Je antwoord had ook een stuk korter gekund.. "Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:56 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik had nog niet alle reacties gelezen, vandaar de weiziging met het tekstje, laat maar
weiziging is daarentegen weer niet goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je antwoord had ook een stuk korter gekund.. "Ja" Was ook goed geweest dus
ik ben een vrouwquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je antwoord had ook een stuk korter gekund.. "Ja" Was ook goed geweest dus
En die fout had ze dan ook niet gemaakt.. Al kan ik me drukker maken om taalnazi's dan om spelfautenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
weiziging is daarentegen weer niet goed.
als je hier alleen maar post om de spellingsnazi uit te hangen, mag je wat mij betreft gerust wegblijvenquote:
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goedemorgennnn
Ik woon nog maar een ruime week in Tilburg
als we haar opzoeken in noord blijft zequote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Die grammarnazi heeft trouwens dezelfde voornaam als ik heb.. EN komt ook nog eens uit hetzelfde dorp als ik officieel vandaan komquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef Crazy-M het volgende:
Grammernazi gespot!
Maar amongold, heb je niet een schroefmachine nodig ipv boormachine?
uh ja die :$quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef Crazy-M het volgende:
Grammernazi gespot!
Maar amongold, heb je niet een schroefmachine nodig ipv boormachine?
je grammanazikloon?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die grammarnazi heeft trouwens dezelfde voornaam als ik heb.. EN komt ook nog eens uit hetzelfde dorp als ik officieel vandaan kom
Ben nu onderweg naar haar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als we haar opzoeken in noord blijft ze
klein verschik maarquote:
ik kreeg haar niet gevonden. Stap nu maar weer in de auto om amongold te zoekenquote:
nja wij hadden altijd boormachines waar je een schroefstuk in kunt plaatsenquote:
Ik hoef niet te zoeken, ik weet waar ze woont.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kreeg haar niet gevonden. Stap nu maar weer in de auto om amongold te zoeken
amAngold!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kreeg haar niet gevonden. Stap nu maar weer in de auto om amongold te zoeken
ow, mij toevallig zien lopen XD (of blijft het bij ongeveer xD)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zoeken, ik weet waar ze woont.
Prof de Moor plein toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zoeken, ik weet waar ze woont.
We hebben zelfs bij elkaar in de klas gezeten en 2 huizen tussen ons in gehad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die grammarnazi heeft trouwens dezelfde voornaam als ik heb.. EN komt ook nog eens uit hetzelfde dorp als ik officieel vandaan kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |