Ik heb altijd gedacht (tot 3 seconden geleden) dat het hout voor een steiger was, maar aan het water. Ik dacht al: moeten er zoveel steigers gebouwd worden??quote:
steigers:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht (tot 3 seconden geleden) dat het hout voor een steiger was, maar aan het water. Ik dacht al: moeten er zoveel steigers gebouwd worden??
Nee, tuurlijk niet. Ik noem wat gereedschap op dat je in de kist aantreft, voor een piepend kastje is vaak een drupje smeer al voldoende.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een piepend kastje repareren met een fretboor?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik noem wat gereedschap op dat je in de kist aantreft, voor een piepend kastje is vaak een drupje smeer al voldoende.
Als je dadelijk die Ladies Day hebt bezocht zul je zien dat je dit soort vragen niet meer stelt.
Het is voor je te hopen dat de techniek nooit zo ver vordert dat je je hand in je beeldscherm kunt steken om de ander een oorvijg te geven.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
En als jij wat vaker mijn posts leest dan weet je dat ik graag plaag.
Jazekerquote:
Dit is toch een grap hoop ik?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
De wereld gaat hierdoor kapotzelfde als dat ze nu een nieuwe ghostbusters uit willen brengen met vrouwen in de hoofdrol, echt doe normaal man kkmensen
Ik zie wel andere voordelenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is voor je te hopen dat de techniek nooit zo ver vordert dat je je hand in je beeldscherm kunt steken om de ander een oorvijg te geven.
dat gebruik je toch ook in de keuken...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:22 schreef Eenskijken het volgende:
ts ga maar naar terug naar de keukenkarwij... tering... hoe krijg je het uit je toetsenboord geperst...
Dat je een post kunt kreukelen en dat de poster z'n post met iedere oorvijg erger ziet verkreukelen, en met iedere like meer ziet shinen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is voor je te hopen dat de techniek nooit zo ver vordert dat je je hand in je beeldscherm kunt steken om de ander een oorvijg te geven.
Nou, dat zal op dezelfde dag zijn dat ik door het beeldscherm heen, in jouw neus knijp.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het zelf ook door.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:54 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Oh jee, je hebt gelijk. Een spelfout. Ik ga me meteen aanmelden voor de Jostiband, ik ben kennelijk mentaal gehandicapt.
quote:
Neen. Helaas, harde realiteitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |