Waarom wil jij dat weten?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:03 schreef DaChatter het volgende:
Wat is jouw leeftijd?
Ik ben 13 jaar oud.
Omdat ie 13 is en nog niet zo verzuurd als een negative ouwe zak hooi, zoals jij, die het op durft te nemen tegen een 13jarig jongetje.quote:
Valt dood zak stront.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ie 13 is en nog niet zo verzuurd als een negative ouwe zak hooi, zoals jij, die het op durft te nemen tegen een 13jarig jongetje.
Jammer dat je dood valt, wel fijn dat je jezelf nog even snel voorstelt zak stront.quote:
Ben je vader? Het lijkt er verdacht veel opquote:Op maandag 9 februari 2015 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je dood valt, wel fijn dat je jezelf nog even snel voorstelt zak stront.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je vader? Het lijkt er verdacht veel op
Ik dacht dat je een typische dad-joke maakte.quote:
Picsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:51 schreef LuDann het volgende:
En er groeit iets in me wat nu -6 maanden is ongeveer.
Ok. No daddy.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een typische dad-joke maakte.
Zodoende.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:51 schreef LuDann het volgende:
En er groeit iets in me wat nu -6 maanden is ongeveer.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pics
M'n zus is net moeder geworden, kerel is net 1 week oud. We worden overladen met babyfoto's
quote:
Bedankt! En jij succes met je aanstaande moederschap. Ik hoop dat alles goed gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:56 schreef LuDann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ruk ze he!![]()
Niet daadwerkelijk mijn baby natuurlijk
Mijn zwangerschap is hoog risico, dus ik krijg elke 2 weken een echo. Ik overlaad dus al mensen met babyfoto's voordat baby geboren is.
Gefeliciteerd trouwens.
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 05:49 schreef TLC het volgende:
Geboren in 1978, ik wil mijn leeftijd verder niet weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |