De reden waarom ik weer eens kijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:04 schreef BoleroPower het volgende:
We gaan Billy zien vertrekken verheug me er al op !
Hoe heeft dit kunnen gebeuren?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:41 schreef DKUp het volgende:
Sjabliiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
Lachtherapie, ooooh god
Waarvoor?quote:
Die had nooit meer verwacht dat ze überhaupt nog zou wachten na Robin en vooral Marijequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Dacht Giorgio nou écht dat-ie wat kon rommelen met Isabella en dat zijn vriendin gewoon op hem zou blijven wachten?
Ze is er 2 hele minuten kapót van.quote:
Yep.quote:
Wie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik neem toch aan dat ze, zoals gewoonlijk, na een dag vergeten is?
Ja hoor. Het schip vaart gewoon door.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Dat zal toch welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of ze de matrassen hebben verbrand.
Dit keer gaat er zelfs een grote schoonmaak overheen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Een tentje. Met Ruud.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Je bouwt iets met elkaar op...
Wat heeft Billy opgebouwd dan?
Dat is te hopen. Die gun je nieuwe bewoners niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of ze de matrassen hebben verbrand.
Nee, bah, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Die gun je nieuwe bewoners niet.
Kooknie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:07 schreef Disana het volgende:
Morgen nog meer gejank van Lot. Geen zin in.
Ze slapen nu om en om bij ma Bakker of ma Zwaan. Zoals het uitkomt. Hoe toffer is dat dan?!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:26 schreef Leandra het volgende:
Billy met haar "Ik ga in Leiden op kamers, hoe tof is dat?!!"
Heel tof Billy, als je 19 bent, als je 23 bent..... op kamers als je 32 bent? Tof?
Ik vraag me toch af of haar bunker alweer bezet was....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze slapen nu om en om bij ma Bakker of ma Zwaan. Zoals het uitkomt. Hoe toffer is dat dan?!
Die was schijnbaar niet van haar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of haar bunker alweer bezet was....
Of van een vriendin. Is me niet helemaal helder. Van haarzelf was het in ieder geval zeker niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:23 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, had ze geen (verse) relatie toen Utopia begon?
Zijn bunker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |