laatste posts:quote:Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads
- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment
- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?
- Just one organism is sufficient to infect a new host
- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states
- The perfect bioweapon against humanity?
- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism
Volledig artikel :
http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#
Leuk, maar een nutteloos klein aantal, tenzij ze het alleen voor ziekenhuispersoneel zouden gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
Canada heeft experimenteel ebolavaccin
Canada bezit kleine hoeveelheden van een experimenteel ebolavaccin.
Het Noord-Amerikaanse land is in overleg met de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het vaccin in Afrika beschikbaar te stellen.
Dit heeft een regeringsfunctionaris in Ottawa dinsdag gezegd. Tot nu toe zijn minder dan 1.500 doses beschikbaar.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eel-ebolavaccin.html
Ik ben het niet met je eens dat Ebola een hoax zou zijn, als in dat de ziekte niet bestaat. Dan zou je met een wel heel overtuigend bewijs moeten komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat als ze het je verplichten? Zoals al over NY werd beweerd? Als je weigert je in quarantaine wordt gestopt? Stel: zou je je zomaar laten prikken dan?
[..]
Die vaccinatie ligt allang klaar. Ebola is een hoax om het gepeupel mak als een schaap te maken voor straks.
Als je die video bekijkt van het vervoer van die zogenaamde ebola-patient barst je bijna in lachen uit. Dat is echt geen medisch personeel en er ligt helemaal geen patient in die tank, wat een geklungel met die kist ook nog eens en dat als medische hulpverleners. Is staged.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:01 schreef schommelstoel het volgende:
Om ebola af te doen als hoax lukt mij niet.
Ebola zwerft namelijk al rond sinds midden de jaren zeventig controlaltdelete.
Misschien bedoel je eigenlijk dat ze ebola misbruiken, maar om te zeggen dat het een hoax is en niet bestaat gaat niet op.
Waarom ga je dan niet even kijken in west-Afrika als je zo zeker bent - edit -quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik beweer ook niet dat ebola niet bestaat of nooit bestaan heeft, daar kan ik best nog in meegaan maar dat er helemaal geen outbreak is.
Oke, misschien is een video niet het beste 'bewijs'.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je die video bekijkt van het vervoer van die zogenaamde ebola-patient barst je bijna in lachen uit. Dat is echt geen medisch personeel en er ligt helemaal geen patient in die tank, wat een geklungel met die kist ook nog eens en dat als medische hulpverleners. Is staged.
Ik beweer ook niet dat ebola niet bestaat of nooit bestaan heeft, daar kan ik best nog in meegaan maar dat er helemaal geen outbreak is.
- edit - Ik zou zeggen bekijk die video eens, al gedaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet even kijken in west-Afrika als je zo zeker bent - editi -
Die video heb ik al een week geleden ofzo gezien. Staged.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oke, misschien is een video niet het beste 'bewijs'.
Maar wat is dit dan?
uiteindelijk kan die man van alles hebben natuurlijk, maar als je zo blijft beredeneren dan kan je alles wel afschrijven als hoax, staged ect ect..
Hmm, oke.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die video heb ik al een week geleden ofzo gezien. Staged.
Ja gedaan ik zie niks bijzonders -edit-quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
- edit - Ik zou zeggen bekijk die video eens, al gedaan?
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies.quote:
Tja aan wat herken je 100% een ebola-dode ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar deze maakt het nog bonter. Die kwam tot leven toen ze hem in een bodybag wilden stoppen toevallig was ook net CNN aanwezig om dit spektakel te filmen. Om je te bescheuren dat die reporter later vraagt aan die ambulance: are you here for this guy or just passing by?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja aan wat herken je 100% een ebola-dode ?
En waarom liggen die altijd op straat ?
Ok er wordt gezegd dat vele families hun ebola-dode op straat dumpen ... alsof niemand dan weet van welk gezin die komen ??
Je zou eerder verwachten dat die bij serieus hoge koorts toch thuis in bed blijven ?
In dit filmpje wordt volgende vermeld :quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:52 schreef theguyver het volgende:
Warning, geen vrolijke beelden en uitleg over het virus etc.
Owkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar deze maakt het nog bonter. Die kwam tot leven toen ze hem in een bodybag wilden stoppen toevallig was ook net CNN aanwezig om dit spektakel te filmen. Om je te bescheuren dat die reporter later vraagt aan die ambulance: are you here for this guy or just passing by?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
(...) als je zo blijft beredeneren dan kan je alles wel afschrijven als hoax, staged ect ect..
Waarvan akte !quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |