De vaste seksverslaafden zijn er niet he.quote:
Die liggen natuurlijk alweer in bed. Je bent niet voor niets verslaafd he?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
De vaste seksverslaafden zijn er niet he.
picsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:17 schreef Dqod het volgende:
MAAR IK BEN HELEMAAL NIET DIK
JULLIE MAKEN ME DIK DOOR ZULKE DINGEN TE ZEGGEN
*gaat 10 pizza's bestellen*
DOEI
Ok doei.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:17 schreef Dqod het volgende:
MAAR IK BEN HELEMAAL NIET DIK
JULLIE MAKEN ME DIK DOOR ZULKE DINGEN TE ZEGGEN
*gaat 10 pizza's bestellen*
DOEI
jonguhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Nu loop je iets te hard van stapel :$quote:
O eerst dit dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu loop je iets te hard van stapel :$
I'm just not ready man
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
Okeeee... ik laat jullie wel ff alleen
Doei
Vooral geen zin om te posten eigenlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo jammer dit weer.quote:
En toch doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral geen zin om te posten eigenlijk
Wow. Ik. Wowquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij mij zou je enkel oh please gawd yess roepen![]()
![]()
Van mij mag de lente ook wel weer terug, jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Tja...Ik ga maar weer denk ikquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van mij mag de lente ook wel weer terug, jaNee laat maar hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Noem je me nou dik?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Fascination het volgende:
Ik voelde de aarde hier trillen, is Dqod aanwezig?
Jawel, ik ben piswoest jongen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet boos zijn op me
[..]
[ afbeelding ]
Jij ook al?quote:
Ja goffedomme!!!1 Wandelende pens.quote:
NEEEEEquote:
Moest knorrenquote:
Jij ook dan?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja goffedomme!!!1 Wandelende pens.
Sterktequote:
Niks...Wat irritatiequote:
Kom vegte dang. Gooi m'n 175 kilo blubbervet zo tegen je harsesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja goffedomme!!!1 Wandelende pens.
Ja, maar niet op jou. Dat is toch onmogelijk?quote:
Ik verlies zelfs van een baby met vechten, dus ik zal m'n verlies accepteren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom vegte dang. Gooi m'n 175 kilo blubbervet zo tegen je harses
Mwah...Te vaak.Maar ik zeg verder maar niets daarover.quote:
Pfewquote:
Vast niet hoor. Ik maak heel vaak mensen boos op mequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar niet op jou. Dat is toch onmogelijk?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik verlies zelfs van een baby met vechten, dus ik zal m'n verlies accepteren.
Ekte liefde je weet zelluf.quote:
Pure lobi, jatogquote:
Daar moet je bij aardig je best voor doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:33 schreef Dqod het volgende:
Vast niet hoor. Ik maak heel vaak mensen boos op me
quote:
Dan ga ik m'n best maar niet doen. Mijn zieltje is te teer voor al die boosheidquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Daar moet je bij aardig je best voor doen
quote:
Geef het een weekjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh en nu voel ik me weer sad yay
wat is dit man, niet goed_____
Nee, door fokquote:
Hoort erbij, ook dat veranderd weer. Het volgende gevoel is boosheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh en nu voel ik me weer sad yay
wat is dit man, niet goed_____
Dat zeggen anderen ook maar ik heb 0 redenen om boos te zijn. Ze deed alles perfect en hield altijd rekening met me.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Hoort erbij, ook dat veranderd weer. Het volgende gevoel is boosheid.
Hier heb je wat liefde:quote:
Klopt...Maar tegen die tijd ben je al een paar keer volledig stuk gegaan.quote:
Er is nooit maar een het probleem binnen een relatie, so noquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zeggen anderen ook maar ik heb 0 redenen om boos te zijn. Ze deed alles perfect en hield altijd rekening met me.
Ik was het probleem
I know. *zucht*quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt...Maar tegen die tijd ben je al een paar keer volledig stuk gegaan.
quote:
Wij zijn ook gewoon heel wijze personenquote:
I'm not sure, really. De ruzie die we hebben gehad was gewoon omdat ik een vergeetachtige sukkel ben en een watjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is nooit maar een het probleem binnen een relatie, so no
Dat is het plan voor dit weekendquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt...Maar tegen die tijd ben je al een paar keer volledig stuk gegaan.
Deze vrouw weet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is nooit maar een het probleem binnen een relatie, so no
quote:
Nou vooruit dan.quote:
Grote kans dat je mij ook langs ziet stuiterenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het plan voor dit weekend
O dus je bent een typische man.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm not sure, really. De ruzie die we hebben gehad was gewoon omdat ik een vergeetachtige sukkel ben en een watje
Ik ben in Zutphen vanaf morgenmiddag. Stamkroeg in met een maat voor een heart to heart talk en zaterdagavond feestje met veeeeeel te veel drankquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Grote kans dat je mij ook langs ziet stuiteren
heb feestje met buddiesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
O dus je bent een typische man.
Waarom kom je niet zaterdag meeten?
Mja, wijsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon heel wijze personen
I am sure. Er is nooit maar 1 schuldig. Hope you'll see that in timequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm not sure, really. De ruzie die we hebben gehad was gewoon omdat ik een vergeetachtige sukkel ben en een watje
Nog een keer: Nou vooruit...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb feestje met buddies
Ik ben niet wijs. Ja, wel qua ervaring, maar verder?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, wijs. Ik weet niet of ik wel wijs ben :$
[..]
I am sure. Er is nooit maar 1 schuldig. Hope you'll see that in time
Ik weet ook niet of mijn ervaringen me wijs maken. Ik deel ze zo af en toe wel, maar geen idee of het wijsheid isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet wijs. Ja, wel qua ervaring, maar verder?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:09 schreef Dqod het volgende:
Sowieso, vrouwen en hun eigenschap om anderen een schuldcomplex aan te praten__
Ik kan het zelf ook, maar ik ben er nou niet zo blij mee, met die eigenschapquote:
Ik zou je iets willen adviseren, maar ik weet niet wat helaas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook, maar ik ben er nou niet zo blij mee, met die eigenschap
Zeker weten? :$quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou je iets willen adviseren, maar ik weet niet wat helaas.![]()
Doe wat goed voelt.quote:
Dat hoor ik graag van vrouwenquote:
Als ik dat zou kunnen was ik nu waarschijnlijk ten onder gegaan aan bepaalde dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef Dqod het volgende:
Als ik alles mocht doen wat goed voelde, dan was deze wereld allang vergaan
Het is verbazingwekkend dat ik ook nog leef hoor ;$quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik dat zou kunnen was ik nu waarschijnlijk ten onder gegaan aan bepaalde dingen
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In Arnhem heb je toch de upstairs? Moet je eerst een trap naar boven als je binnen bent.
Ik was vanmiddag in een shop in Utrecht, daar moest je eerst naar beneden. Dus dat is precies andersom.
De coffeeshop heette Andersom
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja klopt, fijne tent wel
Hehehehehe!!!
I laughed, didn't Iquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh?
Sorry, vond hem grappig
Die gebruik ik als ik moet lachen. Iig wanneer ik m in combinatie met dequote:
En ik ben knetterstoned, Hi5quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:52 schreef yats het volgende:
Damn, ik had mezelf voorgenomen niets te drinken en nu heb ik verdomme toch een halve fles wijn op.
FOEIquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:52 schreef yats het volgende:
Damn, ik had mezelf voorgenomen niets te drinken en nu heb ik verdomme toch een halve fles wijn op.
I know the feelingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik ben knetterstoned, Hi5
Ja, can you blame me?quote:
Nee, knuffel. Jij bent best liev denk ikquote:
No, I don't blame youquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
I know the feeling
[..]
Ja, can you blame me?
Mohquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, knuffel. Jij bent best liev denk ik
Dank je...En anders zou ik er ook sch*t aan gehad hebben. Sorryquote:
Weet ik en daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dank je...En anders zou ik er ook sch*t aan gehad hebben. Sorry
Dan kun je me wegdragenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik en daar hoef je geen sorry voor te zeggen
Ik bied ook niemand mijn verontschuldigingen aan wanneer ik weer eens 2 flessen achterover sla
Dit ben ik danquote:
Ik zie dit nu voor mequote:
quote:
het duurde heel lang tot ik door had dat het een gifje was wowquote:
Yaaaaaaaaayyyyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor knuffels uitdeelt
ok doeiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik barst van liefde
Nu slapen. Over 5 uur gaat de wekker alweerMaar na school wel vakantie
Slaap lekker
Welterusten maar weer danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn lichaam vond dat ik meer slaap nodig hadWekker uitgedrukt in mn slaap en les gemist
Dan maar in bed blijven tot de volgende les
A cuddle is enough at the momentquote:
Are you me?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn lichaam vond dat ik meer slaap nodig hadWekker uitgedrukt in mn slaap en les gemist
Dan maar in bed blijven tot de volgende les
Nope. Still womanquote:
Vakantie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:44 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga volgende week echt elke dag uitslapen.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:44 schreef Royco1 het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:44 schreef Royco1 het volgende:
Ik werd net wakker door een doorgelopen snooze. een uur te laat, what happenedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope. Still woman
Is me 2 keer eerder gebeurd, mijn lichaam vind dan gewoon dat ik te hard ben gegaan ofzo
quote:
Omdat ik geen idee heb wat ik er mee aan moet ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Je moet nog drie weken vrije dagen opnemen en nu zit je weer te zaniken dat anderen het niet over vakantie mogen hebben. Man man ma
Beter gewoon keihard een potje neuken maar ok. Whatever floats your boat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
A cuddle is enough at the moment
Tsja, nu even niet echt behoefte aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter gewoon keihard een potje neuken maar ok. Whatever floats your boat.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter gewoon keihard een potje neuken maar ok. Whatever floats your boat.
quote:
Hoezo? Zou je het afwijzen als er een lekker wijf voor je neus zou staan dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, nu even niet echt behoefte aan.
Op het moment wel. Een ander lekker wijf zit nog in mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoezo? Zou je het afwijzen als er een lekker wijf voor je neus zou staan dan?
isnt that cutequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het moment wel. Een ander lekker wijf zit nog in mijn hoofd
Dat dus...Ik ben er even helemaal klaar meequote:
Jaquote:
Lastig...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het moment wel. Een ander lekker wijf zit nog in mijn hoofd
De leefquote:
Dus dat :$quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat :$
Poepen viel me ook zwaar :$
Echt eh. My anus fe.. Nvm :$quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Fera het volgende:
Net sprinkhaan gegeten. Misselijk geworden.
Flink zitten schransen de dag ervoor dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat :$
Poepen viel me ook zwaar :$
Sommige plekken op aarde is dat een delicatesse he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Fera het volgende:
Best welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flink zitten schransen de dag ervoor dus?![]()
[..]
Sommige plekken op aarde is dat een delicatesse he.
Komt wel goed, maar liever eerder dan laterquote:
Dan is het je eigen schuldquote:
Ja dat heb je zelf in de hand he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt wel goed, maar liever eerder dan later
Nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het je eigen schuld
[..]
Ja dat heb je zelf in de hand he.
Pretty much, maar het gaat met het uur beter volgens mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het je eigen schuld
[..]
Ja dat heb je zelf in de hand he.
K ga je slaanquote:
Mwah...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt wel goed, maar liever eerder dan later
Ah kijk, dat scheeltquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pretty much, maar het gaat met het uur beter volgens mij
Dus omdat je jezelf klem lult ga je mij slaan...quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah kijk, dat scheelt
[..]
Dus omdat je jezelf klem lult ga je mij slaan...
Duidelijk
?quote:
Hier en daar een dipje, maar dat zuip ik vanavond weg met een maatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah kijk, dat scheelt
[..]
Dus omdat je jezelf klem lult ga je mij slaan...
Duidelijk
Let niet op mij...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
?
[..]
Hier en daar een dipje, maar dat zuip ik vanavond weg met een maat
Zeker weer van die vrouwen logicaquote:
Slim, zodat het morgen 10x harder terug komtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier en daar een dipje, maar dat zuip ik vanavond weg met een maat
Oh nee, wij hebben hele goede gesprekken altijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker weer van die vrouwen logica
[..]
Slim, zodat het morgen 10x harder terug komt
Ja, dat weet ik. Zegt niet dat ik er blij van moet worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flink zitten schransen de dag ervoor dus?![]()
[..]
Sommige plekken op aarde is dat een delicatesse he.
Driequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker weer van die vrouwen logica
[..]
Slim, zodat het morgen 10x harder terug komt
Omnomnomnomzquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Fera het volgende:
Dat geloof ik vast, is dat voor of na het bier?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee, wij hebben hele goede gesprekken altijd
Wellicht dat wat dipsaus helpt de volgende keerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Zegt niet dat ik er blij van moet worden.
Zevenquote:
Both!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat geloof ik vast, is dat voor of na het bier?
[..]
Wellicht dat wat dipsaus helpt de volgende keer
[..]
Zeven
quote:
Nee, niksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeven
Vond ik wel lekker. Op zo'n stokje. Hadden ze op Zwarte Crossquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Fera het volgende:
Krijg t hier een beetje warm van :$quote:
Ok, vooruit. Ik kom je wel tegemoetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I'm not convinced
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou zelf wel van een lekker hertje op z'n tijdquote:
Doen we 5 dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, vooruit. Ik kom je wel tegemoet
Niet letterlijk tho, want je bent eng
Ze kijkt al goed in iedergeval.quote:
Knijp in m'n zwembandjes, doe hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke dikkertje
[ afbeelding ]
[..]
Zaadvragende oogjes doen het altijd goed he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doen we 5 dan?
Dat valt best mee
[..]
Ze kijkt al goed in iedergeval.
quote:
Okquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doen we 5 dan?
Dat valt best mee
[..]
Ze kijkt al goed in iedergeval.
OMFG JAquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaadvragende oogjes doen het altijd goed he?
[..]
Wil jij me dan op mijn drilpuddinkjes meppen?![]()
Dat is dat niet, meer van 'oh my god' alleen die mond klopt nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaadvragende oogjes doen het altijd goed he?
Oke brb even soppen nu..quote:
Tis maar waar je geil van wordtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dat niet, meer van 'oh my god' alleen die mond klopt niet
Ik bedoel, ja uiteraard
Wow :$. Squirt het deze kant opquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke brb even soppen nu..
[..]
Tis maar waar je geil van wordt![]()
Het lag niet aan de smaak. En ik had er saus bij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeven
Nee, dat niet. Was wel als gerecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vond ik wel lekker. Op zo'n stokje. Hadden ze op Zwarte Cross
Maar die van jou leefde nog?
Watquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis maar waar je geil van wordt![]()
Gvd Lolaquote:
Weet t nog niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
Zijn we het eens?...
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
Zijn we het eens?...
[..]
[ afbeelding ]
Wat!!!quote:
Dan zou ik ze gewoon niet meer etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lag niet aan de smaak. En ik had er saus bij.
Een manier van zoenen.quote:
Ik durf dat niet te zeggenquote:
Gvdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou ik ze gewoon niet meer eten
[..]
Een manier van zoenen.
Nee, sop voor me :$quote:
Die ken ik ja.. Gvd, heel apartquote:
Sorry lamme arm/handquote:
Ik vroeg niks :quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat onaardig.
Jij vroeg wat ik bij haar zou doen
[..]
Goed gesquirt toch.
Handig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry lamme arm/hand
[..]
Ik vroeg niks :
Help wel even, zo ben ik weet je. Altijd de barmhartige Samaritaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry lamme arm/hand
[..]
Ik vroeg niks :
geylquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Help wel even, zo ben ik weet je. Altijd de barmhartige Samaritaan
quote:
Al gedaan, ben net klaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al gedaan, ben net klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Help wel even, zo ben ik weet je. Altijd de barmhartige Samaritaan
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al gedaan, ben net klaarIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Wat lief
[..]
Ik ookGewoon op je enkels laten hangen, zo ben je altijd voorbereidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het kan lekker doorluchten :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oppassen voor blaasontsteking enzulksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon op je enkels laten hangen, zo ben je altijd voorbereid
En het kan lekker doorluchten :$
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dat altijd :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oppassen voor blaasontsteking enzulksI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Hoe spreek je jouw FOK!naam nu uit?quote:
Ik heb heul geen staartjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw FOK!naam nu uit?
Of is het gewoon dood met een staartje?
Mijn hoofd probeert altijd iets te zeggen van: "Dkot, Dqoot, Kot" als ie jouw naam leest, maar komt er niet uit
Dkutquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw FOK!naam nu uit?
Of is het gewoon dood met een staartje?
Mijn hoofd probeert altijd iets te zeggen van: "Dkot, Dqoot, Kot" als ie jouw naam leest, maar komt er niet uit
Dan had ik het meteen goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb heul geen staartje
But Diekot it is
Ok.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb heul geen staartje
But Diekot it is
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oppassen voor blaasontsteking enzulks![]()
[..]Fabeltjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oppassen voor blaasontsteking enzulks
Gewoon die schaamflappen dicht houden en er gebeurt niets..
En op de juiste manier je billen afvegen (tenminste als je niet knap bent, want knappe vrouwen poepen niet)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Dat komt omdat jijquote:
Sommige vrouwen hebben idd het voorrecht The Dqod te proeven, jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok.
Wat is een Diekot? Kan je dat eten?
En plassen na de seks. Eigenlijk no. 1 oorzaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fabeltjes...
En op de juiste manier je billen afvegen (tenminste als je niet knap bent, want knappe vrouwen poepen niet)
ik bepaal zelf wel of ik mijn schaamflappen laat flapperen en wapperen jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fabeltjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 13:25:22 ]
Verstandige vrouwquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
En plassen na de seks. Eigenlijk no. 1 oorzaak.
Eigenlijk wil ik liever blijven liggen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:31 schreef Dqod het volgende:
Plassen na de seks is als een extraatje. Feels so goddamn good
Ik ook, maar dat kan daarna ook wel. Dat plassen hoort er gewoon ff bij. Heb ik er voor over. Daarna weer terug in bed en knuffelen als een malle. Of nog een keer. En dan nog eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik liever blijven liggen.
Ja dat.. ik val meestal in slaap na de seks.. 'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik liever blijven liggen.
Dat gaat zelfs mij toch een heeeeeeeeel klein stapje te ver. Heel klein stapje maar hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon iemand vinden die van plassex houden en in de mond plassen. Problem solved.
Ik heb net een klein bakje stoofpeertjes gesnoeptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:37 schreef Dqod het volgende:
K ga eens even de koelkast plunderen, latah
Hee, het is slechts een oplossing. Betekend niet dat je dat moet doen hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs mij toch een heeeeeeeeel klein stapje te ver. Heel klein stapje maar hoor
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij
[..]
Sommige vrouwen hebben idd het voorrecht The Dqod te proeven, ja
Ik dacht dat alleen mannen dat deden? De rest klinkt goed overigensquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan daarna ook wel. Dat plassen hoort er gewoon ff bij. Heb ik er voor over. Daarna weer terug in bed en knuffelen als een malle. Of nog een keer. En dan nog eens
Hmmmm, lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net een klein bakje stoofpeertjes gesnoept![]()
Nee, ok dan is het goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, het is slechts een oplossing. Betekend niet dat je dat moet doen he
Wat, pissen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mannen dat deden? De rest klinkt goed overigens
Direct na de seks pissen inderdaadquote:
Vooral wanneer m'n gspot goed is gestimuleerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Direct na de seks pissen inderdaad
En dat laatste lijkt me duidelijk, al word het weer tijd
Feels like awesome feelsquote:
Is het te vroeg voor drankquote:
Ik moet straks nog 'werken' dus laat ik verstandig zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is het te vroeg voor drank
NEE, LOLA. HET IS NOOIT TE VROEG VOOR DRANK
genieterquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dat ligt eraan.
Of je een genieter bent of een alcoholist.
Ah, altijd leuk om daarmee te spelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooral wanneer m'n gspot goed is gestimuleerd![]()
![]()
Verstandig zijn is overrated u_uquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet straks nog 'werken' dus laat ik verstandig zijn.
Beide *burpquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
Dat ligt eraan.
Of je een genieter bent of een alcoholist.
Dan doe ik dat wel.. wat een rukdag zegquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ja, helaasch.
's avonds op de bank bijvoorbeeld met een glas wijn is een betere tijd.
Je moet kiezenquote:
Was het maar ruk dan had je er nog wat aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan doe ik dat wel.. wat een rukdag zeg![]()
Moet helemaal niksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet kiezen
[..]
Was het maar ruk dan had je er nog wat aan
Ik heb niks om te rukken jonguhquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet kiezen
[..]
Weet je wat ik kies? Koeienvlaai in je oogquote:
Rukdag? What happend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan doe ik dat wel.. wat een rukdag zeg![]()
Ik welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niks om te rukken jonguh
Klap voor je bakkes kan je krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je wat ik kies? Koeienvlaai in je oog
Doe mij dan maar een kutdag, daar heb je meer aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet kiezen
[..]
Hard lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Dqod het volgende:
Een boer in het gezicht van sedan. Wou je doen dan
I wanna see him cryquote:
Geen idee, kan je met een kutdag wat dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een kutdag, daar heb je meer aan.
Moet niet te smooth zijn he, anders giegelen jullie alleen nog maar hierquote:
Le-zen, een klap op je bakkesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Dqod het volgende:
Een boer in het gezicht van sedan. Wou je doen dan
Moest lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, kan je met een kutdag wat dan?
[..]
Moet niet te smooth zijn he, anders giegelen jullie alleen nog maar hier
[..]
Le-zen, een klap op je bakkes
Doe dan;quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zing mee met Bon Jovi![]()
WE GIVE IT A SHOT OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH
LIVIN' ON A PRAYER
Dq is een beetje hardleers blijkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:25 schreef Dqod het volgende:
Ik lees alleen maar "wehogheagelsbaegseglg" wanneer ik je posts lees, sedan
Ik geloof je, echtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef Dqod het volgende:
Mij wordt niks geleerd, I teach people instead
Ik luister liever ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe dan;
[..]
Dq is een beetje hardleers blijkbaar.
[..]
[ afbeelding ]
No you don't. You're just saying that to make me feel betterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |