bloemetje er in dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:30 schreef Juup© het volgende:
NEE, ik ga niet gessoën o.i.d.
[ afbeelding ]
'ik wilde alleen muurvuller halen'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef moussy het volgende:
Er is er weer 1 langs de huisdealer geweest..
[ afbeelding ]
heb je "zobizo" al gespot? alleen het woord is gewoon al Gerdaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'ik wilde alleen muurvuller halen'.
Geloof er geen kut van
Je was me voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef moussy het volgende:
Er is er weer 1 langs de huisdealer geweest..
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'ik wilde alleen muurvuller halen'.
Geloof er geen kut van
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef moussy het volgende:
[..]
heb je "zobizo" al gespot? alleen het woord is gewoon al Gerda
Zelfs de arme frutsels lijden hieronderquote:k zou zelf niks voor tv zetten.
Maar datbis mijn mening. Lijd te veel af bij tv kijken.
quote:foto uitprinten oo papier (geen foto papier) Mod podge (soort lijm) op t papier smeren papier op t hout leggen..vervolgens met een creditcard goed de bubbeltjes weg vegen dat t strak op t hout zit...nachtje laten staan...volgende dag t papier goed vochtig maken met een spons en het papier er vervolgens af vegen met je vingers...whalaa je hebt je foto op hout
Whalaaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Carola had beter op mogen letten bij Frans
[..]
Soberso ook niet, daar irriteer ik mezelf gruwelijk aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zobizo kan echt geen Nederlands. Helep.
Iets voor jou?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
sm-jurkje voor de paspop, van fietsbanden. Zouden ze nog 50 tinten grijs worden?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef moussy het volgende:
[..]
neh, die parelketting en bloem staan me niet
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:59 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Gepimpt! Goeie afwerking ook
Neequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:02 schreef moussy het volgende:
fietsband, gesso, servetten en lak =
[ afbeelding ]
Is ie leuk of is ie leuk?!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:00 schreef Juup© het volgende:
Ikzelf kan het niet, maar vind het leuk dat jullie (de mensen die al die pagina's/groepen/etc.. afzoeken naar de Gerda etc. ellende) het wel doen
Dan was je nu ook flesjes aan het muurvulleren en gesso-en!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:02 schreef Juup© het volgende:
[..]Als het er hier zo uit zou zien zou ik niemand durven uitnodigen in huis
Aan de andere kant, dan zou ik het mooi vinden. Hmmmmm
Ik ga snijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan was je nu ook flesjes aan het muurvulleren en gesso-en!
ik zou de staafmixer (action!) nemen, gaat lekker snelquote:
Ik heb er alleen een van Bosch, en die komt niet bij de Action vandaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:09 schreef moussy het volgende:
[..]
ik zou de staafmixer (action!) nemen, gaat lekker snel
Ik bedoelde vooral dat die chick wel meer gruwelijke fouten maakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Soberso ook niet, daar irriteer ik mezelf gruwelijk aan
Snap ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat die chick wel meer gruwelijke fouten maakt.
doe dan maar niet, straks gaat de bosch nog hip worden, kunnen de Gerda's niet aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb er alleen een van Bosch, en die komt niet bij de Action vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |