quote:
Hahaha ik bedoelde hoe oud de OP isquote:
had hem laatste keer al bijgewerktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha ik bedoelde hoe oud de OP is
Hij is dus totaal niet veranderd, anders was hij wel in Tilburg gebleven, en ging hij niet met jou verhuizenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen gedroeg hij zich als een totale debiel dus wat daar mis is gegaan snap ik nog steeds niet
Auwquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hij is dus totaal niet veranderd, anders was hij wel in Tilburg gebleven, en ging hij niet met jou verhuizen
Toen ben je mij mooi vergeten andersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had hem laatste keer al bijgewerkt
pfft, jij was er nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ben je mij mooi vergeten anders [ afbeelding ]
quote:
da ken niequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit altijd in je hart hoor
houtrotquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
da ken nie
hart van hout kan niks in
slagroom gebakquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hm moeten kiezen tussen een marsepein/slagroom gebakje of een saucijzenbroodje plat geslagen hamster
nee, wordt goed onderhouden, met hier en daar wat bierquote:
Bier in je hartquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, wordt goed onderhouden, met hier en daar wat bier
ipv bloed transfusie krijg ik ook bier transfusiesquote:
hebbertquote:
Hehe, was je ook naar het bierfestival in de stad van de zomer?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ipv bloed transfusie krijg ik ook bier transfusies
nee dat weer nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe, was je ook naar het bierfestival in de stad van de zomer?
Ik vond het heel leukquote:
ik had toen die dag iets anders, weet zo al neit meer wat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuken mooi weer
Ik had toen bier met rode peper op
Heb je die creme brulee al eens op?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had toen die dag iets anders, weet zo al neit meer wat.
Ach, morgen weer bier drinken
En natuurlijk vanavond als ik thuis kom een lekker juupke opentikken
nee, drink bijna geen speciale bierenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je die creme brulee al eens op?
Oh ik hou juist niet van 'normaal' bierquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, drink bijna geen speciale bieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |