Herkenbaar tot vlak voor mijn 16e. Toen werd ik ineens breed en kwam ik er achter dat ik wel wat te bieden heb. Al heeft het zijn sporen achtergelaten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
12 jaar pesterijen moeten doorstaan. Geen enkele fijne herinnering behalve dat ik 1 van die pestkoppen bijna zijn windpijp had verpulverd omdat ik het helemaal zat was.
Ik voel je.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een sociale kerel die hard op zoek is naar werk om zijn eigen onderkomen te kunnen financieren. Echt, die hele periode zijn 2 zwarte hoofdstukken uit mijn geschiedenis.
Ik was heel kieskeurig, dus de meiden die mij leuk vonden vond ik 'mweh' en de meiden die ik leuk vond vonden mij niet interessant. De verkeerde league dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mis die tijd. Alhoewel ik in die tijd vrijgezel en niet zo gewild als nu was
[..]
Tja, de zoveelste keer alweer, maar ik hou van die lobbes en dus komt hij er steeds mee weg.
Ja, ik lach me kapot. xDquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
Toch grappig dat je de mensen die vroeger gepest werden er vrijwel meteen uithaalt.
Sorry.quote:
Mijn moeder zei laatst: 'Chai was als kind ook sociaal niet zo sterk, maar zelfs die werd nooit gepest.'quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
Toch grappig dat je de mensen die vroeger gepest werden er vrijwel meteen uithaalt.
Is dat bij mij zo duidelijk danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
Let niet op mij, ik ben onder invloed.quote:
Het doet me ook niet zoveel meer, en eigenlijk heeft mijn bijbaan bij de Efteling ervoor gezorgd dat ik extravert werd. Leuke collega's, personeelsfeesten, fijne omgeving, uitgenodigd worden voor drankjes na het werk, etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar tot vlak voor mijn 16e. Toen werd ik ineens breed en kwam ik er achter dat ik wel wat te bieden heb. Al heeft het zijn sporen achtergelaten.
Same here. Op de mavo kwam het wel erger uit de verf ook. Denken dat een meisje je leuk vindt en dat het uiteindelijk een smerig complot bleek te zijn om me te kijk te zetten. Bah.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel je.
Op de basisschool gepest t/m 3 havo.Ik was ongewenst om de een of andere reden. Iedereen vond me raar. En dik.
Ook echt dat 'zelfs'.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder zei laatst: 'Chai was als kind ook sociaal niet zo sterk, maar zelfs die werd nooit gepest.'
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder zei laatst: 'Chai was als kind ook sociaal niet zo sterk, maar zelfs die werd nooit gepest.'
Dat is wel heel erg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het doet me ook niet zoveel meer, en eigenlijk heeft mijn bijbaan bij de Efteling ervoor gezorgd dat ik extravert werd. Leuke collega's, personeelsfeesten, fijne omgeving, uitgenodigd worden voor drankjes na het werk, etc.
[..]
Same here. Op de mavo kwam het wel erger uit de verf ook. Denken dat een meisje je leuk vindt en dat het uiteindelijk een smerig complot bleek te zijn om me te kijk te zetten. Bah.
Ik herkende interesse nooit. Nog steeds niet overigens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was heel kieskeurig, dus de meiden die mij leuk vonden vond ik 'mweh' en de meiden die ik leuk vond vonden mij niet interessant. De verkeerde league dus.
Ik zie jou eigenlijk meer als het stille meisje achterin de klas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]!111 Jezus.
Ja, ik was ook geen sociaal wonder en ik werd ook niet gepest.
!
Bah! Pestersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel je.
Op de basisschool gepest t/m 3 havo.Ik was ongewenst om de een of andere reden. Iedereen vond me raar. En dik.
Tja, kinderen zijn bikkelhard. Ben blij dat ik het toch beter voor elkaar heb dan diequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
Hier was dat gebruikt worden om aan spullen te komen, hoewel ik dat zelf zat was en ze een dikke vinger gaf. Maar vervolgens werden ze dan kwaad en was ik asociaal.Of beschamende foto's die door de hele school werden opgehangen. Of me gewoon mijden, negeren ... Alsof ik iets smerigs was. Een lowlife.
Damn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
Hier was dat gebruikt worden om aan spullen te komen, hoewel ik dat zelf zat was en ze een dikke vinger gaf. Maar vervolgens werden ze dan kwaad en was ik asociaal.Of beschamende foto's die door de hele school werden opgehangen. Of me gewoon mijden, negeren ... Alsof ik iets smerigs was. Een lowlife.
Wel tof dat je dat toegeeft hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bah! Pesters
Ik was er een, uit onzekerheid. Ik wilde laten zien dat er met mij niet te sollen viel. Bang om slachtoffer te worden (de allerkleinste en jongst uitziende op de school), dus dan maar anderen te grazen nemen
Als ik ergens spijt van heb zijn het mijn twee jaren op de havo en mijn kinderachtige gedrag.
Heb je jouw 'slachtoffers' ooit nog gezien en sorry gezegd? Ik heb van 1 oud klasgenoot een soort excuus gekregen en dat deed me goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bah! Pesters
Ik was er een, uit onzekerheid. Ik wilde laten zien dat er met mij niet te sollen viel. Bang om slachtoffer te worden (de allerkleinste en jongst uitziende op de school), dus dan maar anderen te grazen nemen
Als ik ergens spijt van heb zijn het mijn twee jaren op de havo en mijn kinderachtige gedrag.
Gelukkig kreeg ik verkering met de sterkste, meest gespierde jongen van school. Einde pesten.quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef yats het volgende:
Ik zie jou eigenlijk meer als het stille meisje achterin de klas.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg ik verkering met de sterkste, meest gespierde jongen van school. Einde pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |