Die ja, maar dan niet Utrecht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef voederbietel het volgende:
De Waag, Centrum voor Ambulante Forensische Psychiatrie - Utrecht
?
Seksueel Grensoverschrijdend Gedrag.?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die ja, maar dan niet Utrecht.
Geen gedrag, geen verplichting, maar toch. Ik voel me verplicht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Seksueel Grensoverschrijdend Gedrag.?
Als je je verplicht voelt en je doet het ondanks je tegenzin denk ik dat je een grote stap gemaakt hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Geen gedrag, geen verplichting, maar toch. Ik voel me verplicht.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:27 schreef MAHL het volgende:
TS is niet goed snik.
Nee maar wel goede stap die je maakt.
Ik vond 'm eigenlijk wel garpig.quote:
vandaar dat jij vanmiddag een afspraak hebt, en ik nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk wel garpig.
Als je nou gewoon eens verder leest debieltje, staat het gewoon in de tweede reactie van dit topic.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:45 schreef Eyip het volgende:
Ga dan even uitleggen wat de waag is incompetente empathieloze natte tosti dat je er bent.
Een ander moet het voorkauwen. Zo wordt het nooit wat met je.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens verder leest debieltje, staat het gewoon in de tweede reactie van dit topic.
Is dat niet juist jou probleem? Ik ga er vanuit dat iedereen met een beetje kennis van de wereld buiten z'n zolderkamer en die de discussie op FOK! een beetje heeft gevolgd wel weet wat de Waag is. Gewoon een beetje voorkennis ga ik vanuit. Ik ben hier niet om tokkie volk te vermaken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:25 schreef Eyip het volgende:
[..]
Een ander moet het voorkauwen. Zo wordt het nooit wat met je.
Ja, hallo ik heb een klacht. De klacht is, morgen drie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Is dat niet juist jou probleem? Ik ga er vanuit dat iedereen met een beetje kennis van de wereld buiten z'n zolderkamer en die de discussie op FOK! een beetje heeft gevolgd wel weet wat de Waag is. Gewoon een beetje voorkennis ga ik vanuit. Ik ben hier niet om tokkie volk te vermaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |