nawh schattigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Zie het al voor me, papa geo boodschappen doen met 2 mokka kindjes, al die mensen die staren
Zeg het eens?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef FL_Freak het volgende:
ggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geo
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
En dan altijd van alles vragen huehue
"Heeft u een bonuskaart?" "Spaart u koopzegels?" "Heeft u 10 cent bij?" "Spaart u ook boerderijdieren?" "Heeft u een parkeerkaart?"
huehuehue
En toen had je 2 euro extra betaald?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
Mij werd laatst voor het eerst gevraagd of ik ook koopzegels wilde hebben. Ik had geen idee wat dat waren, dus zei gewoon ja.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
Mij werd laatst voor het eerst gevraagd of ik ook koopzegels wilde hebben. Ik had geen idee wat dat waren, dus zei gewoon ja.![]()
Je kan x euro besparen als je koopzegels kooptquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja opzich zijn koopzegels wel handig als je wilt sparen en je daar zelf moeite mee hebt, dan koop je die zegels gewoon en dan aan het eind van het jaar een aantal boekjes inleveren.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En toen had je 2 euro extra betaald?
Zou een boekje sparenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
Nu heb ik dus zo'n lap zegels waarvan ik zeker weet dat ik ze vergeet.
Lekker blijven plakken hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
Nu heb ik dus zo'n lap zegels waarvan ik zeker weet dat ik ze vergeet.
Nice, da's bijna de moeite waard.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.ah.nl/klanten(...)h.aanbiedingenacties
Oh het bespaart je wel 3 euro
Terecht wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
tong80 post in een LB fantopic, wat
Woahquote:
Kut Geoquote:
Je wilt toch niet zeggen dat je sultans of swing niet kent he?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je sultans of swing niet kent he?Die andere heb ik zelf geen idee van hoe bekend het is, maar die van de dire straits ken toch wel bijna iedereen
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
En als ik het al ken, ken ik de titel niet.
Kom je het brengen?quote:
[img=xxx][/img]quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iphone foto, ga dat niet helemaal resizen met photoshop
Soundhoundquote:
Ja, maar dat onthoud ik niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soundhound
Heb ik ook vaak dat ik pas jaren later erachter kom wat de titel is, dus nu meteen soundhouden
640quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij wordt toch automatisch geschaald op het forum tot max 800 breed oid
Ja, volledige breedte van een post ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij wordt toch automatisch geschaald op het forum tot max 800 breed oid
Ja, prima toch. Niet jankenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, volledige breedte van een post ja.
Uhu, blijf 't toch vergeten.. En op youtube luister ik nooit muziekquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vaker opletten dan joh ik spam altijd veel muziekgewoon bookmarken die youtube links
Ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Breedbeeld FOK!ken lijkt me stom trouwens
Moette doen dan, verrekte kutquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgende keer maak ik ook grote foto's van m'n eten
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Sorryben al helemaal in de sfeer voor New kids vanavond
Ja, ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Heb die breedbeeld lay-out van DrNick wel eens gezien. Al die loze witruimte
quote:
Zat ook totaal geen nut in, was gewoon niet handig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Op m'n TV was het nog te doen maar nope
DrNick somsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zat ook totaal geen nut in, was gewoon niet handig.
Pics gaarnequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb ook nog eens een layout gemaakt, metro style.
Mega troepquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor troep?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
The group reflect on the wishes they made in their old year book
- Jim Levenstein: Wants to have the sex life of Ricky Martin
quote:
Daar heb ik ook wel weer eens zin inquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een blikje energydrink opentrekken.
Fokkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LittleBrownieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vanavond maar eens een rustig avondje houdenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel weer eens zin in
Alles goed met jou?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fokkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gewoon telefoon afpakken en terugzetten naar fabrieksinstellingen als iemand dat probeert te doen bij mijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor troep?
Gaat gaat en met jou?quote:
Oerbeerquote:
Oh wacht dat had ik al gezienquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
Hij werkt niet meer helemaal goed zie ik.
Maar wat er nog over is;
[ afbeelding ]
Kan wel kloppen jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh wacht dat had ik al gezien
JE HEBT JE LITTLEBROWNIE KNOP NIET MEERquote:
Ik ben nog steeds bruin? xdquote:
Ik was hem kwijt ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JE HEBT JE LITTLEBROWNIE KNOP NIET MEER
Ik ben al sinds begin april geen mod meer hoorquote:
Oh. Dat heb ik dan even gemist.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al sinds begin april geen mod meer hoor
Welk nummer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
That feel dat je iets wel weet maar het toch niet voor de geest kan halen.. zoek een nummer
Doet ie het?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
Hij is er weer hoor.
[ afbeelding ]
Hoe kun je dat aanpassenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
Hij is er weer hoor.
[ afbeelding ]
Oh nvm danquote:
Is dat Matt Damon?quote:
Wie?quote:
Ik moest gelijk aan Weezers denkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, het is Stacy's mom.. and she's got it going on
Snap ik welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan Weezers denken
Ja, kom je even op m'n motorkap liggen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh nvm dan
heb je een beetje zin in rijles dan
Om je voorruit vol te bouten? surequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, kom je even op m'n motorkap liggen?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Om je voorruit vol te bouten? sure
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef d4v1d het volgende:
Was ik zo bierflesjes op m'n werk aan het sorteren in de juiste kratjes. Grijp ik even vol met m'n hand in een naaktslak
quote:
zou hand amputerenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef d4v1d het volgende:
Was ik zo bierflesjes op m'n werk aan het sorteren in de juiste kratjes. Grijp ik even vol met m'n hand in een naaktslak
Alsof jij durft te meetenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kom de volgende keer die naaktslak in je oog stoppen
d4v1d komt kanaleneiland niet uitquote:
David durft niet eens kanaleneiland inquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
d4v1d komt kanaleneiland niet uit
d4v1d is crimi xd xd
Nu ga ik er ook minstens elke dag een keer gebruik van maken. Dan kan ik 'm gewoon niet meer kwijt raken.quote:
hoezoquote:
No treble.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu ga ik er ook minstens elke dag een keer gebruik van maken. Dan kan ik 'm gewoon niet meer kwijt raken.
Kut nummerquote:
taalgebruiktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjonge jonge wat een taalgebruikt hier. Gelukkig ben ik er nog.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was gister in Rotterdam. Dat krijg je ervan.
ze loopt er bij als een hoer en is dan ''''''''cute'''''''' en als nicki het doet wordt ze ook hoer genoemdquote:
Nicki is ook een hoer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ze loopt er bij als een hoer en is dan ''''''''cute'''''''' en als nicki het doet wordt ze ook hoer genoemd
Klopt. Dat geld is het mij niet waard om er zo bij te lopenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds meer geld dan jij ooit zult hebben gr
zou daar echt geen neuk om gevenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt. Dat geld is het mij niet waard om er zo bij te lopen
Ze hoeft nu al nooit meer te werken, ze wil 500 miljoen bij elkaar verdienen en er dan mee stoppen las ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou daar echt geen neuk om geven
je hoeft na je 40ste nooit meer te werken mits je geen cocaïne gebruikt
welk level?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik speelde net dus Guild Wars crasht het spel. Nou ik zo makkelijk laat ik mij niet wegpesten hoor. Ik ga gewoon weer inloggen!
Volgens mij hoopt EA op WW3quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil een nieuwe WO II shooter met de graphics van Battlefield 4
EA & DICE pls
C&Cquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
"Vroeger" wel veel gegamed.
Age of Empires , Red Alert 2, Total Annihilation, Wolfenstein ET, Cabal Online, Populous
quote:
En ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
63, Ik ben voor het eerst een hoger level dan Flippiee
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
"Vroeger" wel veel gegamed.
Red Alert 2
Idem. Zelfs nog een weekend lang in een loods gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn favo game aller tijdenecht veel uren gedaan
http://xwis.net/forums/in(...)onquer-on-windows-7/quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem. Zelfs nog een weekend lang in een loods gedaan.Met klasgenoten.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://xwis.net/forums/in(...)onquer-on-windows-7/
Must.. not..
Nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan heb je 'm straks, vind je 't he-le-maal niks.
Beter dan de android die op samsung telefoons draaitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Cyanogen Mod, mja, je moet er van houden. Ziet er wel echt nice uit verder, dat dan weer wel.
Dat is een skinquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter dan de android die op samsung telefoons draait
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter dan de android die op samsung telefoons draait
Dit.quote:
Touchwizquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Die skin had ook een naam maar kom er even niet op hoe die heet
HTC Sense vind ik nog wel fijnquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Maar de albert heijn heeft dat ook al geschrapt uit het assortiment. Ook door racisme
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Maar de albert heijn heeft dat ook al geschrapt uit het assortiment. Ook door racisme
Niet gekekenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Deze LuckyTv is tot nu toe het enige positieve/zinnige wat heel die totaal oninteressante pieten discussie teweeg heeft gebracht.
Ik moest wel even lachen, maar mijn gedachten waren nog even bij een ander filmpje toen FOK! er net uit lagquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Deze LuckyTv is tot nu toe het enige positieve/zinnige wat heel die totaal oninteressante pieten discussie teweeg heeft gebracht.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nsfw_animatie_.html
Wtf.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nsfw_animatie_.html
Geo is hookedquote:
quote:
Klopt ja, en die zijn inderdaad geniaalquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms.. enorm traag vind ik.
Wat ik bazen dingen vind zijn
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Waar zie jij balonnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarom zijn daar allemaal ballonnen
Het is het geld zooooo waardquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb 1 klein lepeltje ooit gehad van B&J verder nooit, vind het echt veel te duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |