quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, mijn tekst doet het wel goed op Tinder
" Hoogleraar Emeritus Tinderologie "Hoe open mensen opeens durven te zijn als ik vertel dat ik een wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren ben voor Psychologie Magazine
.
Iets met geestestoestand van Tinderesjes
[ Bericht 37% gewijzigd door Myrr op 10-10-2014 16:07:07 ]quote:
Ja, iedere keer gooi ik er iets in en dan is het bericht pleite.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
[ Bericht 37% gewijzigd door Myrr op 10-10-2014 16:07:07 ]
Ik heb geen idee. Maar al eerder gezegd ik snap het nut sowieso niet van iemand eruit gooien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen. Of ze maakt een nieuw account aan...
Had ik trouwens wel gedaan. Ik kom alleen maar oude matches tegen die nu niet meer matchen
Dat wel, maar dan had ze dat wel al eerder gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook geen foto? Want dan ben je gewoon geblokt.
Mooi he al die tagjes en meuk die er voorbij komtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een ellende. De instagrams vliegen me om de oren.
Haha ja erg he, t barst ervan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
tvpquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, iedere keer gooi ik er iets in en dan is het bericht pleite.Misschien een copy paste beveiliging van die site ofzo.
Anyways, ik heb de 21 jarige vriendin van de 52 jarige oom van m'n vriend gevonden. Leek een heel net meisje maar is stiekem een onderdanige slet, zoals ze het zelf zegt. Volledig weg van seks.
Heb maar een berichtje gestuurd dat we dit maar even voor onszelf moeten houden en vooral niet uit mag lekken, en dat de oom van m'n vriend ook niet hoeft te weten wat ik/wij op die site zoeken (gezien profielinfo enzo) want dan gaat 'ie ons de hele tijd zo aankijken van Hihaho. 't Is best wel een oversekste ransaap.
Dit gaat rood smoelwerk opleveren bij de volgende verjaardag.
Instagram is ook het nieuwe FB....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha ja erg he, t barst ervan.
Oh ja en de 1liners zijn 9/10 verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, iedere keer gooi ik er iets in en dan is het bericht pleite.Misschien een copy paste beveiliging van die site ofzo.
Anyways, ik heb de 21 jarige vriendin van de 52 jarige oom van m'n vriend gevonden. Leek een heel net meisje maar is stiekem een onderdanige slet, zoals ze het zelf zegt. Volledig weg van seks.
Heb maar een berichtje gestuurd dat we dit maar even voor onszelf moeten houden en vooral niet uit mag lekken, en dat de oom van m'n vriend ook niet hoeft te weten wat ik/wij op die site zoeken (gezien profielinfo enzo) want dan gaat 'ie ons de hele tijd zo aankijken van Hihaho. 't Is best wel een oversekste ransaap.
Dit gaat rood smoelwerk opleveren bij de volgende verjaardag.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die match is alweer maanden geleden.
Ik ga eens vrouwen swipen op tinder. Kijken of het echt zo ernstig is met de nepperds.
Ik ben nu met een spaanse chick in de buurt aan het chatten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]Be prepared. Bij mannen zitten er al veel fake-vrouwenprofielen tussen. Bij vrouwen zal dat waarschijnlijk nog erger zijn.
On topic, dankzij een crash heb ik nu nog maar 1 match over
Been there done that.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef K44S het volgende:
Ik ben nu met een spaanse chick in de buurt aan het chatten.
Wordt wellicht een cursus Spaans voor beginnersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Been there done that.
Zitten de uren te telefoneren met vriendinnen. Dat Spaanse getetter word je gek van.
Straw heeft haar prins al gevonden.quote:
Jawel, maar swipen mag toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet meer coochie coochie met je andere match?
Al springend op een strand met verfpoeder op hun porem, festivalhoedje op, een Afrikaans weeskindje in de armen en een dolfijn op de rug?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze waren steeds leeg nadat ik die tekst erin had gekopieerd.quote:
quote:
en dit is okc ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze waren steeds leeg nadat ik die tekst erin had gekopieerd.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op de volgende verjaardag.![]()
Nieuw gespreksonderwerp.
Joh?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Straw heeft haar prins al gevonden.
Jep.quote:
Ja, sowieso wel. Ze leek lief maar nu ik er over nadenk verrast het me totaal niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Craptacular het volgende:
Wellicht heeft ze het er zelf niet opgezet.
Hm. Bizar dat je zo met je kop op Tinder staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ja, sowieso wel. Ze leek lief maar nu ik er over nadenk verrast het me totaal niet.
Het is geen Tinder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hm. Bizar dat je zo met je kop op Tinder staat.
Ik houd het bij Tinderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ja, sowieso wel. Ze leek lief maar nu ik er over nadenk verrast het me totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |