quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klacht: iemand die karwij i.p.v karwei typt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Syntos het volgende:
Onder de noemer ''lekker hip, modern en gezellig''.
Ja dat is de andere kant van het verhaal. Mensen die daar nog heen gaan ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:50 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als vrouwen dit soort geneuzel niet leuk vonden bestonden de huishoudbeurs en Libelle dag al lang niet meer.
Onterechte klacht.
Oh jee, je hebt gelijk. Een spelfout. Ik ga me meteen aanmelden voor de Jostiband, ik ben kennelijk mentaal gehandicapt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klacht: iemand die karwij i.p.v karwei typt.
Karwei managers die ook op FOK! zitten..?quote:
Dat topic inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Karwei managers die ook op FOK! zitten..?
KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk #6
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:54 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Oh jee, je hebt gelijk. Een spelfout. Ik ga me meteen aanmelden voor de Jostiband, ik ben kennelijk mentaal gehandicapt.
Steigerhouten huisjes?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:57 schreef voederbietel het volgende:
Vrouwen die de basis van hun bestaan ontkennen.
Vrouwenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
En volgens mij compleet uit de tijd inmiddels.
Je kan ook een pronkkastje maken, als steigerhout niet je ding isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Terechte klacht. Aan mij ook niet besteed. En zo'n stylist is helemaal dodelijk. Steigerhout? Als er iets lelijk is, dan is het wel steigerhout. En volgens mij compleet uit de tijd inmiddels.
Ik houd me uiteraard alleen bezig met zeer zinnige dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bezig houden met allerlei ongein.
Eh wat is een pronkkastje? Wat moet daar in/op/achter/onder?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Je kan ook een pronkkastje maken, als steigerhout niet je ding is
Ja ja, dat blijkt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik houd me uiteraard alleen bezig met zeer zinnige dingen
Jan Pronk?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh wat is een pronkkastje? Wat moet daar in/op/achter/onder?
Deed je dat maar wel, dan kon jezelf ook eens wat ipv alles aan anderen over te laten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
In ieder geval ga ik zondag niet naar de Karwei voor een kleuradvies
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef 44rdbei het volgende:
Kan je wel moeilijk doen TS, maar deze ladies days zijn wel heel populair bij vrouwen.
blijkbaar is er een grote doelgroep
Gast, overleg zulke dingen eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed je dat maar wel, dan kon jezelf ook eens wat ipv alles aan anderen over te laten.
ja zonder goede kleuren kom je de deur niet uit en ben je zeer afhankelijk van anderenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed je dat maar wel, dan kon jezelf ook eens wat ipv alles aan anderen over te laten.
Je hele wereld bestaat uit a-sexy en sexy?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Steigerhout is werkelijk zó a-sexy, zó.... lelijk, zo..... anti-erotisch, werkelijk
Huh?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hele wereld bestaat uit a-sexy en sexy?
Lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:54 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Oh jee, je hebt gelijk. Een spelfout. Ik ga me meteen aanmelden voor de Jostiband, ik ben kennelijk mentaal gehandicapt.
Ik snap niet zo goed waarom de mate van erotiek een factor is in deze.quote:
Leer nou maar eerst eens een beetje normale cupcakes maken voor je bijdehand doet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:06 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
ja zonder goede kleuren kom je de deur niet uit en ben je zeer afhankelijk van anderen
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leer nou maar eerst eens een beetje normale cupcakes maken voor je bijdehand doet.
Ik weet niet. Is mijn associatie met steigerhout. Dat zie je veel in woonprogramma's en elke keer denk ik: wat hoekig, grof en intens ongezellig. En dat moet dan in je huis staan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom de mate van erotiek een factor is in deze.
Nee, wacht ik weet het al. Toen ik voor het eerst steigerhout gebruikt zag worden in een huis, was in een slaapkamer in het programma Het Blok. Een groot, afzichtelijke kast (?) boven het bed. Vandaar mijn link met erotiek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom de mate van erotiek een factor is in deze.
Andre Pronk natuurlijk..quote:
Welke houtsoort doet je onderbroekje zeiknat worden dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, wacht ik weet het al. Toen ik voor het eerst steigerhout gebruikt zag worden in een huis, was in een slaapkamer in het programma Het Blok. Een groot, afzichtelijke kast (?) boven het bed. Vandaar mijn link met erotiek.
Morningwood.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Welke houtsoort doet je onderbroekje zeiknat worden dan?
Als je 'm anders formuleert, wil ik 'm nog wel beantwoorden ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je 'm anders formuleert, wil ik 'm nog wel beantwoorden ook.
Knuppelhout..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is gewoon een wandelende horrorfilm die man:quote:
Met die lach kan het zo een seriemoordenaar zijn jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het is gewoon een wandelende horrorfilm die man:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met die lach kan het zo een seriemoordenaar zijn ja
Maar daar heeft een echte feminist geen cupcake voor nodig. Een paar boterhammen met een glas karnemelk vult veel beter tijdens een klusdag.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Dat is natuurlijk om de zelfbenoemde strijdlustige feministen onder ons zoet te houden, zij kunnen immers net zo goed klussen als mannen
You go girlquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:25 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Maar daar heeft een echte feminist geen cupcake voor nodig. Een paar boterhammen met een glas karnemelk vult veel beter tijdens een klusdag.
Gisteren houten vloertje gelegd
Ik ben geen feministe maar dit is toch wel heel handig als je dat kuntquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:25 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Maar daar heeft een echte feminist geen cupcake voor nodig. Een paar boterhammen met een glas karnemelk vult veel beter tijdens een klusdag.
Zo fout is dat niet... karwij gebruik je tenslotte in de keuken...quote:
Zegt 'dr.Jan'.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:35 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
"kijk mij een stoere geemancipeerde vrouw zijn topic."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]Oké, gezien. Het is een karakter uit een film of serie. Maar wat betekent 'dr.'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n avatar is de Janitor, uit Scrubs. In een van de afleveringen benoemd hij zichzelf tot Dokter Jan (voornaam) Itor (achternaam). Dr.Jan-Itor dus. In de serie is Dr. Jan Itor een medische dokter. Echter, doordat Dr. volgens de Nederlandse taal ook kan slaan op Doctor heb ik hier op Fok! de macht om mijzelf tot universitair geschoold expert te noemen in vele uiteenlopende zaken. Waarin ik doctor ben is namelijk niet duidelijk. Hierdor kan ik oneindig aanzien genieten van alle minder geschoolde menses op Fok!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, gezien. Het is een karakter uit een film of serie. Maar wat betekent 'dr.'?
Ah oké. Ja, ik ken die serie niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
M'n avatar is de Janitor, uit Scrubs. In een van de afleveringen benoemd hij zichzelf tot Dokter Jan (voornaam) Itor (achternaam). Dr.Jan-Itor dus. In de serie is Dr. Jan Itor een medische dokter. Echter, doordat Dr. volgens de Nederlandse taal ook kan slaan op Doctor heb ik hier op Fok! de macht om mijzelf tot universitair geschoold expert te noemen in vele uiteenlopende zaken. Waarin ik doctor ben is namelijk niet duidelijk. Hierdor kan ik oneindig aanzien genieten van alle minder geschoolde menses op Fok!
Vernuftig of niet?
Goed hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:25 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
zeker wel, vandaar mijn reactie op dit topic.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah oké. Ja, ik ken die serie niet.
Dus je bent dr. Jan-Itor hierEn Vrouwenstudies behoort dus niet tot jouw expertise zeg maar
Ja, maar mijn vriend moest geld verdienenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed hoor
Maar geef eerlijk toe, een man had het beter, netter en sneller gedaan
Deed het voor de eerste keer, samen met mijn schoonpa en een bevriende timmerman. Altijd handig om bij dit soort dingen te zijn., zo steek je weer wat op.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben geen feministe maar dit is toch wel heel handig als je dat kunt
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:35 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
"kijk mij een stoere geemancipeerde vrouw zijn topic."
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:09 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
zeker wel, vandaar mijn reactie op dit topic.
Ja, het 'HOME' en 'LOVE' gehalte is daar schrikbarend hoog, in die winkel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:18 schreef Leandra het volgende:
Wees blij knurft, als het aanslaat kom je misschien af en toe ook nog een lekker wijf tegen bij de Karwei.
Overigens is het pas echt beklagenswaardig als de Praxis of Gamma dit gaan doen, de Karwei richt zich met al die hutselfrutsel decoratiemeuk en Wooood meubels al een hele tijd op vrouwen.
HOME is where the heart isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:32 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja, het 'HOME' en 'LOVE' gehalte is daar schrikbarend hoog, in die winkel.
Die geschilderde spreuken ook. Altijd iets over het leven de volle 100% leven en je dromen waarmaken. Maar de types die het kopen zijn juist van de mensen die een heel voorspelbaar leventje leiden omdat ze vooral hun zekerheden en comfort niet willen opgeven. En om te compenseren kopen ze maar zo'n spreuk, voor tussen de rest van het steigerhout.
Zo das wel heel rigoureus..quote:
Ik snap al die steigerhout meubels sowieso niet..... is er ergens een enorme overdosis steigerhout omdat men geen hout meer gebruikt op de steigers?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:25 schreef Robophatt het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij zo'n steigerhouten huisje. Is dat dan een klein huisje om ergens neer te zetten of een speelhuisje of vogelhuisje of iets?
Klinkt wel dolletjes, even inschrijven.
Ik noem die van mij altijd 'steigerhout' know what i mean... hehehe ;Dquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap al die steigerhout meubels sowieso niet..... is er ergens een enorme overdosis steigerhout omdat men geen hout meer gebruikt op de steigers?
Dat houdt heeft nog nooit een steiger gezienquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap al die steigerhout meubels sowieso niet..... is er ergens een enorme overdosis steigerhout omdat men geen hout meer gebruikt op de steigers?
zoals ze bij de bouwmarkt "gebruikt" steigerhout verkopen heb ik het ook nog nooit op een steiger zien liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat houdt heeft nog nooit een steiger gezien
Maar ik weet ook niet precies wat het is en waarom het zo populair is nee.
Wees maar blij met je cupcake bakkende, perfect gestylede vriendinnetje, ik heb intussen wel wat beters te doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Leuk, een topic gemaakt door een manwijf.
Ja precies. Heb ik ook nooit begrepen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een piepend kastje repareren met een fretboor?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is toch hartstikke leuk? Dan kun je als je na die dag thuis komt vol trots de gereedschapskist van manlief pakken en zeggen: 'Kijk, dit is een waterpomptang. En dit is een steeksleutel. Dit is een fretboor. Etc. Etc.' om daarna vakkundig eens dat piepende kastje te repareren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |