helemaal waar. denk dat TS zo een aardig beeld heeftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk je eigen arbeid wel meerekenen. 100 uur x 20 euro = 2000, dus de meer reeeele ebitda is maar 500. Dus 2500 is denk ik een aardig bedrag aan goodwill, dus exclusief de voorraad, die moet je op kostprijs waarderen wat mij betreft.
Auteursrecht gaat het om, en ja, dat komt er bij. Software is inderdaad onze eigendom, we betalen alleen hosting jaarlijks natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:03 schreef hottentot het volgende:
Krijg je ook de patenten erbij die jullie bezitten?
Is de software volledig eigendom?
Die gaan nu natuurlijk allemaal in dit topic adviseren juist heel weinig te vragenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef Skv het volgende:
Haha, bedankt voor de enthouisaste berichten per PM!
Als er interesse is kan dat natuurlijk ook via Fok.
Heb een bod van 5.000 ontvangen van een concullega.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Die gaan nu natuurlijk allemaal in dit topic adviseren juist heel weinig te vragen
Is goed!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:49 schreef Skv het volgende:
Doe ik vanavond of morgen even, reden van verkoop is dat ik weinig tijd heb door mijn andere baan, zo ook vandaag!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |