Ja dan had ik het echt niet geweten, maar gezien de technical ga ik nu uit van Nancy.. (weet eigenlijk niet precies wie de eerste opdracht nou het beste deed).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
Als ze het alleen op de showstopper moesten baseren, was de keuze zéér moeilijk.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het was weer ontzettend tof! Nu weer een jaar wachten
Ze passen er prima bij heur, hoeven ook niet weg, maar ik vind Martine gewoon leuker met haar vileine opmerkingen. En nu weet ik ook hoe je fatsoenlijk scones moet uitsprekenquote:
MELquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:06 schreef Joosie200 het volgende:
Leuk om voor de verandering eens gezien te hebben. De Engelse jury vind ik beter dan in HHB, maar Martine > de twee dames. En die verkrachting van alle Franse benamingenMaar je ziet inderdaad een flink verschil, bovendien spotte ik nu met die showstopper hoe je drie lagen op elkaar weet te houden door steunspiezen in de cakes zelf. Alledrie de showstoppers zagen er marvellous uit indeed. Nancy die het constantste aan het bakken was de terechte winnaar, maar Richard zijn manier van doen is zo herkenbaar
Dat het dan soms een hit 'n miss is, ala.
VPN-connectie van afgelopen vakantie werkt niet meer.quote:
Bij HHB kunnen ze daar alleen van dromenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:27 schreef computergirl het volgende:
12.3 millioen hebben gekeken, vergelijkbaar met WK wedstrijd van nationale team
Gewoon bbcplayer met hola toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan hem niet vinden om gewoon lekker op laptop te kijken. En op tv gaat niet.
Dus wie heeft een dm met een leuk hengellink?
Oja, kan ik ook proberen, thanks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gewoon bbcplayer met hola toch?
Net n.a.v. jouw post ingeschakeld en gevolgd. Dat is idd van een hele andere orde dan HHB/GBB. Grappig dat een team in Saulieu stage liep, das bekend gebied voor mij. Als ik het restaurant qua naam nu had onthouden zou ik zo maar volgende keer in de zomervakantie daar eens gaan dineren, speciaal voor het dessert hehequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:04 schreef RobinOok het volgende:
Ik kijk nu al een paar zaterdagavonden (nu) naar tv5monde naar een aantal profi, maar jonge patissiers die tegen elkaar strijden. Erg hoog niveau. Best leuk om te zien.
Denk het wel, want zo groot is Saulieu ook weer niet, enige 3 sterren restaurant al daar zo te zienquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:32 schreef RobinOok het volgende:
Was het Relais Bernard Loiseau? Met chef Pâtissier Benoît Charvet?
Dan ben ik terug van vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2015 16:21 schreef friekin_ het volgende:
1) Get pen.
2) Open diary.
3) Go to Wednesday 5 August.
4) Write 'BAKE OFF COMES BACK AT 8PM ON BBC One!!!’
5) Stare at page while crying tears of joy....
Jaaa!! Zin in!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:21 schreef friekin_ het volgende:
1) Get pen.
2) Open diary.
Het is maar heel kort. Mel Giedroyc ruikt met trillende onderlip aan een vruchtentaart.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
Blijkbaar is er een trailer van het volgende seizoen, mij niet voor ons Nederlanders![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:21 schreef friekin_ het volgende:
1) Get pen.
2) Open diary.
Bedankt voor de link, leuk!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
hier korte info over de kandidaten van dit jaar
http://www.dailymail.co.u(...)-eclectic-batch.html
^^quote:
Engels, dus 21.00 uur Nederlandse tijd. BBC1.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:15 schreef Postbus100 het volgende:
Die 8pm, is dat de Engelse of Nederlandse tijd?
Same herequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:22 schreef minilot het volgende:
Was het alweer vergeten.![]()
Dus blij met schopje van dit topic, heb mijn plannen voor morgenavond er zojuist voor omgegooid.
Gemberkoekjes!quote:
We gaan niks in spoilers zetten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
Valt samen met mijn trainingsavond, dus elke woensdag maar even bij thuiskomst de iPlayer aanzwengelen!
Dat zijn bij mij alle cakes. Dacht dat je dat niet kon voorkomen, behalve door de temperatuur echt heel laag te laten, maar recepten geven altijd 170-180 graden aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:15 schreef RobinOok het volgende:
Okay, een madeira cake is dus gewoon een mislukte, gebarsten cake....
Minder bakpoederquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zijn bij mij alle cakes. Dacht dat je dat niet kon voorkomen, behalve door de temperatuur echt heel laag te laten, maar recepten geven altijd 170-180 graden aan.
Zo hey, ik zat het net te bedenken..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het niveauverschil met de Nederlandse versie is gelijk weer gigantisch
dat soort taarten worden in nl nauwelijks gegeten ookquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het niveauverschil met de Nederlandse versie is gelijk weer gigantisch
Dat ook wel, maar hier krijgen ze een soortgelijke opdracht in de finaleronde. Hier al gelijk bij de eerste uitzending.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat soort taarten worden in nl nauwelijks gegeten ook
Dat heb ik al als bij de Marks & Spencer in Den Haag ben geweest. Scones! Double Cream! Allerlei soorten hartige pasteienquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:31 schreef computergirl het volgende:
als ik in de UK zou wonen was ik zooooo dik
Ik ook. Verslaafd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat heb ik al als bij de Marks & Spencer in Den Haag ben geweest. Scones! Double Cream! Allerlei soorten hartige pasteien
quote:
ja, deze was nog omhoog geschopt uit 2014quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:36 schreef Postbus100 het volgende:
Is dit trouwens niet inmiddels serie 6? (zie TT)
Van die tekeningen alleen al krijg je trekquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:35 schreef minilot het volgende:
Die tekeningetjes vooraf ook van alle baksels![]()
Heeft de Nederlandse versie jammer genoeg ook niet..
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:42 schreef minilot het volgende:
Heb de seizoensvermelding gewoon uit de titel gehaald
Je zou mee moeten doen, maar dan wel aan de Engelse versie, want de Nederlandse win jij natuurlijk op je sloffenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:49 schreef minilot het volgende:
Ik zit op de bank te spinnen als een blij poesje!![]()
Zooooo fijn, dit programma!
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
Paul en Mary kunnen hard en kritisch zijn, maar weten ook wanneer en hoe ze iemand zijn/haar eigenwaarde moeten laten behouden.
Ja echt he? De drang om de ellende nog eens in te wrijven, blijft gewoon uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
Paul en Mary kunnen hard en kritisch zijn, maar weten ook wanneer en hoe ze iemand zijn/haar eigenwaarde moeten laten behouden.
Dat doen ze fantastisch jaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
Biscuits with a good snap! Jee!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dag Stu! Ik had voor de star baker iemand anders verwacht
Yupquote:
Wij komen elkaar ook overal tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben zo blij dat het weer isen dit topic en zo
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij komen elkaar ook overal tegen
Top. En geen valsigheid. Want dat past niet bij GBBOquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:01 schreef computergirl het volgende:
het is wel alle meisjes verzamelen, dit topic
Ik ook! Wat een leuke mensen en wat leuk allemaal, ben helemaal in mijn nopjes en wil nu dus cake bakken, maar moet slapenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vind het weer een leuke sympathieke groep bakkersIk verheug me echt op de komende weken
Welnee. Ik heb in mijn hele leven niet meer dan twee taarten gebakken. In de Britse versie zou ik er meteen uitvliegen.quote:
Ik ben heul geen meisjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:01 schreef computergirl het volgende:
het is wel alle meisjes verzamelen, dit topic
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
jij kwam pas om 22 uur binnenvallen, dan tel je niet mee
Waarom zou je?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We gaan niks in spoilers zetten.
Grapje, Moblo. Je verwacht het niet, hè? Neem nog een ginger nut!quote:
Jij vooralquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:10 schreef minilot het volgende:
Wtf?! Ik droomde over het maken van een Schwarzwälder Kirschtorte en dat dat helemaal ging mislukken!
Wat een stelletjes mafketels zijn we - zo helemaal onder de indruk van GBBO dat we er na de eerste aflevering zelfs over dromen!
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Op naar het volgende deel en dit weekend cake bakken
Huh?! De uiteindelijke finale komt toch altijd pas vele weken ná de opnames van de rest van de afleveringen? En die heeft nu toch nog niet plaatsgevonden?!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hoorde net op de radio dat Ladbrokes, een betting agent, wedden op de GBBO heeft gecancelled omdat er in een bepaalde stad (zal de naam niet noemen, kan een hint zijn) teveel hoge bets op een van de kandidaten was geplaatst... Ze gaan er dan ook van uit dat het gelekt is. Opletten dus, ook als iemand het bericht hier plaats icm die plaatsnaam...
Zo'n schwarzwalder kirchtaart is me ook een beetje te gortigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denkenOf een Schwarzwalder Kirschtaart
Maar ja....wie gaat die opeten
En mijn collega's zien me aankomen
"the tried and tested "sozzled Berry" route"quote:...Bake Off is, literally and ideologically, a big tent, which this year tentatively extended its welcome to a social group not seen here before in its raw form: the hipster. Singer and upright bassist Stu, with his hat, beard, collar tips, nose-ring and tattoo sleeves, proved that baking truly covers all creeds and classes. At least, he would have had his glaze not overheated in the pan - ironically, it wasn't cool enough.
Innovating more promisingly were Mat, who aimed for the tried and tested "sozzled Berry" route to success by splashing seven shots of gin into his glaze; and anaesthetist Tamal, who injected lemon drizzle-juice into the middle of his cake with a syringe. Could the Bake Off editors resist the temptation to smash-cut from that to him at work, using a real syringe? Should they have resisted? No they shouldn't and no they didn't...
Nou...om een keer te proberenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n schwarzwalder kirchtaart is me ook een beetje te gortig
Eigen creativiteit, minilotquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door PdeHoog op 06-08-2015 10:28:50 ]"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Euhm, die is gewoon in de laatste week daar voor zover ik weetquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Huh?! De uiteindelijke finale komt toch altijd pas vele weken ná de opnames van de rest van de afleveringen? En die heeft nu toch nog niet plaatsgevonden?!
Populaire business daarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:34 schreef friekin_ het volgende:
Jezus. 43% kijk aandeel, 9,3 miljoen Engelsen hebben gekeken. Dat is 2 miljoen meer dan de eerste aflevering vorig jaar.
Ja, obesity ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Populaire business daar
Maar goed...ik heb het idee dat bakken en zo toch al veel populairder is daar dan hier
Dat kunnen wij hollanders ook goed hoorquote:
Mijn vooroordeel is dat die komt van veel bier en chips en takeaway en niet van zelfgebakken taarten met mooie decoratiequote:
Hoog niveau hè! Ik vind het vaak zo ontzettend knap wat ze makenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst naar deze BBC-versie gekeken. Leuke TV.
En wat een bouwwerken maakten sommige kandidaten ervan.
Nederlandse versie vind ik best goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weiger nog steeds de NL versie te kijken. Wellicht onterecht (los van het feit dat ik teveel moeite moet doen om het te kunnen kijken), maar ik heb gewoon iets tegen NL versies van BBC/Britse programma's
Kijk daar heb je 't alquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nederlandse versie vind ik best goed gedaan hoorAlleen niet zo'n hoog niveau als de Engelse versie.
Eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weiger nog steeds de NL versie te kijken. Wellicht onterecht (los van het feit dat ik teveel moeite moet doen om het te kunnen kijken), maar ik heb gewoon iets tegen NL versies van BBC/Britse programma's
Je kent Sue Perkins nog niet? Die is vreselijk grappigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Wie zijn die 2 presentatievrouwen, komieken of zo? Vind die met die bril wel een leuk mens
Mel: https://en.wikipedia.org/wiki/Mel_Giedroyc. English presenter, actress and comedienne.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Wie zijn die 2 presentatievrouwen, komieken of zo? Vind die met die bril wel een leuk mens
Dat wordt dan een heuse polygame relatie, want volgens mij willen er meer met haar trouwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:33 schreef minilot het volgende:
Sue, met wie ik ooit trouwen ga. Heus!
Zo'n beetje iedereenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een heuse polygame relatie, want volgens mij willen er meer met haar trouwen
Jij maakt meer kans dan ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:33 schreef minilot het volgende:
Sue, met wie ik ooit trouwen ga. Heus!
Weet ik. Dat Sue van de dames is maakt haar natuurlijk extra begeerlijk.quote:
Ik niet. Ik vind ze allebei ook al een paar jaar net iets te. In de GBBO.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je kan het direct aan de mensjes zien die het gebakken heeft.
Gewoon de reacties die ze geven bij de feedback e.d. Hun mimiekquote:
Ze kijken overduidelijk niet naar de kandidaten tijdens 't beoordelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk nu even naar de Australische variant (heb geen geduld om een week te wachten) en vraag me altijd af bij dit programma (of het nou Engels, Nederlands of ergens anders is) hoe de jury niet door heeft van wie de technische opdracht is. Je kan het direct aan de mensjes zien die het gebakken heeft. Dus echt blind is het proeven toch niet?
jij hebt de tussenshots van de kandidaten in close up op de tv, Paul en Mary niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon de reacties die ze geven bij de feedback e.d. Hun mimiek
Het maakt me niet uit, 'k vind het super gezellig om naar te kijken, maar vroeg het me af.
Nu ga ik daar alleen maar op lettenquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die vies kijkt als Mary wat proeft? De manier waarom ze die vork maar half erin duwt, let maar eens op, het is werkelijk misselijkmakend
Nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die vies kijkt als Mary wat proeft? De manier waarom ze die vork maar half erin duwt, let maar eens op, het is werkelijk misselijkmakend
Haar kunstgebit zit losquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:52 schreef Kinga het volgende:
wat? dit:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om dat ook eens te gaan proberen
Thnx for the reminder!quote:
Eigenlijk moet je er een mp3 van scoren en dat aanzetten iedere keer dat je de keuken in duiktquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Al bij de begintune heb ik de neiging om de keuken in te duiken en te gaan bakken
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef computergirl het volgende:
biscotti.
twee keer in de oven toch?
Nee. Koekjes bakkenquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Koekjes bakkenIk doe vooral chocolate chip cookies, muffins en cakes
Heel eerlijk gezegd denk ik dat de flat dan wordt geevacueerd vanwege een lokaal aardbevingsgevaarquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik dat de flat dan wordt geevacueerd vanwege een lokaal aardbevingsgevaar
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die Engelse deelnemers zijn zo grappig![]()
British Sewing Bee is Daarom ook zo leuk.
Ohhh ja Sewing Beequote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die Engelse deelnemers zijn zo grappig![]()
British Sewing Bee is Daarom ook zo leuk.
Patrickquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:15 schreef computergirl het volgende:
[..]heeft ook een prettige jury, vooral die hele lange kerel. en ik kijk met genoegen hoe goed de deelnemers zijn met een lapje stof waar ik niks mee kan
Hier nog eentjequote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt me super lekkerkaneel en suiker
met kaneel is alles lekker, jammer dat ik er allergisch voor geworden benquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt me super lekkerkaneel en suiker
Als je van tevoren niet weet hoe iets er überhaupt uit moet zien, lijkt me dit echt zo'n lastige opdracht. Alsof je een olifant moet boetseren terwijl je er nog nooit 1 hebt gezienquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
sommige lijken aardig goed te worden.. sommigen ook niet
Volgens mij verkoopt Hema ze?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Arlettes! Nooit van gehoord, maar zo te zien lust ik er wel een stuk of 10
lijkt ook op deze koekjes alleen dan dunner en ander opgeroldquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt Hema ze?
Of deden ze dat in ieder geval...
Ik hoop altijd zo dat ze allemaal lukken.. omdat ze allemaal zo tof moeten wordenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
Wat zien al die dozen er op de tekening al geweldig uit
Oh verhip... die hartvormige dingen bedoelde ik inderdaad...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
lijkt ook op deze koekjes alleen dan dunner en ander opgerold
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palmier
Ik besef me nu dat ik die arlettes wel ken maar dan veel kleiner..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
lijkt ook op deze koekjes alleen dan dunner en ander opgerold
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palmier
minder kwetsbaar ook dan die arlettes denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh verhip... die hartvormige dingen bedoelde ik inderdaad...
ik ook nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Marie!Dat had ik niet verwacht
Patrick Grant is een geil mokkel. Daar zou ik de mijne zo voor inruilen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:15 schreef computergirl het volgende:
[..]heeft ook een prettige jury, vooral die hele lange kerel. en ik kijk met genoegen hoe goed de deelnemers zijn met een lapje stof waar ik niks mee kan
Die mag nu nog, in de laatste afleveringen niet meer hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
I don't like them..
Oh![]()
I love them!![]()
Oh!![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
Prachtige ogen ook nog eens
Huh? Baktroll aan de gang vannacht?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:33 schreef Isabeau het volgende:
Ook al lezen die deelnemers nooit mee op FOK!, ik vind het toch niet zo netjes om mensen voor van alles en nog wat uit te makenDus die reacties heb ik verwijderd.
quote:"It's going to be fascinating to see how they come out." Paul was at it again, forecasting disaster re Dorret's decision to put amber sugar crystals on top of her almond and apricot biscotti. They're prone to becoming tooth-breakingly hard in the oven. This was positively reckless: Mary Berry's teeth are a World Heritage site.
Bake, waft desperately with an oven tray, bake again: somewhere during that process, Marie's biscotti started to crumble and just then, Paul Hollywood appeared at her shoulder. Cornered, Marie drew on an unexpected resource: power-flirting. "You've got to be nice to me," she said in her buttery Perthshire purr, biting her lip and lightly grasping the platinum overlord's forearm. "They're a wee bit soft in the middle... oh, I like that face." Paul moved off again, unwavering. It was like trying to chat up the sky to stop it raining.
Hola!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Het is vast gewoon te torrenten. En anders illigali te iPlayeren.
Mijn favofavofavoriete aflevering!quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens zo'n sodabread gebakken? Lijkt me behoorlijk anders dan gistbrood...
nee, zit net te googleen naar receptenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens zo'n sodabread gebakken? Lijkt me behoorlijk anders dan gistbrood...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |