Ow umh... via de mail die ik kreeg na aanmelden denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zag je dat Blender met Badoo te maken had?
Owja, je kan mail krijgen. Morgen maar eens kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow umh... via de mail die ik kreeg na aanmelden denk ik.
Zo laat nog? Nouja veel plezierquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Owja, je kan mail krijgen. Morgen maar eens kijken.
Ga nu stad in, bandje kijken, dansen, sjansen en bieren enzo
Laat? Begint hier pas, om 10 uur staan alleen de alcoholisten en vrienden/familie van de band er. Pas rond een uur of 1 komen de echte feestgangers pasquote:
Lol okquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat? Begint hier pas, om 10 uur staan alleen de alcoholisten en vrienden/familie van de band er. Pas rond een uur of 1 komen de echte feestgangers pas
Hou gewoon een normale conversatie, denk desnoods dat het een vent is in plaats van een lekker wijf, wellicht praat je dan makkelijkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol ok
Ik ben maar flauwe grappen aan het maken bij m'n tinder match ghehehe
Haha ja het valt mee hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou gewoon een normale conversatie, denk desnoods dat het een vent is in plaats van een lekker wijf, wellicht praat je dan makkelijker
Zo klonk het niet.quote:
Vertel vertelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Een Unicorn op een roze wolk. Beste Tinderman ever.
En toen ging het regenen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zei je ook van de voorgaande 100 tinder matches UF.
Ook lekkerquote:
Was een uurtje aan het chatten ofzo. Gewoon prima gesprek verder. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt om eens een drankje te doen, hup unmatch.quote:
#Yaxieproblemsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was een uurtje aan het chatten ofzo. Gewoon prima gesprek verder. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt om eens een drankje te doen, hup unmatch.
Echt wtf![]()
En als je tijdens die eerste chat niks concreets voorstelt, reageren ze nooit meer later![]()
Fuck off met die wijven
Ja echt he, waarom heb ik dat weer?quote:
Gewoon een aandachtshoer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was een uurtje aan het chatten ofzo. Gewoon prima gesprek verder. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt om eens een drankje te doen, hup unmatch.
Echt wtf
En als je tijdens die eerste chat niks concreets voorstelt, reageren ze nooit meer later
Fuck off met die wijven
Heb het alweer weggepleurd. Ben het beu. Toch alles in een straal van 40km gehad, dus meer matches ging ik waarschijnlijk toch al niet krijgen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een aandachtshoer.
Gewoon verder swipen dus.
Kap nu eens met dat verveelde wijven-riedeltje iedere keer als keiharde waarheid te stellen. Dat ze verveeld zijn kan best kloppen, maar dat is dan - frappant genoeg - wel iedere keer na een praatje met jou. Je doet echt wat verkeerd, gozer. Anders flikkeren ze je niet telkens uit hun matches, kom op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben d'r ook wel weer klaar mee voor dit weekend. Zulke apps zijn toch te vrijblijvend. Ik hoop er echt een leuke date of relatie uit te slepen, maar de meeste zitten er gewoon voor verveling op en 3 dagen intensief en leuk contact zegt niks als ze ineens de app weggooien of je als match opheffen. Dan voelt het toch weer als weggooide tijd. En als je dat ieder weekend doet zoals ondergetekende, gesprekken voeren met matches, heb je een leuk weekend maar als je de rest van de week niks meer hoort of er geen dates uitsleept blijft het een beetje nutteloos.
In real life heb je daar minder last van want als je een leuk iemand ziet, weet je vrijwel meteen of het wederzijds is en als je ze aanspreekt kunnen ze moeilijks niks terugzeggen... Bij de apps zie je gewoon dat ze online zijn en je berichten hebben gelezen maar vervolgens niks terugsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |