nawh schattigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Zie het al voor me, papa geo boodschappen doen met 2 mokka kindjes, al die mensen die staren
Zeg het eens?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef FL_Freak het volgende:
ggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geo
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
En dan altijd van alles vragen huehue
"Heeft u een bonuskaart?" "Spaart u koopzegels?" "Heeft u 10 cent bij?" "Spaart u ook boerderijdieren?" "Heeft u een parkeerkaart?"
huehuehue
En toen had je 2 euro extra betaald?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
Mij werd laatst voor het eerst gevraagd of ik ook koopzegels wilde hebben. Ik had geen idee wat dat waren, dus zei gewoon ja.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
Mij werd laatst voor het eerst gevraagd of ik ook koopzegels wilde hebben. Ik had geen idee wat dat waren, dus zei gewoon ja.![]()
Je kan x euro besparen als je koopzegels kooptquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja opzich zijn koopzegels wel handig als je wilt sparen en je daar zelf moeite mee hebt, dan koop je die zegels gewoon en dan aan het eind van het jaar een aantal boekjes inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |