van 0 naar 3 partijen met interesse.
 van 0 naar 3 partijen met interesse. Fok
 Fok  .
.

quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:18 schreef Skv het volgende:
van 0 naar 3 partijen met interesse.
Fok
.

Ze willen gewoon weten om welke site het gaat, al is daar ook niks mis mee, trouwens.
 Ze willen gewoon weten om welke site het gaat, al is daar ook niks mis mee, trouwens.

Praat eens voor jezelf.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:31 schreef Fargo het volgende:
Iedereen met hun serieuze interesseZe willen gewoon weten om welke site het gaat, al is daar ook niks mis mee, trouwens.

Prima. Ik durf te beweren dat meer dan de helft van de PM'ers geen 5k te besteden heeft aan een webshop. That's all.quote:

Ik durf te beweren dat jij er geen zak vanaf weet.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Prima. Ik durf te beweren dat meer dan de helft van de PM'ers geen 5k te besteden heeft aan een webshop. That's all.

quote:Op zondag 11 januari 2015 12:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat jij er geen zak vanaf weet.

degene die dat wel hebben is de doelgroep niet interessant, thats allquote:Op zondag 11 januari 2015 12:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Prima. Ik durf te beweren dat meer dan de helft van de PM'ers geen 5k te besteden heeft aan een webshop. That's all.
 als ik voor mezelf spreek iig.
 als ik voor mezelf spreek iig.

Dat zal best kunnen, ik kan dat natuurlijk niet zien. Heb uiteindelijk maar 1 koper nodig natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
 Via Fok heb ik twee geïnteresseerden, dus die PM's komen wel goed terecht
 Via Fok heb ik twee geïnteresseerden, dus die PM's komen wel goed terecht  

quote:Op maandag 19 januari 2015 09:13 schreef Skv het volgende:
Update (gezien de vele reacties in dit topic): ben via Fok! met twee partijen in gesprek, met enig zicht heb op een positieve afloop bij de eerste, en in het stadium van eerste afspraken met de tweede.
heb je het inmiddels al verkocht?quote:Op maandag 19 januari 2015 09:13 schreef Skv het volgende:
Update (gezien de vele reacties in dit topic): ben via Fok! met twee partijen in gesprek, met enig zicht heb op een positieve afloop bij de eerste, en in het stadium van eerste afspraken met de tweede.

iddquote:Op zondag 11 januari 2015 11:31 schreef Fargo het volgende:
Iedereen met hun serieuze interesseZe willen gewoon weten om welke site het gaat, al is daar ook niks mis mee, trouwens.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |