SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Hij is verder wel een aardig FIFA-speler hoor. Zou alleen liever eens met golds tegen golds tegen 'm spelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb zowel Tim als Lindgren zien klagen over rare fratsen die hun spelers uithaalden tegen je team.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
@Tim: ik snap ook niet dat hij niet gewoon een random gold team maakt. Nu zit je appels met peren te vergelijken, inclusief allerlei effecten die misschien optreden door EA
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar wel ervoor zorgen dat je er geen team van maakt he!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga toch maar weer verder met bronze packs opeen![]()
Dat geloof ik best, dat was wat Tim ook zei. Maar brons vs. brons geeft een beter beeld, zoals Stewie al zei.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is verder wel een aardig FIFA-speler hoor. Zou alleen liever eens met golds tegen golds tegen 'm spelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker bezig man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar wel ervoor zorgen dat je er geen team van maakt he!![]()
Dan moet ik op de PS van mijn broer een bronze team maken en dan tegen hem spelen, anders gaat toch niemand een bronze team maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, dat was wat Tim ook zei. Maar brons vs. brons geeft een beter beeld, zoals Stewie al zei.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar wel ervoor zorgen dat je er geen team van maakt he!![]()
![]()
Ik vrees dat die zware taak je te wachten staat DS2.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik op de PS van mijn broer een bronze team maken en dan tegen hem spelen, anders gaat toch niemand een bronze team maken.![]()
ik heb die purple kit ook maar gekochtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou 100k betalen voor Upton Park in UT![]()
![]()
Ik maak ook bronze teams. Speel er alleen de eerste paar weken vaak mee, in de bronze cup.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik op de PS van mijn broer een bronze team maken en dan tegen hem spelen, anders gaat toch niemand een bronze team maken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zit toch in FUT onder een andere naam?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou 100k betalen voor Upton Park in UT![]()
Helaas niet. Ik heb Sanderson Park als stadion wat er eigenlijk nog het meest op lijkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zit toch in FUT onder een andere naam?![]()
Iemand al met Hazard gespeeld? Heb 'm net voor 600 coins opgepikt. Thorgan ja.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel mooi, die laatste toevoeging. Ik las er eerst overheenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef DuTank het volgende:
Iemand al met Hazard gespeeld? Heb 'm net voor 600 coins opgepikt. Thorgan ja.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hulkheld gisteren ging het prima en dan ga je nou weer zo achterlijk op mensen reageren. Waar slaat dat nou op?
Als je even afkoelt en terugleest wat ze zeggen snap je dat dat geen persoonlijke aanval is maar gewoon realiteit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die had ik gisteren ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg Ciftci in een bronze pack.. ja, een bronze LB.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had net in 2 packs achterelkaar Texeira. Die gozert van Grunn. Zit nu in Amerika, weet ik dat ook weerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die heeft een aardige downgrade gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had net in 2 packs achterelkaar Texeira. Die gozert van Grunn. Zit nu in Amerika, weet ik dat ook weer![]()
Meid, het is me wat. En Woutje Holwerda zat net bij Umberto.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had net in 2 packs achterelkaar Texeira. Die gozert van Grunn. Zit nu in Amerika, weet ik dat ook weerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach als je de concurrentiestrijd van zeefuik verliest verdien je dat ook welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heeft een aardige downgrade gehad.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De frustratie zit bij hun zo diep dat ze een beetje kwaliteit van iemand die hier niet zo lang meepost niet uit hun bek kunnen krijgen, ik ken het verhaal van die handicap nu onderhand wel, ik speel al vanaf 2011.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hulkheld gisteren ging het prima en dan ga je nou weer zo achterlijk op mensen reageren. Waar slaat dat nou op?
Als je even afkoelt en terugleest wat ze zeggen snap je dat dat geen persoonlijke aanval is maar gewoon realiteit.![]()
Waarom zou Pots daarover frustratie hebben? En Tim en Lindgren zeggen hetzelfde. En je begrijpt toch wel dat er voor golds vs brons gewoon niets te winnen valt. Jij zegt net zelf ook ; Ik vind het al knap van mezelf dat ik tegen die verdediging 3 goals heb gemaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De frustratie zit bij hun zo diep dat ze een beetje kwaliteit van iemand die hier niet zo lang meepost niet uit hun bek kunnen krijgen, ik ken het verhaal van die handicap nu onderhand wel, ik speel al vanaf 2011.
Dat houdt er gewoon een randje om van' Ach tis bronzes tegen golds, alles is mooi meegenomen'Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
"Hun"?? Waarover zou ik me moeten frustreren dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De frustratie zit bij hun zo diep dat ze een beetje kwaliteit van iemand die hier niet zo lang meepost niet uit hun bek kunnen krijgen, ik ken het verhaal van die handicap nu onderhand wel, ik speel al vanaf 2011.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou Pots daarover frustratie hebben? En Tim en Lindgren zeggen hetzelfde. En je begrijpt toch wel dat er voor golds vs brons gewoon niets te winnen valt. Jij zegt net zelf ook ; Ik vind het al knap van mezelf dat ik tegen die verdediging 3 goals heb gemaakt.
Dat houdt er gewoon een randje om van' Ach tis bronzes tegen golds, alles is mooi meegenomen'
En dit irriteert me dus ook zo![]()
![]()
Ik kan heb zelf altijd in een handicap geloofd. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen enkele vorm van handicap bestaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De frustratie zit bij hun zo diep dat ze een beetje kwaliteit van iemand die hier niet zo lang meepost niet uit hun bek kunnen krijgen, ik ken het verhaal van die handicap nu onderhand wel, ik speel al vanaf 2011.![]()
Ben je dan FUT founder eigenlijk?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De frustratie zit bij hun zo diep dat ze een beetje kwaliteit van iemand die hier niet zo lang meepost niet uit hun bek kunnen krijgen, ik ken het verhaal van die handicap nu onderhand wel, ik speel al vanaf 2011.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Overigens weet ik dat het jou ook niet frustreert dat je gelijk speelde, wel zijn houdingquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
En dit irriteert me dus ook zoMaar vanuit zijn oogpunt kan ik die discussie over jou beter niet aangaan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voor de goede orde. Tim heeft mij gewoon weggespeeld. Maar ik kap al met heel deze discussie, want dingen uit het verleden ( vorige FIFA's waarin die handicap goed te merken was ), tellen hier nog duidelijk mee. Ik heb voorafgaand aan al mijn wedstrijd gezegd, zie het als een gelijkwaardige wedstrijd. Kamikazie 0-0 Lindgren 1 winst en ik 1 winst. Daarmee was het klaar. Dat die frustratie hier dan zo hoog ligt en die PotS totaal niet objectief is omdat hij waarschijnlijk een x een wedstrijd heeft gespeeld waarbij hij de bovenliggende partij was maar niet kon winnen, kan ik ook niks aan doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou Pots daarover frustratie hebben? En Tim en Lindgren zeggen hetzelfde. En je begrijpt toch wel dat er voor golds vs brons gewoon niets te winnen valt. Jij zegt net zelf ook ; Ik vind het al knap van mezelf dat ik tegen die verdediging 3 goals heb gemaakt.
Dat houdt er gewoon een randje om van' Ach tis bronzes tegen golds, alles is mooi meegenomen'![]()
Je reageert ook werkelijk waar overal op waar ik iets van vind of iets over zeg, je lijkt wel en strontvlieg man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Hun"?? Waarover zou ik me moeten frustreren dan?![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel mooi, die laatste toevoeging. Ik las er eerst overheen![]()
Je was al helemaal hyped en jaloers natuurlijk
. Ik had het er nog bewust achter gezet..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee. Opgericht Juni 2011.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben je dan FUT founder eigenlijk?![]()
Daar gaan we weer. 'Waarschijnlijk'?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor de goede orde. Tim heeft mij gewoon weggespeeld. Maar ik kap al met heel deze discussie, want dingen uit het verleden ( vorige FIFA's waarin die handicap goed te merken was ), tellen hier nog duidelijk mee. Ik heb voorafgaand aan al mijn wedstrijd gezegd, zie het als een gelijkwaardige wedstrijd. Kamikazie 0-0 Lindgren 1 winst en ik 1 winst. Daarmee was het klaar. Dat die frustratie hier dan zo hoog ligt en die PotS totaal niet objectief is omdat hij waarschijnlijk een x een wedstrijd heeft gespeeld waarbij hij de bovenliggende partij was maar niet kon winnen, kan ik ook niks aan doen.![]()
Je weet niks van me, maar je redeneert met een misplaatste vooringenomenheid. En als je de discussie niet kan winnen, zijn we allemaal 'lid van het kliekje' dat het op nieuwkomers gemunt heeft.
Met jou valt niet fatsoenlijk te praten; je voelt je om alles aangevallen. Excusez-moi, maar je komt over als een verwende 15-jarige puber...met het risico dat ik nu weer van alles over mijn moeder te horen ga krijgen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah, ik ben de jaren kwijt. Merendeel hier is founder trouwens, net als ik dus. Was dat dan 2010?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kijk aan, als je je gelijk niet krijgt, ga je weer schelden. Chapeauquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je reageert ook werkelijk waar overal op waar ik iets van vind of iets over zeg, je lijkt wel en strontvlieg man.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oké man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. 'Waarschijnlijk'?![]()
Je weet niks van me, maar je redeneert met een misplaatste vooringenomenheid. En als je de discussie niet kan winnen, zijn we allemaal 'lid van het kliekje' dat het op nieuwkomers gemunt heeft.
Met jou valt niet fatsoenlijk te praten; je voelt je om alles aangevallen. Excusez-moi, maar je komt over als een verwende 15-jarige puber...met het risico dat ik nu weer van alles over mijn moeder te horen ga krijgen.
Bronzes zijn kut, mensen met een brons team zijn laf en kunnen er niks van, met een goud team met je 'de bom' en kan je pas echt meepraten op niveau![]()
![]()
Ooit op de xbox, was ik founderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, ik ben de jaren kwijt. Merendeel hier is founder trouwens, net als ik dus. Was dat dan 2010?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vooral niet inhoudelijk reagerenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oké man.
Bronzes zijn kut, mensen met een brons team zijn laf en kunnen er niks van, met een goud team met je 'de bom' en kan je pas echt meepraten op niveau![]()
![]()
Leer lezen. Ik zeg een pagina terug dat ik ook wel eens met bronzes speel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oké man.
Bronzes zijn kut, mensen met een brons team zijn laf en kunnen er niks van, met een goud team met je 'de bom' en kan je pas echt meepraten op niveauNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren na die potjes tegen Lindgren ging het prima, maar nou ga je weer zo raar lopen doen. Lees jij de posts zonder bril ofzo? Waarom je zo achterlijk agressief op sommige moet reageren, gaat echt nergens overquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oké man.
Bronzes zijn kut, mensen met een brons team zijn laf en kunnen er niks van, met een goud team met je 'de bom' en kan je pas echt meepraten op niveauDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
de echte vraag is, hoe kun jij met een brons team toevallig gelinkt worden aan een goud team?!?!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oké man.
Bronzes zijn kut, mensen met een brons team zijn laf en kunnen er niks van, met een goud team met je 'de bom' en kan je pas echt meepraten op niveau
of was het geen toeval?!![]()
Praat er ook maar volledig omheen weer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oké man.
Bronzes zijn kut, mensen met een brons team zijn laf en kunnen er niks van, met een goud team met je 'de bom' en kan je pas echt meepraten op niveau
Man man man wat voel jij je snel persoonlijk aangepakt zeg, en je wilt maar zo graag horen hoe goed je wel niet bent.
![]()
Mensen zien mij ook nog steeds als 'bronze only user' maar dat is ook al lang niet meer zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leer lezen. Ik zeg een pagina terug dat ik ook wel eens met bronzes speel.![]()
ik zie jou als mooiboyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen zien mij ook nog steeds als 'bronze only user' maar dat is ook al lang niet meer zo.![]()
Ik zie jou helaas nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen zien mij ook nog steeds als 'bronze only user' maar dat is ook al lang niet meer zo.![]()
![]()
![]()
Dat weten we toch schatje. Je speelt ook met golds. Offline.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen zien mij ook nog steeds als 'bronze only user' maar dat is ook al lang niet meer zo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie jou voortaan als 'webapp only user'quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen zien mij ook nog steeds als 'bronze only user' maar dat is ook al lang niet meer zo.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik wil helemaal niet heel graag goed gevonden worden. Ik wil graag tegen mensen spelen en een leuke pot ervan maken. Als je dan met een kwalitatief minder team wint of een resultaat haalt, komen er andere dingen bij kijken. Je hebt toch van me gewonnen met H2H? Chapeau.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Praat er ook maar volledig omheen weer.
Man man man wat voel jij je snel persoonlijk aangepakt zeg, en je wilt maar zo graag horen hoe goed je wel niet bent.
![]()
Wiesda?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk deze goal danKeeper gaat wel erg snel liggen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je lijkt Maver wel, alleen reageren op dingen waarop je een reactie weetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet heel graag goed gevonden worden. Ik wil graag tegen mensen spelen en een leuke pot ervan maken. Als je dan met een kwalitatief minder team wint of een resultaat haalt, komen er andere dingen bij kijken. Je hebt toch van me gewonnen met H2H? Chapeau.![]()
![]()
Wanneer keepers ineens van de ene kant naar de andere kant van de goal moeten doen ze echt rare dingen iddquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk deze goal danKeeper gaat wel erg snel liggen.
Elke dag![]()
Behoorlijke scheldwoorden wel ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijk aan, als je je gelijk niet krijgt, ga je weer schelden. Chapeau![]()
Je hebt zelf niet tegen mij gespeeld en gaat alleen maar in op uitspraken van anderen. Hou het lekker bij gouden teams joh en reageer gewoon niet op mensen die graag met brons spelenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. 'Waarschijnlijk'?![]()
Met jou valt niet fatsoenlijk te praten; je voelt je om alles aangevallen. Excusez-moi, maar je komt over als een verwende 15-jarige puber...met het risico dat ik nu weer van alles over mijn moeder te horen ga krijgen.![]()
![]()
Jezus ik heb me trouwens een partij zere poten van die swegpatta's vandaag. Hele dag lopen op nieuwe schoenen. Sjiek hendig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mensen zeggen dat je een aardige tegenstander bent, maar dat ze liever tegen je spelen als je golds gebruikt. Geen ruis op de lijn dus. Wat let je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet heel graag goed gevonden worden. Ik wil graag tegen mensen spelen en een leuke pot ervan maken. Als je dan met een kwalitatief minder team wint of een resultaat haalt, komen er andere dingen bij kijken. Je hebt toch van me gewonnen met H2H? Chapeau.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lezen is ook een vak..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet tegen mij gespeeld en gaat alleen maar in op uitspraken van anderen. Hou het lekker bij gouden teams joh en reageer gewoon niet op mensen die graag met brons spelen![]()
Er wordt hier niks gewaardeerd, althans voor nieuwkomers, dat is het juist het probleem. Ik feliciteer netjes mensen na hun overwinning, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gisteren na die potjes tegen Lindgren ging het prima, maar nou ga je weer zo raar lopen doen. Lees jij de posts zonder bril ofzo? Waarom je zo achterlijk agressief op sommige moet reageren, gaat echt nergens over![]()
Niet uit gehad op de date nee?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
Jezus ik heb me trouwens een partij zere poten van die swegpatta's vandaag. Hele dag lopen op nieuwe schoenen. Sjiek hendig.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit jaar alleen nog maar silvers gebruikt. En dat zal ook zo blijven denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat weten we toch schatje. Je speelt ook met golds. Offline.![]()
Jij hebt ook niet tegen mij gespeeld, maar denkt wel te weten dat ik frustratie voel. En als klap de vuurpijl heb je ook nog een haarfijne diagnose waar die vandaan komt. Sterkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet tegen mij gespeeld en gaat alleen maar in op uitspraken van anderen. Hou het lekker bij gouden teams joh en reageer gewoon niet op mensen die graag met brons spelen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mij let niks. Ik heb ook gezegd binnenkort een goud team te gaan maken, deze discussie laait op terwijl ik toevallig Tim tegen kwam.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat je een aardige tegenstander bent, maar dat ze liever tegen je spelen als je golds gebruikt. Geen ruis op de lijn dus. Wat let je?![]()
Dude, je hebt hier echt achterlijke reacties geplaatst, zowel voor als na potjes. Dat mensen dan niet meer zo geduldig met je zijn heb je wel een beetje aan jezelf te danken. Dat accepteren en er proberen iets aan te doen ipv te blijven schelden en mensen te blijven wegzetten, dat helpt dus voor geen reetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er wordt hier niks gewaardeerd, althans voor nieuwkomers, dat is het juist het probleem. Ik feliciteer netjes mensen na hun overwinning, niets meer en niets minder.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen feliciteren. Prachtig irrelevant argument weerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er wordt hier niks gewaardeerd, althans voor nieuwkomers, dat is het juist het probleem. Ik feliciteer netjes mensen na hun overwinning, niets meer en niets minder.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En die waren volgens vele nog terecht ook, althans die konden zich er prima in vinden. Dat schetst ook wel een aardig beeld van hoe er hier met mensen wordt omgegaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude, je hebt hier echt achterlijke reacties geplaatst, zowel voor als na potjes. Dat mensen dan niet meer zo geduldig met je zijn heb je wel een beetje aan jezelf te danken. Dat accepteren en er proberen iets aan te doen ipv te blijven schelden en mensen te blijven wegzetten, dat helpt dus voor geen reet![]()
Oh. Weet niet meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op doel? Niet handig hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet uit gehad op de date nee?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe er hier met mensen wordt omgegaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En die waren volgens vele nog terecht ook, althans die konden zich er prima in vinden. Dat schetst ook wel een aardig beeld van hoe er hier met mensen wordt omgegaan.
Het is niet de fucking tweede kamer joh gek.![]()
PotS die zich helemaal het mannetje voelt omdat hij medestand krijgt van alle andere users hierquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe er hier met mensen wordt omgegaan
Het is niet de fucking tweede kamer joh gek.![]()
![]()
Je lokt het natuurlijk ook niet uitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
PotS die zich helemaal het mannetje voelt omdat hij medestand krijgt van alle andere users hier![]()
![]()
Volgens vele? Ik heb nauwelijks iemand hier inhoudelijk daarop zien reageren. Daarbij denk ik wel te weten wie dat zijn, en zijn dat nou net mensen die dezelfde fouten maakte.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En die waren volgens vele nog terecht ook, althans die konden zich er prima in vinden. Dat schetst ook wel een aardig beeld van hoe er hier met mensen wordt omgegaan.
Ik ben hier nieuw gekomen, Pots is hier ooit nieuw gekomen. Zijn we allemaal. Dus het is niet zo dat nieuwe per definitie worden afgebrandDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Helemaal het mannetjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
PotS die zich helemaal het mannetje voelt omdat hij medestand krijgt van alle andere users hier
Wie wil me aanraken?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ongelooflijk dat ik een keer degene ben met meer geduld dan anderen in zo'n discussie
Elke dag![]()
Dat van mij is wel op jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ongelooflijk dat ik een keer degene ben met meer geduld dan anderen in zo'n discussie
Wel een goede troll hoor van hem![]()
![]()
Bohh weer een unlimited night deze maand, met Horns. Lijkt me wel een toffe film
Elke dag![]()
Waarom moet ik aan Thijs Slegers denken bij dat gezichtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:43 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, welke oud voetballer is dit?
Elke dag![]()
Zo'n tegenstander die in de 45' minuut via een deflected schot de 1-0 maakt, shhhend het hele veld over rent, alle herhalingen kijkt en dan nog voor rust met 1-2 achterstaat.Ook even goddelijk geshhhst en alle replays gekeken.
Kutjong.
Alsof iemand hem kentquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:43 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, welke oud voetballer is dit?
Die man heeft al zijn geld uit de muur getrokken en is er mee in bad gaan zitten
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof iemand hem kent
Die man heeft al zijn geld uit de muur getrokken en is er mee in bad gaan zitten![]()
Wss wel ja![]()
![]()
quote:Afgesproken werk dit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof iemand hem kent
Die man heeft al zijn geld uit de muur getrokken en is er mee in bad gaan zitten![]()
tja..google image search enzoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ah, ik doe nog wel eens mee met een voetbalquiz, maar dit verklaart wel waarom deze meneer nog nooit voorbij is gekomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oud keeper van Aston Villa die 12 wedstrijden heeft gespeeld.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel een baas dat hij zo veel transfers maakt zonder ooit 1e keeper te worden:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, ik doe nog wel eens mee met een voetbalquiz, maar dit verklaart wel waarom deze meneer nog nooit voorbij is gekomen.![]()
![]()
Sjezusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Wel een baas dat hij zo veel transfers maakt zonder ooit 1e keeper te worden:
[ afbeelding ]
En goals maken was ook niet echt zijn specialiteit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
raar ja als keeperquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjezus
En goals maken was ook niet echt zijn specialiteit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bony heeft me trouwens best wel verrast.Als je me nou vraagt waar hij echt in uitblinkt.. Ja, hij is sterk en staat eigenlijk altijd precies op de juiste plek, maar hij valt niet echt op ofzo. Wel keurig 8 uit 5. Elke grote kans is een goal.
Garay op rcb? Is dat niet ontzettend kut?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Bony heeft me trouwens best wel verrast.Als je me nou vraagt waar hij echt in uitblinkt.. Ja, hij is sterk en staat eigenlijk altijd precies op de juiste plek, maar hij valt niet echt op ofzo. Wel keurig 8 uit 5. Elke grote kans is een goal.
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe zijn die QPR spelers?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die heb ik nog steeds niet gehaaldquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
Manager pack op pack only account.
Helaas geen klappertIs toch untradeable toch?
Elke dag![]()
jupquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet gehaaldIs toch untradeable toch?
![]()
Daar was ik eerst ook een beetje bang voor, maar valt me alles mee. Heb 't geyolo'd en hij valt me niet tegen. Hij staat gewoon vaak goed en hij is verdedigend echt ijzersterk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Garay op rcb? Is dat niet ontzettend kut?Top. Taarabt wendbaar en prima passing + 5 skills en Sandro een prima defensief blok.quote:
Oh nice. Dat breekt een lans voor slome verdedigers danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar was ik eerst ook een beetje bang voor, maar valt me alles mee. Heb 't geyolo'd en hij valt me niet tegen. Hij staat gewoon vaak goed en hij is verdedigend echt ijzersterk.
[..]
Top. Taarabt wendbaar en prima passing + 5 skills en Sandro een prima defensief blok.
Elke dag![]()
![]()
De boys hard aan het trainen voor de revanche tegen Prednisons.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat vinden jullie een fijne opstelling in FUT? In Seasons speel ik vaak gewoon 433/4231 maar ik lees op meerdere fora dat dat niet echt handig is.![]()
Finale verloren van een Ibarbokneus die achteirn ging rondtikken toen hij voor stond..zzzz
Gaat ook echt te makkelijk dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vooral passes uit de draai gaan opvallend makkelijk en komen op volle snelheid precies aan. In FUT 14 moest je dat vooral niet proberenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Finale verloren van een Ibarbokneus die achteirn ging rondtikken toen hij voor stond..zzzz
Gaat ook echt te makkelijk dit jaar![]()
al die spelers zijn super gespierd dit jaar..zelfs iemand als Muriel ofzo lijkt qua bouw echt net een american football spelerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:09 schreef Kamikazie het volgende:
Lukaku lijkt echt veel op akinfewa, wat is die gast dik zeg.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim Wiese-effectquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
al die spelers zijn super gespierd dit jaar..zelfs iemand als Muriel ofzo lijkt qua bouw echt net een american football speler![]()
24 is sowieso wel tofquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met het laatste seizoen van 24![]()
4 afleveringen achter elkaar gekeken![]()
Ben nu begonnen met een of andere politie serie van de BBC die in de jaren 1880/90 speelt, is ook wel tof moet ik zeggen.![]()
Pack-only?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken hoe dit in die silver cup speelt![]()
Nee gewoon op mijn main account. Op elke positie vooral op pace geselecteerdquote:
Als het niet kut speelt is het wel handig om te weten voor pack only.![]()
gayquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee gewoon op mijn main account. Op elke positie vooral op pace geselecteerd
Als het niet kut speelt is het wel handig om te weten voor pack only.![]()
2e end of the match error in 4 potjes nu![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hier ook amper matches..
en als ik wel matches krijg kom ik tegen tering teams met of Emenike voorin
of met Welbeck sturridge combi![]()
![]()
![]()
Had ik vorig jaar met Jara ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zoek ik spelers die hetzelfde zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tja dan zijn je coins zo op haha
2 corner goals al in 1 potje nu. Hij 1 en ik 1.
[ Bericht 11% gewijzigd door ThadCastle op 09-10-2014 01:55:26 ]![]()
Jizzz, zou vet zijn als dit ook in pro clubs kan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |