Gisteren in de LDD gaan lopen, ging het keihard regenen, heerlijk door de plassen kunnen stampenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de modder etape ook weer gehad. Heerlijk als de modder zelfs nog tot over de helm vliegtblijft toch het leukste van mountainbiken
moet je dat stuk nemen richting bos en duin, vanuit de kant van loon op zand, dat pad is met de mtb al een ware modderbad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Gisteren in de LDD gaan lopen, ging het keihard regenen, heerlijk door de plassen kunnen stampen
Ben gisteren begonnen bij Bosch en Duin, toen door het zand naar Giersbergen en via de Rustende Jager door de bossen weer terug. Was af en toen meer zwemmen dan rennenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je dat stuk nemen richting bos en duin, vanuit de kant van loon op zand, dat pad is met de mtb al een ware modderbad.
nog wat pics van de fiets:
[ afbeelding ]
en na het schoonmaken:
[ afbeelding ]
beter met flippers gaan rennen danquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben gisteren begonnen bij Bosch en Duin, toen door het zand naar Giersbergen en via de Rustende Jager door de bossen weer terug. Was af en toen meer zwemmen dan rennen
oh ja, je had het tegen Crazyquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:16 schreef Nikooos het volgende:
Huh.. Ik zie toch die fiets bij de auto staan. Lopend is het wel wat anders
ja maar ik was niet in de duinenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:16 schreef Nikooos het volgende:
Huh.. Ik zie toch die fiets bij de auto staan. Lopend is het wel wat anders
Dat scheelt wel iets fietsenquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik was niet in de duinen
was in reusel aan het fietsen
Deze route:quote:
Hoe doe je dat dan met je schijfremmen? Als ik mijn wiel loshaal krijg ik dat ding er nooit meer recht in zodat de rem dan altijd licht aanloopt (en dat is zwaar frustrerendquote:
Aangifte doen....quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vanmorgen mishandeld bij de tandarts
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vanmorgen mishandeld bij de tandarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |