Beter!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was tof.
En omdat ik je nooit zie. Ook al ben je zo vaak in mijn durp.
Een beetje zoals je tieten?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter!
En dan nog, iets leuk kitcherigs was leuk geweest
Nee, die zijn niet kitch hoor, ze zijn bescheiden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje zoals je tieten?
Of zijn die ouderwets?
Verlegen ook?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet kitch hoor, ze zijn bescheiden.
Soms een beetjequote:
Wat ben je nieuwsgierig!quote:
Haha nee joh. Maar weinig spannends te melden over mijn tieten.quote:
Ze klonken eerder als borstjes gezien hun bescheiden maatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha nee joh. Maar weinig spannends te melden over mijn tieten.
Ik noem ze ook zelden tieten ja. Daar begon jij meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze klonken eerder als borstjes gezien hun bescheiden maat
Valse bescheidenheid, ben jij het wel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik noem ze ook zelden tieten ja. Daar begon jij mee
vast nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Kunnen we niet even een foto doen van die tieten/borstjes? Nu weet ik helemaal niet waar het precies over gaat
En jij gaat mij niet corrigeren? Toen had ik ze nog niet gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik noem ze ook zelden tieten ja. Daar begon jij mee
Ik ben voor!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Kunnen we niet even een foto doen van die tieten/borstjes? Nu weet ik helemaal niet waar het precies over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |