet binnen bij de kapsalon!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef Urb het volgende:
Nam die kapper nu op met schorem?
http://www.schorembarbier.nl/Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Zo'n boog kost wel een paar honderd euro. Gaat weer helemaal nergens over... Oh wacht, dit is natuurlijk haar eigen investering, toch?quote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
stelletje barbierenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar mogen vrouwen niet binnen bij de kapsalon!
Kan de zk Elsje geen goede keukenmachine tussen de kleren verstoppen ? Wat een kolereherrie van die kutmixer![]()
Dan kan je inschatten hoe oude de mensen zij die hem wel kennen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
goh en in het dagelijks leven kent n-i-e-m-a-n-d Jaap Visser / Fischer.
hulde waarde cossers!![]()
Of goed kunnen googlenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dan kan je inschatten hoe oude de mensen zij die hem wel kennen!
Prachtige poëziequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[youtube]http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCEQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DvzbHRVplUcg&ei=iPQ3VK3GL4LtaOKrgaAP&usg=AFQjCNGoJUOKmmoV58JbySKBuR7P1Je0fw&sig2=osxhBr94fl1sAT5rfqSG8g&bvm=bv.77161500,bs.1,d.ZWU[/youtube]Me like
Vindt ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[youtube]http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCEQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DvzbHRVplUcg&ei=iPQ3VK3GL4LtaOKrgaAP&usg=AFQjCNGoJUOKmmoV58JbySKBuR7P1Je0fw&sig2=osxhBr94fl1sAT5rfqSG8g&bvm=bv.77161500,bs.1,d.ZWU[/youtube]![]()
![]()
touchéquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dan kan je inschatten hoe oude de mensen zij die hem wel kennen!I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |