Onlangs kwam ik een foldertje van de Karwij tegen. Daarin werd melding gedaan van een speciale ‘Ladies day’.
Bij de bouwmarkt. Echt wtf, waarom. Een soort kindermiddag, zodat meneer rustig alle cirkelzagen in het assortiment kan bekijken? Of om dames juist voor het klussen te interesseren? Zoals schoolklassen naar NEMO op schoolreis gaan? Jaja lieve meisjes, klussen is heel interessant hoor! Misschien wil jij later ook wel je huis verbouwen.
Die activiteiten ook. Je mag een steigerhouten huisje bouwen.

Leuk! En je krijgt gratis kleuradvies van een stylist. Kek!

En er is een kopje koffie met een cupcake. Dat wordt smullen!
Steigerhout, kleuradvies, cupcakes. Alles wat ons vrouwen interesseert is aanwezig! Als vrouw ben je natuurlijk constant bezig je nestje gezellig te maken, dus dat steigerhouten huisje zal na afloop hip staan in je huisje. Ook ben je uiteraard zeer geïnteresseerd in mode en stijl. Wij vrouwen zitten immers het liefst 24 uur per dag achter de spiegel! Een kleuradvies van een echte stylist sla je dus niet af. Sterker nog, je offert er met plezier je vrije zondag voor op! En cupcakes, ja die vinden wij heerlijk. Vooral met roze glazuur. Die kleur kennen wij vrouwen van ons Barbie Speelhuis, dus daar zijn we gek op..
Ja, ik voel me als vrouw nu super aangesproken en zal nu zeker gaan.
Klacht: De Karwij Ladies Day. Wie verzint dit