abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145388518
quote:
Veiligheidsexperts in de VS houden rekening met opzettelijk met ebola geïnfecteerde terroristen. Die moeten paniek zaaien door zo veel mogelijk mensen te besmetten met het dodelijke virus.

Het is lang niet zo besmettelijk als bijvoorbeeld de pest, maar zolang er geen tegenmiddel is, is de kans op overlijden bijzonder groot. Met ebola kun je hele gemeenschappen angst aanjagen.
Amesh Adalja van het Centrum voor Gezondheid en Veiligheid in Pittsburgh
Het scenario is onheilspellend. Terroristen van de beruchte al-Qaeda-cel Koranshan of van Islamitische Staat besmetten zichzelf met ebola met lichaamsvocht of bloed van besmette slachtoffers.

Dat lichaamsvocht en bloed ligt in West-Afrika letterlijk op straat. De 'zelfmoordgeïnfecteerde' reist vervolgens naar bijvoorbeeld de VS of een Europees land. Omdat de incubatietijd, de tijd dat de ziekte zich openbaart, 2 tot 21 dagen is, kan die reis zonder veel problemen worden afgelegd. Eenmaal in het uitgekozen land, probeert de terrorist vervolgens zo veel mogelijk mensen te besmetten. Totdat ebola aan zijn leven een einde maakt.

Koud kunstje
Volgens kapitein Al Shimkus, docent biologische en chemische oorlogsvoering aan het Naval War College in Newport (VS), is dit scenario een koud kunstje, 'als je eenmaal hebt besloten dat mensen zich daarvoor zullen opofferen'.

De 'biologische aanslag' van één of een paar terroristen zal niet heel veel slachtoffers maken. Ebola verspreidt zich via bloed en lichaamsvocht van een besmet persoon. Het is zeker geen wapen van massavernietiging, maar de angst voor besmetting kan een hele samenleving verlammen, concludeert Shimkus. Want na een besmetting in bijvoorbeeld een vol vliegtuig, moeten honderden mensen in quarantaine. Met een besmetting in een druk winkelcentrum worden duizenden gezinnen in doodsangst gebracht.

Een kostbaar wapen is ebola ook niet. Met één injectie is de zelfmoordenaar 'gewapend'. En een aanslag met één injectiespuit als wapen zet alarmsignalen in werking voor een tijdrovend en kostbaar traject van schadebeperking.

Anthrax
Voor de Amerikaanse regering behoort ebola met anthrax en de pest tot de meest bedreigende wapens van het bioterrorisme. 'Het is lang niet zo besmettelijk als bijvoorbeeld de pest, maar zolang er geen tegenmiddel is, is de kans op overlijden bijzonder groot. Met ebola kun je hele gemeenschappen angst aanjagen,' zegt de arts Amesh Adalja van het Centrum voor Gezondheid en Veiligheid in Pittsburgh.

Het ebolavirus zou overigens geen nieuw biowapen zijn. In de jaren '90 reisde een afvaardiging van de Japanse sekte Aum Shinrikyo naar Zaïre, de huidige Democratische Republiek van Congo. De sekte, die in 1995 dood en verderf zaaide met zenuwgas in de metro van Tokio, onderzocht daar onder het mom van een medische missie of ebola een wapen kon zijn. Ook de Sovjet-Unie deed er onderzoek naar. Maar de geheime diensten gaven uiteindelijk de voorkeur aan het Marburg-virus, dat lijkt op het ebolavirus.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)moordterrorist.dhtml
Ze worden steeds vindingrijker als we de berichten mogen geloven. Zou dit waar zijn ?
pi_145388620
Terroristen staan helemaal niet te springen om zelfmoord te plegen. Vechten in een oorlog is heel wat anders dan opzettelijk jezelf koud maken.

Ze zijn niet zo achterlijk als velen denken.
pi_145388650
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:58 schreef Confetti het volgende:
Terroristen staan helemaal niet te springen om zelfmoord te plegen. Vechten in een oorlog is heel wat anders dan opzettelijk jezelf koud maken.
:') :') :')
Je suis Charlie Sheen
pi_145388666
quote:
Nah ze falen anders vaak genoeg bij hun zelfmoordaanslagen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:00:18 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145388676
quote:
Niet?
Worden die gedwongen door hun meerdere?
Zo ja, hoe weet je dat?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_145388732
Als ze bereid zijn om zoveel moeite te doen is kan het werken natuurlijk.
pi_145388811
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ze bereid zijn om zoveel moeite te doen is kan het werken natuurlijk.
Nou, nou, wat veel moeite. Zorgen dat je besmet raakt en binnen de incubatieperiode in het land waar je het op voorzien hebt belandt. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_145388869
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou, nou, wat veel moeite. Zorgen dat je besmet raakt en binnen de incubatieperiode in het land waar je het op voorzien hebt zien te geraken. :')
Nja je moet er eerst heen natuurlijk. Je moet jezelf door al die lichaamssappen heen rollen.En dan hopen dat de autoriteiten en de locals dat niet zien.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:06:15 #9
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_145388873
ik zou er nooit aan gedacht hebben, maar nou ik dit bericht lees.
klinkt het wel aannemelijk ja :Y
al is het idd alleen maar om paniek te zaaien
mee bekant vangde gin haas.
pi_145388993
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja je moet er eerst heen natuurlijk. Je moet jezelf door al die lichaamssappen heen rollen.En dan hopen dat de autoriteiten en de locals dat niet zien.
:')

Je denkt echt dat men hier bovenop zit, constant toezicht op iedere mogelijke zieke? Dat er ook maar zinnig toezicht op internationaal vliegverkeer is? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_145389026
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
:')
Je denkt echt dat men hier bovenop zit, constant toezicht op iedere mogelijke zieke? Dat er ook maar zinnig toezicht op internationaal vliegverkeer is? :')
Nou ik denk dat het zelfs daar opvalt als je daar door al die sappen heen gaat rollen.
pi_145389044
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het zelfs daar opvalt als je daar door al die sappen heen gaat rollen.
Zo gaat dat natuurlijk niet. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_145389051
Als je al het nieuws mag geloven laatste tijd zet Amerika zich overal schrap voor.
Zonder wrijving geen glans
pi_145389068
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo gaat dat natuurlijk niet. :')
Hoe weet jij dat ?

Dit staat letterlijk in het bericht van het AD

quote:
Dat lichaamsvocht en bloed ligt in West-Afrika letterlijk op straat. De 'zelfmoordgeïnfecteerde' reist vervolgens naar bijvoorbeeld de VS of een Europees land. Omdat de incubatietijd, de tijd dat de ziekte zich openbaart, 2 tot 21 dagen is, kan die reis zonder veel problemen worden afgelegd. Eenmaal in het uitgekozen land, probeert de terrorist vervolgens zo veel mogelijk mensen te besmetten. Totdat ebola aan zijn leven een einde maakt
pi_145389109
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ?
[..]
Het zou op zich best kunnen maar ik gok dat je als clandestien opererende terreurorganisatie net even iets anders te werk zou gaan. :') _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_145389141
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het zou op zich best kunnen maar ik gok dat je als clandestien opererende terreurorganisatie net even iets anders te werk zou gaan. :') _O-
Nja de mensen die dit doen zijn natuurlijk niet zo slim.

Maar even serieus. Dit zijn toch rare nieuws berichten of niet dan ?
pi_145389197
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja de mensen die dit doen zijn natuurlijk niet zo slim.
Maar even serieus. Dit zijn toch rare nieuws berichten of niet dan ?
Euh, er zitten daar o.a. artsen. :') Ik twijfel er geen moment aan dat er bij IS genoeg rondlopen die stukken intelligenter zijn dan jij.
Je suis Charlie Sheen
pi_145389264
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Euh, er zitten daar o.a. artsen. :') Ik twijfel er geen moment aan dat er bij IS genoeg rondlopen die stukken intelligenter zijn dan jij.
Jij vindt het wel intelligent gedrag als je zo doorslaat in je religie ?

Trouwens zijn er niet genoeg bedden daar voor mensen die besmet zijn met Ebola. Ze moeten mensen afwijzen bij de klinieken en hopen dat ze thuis blijven.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:20:36 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145389288
quote:
[..]
Hoe weet jij dat ?
[..]
Het vervelende is alleen dat er ook een hoop mensen zijn die het overleven. _O-
De betreffende terrorist gaat niet per definitie dood en kan als hij/zij/het het overleefd aangeklaagd en veroordeeld worden...
En krijgt hij/zij/het nog steeds z'n 72 ongedefinieerde maagden niet...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_145389333
FEAR, BE SCARED, gib mney pls
pi_145389346
quote:
Nou als ik echt waar was en wetenschappelijk bewezen dat er dan 72 maagden in het hiernamaals op je wachten dan zou ik zeggen ; doe mij die bomgordel maar om hoor :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_145389376
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:22 schreef TLC het volgende:

[..]

Nou als ik echt waar was en wetenschappelijk bewezen dat er dan 72 maagden in het hiernamaals op je wachten dan zou ik zeggen ; doe mij die bomgordel maar om hoor :P
Wow ik ben een beetje geschrokken van je reactie en heb het gerapporteerd aan de mods. Tevens even een screenshot gemaakt voor een melding aan de politie, want ik vind dit wel erg ver gaan hoor..
pi_145389515
en hoe gaat de ebolaterrorist andere mensen besmetten dan?
pi_145389553
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:29 schreef byah het volgende:
Door tegen je aan te wrijven met lichaamssappen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:31:42 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145389583
quote:
Hoesten tegen iemand aan is voldoende.
pi_145389683
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Door tegen je aan te wrijven met lichaamssappen.
I like it when you talk dirty to me.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_145389712
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
I like it when you talk dirty to me.
Ik hoop voor je dat ze die dirty talk achterwegen laten als het zo ver is

:X
pi_145389964
quote:
[..]
Hoe weet jij dat ?
[..]
Ik denk dat ze het dan toch iets doeltreffender aanpakken. Een IS arts die genoeg samples heeft staan en het injecteert bij de zelfmoord terroristen.
pi_145390006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dan toch iets doeltreffender aanpakken. Een IS arts die genoeg samples heeft staan en het injecteert bij de zelfmoord terroristen.
Hmm dat zou natuurlijk het meeste slimme zijn :P
pi_145391422
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:23 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Wow ik ben een beetje geschrokken van je reactie en heb het gerapporteerd aan de mods. Tevens even een screenshot gemaakt voor een melding aan de politie, want ik vind dit wel erg ver gaan hoor..
Niet tegen een grapje kunnen op een vrijdagmorgen / middag ;( wat zijn mensen toch snel op hun teentjes getrapt tegenwoordig :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_145396751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Niet tegen een grapje kunnen op een vrijdagmorgen / middag ;( wat zijn mensen toch snel op hun teentjes getrapt tegenwoordig :'(
AIVD belde.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:47:07 #32
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_145398223
quote:
Het verspreid zich via lichaamssappen. Je kan er dus voor kiezen jezelf op te blazen waardoor iedereen onder stukjes jou komt te zitten. Je kunt ook over iedereen heen poepen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:52:53 #33
361691 DeJori
pi_145398419
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:23 schreef Goejedag het volgende:
[..]
:')_!
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_145398546
Bangmakerij. :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:58:52 #35
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_145398626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoesten tegen iemand aan is voldoende.
Alleen wanneer iemand al bloed uit z'n oogkassen en z'n reet. Zo'n persoon komt echt niet ver, laat staan dat ie door een menigte gaat dansen.

Je kan beter bloed aftappen van zo'n persoon en dat uitsproeien boven een menigte mensen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:01:02 #36
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_145398714
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alleen wanneer iemand al bloed uit z'n oogkassen en z'n reet. Zo'n persoon komt echt niet ver, laat staan dat ie door een menigte gaat dansen.
Je kan beter bloed aftappen van zo'n persoon en dat uitsproeien boven een menigte mensen.
Met een sproeier tijdens een massaal protest of iets dergelijks. Creatief met ebola.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_145398716
quote:
[..]
Of gewoon rondlopen met een plantenspuit.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:07:46 #38
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_145398921
Maar volgens mij is het sowieso overdreven. Anthrax is ook niet onmogelijk om aan te komen toch? En hoevaak zijn daar nou aanvallen mee geweest. Ik denk dat zelfs de meeste terroristen wel zo slim zijn om gewoon van Ebola weg te blijven of moet ik nu bang worden van een geheim lab in afrika waar liters bloed worden opgeslagen.

Hadden die afrikanen toch gelijk, ze willen het bloed van de mensen aftappen :o

Ebola overleeft het trouwens maar een paar uur tot max een paar dagen buiten het lichaam. Dus je hebt ook de nodige koel apparatuur nodig. Je kan niet even een fles vullen en dat mee naar europa nemen. Althans, het kan wel, maar het is allemaal erg precies en het resultaat zal niet spectaculair zijn. Een bom is effectiever. Als je een paar liter bloed over een menigte kan krijgen besmet je misschien 40 mensen, maar die mensen worden zelf pas besmettelijk na een aantal dagen/weken als ze al ziekteverschijnselen tonen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:22:53 #39
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_145399458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze worden steeds vindingrijker als we de berichten mogen geloven. Zou dit waar zijn ?
Ze brengen de terroristen echt op ideen he. :') En Khorasan schijnt niet te bestaan volgens mensen in Syrie, dus vreemd dat die er steeds bij gehaald worden.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_145400856
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
wie zijn de "veiligheidsexperts"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:03:10 #41
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145400923
quote:
[..]
De zuster uit Spanje is ook op die manier besmet, door met een besmette handschoen over haar voorhoofd te strijken....
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:14:27 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_145401225
Aan dit scenario dacht ik zelf ook al. Het is inderdaad kinderlijk eenvoudig uit te voeren.

De vraag is natuurlijk hoeveel mensen één zo'n terrorist (ongemerkt) kan besmetten. Als hij bijvoorbeeld in een hamburgerrestaurant werkt zou hij iedere hamburger kunnen infecteren met een druppeltje bloed (bij de ketchup). Bloed zelf is natuurlijk al besmettelijk voordat de symptomen uitbreken. Dan moet het toch mogelijk zijn om 200 mensen per dag te infecteren. Nog even lekker doorwerken terwijl je ziek bent, laten we van één maand uitgaan, dat zijn dan 3000 mensen. Als hij 's avonds ook nog eens naar hele drukke disco's gaat, waar iedereen dicht opeen staat, moet het mogelijk zijn om -ongemerkt- 5000 mensen te besmetten. Dan kan hij in een hoekje kruipen en sterven.

Vervolgens duurt het natuurlijk een tijdje voordat mensen doorhebben dat ze geinfecteerd zijn of waar het vandaan kwam. Laten we er vanuit gaan dat iedere besmette persoon onopzettelijk nog 3 mensen besmet, dat zal hoofdzakelijk familie zijn. Dan kom je op 15.000 besmette mensen. Met een kill-ratio voor het virus van 50% zijn dat 7.500 doden. Er hebben zich zelfmoordenaars voor mindere resultaten opgeofferd.
The End Times are wild
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:21:10 #43
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_145401458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De zuster uit Spanje is ook op die manier besmet, door met een besmette handschoen over haar voorhoofd te strijken....
Ja, terwijl ze de patent hielp die al half lag dood te gaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:22:30 #44
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145401499
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze de patent hielp die al half lag dood te gaan.
Maar dat hoeft dus niet:
http://mens-en-gezondheid(...)t-met-het-ebolavirus
Je kan al andere mensen infecteren als je koorts hebt, dat bloeden komt pas later.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:23:43 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145401535
als spetterpoepend en bloedsproeiend de NY subway in of zo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_145401545
Ik weet niet of jullie die VICE docu hebben gezien over Ebola. Maar een van de artsen zei dat het zeer gevaarlijk is om je beschermende kleding uit te trekken. Ze kregen hier ook training voor.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:24:58 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_145401564
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef LXIV het volgende:
Aan dit scenario dacht ik zelf ook al. Het is inderdaad kinderlijk eenvoudig uit te voeren.
De vraag is natuurlijk hoeveel mensen één zo'n terrorist (ongemerkt) kan besmetten. Als hij bijvoorbeeld in een hamburgerrestaurant werkt zou hij iedere hamburger kunnen infecteren met een druppeltje bloed (bij de ketchup). Bloed zelf is natuurlijk al besmettelijk voordat de symptomen uitbreken. Dan moet het toch mogelijk zijn om 200 mensen per dag te infecteren. Nog even lekker doorwerken terwijl je ziek bent, laten we van één maand uitgaan, dat zijn dan 3000 mensen. Als hij 's avonds ook nog eens naar hele drukke disco's gaat, waar iedereen dicht opeen staat, moet het mogelijk zijn om -ongemerkt- 5000 mensen te besmetten. Dan kan hij in een hoekje kruipen en sterven.
Vervolgens duurt het natuurlijk een tijdje voordat mensen doorhebben dat ze geinfecteerd zijn of waar het vandaan kwam. Laten we er vanuit gaan dat iedere besmette persoon onopzettelijk nog 3 mensen besmet, dat zal hoofdzakelijk familie zijn. Dan kom je op 15.000 besmette mensen. Met een kill-ratio voor het virus van 50% zijn dat 7.500 doden. Er hebben zich zelfmoordenaars voor mindere resultaten opgeofferd.
Als je dan 100 terroristen inzet (hoef je er maar één voor naar Afrika te sturen, die geeft het door aan zijn kameraden), dan heb je het dus over 1.500.000 besmettingen. Dan stort het Westerse gezondheidssysteem ook in onder de druk .Totale paniek, precies wat terroristen willen. Daarna zal de besmetting voortwoekeren, want niet meer onder controle te houden.

Wat je ook kunt doen is het virus ophalen met één terrorist. Die helemaal laten bezwijken aan Ebola, hem door de mixer te halen en die mix via beluchtingssystemen in winkelcentra verspreiden. En met plantenspuiten ongemerkt aerosols met die mix in voetbalstadiums verspreiden. Wordt mega dan.
The End Times are wild
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:25:17 #48
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_145401572
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef LXIV het volgende:
Dat met die hamburgers aat denk ik niet werken. Wat je via je spijsvertering binnenkrijgt, krijgt aardig wat te verduren qua zuren etc. Volgens mij is vooral via de luchtwegen en direct in het bloed het grootste risico.

Ik denk dat er in ieder geval een paar besmette extremisten tegelijk moeten afreizen op verschillende vluchten en dan bij een reeds aanwezige terreurcel afgetapt dienen te worden op zoveel mogelijk bloed en dan kan je eenmaal op een wat grotere schaal te werk gaan. Er dienen dan uiteraard ook medisch of zelfs wetenschappelijk geschoolde medecomplotters mee te werken voor een optimaal resultaat. En dan misschien ergens inderdaad in een mensen massa het bloed versproeien ofzo.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_145401583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je dan 100 terroristen inzet (hoef je er maar één voor naar Afrika te sturen, die geeft het door aan zijn kameraden), dan heb je het dus over 1.500.000 besmettingen. Dan stort het Westerse gezondheidssysteem ook in onder de druk .Totale paniek, precies wat terroristen willen. Daarna zal de besmetting voortwoekeren, want niet meer onder controle te houden.
Wat je ook kunt doen is het virus ophalen met één terrorist. Die helemaal laten bezwijken aan Ebola, hem door de mixer te halen en die mix via beluchtingssystemen in winkelcentra verspreiden. En met plantenspuiten ongemerkt aerosols met die mix in voetbalstadiums verspreiden. Wordt mega dan.
Hoop dat ze niet mee lezen hier....
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:26:58 #50
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_145401616
quote:
[..]
Vergeet niet dat Ebola in de buitenlucht maar een paar uur overleeft. Echter in sperma kan het meer dan 80 dagen overleven, dus misschien kan je daar wat mee? :P :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:28:27 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_145401665
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat met die hamburgers aat denk ik niet werken. Wat je via je spijsvertering binnenkrijgt, krijgt aardig wat te verduren qua zuren etc. Volgens mij is vooral via de luchtwegen en direct in het bloed het grootste risico.
Ik denk dat er in ieder geval een paar besmette extremisten tegelijk moeten afreizen op verschillende vluchten en dan bij een reeds aanwezige terreurcel afgetapt dienen te worden op zoveel mogelijk bloed en dan kan je eenmaal op een wat grotere schaal te werk gaan. Er dienen dan uiteraard ook medisch of zelfs wetenschappelijk geschoolde medecomplotters mee te werken voor een optimaal resultaat. En dan misschien ergens inderdaad in een mensen massa het bloed versproeien ofzo.
Kan ook. Je moet het wel ongemerkt doen. Volgens mij is de benodigde concentratie maar heel laag. En als niemand weet wat je doet kun je hier weken! mee doorgaan!
Volgens mij wilde die Japanse sekte verspreiden met inderdaad een soort plantenspuit vanuit een tasje. Dus dan heb je een fles met 2,5 liter ebola-lichaamssappen. Met een klein electrisch pompje op batterijen pomp je voortdurend een fijne nevel uit een tas. Niemand ziet dat. Met die tas loop je uur-na-uur door een grote stad. Dan weer terug om mix te halen. 1 deel ebolasap op 10 delen water. Dan weer de koopzondag in. Net zolang tot je gepakt wordt.
The End Times are wild
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:29:58 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_145401701
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat ze niet mee lezen hier....
Dit kan iedere 1e jaars biologiestudent ook bedenken. Reken maar dat hierover wordt nagedacht op de hoofdkwartieren van ISIS. Dat het Westen zo druk is met ebola dat ze niet meer bombarderen!

Als je dit doet in Europa wordt het onvermijdelijk wereldwijd, dus ook in islamitische landen. Maar dat zal ze weinig interesseren denk ik.
The End Times are wild
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:36:31 #53
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_145401876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit kan iedere 1e jaars biologiestudent ook bedenken. Reken maar dat hierover wordt nagedacht op de hoofdkwartieren van ISIS. Dat het Westen zo druk is met ebola dat ze niet meer bombarderen!
Als je dit doet in Europa wordt het onvermijdelijk wereldwijd, dus ook in islamitische landen. Maar dat zal ze weinig interesseren denk ik.
Dan is de beste plek dezer dagen nog bij Mecca, aangezien miljoenen mensen dezelfde stenen aanraken. Smeer een soort ebola pasta erop en je hebt zo een miljoen geinfecteerden :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:38:17 #54
361691 DeJori
pi_145401922
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan is de beste plek dezer dagen nog bij Mecca, aangezien miljoenen mensen dezelfde stenen aanraken. Smeer een soort ebola pasta erop en je hebt zo een miljoen geinfecteerden :')
Maar dat zou het aantal terroristen juist doen afnemen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:39:08 #55
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_145401948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar dat zou het aantal terroristen juist doen afnemen.
Maakt dat wat uit? Het zou de ideale plek zijn, aangezien al die mensen na afloop weer huiswaarts keren over de hele wereld. ISIS geeft weinig om andere mensen, inclusief andere terroristen die niet exact dezelfde ideologie volgen.
pi_145402907
quote:
[..]
Als Ebola zich via de lucht zou kunnen verspreiden, wat het niet kan
en het is heel simpel om een paar uv lampen te installeren om bacteriën en virussen te doden in een airco
pi_145402924
EN NU HEEL ERG BANG ZIJN
pi_145402941
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Het zou de ideale plek zijn, aangezien al die mensen na afloop weer huiswaarts keren over de hele wereld. ISIS geeft weinig om andere mensen, inclusief andere terroristen die niet exact dezelfde ideologie volgen.
en een voor isis heilige plek
pi_145402951
Het is wel een goede manier om inderdaad broedplaatsen op te zetten.

50 terroristen vanuit afrika de wereld over. Lekker broeden met matties, en dan in november op een dag allemaal de steden in.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:54:17 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_145404130
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:15 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Als Ebola zich via de lucht zou kunnen verspreiden, wat het niet kan
en het is heel simpel om een paar uv lampen te installeren om bacteriën en virussen te doden in een airco
Als jij niet weet dat het gaat gebeuren of waar kom je niet ver met die lampen.
En Ebola verspreidt zich niet door een drager via de lucht. Omdat zo'n drager te weinig ebola uithoest. Maar als jij ebola op deze manier gaat verspreiden dan is het een ander verhaal natuurlijk.
The End Times are wild
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 04:16:01 #61
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_145420865
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:15 schreef De_Guidance het volgende:
EN NU HEEL ERG BANG ZIJN
Dat is wat de machthebbers graag zien. Angst is controle over de burgers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')