Ja dan had ik het echt niet geweten, maar gezien de technical ga ik nu uit van Nancy.. (weet eigenlijk niet precies wie de eerste opdracht nou het beste deed).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
Als ze het alleen op de showstopper moesten baseren, was de keuze zéér moeilijk.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het was weer ontzettend tof! Nu weer een jaar wachten
Ze passen er prima bij heur, hoeven ook niet weg, maar ik vind Martine gewoon leuker met haar vileine opmerkingen. En nu weet ik ook hoe je fatsoenlijk scones moet uitsprekenquote:
MELquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:06 schreef Joosie200 het volgende:
Leuk om voor de verandering eens gezien te hebben. De Engelse jury vind ik beter dan in HHB, maar Martine > de twee dames. En die verkrachting van alle Franse benamingenMaar je ziet inderdaad een flink verschil, bovendien spotte ik nu met die showstopper hoe je drie lagen op elkaar weet te houden door steunspiezen in de cakes zelf. Alledrie de showstoppers zagen er marvellous uit indeed. Nancy die het constantste aan het bakken was de terechte winnaar, maar Richard zijn manier van doen is zo herkenbaar
Dat het dan soms een hit 'n miss is, ala.
VPN-connectie van afgelopen vakantie werkt niet meer.quote:
Bij HHB kunnen ze daar alleen van dromenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:27 schreef computergirl het volgende:
12.3 millioen hebben gekeken, vergelijkbaar met WK wedstrijd van nationale team
Gewoon bbcplayer met hola toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan hem niet vinden om gewoon lekker op laptop te kijken. En op tv gaat niet.
Dus wie heeft een dm met een leuk hengellink?
Oja, kan ik ook proberen, thanks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gewoon bbcplayer met hola toch?
Net n.a.v. jouw post ingeschakeld en gevolgd. Dat is idd van een hele andere orde dan HHB/GBB. Grappig dat een team in Saulieu stage liep, das bekend gebied voor mij. Als ik het restaurant qua naam nu had onthouden zou ik zo maar volgende keer in de zomervakantie daar eens gaan dineren, speciaal voor het dessert hehequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:04 schreef RobinOok het volgende:
Ik kijk nu al een paar zaterdagavonden (nu) naar tv5monde naar een aantal profi, maar jonge patissiers die tegen elkaar strijden. Erg hoog niveau. Best leuk om te zien.
Denk het wel, want zo groot is Saulieu ook weer niet, enige 3 sterren restaurant al daar zo te zienquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:32 schreef RobinOok het volgende:
Was het Relais Bernard Loiseau? Met chef Pâtissier Benoît Charvet?
Dan ben ik terug van vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2015 16:21 schreef friekin_ het volgende:
1) Get pen.
2) Open diary.
3) Go to Wednesday 5 August.
4) Write 'BAKE OFF COMES BACK AT 8PM ON BBC One!!!’
5) Stare at page while crying tears of joy....
Jaaa!! Zin in!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:21 schreef friekin_ het volgende:
1) Get pen.
2) Open diary.
Het is maar heel kort. Mel Giedroyc ruikt met trillende onderlip aan een vruchtentaart.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
Blijkbaar is er een trailer van het volgende seizoen, mij niet voor ons Nederlanders![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:21 schreef friekin_ het volgende:
1) Get pen.
2) Open diary.
Bedankt voor de link, leuk!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
hier korte info over de kandidaten van dit jaar
http://www.dailymail.co.u(...)-eclectic-batch.html
^^quote:
Engels, dus 21.00 uur Nederlandse tijd. BBC1.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:15 schreef Postbus100 het volgende:
Die 8pm, is dat de Engelse of Nederlandse tijd?
Same herequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:22 schreef minilot het volgende:
Was het alweer vergeten.![]()
Dus blij met schopje van dit topic, heb mijn plannen voor morgenavond er zojuist voor omgegooid.
Gemberkoekjes!quote:
We gaan niks in spoilers zetten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
Valt samen met mijn trainingsavond, dus elke woensdag maar even bij thuiskomst de iPlayer aanzwengelen!
Dat zijn bij mij alle cakes. Dacht dat je dat niet kon voorkomen, behalve door de temperatuur echt heel laag te laten, maar recepten geven altijd 170-180 graden aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:15 schreef RobinOok het volgende:
Okay, een madeira cake is dus gewoon een mislukte, gebarsten cake....
Minder bakpoederquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zijn bij mij alle cakes. Dacht dat je dat niet kon voorkomen, behalve door de temperatuur echt heel laag te laten, maar recepten geven altijd 170-180 graden aan.
Zo hey, ik zat het net te bedenken..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het niveauverschil met de Nederlandse versie is gelijk weer gigantisch
dat soort taarten worden in nl nauwelijks gegeten ookquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het niveauverschil met de Nederlandse versie is gelijk weer gigantisch
Dat ook wel, maar hier krijgen ze een soortgelijke opdracht in de finaleronde. Hier al gelijk bij de eerste uitzending.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat soort taarten worden in nl nauwelijks gegeten ook
Dat heb ik al als bij de Marks & Spencer in Den Haag ben geweest. Scones! Double Cream! Allerlei soorten hartige pasteienquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:31 schreef computergirl het volgende:
als ik in de UK zou wonen was ik zooooo dik
Ik ook. Verslaafd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat heb ik al als bij de Marks & Spencer in Den Haag ben geweest. Scones! Double Cream! Allerlei soorten hartige pasteien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |