"Denken aan" sluit andere scenario's ook niet per definitie uit. Toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:11 schreef SAJ het volgende:
[..]
En waar moet de grootste groep heen? De groep die alle mogelijke scenario's van misdrijf/verdwaling/ongeluk nog open houdt?
Interessante gedachte Marije! Ik vind het zo jammer dat de getuigenverklaringen niet in interviews en media verder onder de loep zijn genomen of aandacht hebben gekregen. Welke zijn officieel in het dossier terecht gekomen? Zijn de getuigen voor een tweede keer verhoord, bijvoorbeeld na de release van de telefoon- en cameragegevens? Want hoe MAG je verklaren dat iemand rond 13.00 op x-plek is gezien, terwijl uit fotoanalyse heel anders blijkt? Is dat ook niet een dwaalspoor? Zijn de betaalpassen/creditcards nog gebruikt na de vermissing?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:45 schreef Marrije het volgende:
Misschien zijn de meiden wel omgekeerd bij de bergbeek en kreeg lisanne halverwege de terugweg inderdaad te veel pijn om door te lopen. Misschien daardoor sneller dan anders een lift geaccepteerd. Ergens tussen het punt waar je met een 4x4 kunt rijden en de getuige die zegt dat ze moe aan de kant van de weg zaten.
Wat jij noemt zijn gaten in barrières. Sommigen daarvan zijn pure pech en andere fouten van K&L, maar het zjn allemaal gaten in barrières. Deze barrieres zouden normaal een ongeluk weerhouden om plaats te vinden. Dit model laat ook zien dat kleine latente fouten die niets met ongeluk zelf te maken hebben voorwaardelijk kunnen zijn voor het ongeluk. Daarom moet je op je werk of in je dagelijks leven aandacht hebben voor details, zelfs al heb je geen idee hoe die bij kunnen dragen aan een ongeluk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:59 schreef agter het volgende:
Je leest vaak dat het misgaat door een aaneenschakeling van gebeurtenissen.
Niet 1 ding, maar meerdere events.
Ik noem er zo een paar:
- niet vertellen waar je heengaat
- een opspelende blessure waardoor de terugweg mogelijk langer duurde dan gepland
- geen goed telefoonbereik
- zware regenval en een aardbeving
Zo zullen er nog meer ongelukkige omstandigheden zijn geweest die naar de dood geleid hebben.
Mss past een ontmoeting met onguur volk daar ook wel bij.
De link die je me vannacht gaf heb ik onder nr. 15 gezet bij nieuwslinksquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:23 schreef agter het volgende:
Jackie,
waar in de OP heb je de beenvliesontsteking verstopt?
Heb je expres de tekst niet opgenomen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
De link die je me vannacht gaf heb ik onder nr. 15 gezet bij nieuwslinks
Om 00.15 postte je dit:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:34 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je expres de tekst niet opgenomen?
Dit was mijn vraag:
"Wil je in de OP opnemen dat uit het onderzoek van de botresten van Lisanne gebleken is dat ze beenvliesontsteking had?"
De tekst graag opnemen. Niet alleen de link.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:37 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Om 00.15 postte je dit:
Wil je in de OP opnemen dat uit het onderzoek van de botresten van Lisanne gebleken is dat ze beenvliesontsteking had?
Hier de bron:
http://laestrella.com.pa/(...)/23811086/foto/58165"
En die link heb ik gezet bij nieuwslink nummer 15.
Hoezo express? En wat express?
Welke tekst?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef agter het volgende:
[..]
De tekst graag opnemen. Niet alleen de link.
De tekst "Uit het onderzoek van de botresten van Lisanne is gebleken dat ze beenvliesontsteking had."quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Welke tekst?
Of wil je dat ik zelf een stukje schrijf dat ze beenvliesontsteking had?
link bij de nieuwslinks en opgenomen in de tijdlijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:42 schreef agter het volgende:
[..]
De tekst "Uit het onderzoek van de botresten van Lisanne is gebleken dat ze beenvliesontsteking had."
Ik dacht dat ik duidelijk was, dat je dat wel begreep. Ik zal volgende keer duidelijker zijn. Sorry.
Ik ben Indisch. Pas je op!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef Treinhomo het volgende:
Oost-Indische toestanden in Groningen.
Netjes, dank!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:57 schreef jackie12 het volgende:
[..]
link bij de nieuwslinks en opgenomen in de tijdlijn
dinsdag 7 oktober 2014 - dag 189
• Uit onderzoek op de botresten van Lisanne is gebleken dat ze beenvliesontsteking had.
http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.htmlquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef ToniB het volgende:
Dat huisje dat Jackie 12 zag in de video afk, is dat van die gonzalez? Niet de gids maar de man die ze zag op het pad.
Dat zou moeten zijn; Had of heeft gehad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:57 schreef jackie12 het volgende:
[..]
link bij de nieuwslinks en opgenomen in de tijdlijn
dinsdag 7 oktober 2014 - dag 189
• Uit onderzoek op de botresten van Lisanne is gebleken dat ze beenvliesontsteking had.
ook gids dus. En een hutje daar op de berg aan Boquete kant waar geen bereik is. En misschien zelfs familie is van gids fg. Weet iemand iets meer over deze man?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:07 schreef jackie12 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.html
na 00.36 seconden ziet het er wel anders uit.
Die ene G is iig gids maar die andere G die daar woont overigens ook
Goed punt. Bij "onmogelijke" rampen blijkt het ook bij uitpluizen. Is goed beschreven door ik meen Prof Wagenaar (wijlen). Die zegt erbij: bij grote rampen krijg je dat voorelkaar, en bekend, dat het zo gaat. Maar op kleinere schaal is het niet anders. De kans op zo'n ongelukkige samenloop is klein. Dus het zou wel wel héél toevallig zijn, dat net deze twee meiden erdoor getroffen worden! Yep.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:59 schreef agter het volgende:
Je leest vaak dat het misgaat door een aaneenschakeling van gebeurtenissen.
Niet 1 ding, maar meerdere events.
Ik noem er zo een paar:
- niet vertellen waar je heengaat
- een opspelende blessure waardoor de terugweg mogelijk langer duurde dan gepland
- geen goed telefoonbereik
- zware regenval en een aardbeving
Zo zullen er nog meer ongelukkige omstandigheden zijn geweest die naar de dood geleid hebben.
Mss past een ontmoeting met onguur volk daar ook wel bij.
In de OP staat : betrokkenen (getuigen dan wel verdachten)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:14 schreef ToniB het volgende:
[..]
ook gids dus. En een hutje daar op de berg aan Boquete kant waar geen bereik is. En misschien zelfs familie is van gids fg. Weet iemand iets meer over deze man?
ik ben volledig op de hoogte van de op. Hij heeft ook een interview gegeven in een Spaanstalige video. Ik zoek meer info dan we tot nu toe kennen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
In de OP staat : betrokkenen (getuigen dan wel verdachten)
onderaan staat samenvattting.
Daar ergens staat Lorenzo G ook tussen.
Verder weet ik niets over hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |