quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klacht: iemand die karwij i.p.v karwei typt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Syntos het volgende:
Onder de noemer ''lekker hip, modern en gezellig''.
Ja dat is de andere kant van het verhaal. Mensen die daar nog heen gaan ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:50 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als vrouwen dit soort geneuzel niet leuk vonden bestonden de huishoudbeurs en Libelle dag al lang niet meer.
Onterechte klacht.
Oh jee, je hebt gelijk. Een spelfout. Ik ga me meteen aanmelden voor de Jostiband, ik ben kennelijk mentaal gehandicapt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klacht: iemand die karwij i.p.v karwei typt.
Karwei managers die ook op FOK! zitten..?quote:
Dat topic inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Karwei managers die ook op FOK! zitten..?
KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk #6
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:54 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Oh jee, je hebt gelijk. Een spelfout. Ik ga me meteen aanmelden voor de Jostiband, ik ben kennelijk mentaal gehandicapt.
Steigerhouten huisjes?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:57 schreef voederbietel het volgende:
Vrouwen die de basis van hun bestaan ontkennen.
Vrouwenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
En volgens mij compleet uit de tijd inmiddels.
Je kan ook een pronkkastje maken, als steigerhout niet je ding isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Terechte klacht. Aan mij ook niet besteed. En zo'n stylist is helemaal dodelijk. Steigerhout? Als er iets lelijk is, dan is het wel steigerhout. En volgens mij compleet uit de tijd inmiddels.
Ik houd me uiteraard alleen bezig met zeer zinnige dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bezig houden met allerlei ongein.
Eh wat is een pronkkastje? Wat moet daar in/op/achter/onder?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Je kan ook een pronkkastje maken, als steigerhout niet je ding is
Ja ja, dat blijkt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik houd me uiteraard alleen bezig met zeer zinnige dingen
Jan Pronk?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh wat is een pronkkastje? Wat moet daar in/op/achter/onder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |