Ze zoekt naar vrouwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
OKC whatever.
Alsnog publiekelijk toegeven dat je een slet bent op internet is vragen om heel veel aandacht van mannen. Haar inbox zal roodgloeiend staan.
Ja ach, mbo2 doet ze.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
'Don't tell arround' is wel mega slecht engels...
Zegt niets....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, mbo2 doet ze.
Ben benieuwd wat ze terugstuurt.
ah, mijn type ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
'Don't tell arround' is wel mega slecht engels...
Je noemt jouw oom een oversekste ransaap wat doen jij en je vriend daar? Voor de goede gesprekken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, mbo2 doet ze.
Ben benieuwd wat ze terugstuurt. Hoop serieus niet dat ze het aan d'r vent verteltdie hoeft echt niet te weten over mij en m'n vriend en seksuele spanning op een familiefeest is niet mijn kopje thee.
Zijn oom, niet mijn oom. En hij is 52. Wij zijn gewoon 24.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je noemt jouw oom een oversekste ransaap wat doen jij en je vriend daar? Voor de goede gesprekken?
Ik geef je groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:06 schreef Myrr het volgende:
Ik vind het allemaal tien keer niets. Ik ga morgen maar 's kijken of ik een chick mee naar huis kan hosselen, meer succes dan via zo'n kut schermpje.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Al springend op een strand met verfpoeder op hun porem, festivalhoedje op, een Afrikaans weeskindje in de armen en een dolfijn op de rug?
Dan is het juist leuk om alleen hoi te zeggen als openingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:07 schreef K44S het volgende:
Ik snap alleen niet dat je dus dames er bij hebt die al in hun voorpagina hebben staan:
HOidoei gesprekken begin ik niet aan!
Willen ze dan een of andere openingszin dan ?!
Lekker pesten! Doe ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het juist leuk om alleen hoi te zeggen als opening
Dat zou ik doen dan.
Oh over hypocriet, ik beoordeel haar totaal niet hierop hoor. Heb ik haar ook gestuurd, ben zelf ook redelijk onderdanig en zelf zijn we op zoek naar een ander stel dus lekker boeiend. Vond het alleen heel grappig dat zij erop staat. Alles wat ik over hun zeg is bij mij ook het geval, dat zegt alleen niet dat ik het niet mag zeggen of dat ik overal 'maar ik ook' achter hoef te typen want het lijkt mij al wel duidelijk hier wat ik zelf doe op die sites.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een popcorn topic is dit inmiddels aan het worden, hoe heerlijk hypocriet ook sommige reacties
SV: Jawel maar ik zou de behoefte niet echt hebben, dat meer.
We hebben niks hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een popcorn topic is dit inmiddels aan het worden, hoe heerlijk hypocriet ook sommige reacties
SV: Jawel maar ik zou de behoefte niet echt hebben, dat meer.
Sorry man.quote:
Hoezo sorry?quote:
Weet je wel.quote:
Ja, ik snap wat je bedoeld.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef Myrr het volgende:
Het gesprek is inmiddels gevorderd naar dat ze me wel interessant vindt. Ohdear. No can do.
Echt zo'n 'Waargebeurde verhalen' shit. Seks en familie gescheiden houden.
Ik ben ook blij met mijn sekslevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]Soms ben ik blij met mijn seksleven. Dit is zo'n moment.
Ik was sarcastisch...Experimenteren is inderdaad altijd goed. Alleen heb ik geen vrijwilligster op het moment.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met mijn sekslevenDaar is niets mis mee hoor, maar een beetje uitbreiden en experimenteren is altijd leuk.
Echter niet met iemand die bij schoonfamilie hoort.Dat shit crazy. Kan alleen maar fout uitpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |