SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nog mensen packs openen ? ff HUUUUUU robben schreeuwen enzo. ga er hier maar 2 openen denk ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het lukt me niet meer. Maar heb wel 260k nuquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die vent heeft 12 mil MT. Dat zijn 3000 packs. Is dus in verhouding 22 mil FUT coins. Ziek dus als iedereen dat easy kan krijgen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is je punt?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat zijn heel wat packsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het lukt me niet meer. Maar heb wel 260k nu
Wel echt geweldig, dadelijk elk potje tegen LBJ en MJ
6 Packs op FUT, beste sokratis![]()
![]()
ik heb FUT uitgespeeld. First owner FER
#FreeTrapz![]()
Gewoon al 4 7,5k packs geopend en niet 1 rare speler![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ronaldoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
Beste spits deze FUT? Kom maar op met namen !![]()
Peléquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
Beste spits deze FUT? Kom maar op met namen !![]()
zit na 3 op Sturridge Navas en Ferquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef dion_v_k het volgende:
Gewoon al 4 7,5k packs geopend en niet 1 rare speler![]()
had 60K maak t nu maar op ook heb toch al profit.
#FreeTrapz![]()
Ik was even aan het twijfelen, thanks Reemi
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wachten is nu op de eerste lurker met een goede pull.
koning in een pack
#FreeTrapz![]()
Het traden is nog niet weggelegd voor mij.. Ik doe nu telkens discard spelers gebruiken om te spelen en dan maar via matchcoins wat opbouwenquote:. Zit nu op meer dan 20k en nog meer dan 50 discard spelers.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het traden is nog niet weggelegd voor mij.. Ik doe nu telkens discard spelers gebruiken om te spelen en dan maar via matchcoins wat opbouwen. Zit nu op meer dan 20k en nog meer dan 50 discard spelers.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vind het irritant dat er geen rating bij de kaartjes staan. Aangezien de namen me niks zeggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat packs
Wel echt geweldig, dadelijk elk potje tegen LBJ en MJ
6 Packs op FUT, beste sokratisDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Trieste bedoeling hequote:. Echt gewoon amper de tijd om flink te traden... Dus dan maar zo he.
Graag!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga mijn resterende Fifa points even opmaken (6000), interesse in een stream ?
Wil wel eens kijken wat je eruit vist haha
![]()
Jupquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga mijn resterende Fifa points even opmaken (6000), interesse in een stream ?
![]()
https://www.facebook.com/(...)er/10152291565942267quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind het irritant dat er geen rating bij de kaartjes staan. Aangezien de namen me niks zeggen.
ajb![]()
TOTW tijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:26 schreef HulkHeld het volgende:
Zijn er jumbo packs op dit moment ofzo, ik zie iedereen hier die plaatjes posten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Fappen he ouwe geilbak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik begin als de teller op 4 minuten staat, moet even iets anders doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo te horen wel inderdaad. Op El Shaarawy nog maar, ben benieuwd wat er gebeurd als hij wat beters pulled..quote:![]()
Hahaha hoe komt het dan dat je zo graag dat spel speelt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind het irritant dat er geen rating bij de kaartjes staan. Aangezien de namen me niks zeggen.![]()
Zo deed ik het ook hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het traden is nog niet weggelegd voor mij.. Ik doe nu telkens discard spelers gebruiken om te spelen en dan maar via matchcoins wat opbouwen. Zit nu op meer dan 20k en nog meer dan 50 discard spelers.
Gewoon team maken tot ze maar 1 contract hebben dan de boel verkopen.
Met match coins kom je een heel eind. (EA bonussen die je kan kopen)
Maar had deze keer geinversteeerd in 5 Lacazette's en dat is best wel goed uitgepakt![]()
![]()
Tnxs!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)er/10152291565942267
ajb
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Stoer manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:45 schreef HulkHeld het volgende:
Ben je toevallig de zoon van Fretszzzj Rutten?![]()
Wie?quote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wilde eens een ander sport spel proberen dan alleen fifa. En mycareer beviel me erg goed vorig jaar. Maar heb van de rest dus niks met basketbalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:36 schreef vanpers het volgende:
[..]
Hahaha hoe komt het dan dat je zo graag dat spel speelt?
10 89 Stephen Curry PG GSquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)er/10152291565942267
ajb
Die had ik net uit een pack
Heb nu een silver bpl, serie A en liga mx, moet nog 1 league bij maar welke?bundes of liga bbva zat ik aan te denken
![]()
Kan het soms langer duren voor je je fifa points bijgeschreven krijgt? Net wat puntjes gekocht, direct betaald maar status staat nog op ''wordt verwerkt''
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dat is een bug dan ben je ze kwijt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
Kan het soms langer duren voor je je fifa points bijgeschreven krijgt? Net wat puntjes gekocht, direct betaald maar status staat nog op ''wordt verwerkt''![]()
Komen binnen 5 min. binnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
Kan het soms langer duren voor je je fifa points bijgeschreven krijgt? Net wat puntjes gekocht, direct betaald maar status staat nog op ''wordt verwerkt''![]()
Zieke 3pt cheeserquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
10 89 Stephen Curry PG GS
Die had ik net uit een pack
Alleen blijkbaar dus een kut release;
![]()
Karma, geen Fifa punten kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
Kan het soms langer duren voor je je fifa points bijgeschreven krijgt? Net wat puntjes gekocht, direct betaald maar status staat nog op ''wordt verwerkt''
Maaruh even EA livechat starten oid?![]()
ouchquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
weg is je geld![]()
![]()
![]()
50 euro ofzo dacht ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:57 schreef HulkHeld het volgende:
Kneiter zeg![]()
Wat een kutpakketten, wat moet 6000 points kosten.![]()
Is er een livechat? Even kijken danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Karma, geen Fifa punten kopen.
Maaruh even EA livechat starten oid?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik had net voor 30e geopend dus 3200 points en van de 5 rare spelers was De Rossi de enige speler met waarde, de andere 4 waren discard.. Oh nee wacht, Jarvis was 900c waardquote:
Als je het geld kan missen, waarom niet. Liever paar keer wat points kopen dan uren verspillen aan traden. Kan ik beter mijn overige tijd gebruiken om daadwerkelijk te spelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Totaal serieus.
Waarom zou je Fifa punten kopen.
Godverdomme duur godverdomme![]()
Ik voor 32 euro kreeg ik 4600 points (heb nog season ticket) en mijn beste waren Ramires, Willian en Ibarboquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had net voor 30e geopend dus 3200 points en van de 5 rare spelers was De Rossi de enige speler met waarde, de andere 4 waren discard.. Oh nee wacht, Jarvis was 900c waard![]()
![]()
![]()
170 uur eerder ongeveer jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:59 schreef HulkHeld het volgende:
Rakitic![]()
Had je en paar uur eerder moeten zijnSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
We weten allemaal dat packs zonde is maar toch doen we het. Verslavend is hetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zonde
kun je beter 50 euro aan coins kopen (ps4), heb je nog 30 pakjes extra![]()
![]()
true, maar ik bedoel meer van dat hij op die manier meer pakjes kan kopen dan met fifa points weet je welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
We weten allemaal dat packs zonde is maar toch doen we het. Verslavend is het![]()
diego costaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef DePresident. het volgende:
Wie naast Douglas Costa in de spits in een 4-2-2-2?
costa2![]()
Dacht deze week haha, maargoed. Je wordt dus ook genaaid als je wel betaald voor die kutpointsquote:![]()
![]()
True, maar is wel meer risico nu ze letten op coin kopers/sellers..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
true, maar ik bedoel meer van dat hij op die manier meer pakjes kan kopen dan met fifa points weet je wel![]()
![]()
Nou net ff geprobeerd. En mis echt niks met hemquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zieke 3pt cheeser
Alleen blijkbaar dus een kut release;
Volgens mij ben ik dan uniek.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
We weten allemaal dat packs zonde is maar toch doen we het. Verslavend is het![]()
Wat een kut packs zegRakitic en Doumbia de beste kaarten. Vorige keer kreeg ik tenminste IF Rakitic.
![]()
![]()
Nee daar letten ze amper opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:02 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
True, maar is wel meer risico nu ze letten op coin kopers/sellers..al een paar keer verkocht en zowel ik als de kopers hebben niets van dat nieuwe beleid van ea gemerkt
![]()
![]()
Maarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef rolls-reus het volgende:
Heb nu een silver bpl, serie A en liga mx, moet nog 1 league bij maar welke?bundes of liga bbva zat ik aan te denken
![]()
kopen in de cataloguequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn TP is nog steeds maar 30 trouwens moet je nog iets speciaals doen om dat te fixen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar trok ik echt miljoenen uit de packs (zonder Fifa points er in te steken), o.a. Ibrahimovic, SIF Pedro, TOTY Lahm, TOTS Cech, Robben, Hazard, Neymar etc.
Maar dit jaar valt het nog niet mee![]()
![]()
Twijfelse tussen bundes of la ligaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ligue 1 of Eredivisie (met Promes, Kabir en Buttner)![]()
![]()
Dan Bundesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Twijfelse tussen bundes of la liga![]()
![]()
Puntjes binnen, EA live chatTijd om niets te krijgen
Succes!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef Blistering het volgende:
Puntjes binnen, EA live chatTijd om niets te krijgen
Iemand al met Kompany gespeeld trouwens? Niet te sloom?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zeker dat geld niet waard op dit moment.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Succes!
Iemand al met Kompany gespeeld trouwens? Niet te sloom?![]()
This update addresses issues that you, the FIFA community, have brought to our attention and includes the following:
• Added the latency indicator to FIFA 15 Ultimate Team so fans can view health of connection before entering an online match.
• Improved set-piece cameras in Online Seasons for Guest players.
• Corrected home crowds in Match Day Live matches.
• Fixed occurrences where the player would be unable to progress at the end of a FUT match due to the post-match menus not appearing.
• Fix to hospitality upgrades in Career Mode and Pro Clubs.
• Addressed exploit where players could infinitely switch kick-takers on set-pieces
• Fixed occurrence where changes to the Subs and/or Reserves are not brought into Season matches
• Fixed issue where non-user controlled players run to the kick-off circle at the start of a match. (PC Only)
• Fixed occurrences where players couldn’t progress through the Virtual Pro creation. (PC only)Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Sloom? WTFquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Succes!
Iemand al met Kompany gespeeld trouwens? Niet te sloom?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
• Addressed exploit where players could infinitely switch kick-takers on set-piecesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef The_Yakuza het volgende:
This update addresses issues that you, the FIFA community, have brought to our attention and includes the following:
• Added the latency indicator to FIFA 15 Ultimate Team so fans can view health of connection before entering an online match.
• Improved set-piece cameras in Online Seasons for Guest players.
• Corrected home crowds in Match Day Live matches.
• Fixed occurrences where the player would be unable to progress at the end of a FUT match due to the post-match menus not appearing.
• Fix to hospitality upgrades in Career Mode and Pro Clubs.
• Addressed exploit where players could infinitely switch kick-takers on set-pieces
• Fixed occurrence where changes to the Subs and/or Reserves are not brought into Season matches
• Fixed issue where non-user controlled players run to the kick-off circle at the start of a match. (PC Only)
• Fixed occurrences where players couldn’t progress through the Virtual Pro creation. (PC only)
Hoe krijgen ze het voor elkaar he
Ieder jaar zit er weer zoiets in, maar nu gelukkig niemand tegengekomen die het wist. Wel fijn van die latency bar en die kutbug met menu's na de match. Ben benieuwd of er ook een gameplay update bij zit?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je dat al sloom vindt dan zijn er echt weinig CB's waar jij mee overweg kanquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dat al sloom vindt dan zijn er echt weinig CB's waar jij mee overweg kan
Inderdaad. Ik heb ook al redelijk wat verkocht en nog altijd free like a birdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee daar letten ze amper opal een paar keer verkocht en zowel ik als de kopers hebben niets van dat nieuwe beleid van ea gemerkt
![]()
Wil opzich wel een paar honderd K coins verkopen maar niet voor die 4,50 per 100k die MMOGA biedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ook al redelijk wat verkocht en nog altijd free like a bird![]()
![]()
4600 puntjes en beste speler Memphis Fucking Depay![]()
![]()
paar bronzes jongeuhquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme, heb een heel nieuw team gebouwd. Heb ik te weinig coins voor de bankAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dat al sloom vindt dan zijn er echt weinig CB's waar jij mee overweg kanwat een pacehoer die yakuza
![]()
![]()
Is dat echt zo ziek gedaald. Dat is 3x minderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wil opzich wel een paar honderd K coins verkopen maar niet voor die 4,50 per 100k die MMOGA bied![]()
![]()
Net Schweini gekocht, dikke pacequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt hewat een pacehoer die yakuza
Bonucci zakt wel heel hard. Kocht ik hem net voor 32k toen hij nog op 35k zat, listen voor 34,5k en nu zit hij al op 30k godver![]()
![]()
Het zit me echt totaal niet mee deze fifa
Dat is het bedrag waarvoor ze inkopen lijkt me. Niet verkopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat echt zo ziek gedaald. Dat is 3x minderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
waar zijn die gameplay updates dan idd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
Bonucci zakt wel heel hard. Kocht ik hem net voor 32k toen hij nog op 35k zat, listen voor 34,5k en nu zit hij al op 30k godver![]()
![]()
Het zit me echt totaal niet mee deze fifa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neem dan Rodequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Net Schweini gekocht, dikke pacehendig snel
![]()
![]()
Die komen meestal pas later. Kan me herinneren dat ze bij 13 of 12 pas in Nov kwamenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
waar zijn die gameplay updates dan idd![]()
Je kan hem toch beter eind van de week kopen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Het zit me echt totaal niet mee deze fifa![]()
Ja maar hij was op dat moment 3k goedkoper dan de rest ik denk ik pak snel een klein beetje winst, maar dat werd dus snel een beetje veel verliesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je kan hem toch beter eind van de week kopen?
Jep..en nog meer errors. Er zit weer 10% meer op de server dan normaal en het is weer half kapotquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toefjes heeft stilletjes afscheid van ons genomen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja waar is die ouwe?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:48 schreef Ozz-03 het volgende:
Toefjes heeft stilletjes afscheid van ons genomen.![]()
![]()
Geen idee, heeft alle Fok!'ers verwijderd op PSN.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee, heeft alle Fok!'ers verwijderd op PSN.
Sneaky.![]()
wtf, dat zie ik nu pasquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
6/7-0quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:49 schreef DutchSL het volgende:
Nu tegen iemand met Ronaldo en Bale en verder een top team, geen geleende spelers.. poeh.![]()
Idd jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wss omdat hij de meeste match coins had.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee, heeft alle Fok!'ers verwijderd op PSN.![]()
![]()
Ik mocht hem altijd wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wss omdat hij de meeste match coins had.
R.I.P Toefjes![]()
Ja, daar had ik het ook over. Ik kreeg er nog 15,20 voorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is het bedrag waarvoor ze inkopen lijkt me. Niet verkopen.![]()
Hebben jullie nou serieus de grootste baas van het topic weg lopen pesten ofzo?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Xbox zeker? Met je weinig mensen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand met doodzieke clubs skills die ons clubs team wil versterken, we zoeken een 4e man.
Nee joh, hij is gewoon uit het niets weggegaan. Cold turkey weg van fok ofzo..ik weet het ook niet. Tijdens zijn ban een tijdje terug vertelde hij al wel dat het eigenlijk wel goed beviel zonder FOK steeds te checken en te posten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:59 schreef DuTank het volgende:
Hebben jullie nou serieus de grootste baas van het topic weg lopen pesten ofzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4-3 verloren tegen 10 manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:49 schreef DutchSL het volgende:
Nu tegen iemand met Ronaldo en Bale en verder een top team, geen geleende spelers.. poeh.
Hij scoort 4x met een hoge bal, omdat mijn verdediger hem probeert aan te nemen en faalt en erbij gaat liggenpanklaar voor Ronaldo/Bale/Benzema. O.a. een goal in de 90e (anders had ik gewonnen) en 120e minuut (anders penalies al mis ik sowieso 80% van mijn penalties dit jaar dus dat was toch verlies geworden
)
Ergste kutpotje van 15 tot nu toe![]()
![]()
Ja, gewoon in het menu waar je ook wisselt enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:20 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kun je eigenlijk tijdens een wedstrijd van formatie wisselen?![]()
![]()
Alle penalty's hoog door het middenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-3 verloren tegen 10 man
Hij scoort 4x met een hoge bal, omdat mijn verdediger hem probeert aan te nemen en faalt en erbij gaat liggenpanklaar voor Ronaldo/Bale/Benzema. O.a. een goal in de 90e (anders had ik gewonnen) en 120e minuut (anders penalies al mis ik sowieso 80% van mijn penalties dit jaar dus dat was toch verlies geworden
)
Ergste kutpotje van 15 tot nu toe
check.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:27 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja, gewoon in het menu waar je ook wisselt enzo![]()
Je mag wel gewoon Ozz zeggen hoor hoef je niet zo naar te doen..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
Zo even een of andere Turk met 6-1 opzij gezet.![]()
Jezus, Bale en Neymar zijn echt niet te stoppen dit spel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kan ik kopen, misschien maar eens doen danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, Bale en Neymar zijn echt niet te stoppen dit spel![]()
Ik speelde maandag een potje tegen een team waarbij ze beide in de spits stonden met verder een full Real team. Geen moeite mee als je zelf 4312 speeltquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, Bale en Neymar zijn echt niet te stoppen dit spel![]()
jij met je 4312 de HELE tijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik speelde maandag een potje tegen een team waarbij ze beide in de spits stonden met verder een full Real team. Geen moeite mee als je zelf 4312 speelt![]()
Kerel waar ik net tegen speelde was er wel goed mee. Zette ze na kick-off allebei in de spits en dan nonstop in volle sprint maar op de CB's in blijven rennen. Alles mega voorspelbaar en toch verneuken je CB's het steeds omdat ze dan traag reageren op een beweging van de spits. Normaal heb ik met deze tactiek weinig moeite, maar met deze spelers..pffquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Die kan ik kopen, misschien maar eens doen danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wil je misschien jouw team eens posten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik speelde maandag een potje tegen een team waarbij ze beide in de spits stonden met verder een full Real team. Geen moeite mee als je zelf 4312 speelt![]()
![]()
Verdedigen was jarenlang mijn sterke punt, was ik super goed in, kreeg bijna nooit goals tegen en dan deze FIFAquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kerel waar ik net tegen speelde was er wel goed mee. Zette ze na kick-off allebei in de spits en dan nonstop in volle sprint maar op de CB's in blijven rennen. Alles mega voorspelbaar en toch verneuken je CB's het steeds omdat ze dan traag reageren op een beweging van de spits. Normaal heb ik met deze tactiek weinig moeite, maar met deze spelers..pff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wil je misschien jouw team eens posten?
Lekker DRUKKEN veel PRESSURE met een VOL centraal MIDDENveld![]()
Gvd man. Pingels met lag is niet te doen. Zeker niet met bronze spelers. 120ste min krijg ik pingel. 2de ring
Vervolgens met pingels verliezen. Zijn keeper 13 saves mijn keeper doet dit:
![]()
Laat je Pogba met instructie wat meer naar achteren staan? Want ik merk als ik nu spelers zonder high def op die plek zet dat het snel open ligt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker DRUKKEN veel PRESSURE met een VOL centraal MIDDENveldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, de spelers op mijn middenveld staan OVERAL. Als Pogba naar voren is rent Ramires wel op VOLLE snelheid terug om zijn positie over te nemen. Ramires is echt een GOD in deze FUTquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laat je Pogba met instructie wat meer naar achteren staan? Want ik merk als ik nu spelers zonder high def op die plek zet dat het snel open ligt.![]()
Vooral Jezus is erg goed inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, Bale en Neymar zijn echt niet te stoppen dit spel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
We weten het wel met je 4312.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jezus was in dit geval Benzemaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ook geschikt als ccm in 4312?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, de spelers op mijn middenveld staan OVERAL. Als Pogba naar voren is rent Ramires wel op VOLLE snelheid terug om zijn positie over te nemen. Ramires is echt een GOD in deze FUT
Tijd om baas Tevez eens te gaan proberen, kan ook goed als CAM toch? Of toch maar als SP naast Palacio gebruiken?
![]()
Dat ligt helemaal aan je eigen speelstijl. Ik hou van hard rennen maar ook van kracht, voor mij is hij meer geschikt voor LCM.quote:![]()
Vind je? Minder dan 6 vind ik echt kk saaiquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jazeker. Normaal zijn we met 4, dat is ideaal.![]()
59 strength?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je eigen speelstijl. Ik hou van hard rennen maar ook van kracht, voor mij is hij meer geschikt voor LCM.
Ja daarom zet ik hem liever op LCM waar hij misschien iets minder fysieke duels moet uitvechten. Maar het kan zijn dat een speler als hij net zo goed op CCM kan als Pogbaquote:![]()
Corners weg geven in clubs om via de counter te kunnen scoren.
Kan gewoon.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ah, zo. even verkeerd begrepenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja daarom zet ik hem liever op LCM waar hij misschien iets minder fysieke duels moet uitvechten. Maar het kan zijn dat een speler als hij net zo goed op CCM kan als Pogba
Zoveel spelers kun je toch helemaal niet uit dat aantal packs halen johquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Alovenac het volgende:
Hier was iemand met meer geluk met pack opening:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2955715.page
Gone Girl
Sicke, toffe film
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zet je ook nog extra druk via die instellingen of niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, de spelers op mijn middenveld staan OVERAL. Als Pogba naar voren is rent Ramires wel op VOLLE snelheid terug om zijn positie over te nemen. Ramires is echt een GOD in deze FUTAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh en de webapp doet kutBlijft hangen als ik list
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
High pressure + team pressure bij het begin van de wedstrijd. Spelersrollen etc kom ik niet aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet je ook nog extra druk via die instellingen of niet?![]()
Ban.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En toen was de finaleplaats in die Underdog Cup weg![]()
Heet er hier iemand Tim_Immers op PSN toevallig? Daar speel ik nu tegen, IF Lacazette en Menez, veel voorkomende spelers hier![]()
Dat ben ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:10 schreef HulkHeld het volgende:
Heet er hier iemand Tim_Immers op PSN toevallig? Daar speel ik nu tegen, IF Lacazette en Menez, veel voorkomende spelers hier
Dacht al dat jij het wel zou kunnen zijn hhaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHAHAHAHAHAH dan spelen we nu tegen elkaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ben ik
Dacht al dat jij het wel zou kunnen zijn hha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede wedstrijd!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ben ik
Dacht al dat jij het wel zou kunnen zijn hha![]()
Haha weer bronzes?
En nu al een IF lacazette ja
Elke dag![]()
Gold Cup 2e ronde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha weer bronzes?
En nu al een IF lacazette ja![]()
Is het nu al 14 dagen geleden dat FIFA er was?
Even gold plus kopen, waar kan dat goedkoop?
Tim al 2-0 voor![]()
![]()
Best wel prima team volgens mij...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef WezepAFCA het volgende:
Graag aanbevelingen/tips (niet alleen voor de keeper maar ook voor verbetering in het team)![]()
[ afbeelding ]![]()
5-1 bij rust
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Freakin spoilersquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:10 schreef Zhano het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar deze onzin goed voor is?
Ik zit nog in juli ergens (ja ik volg hetsort of )
![]()
Dat was dan ook geen FUT.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pas op, ik stond ook 5-1 voor bij rust en werd uiteindelijk 6-4.
Wees op je hoede Tim!!![]()
maar even serieus, vind je het nou echt leuk om met die bronzes te spelen?quote:
laatste keer dat ik bronzes leuk vond was in 12 toen je nog elke wedstrijd tegen 40 chem teams speelde![]()
![]()
Sorry, ik heb serieus geen idee wat dit is...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Freakin spoilers
Ik zit nog in juli ergens (ja ik volg hetsort of )
![]()
Entertainment.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry, ik heb serieus geen idee wat dit is...Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, ik pak gewoon dezelfde resultaten ongeveer dan met een goud team hoor.. al 2x de silver cup gepakt, 1x de finale van de gold cup. 6x de bronze cup.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar even serieus, vind je het nou echt leuk om met die bronzes te spelen?
laatste keer dat ik bronzes leuk vond was in 12 toen je nog elke wedstrijd tegen 40 chem teams speelde![]()
Het werd 6-3. Wat een cheese als je tegen bronzes speelt zeg, niet normaal. Pogba valt ineens om tegen random pikkies en Lloris laat ballen recht door het midden door. GG wel. Ben benieuwd met meer gelijkwaardige teams in de toekomstquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pas op, ik stond ook 5-1 voor bij rust en werd uiteindelijk 6-4.
Wees op je hoede Tim!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja dat zal best, maar ik vind het persoonlijk veel leuker om met bekende spelers te spelenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, ik pak gewoon dezelfde resultaten ongeveer dan met een goud team hoor.. al 2x de silver cup gepakt, 1x de finale van de gold cup. 6x de bronze cup.![]()
![]()
Mwah.. je was wel beter, zo slecht speelde je spelers nou ook weer nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het werd 6-3. Wat een cheese als je tegen bronzes speelt zeg, niet normaal. Pogba valt ineens om tegen random pikkies en Lloris laat ballen recht door het midden door. GG wel. Ben benieuwd met meer gelijkwaardige teams in de toekomstCombinaties liepen wel redelijk, alleen snelheid is iets wat je tekort komt op het middenveld. Spelers voorin van jou zijn wel echt klasbakken
![]()
Kopbal was trouwens in de kruising, 2e goed uitgespeeld en de 3e.. valt over te twisten, niet dat Lloris nou zo hard faalde.![]()
Ik speel met een Eredivisie team, dat lijken me de meeste bekende spelers dan anderen? Club waar jezelf gaat kijken en je talenten ziet spelen, vind ik wel leuk om mee te spelen, dat ik daarmee dan van full gold teams win.. tsja..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat zal best, maar ik vind het persoonlijk veel leuker om met bekende spelers te spelen![]()
dat maakt het extra leuk jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel met een Eredivisie team, dat lijken me de meeste bekende spelers dan anderen? Club waar jezelf gaat kijken en je talenten ziet spelen, vind ik wel leuk om mee te spelen, dat ik daarmee dan van full gold teams win.. tsja..maar ja ik ken de meeste van jouw bronzes wel, maar er mee spelen lijkt me echt niks
(komt ook omdat ik slecht ben)
![]()
Tevez na twee potjes in de verkoop gegooid. Als spits gaat dat niet werken met hoog defensive workrate, ergerde mezelf mateloos aan hem.
Misschien later een keer als CAM.![]()
Gozer.. laat het gaan, het feit dat je niet hebt kunnen winnen en dat je diep van binnen nog steeds pijn doet, hoef je hier niet steeds te verkondigen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:32 schreef Kamikazie het volgende:
Bronzes zijn gewoon voor lafaards die niks kunnen.![]()
Mijn haat tegen bronzes zit er al veel langer in. Vraag maar aan DS2.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gozer.. laat het gaan, het feit dat je niet hebt kunnen winnen en dat je diep van binnen nog steeds pijn doet, hoef je hier niet steeds te verkondigen.![]()
Ik heb niet het idee dat ik tekort kom op welk vlak dan ook, misschien iets aan snelheid op het middenveld, maar dat compenseer ik door gewoon slim de lijnen dicht te lopen. Tegen spelers als Benzema en IF Lacazette is dat wat lastiger zoals de uitslag doet vermoedenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat maakt het extra leuk jamaar ja ik ken de meeste van jouw bronzes wel, maar er mee spelen lijkt me echt niks
(komt ook omdat ik slecht ben)
Eerste ronde trouwens wel gewoon een team met Messi en Bale verslagen, het kan dus wel.![]()
Oké, zeg het nog even 3x. Ik ken trouwens bijna niemands meningen hier, dus verwijzen naar personen hier heeft weinig zin.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn haat tegen bronzes zit er al veel langer in. Vraag maar aan DS2.![]()
als ik zo die verhalen hoor hier komt dat omdat je wordt gehandicapt als je met golds speeltquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik tekort kom op welk vlak dan ook, misschien iets aan snelheid op het middenveld, maar dat compenseer ik door gewoon slim de lijnen dicht te lopen. Tegen spelers als Benzema en IF Lacazette is dat wat lastiger zoals de uitslag doet vermoeden
Eerste ronde trouwens wel gewoon een team met Messi en Bale verslagen, het kan dus wel.![]()
![]()
Genoeg snelheid hoor. Heb niet zoveel pace nodig daar. Die eerste goal was lekker ja, die 2e was natuurlijk niet goed uitgespeeld haha, hoe kom je daarbij? Je verloor de bal, toen liepen mijn verdedigers tegen elkaar aan en vielen ze om waardoor je zo door kon lopen en hem simpel af kon maken. Derde was recht op Lloris af. Maar je speelde prima hoor, zoals ik al zei. Het is gewoon krom dat jouw bronzes ook gewoon simpel off balance passes geven alsof ze Xavi zijn steeds. Iedereen krijgt echt een dikke boostquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mwah.. je was wel beter, zo slecht speelde je spelers nou ook weer nietCombinaties liepen wel redelijk, alleen snelheid is iets wat je tekort komt op het middenveld. Spelers voorin van jou zijn wel echt klasbakken
![]()
Kopbal was trouwens in de kruising, 2e goed uitgespeeld en de 3e.. valt over te twisten, niet dat Lloris nou zo hard faalde.
Maar zoals ik al zei speel ik graag eens tegen je als je ook golds hebt. Lijkt me een leuke pot
ben de highlights aan het uploaden nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was weinig van te merken tegen Tim86. Het is waarschijnlijk ook gewoon iets in je onbewust zijne, bronzes -> daar win ik wel even van of zoiets van: ik speel met golds, hij met bronzes, dus ik hoor deze wedstrijd gewoon gemakkelijk te winnen, waardoor het misschien wat minder goed loopt etc.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik zo die verhalen hoor hier komt dat omdat je wordt gehandicapt als je met golds speelt
Als je echt niet zou kunnen spelen met bronzes dan wals je er zo overheen met golds..![]()
Heb je geen low budget team gespot met een goed balans ? Max (20-25k) 4-3-1-2quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg snelheid hoor. Heb niet zoveel pace nodig daar. Die eerste goal was lekker ja, die 2e was natuurlijk niet goed uitgespeeld haha, hoe kom je daarbij? Je verloor de bal, toen liepen mijn verdedigers tegen elkaar aan en vielen ze om waardoor je zo door kon lopen en hem simpel af kon maken. Derde was recht op Lloris af. Maar je speelde prima hoor, zoals ik al zei. Het is gewoon krom dat jouw bronzes ook gewoon simpel off balance passes geven alsof ze Xavi zijn steeds. Iedereen krijgt echt een dikke boost
Maar zoals ik al zei speel ik graag eens tegen je als je ook golds hebt. Lijkt me een leuke pot
ben de highlights aan het uploaden nu.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Post eens een linkje van je teams als je wiltquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg snelheid hoor. Heb niet zoveel pace nodig daar. Die eerste goal was lekker ja, die 2e was natuurlijk niet goed uitgespeeld haha, hoe kom je daarbij? Je verloor de bal, toen liepen mijn verdedigers tegen elkaar aan en vielen ze om waardoor je zo door kon lopen en hem simpel af kon maken. Derde was recht op Lloris af. Maar je speelde prima hoor, zoals ik al zei. Het is gewoon krom dat jouw bronzes ook gewoon simpel off balance passes geven alsof ze Xavi zijn steeds. Iedereen krijgt echt een dikke boost
ben de highlights aan het uploaden nu.?
![]()
Tim vs HulkHeld eerste helft: https://www.facebook.com/video.php?v=864341036924476
Tim vs Hulkheld tweede helft: https://www.facebook.com/video.php?v=864341350257778Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maak een (voornamelijk) Frans team met Lacazettequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je geen low budget team gespot met een goed balans ? Max (20-25k) 4-3-1-2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Was weinig van te merken tegen Tim86. Het is waarschijnlijk ook gewoon iets in je onbewust zijne, bronzes -> daar win ik wel even van of zoiets van: ik speel met golds, hij met bronzes, dus ik hoor deze wedstrijd gewoon gemakkelijk te winnen, waardoor het misschien wat minder goed loopt etc.
Als je echt niet zou kunnen spelen met bronzes dan wals je er zo overheen met golds..![]()
![]()
Wat er voorafging aan dat 2e doelpunt weet ik niet exact meer, highlights ook al weggeklikt, niet heel belangrijk ook verder.. Feit dat ik er 3 kan prikken geeft me al genoeg voldoening haha, zeker tegen het team wat jij daar had staan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ben de highlights aan het uploaden nu.![]()
En dan beweren dat er geen verschil in zit enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat er voorafging aan dat 2e doelpunt weet ik niet exact meer, highlights ook al weggeklikt, niet heel belangrijk ook verder.. Feit dat ik er 3 kan prikken geeft me al genoeg voldoening haha, zeker tegen het team wat jij daar had staan.
Dit bedoel ik met laf![]()
![]()
Nu ben ik benieuwd naar de ingame stats van IF Lacazette.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Tim vs HulkHeld eerste helft: https://www.facebook.com/video.php?v=864341036924476
Tim vs Hulkheld tweede helft: https://www.facebook.com/video.php?v=864341350257778![]()
Dit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pas als beide spelers een bronze team gebruiken kun je oordelen over hoe goed iemand is.![]()
Ongelooflijk jijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan beweren dat er geen verschil in zit enzo
Dit bedoel ik met laf![]()
Stop a.u.b. met FUT als je het niet aan kan ofzo.. Of klik voortaan de wedstrijd weg als je al begint te beven wanneer je tegen een brons team aantreedt. Lekker gaan H2H'en.![]()
kutquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben ik weer boys. Hoe is 't hier?![]()
Ik speel seasons, daar zie ik niet tegen wat voor team ik moet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ongelooflijk jij![]()
Stop a.u.b. met FUT als je het niet aan kan ofzo.. Of klik voortaan de wedstrijd weg als je al begint te beven wanneer je tegen een brons team aantreedt. Lekker gaan H2H'en.![]()
QFT. Meten met 2 maten, appels, peren, alles.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pas als beide spelers een bronze team gebruiken kun je oordelen over hoe goed iemand is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://puu.sh/c4FmC/769ca0ce47.jpgquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Post eens een linkje van je teams als je wilt?
http://puu.sh/c4FoE/7f67cce083.jpgAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zie je ook niet in de cup, spreek jezelf vooral tegen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik speel seasons, daar zie ik niet tegen wat voor team ik moet.
Je vindt bronzes gaar/kut/laf whatthefuck you want, maar dat jij dat niet kan 'handelen' is niet mijn probleem. Moeten ze volgens jou alle bronze en zilvere spelers maar uit het spel halen?![]()
Waarom zeg je dan dat ik iets moet wegklikken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zie je ook niet in de cup, spreek jezelf vooral tegen.
Je vindt bronzes gaar/kut/laf whatthefuck you want, maar dat jij dat niet kan 'handelen' is niet mijn probleem. Moeten ze volgens jou alle bronze en zilvere spelers maar uit het spel halen?![]()
![]()
Lekker opgeven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ik iets moet wegklikken?![]()
Nee, tuurlijk niet. Maar de handicap (afgeleid uit wat Lindgren en Tim vertellen) is natuurlijk ronduit kut.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zie je ook niet in de cup, spreek jezelf vooral tegen.
Je vindt bronzes gaar/kut/laf whatthefuck you want, maar dat jij dat niet kan 'handelen' is niet mijn probleem. Moeten ze volgens jou alle bronze en zilvere spelers maar uit het spel halen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kamikazie, POTS. 1 pot nat. Deal with it..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar de handicap (afgeleid uit wat Lindgren en Tim vertellen) is natuurlijk ronduit kut.![]()
Het gaat ook om het feit dat je met bronzes tegen een volledig goud team gaat spelen en als je dan verliest komt met argumenten als ; ja maar met zon team tegen die verdediging is dit nog best goed.![]()
Waar maak je dat nou uit om man? Ik heb elke x gezegd, ik zie het als volwaardige wedstrijden. Ik verschuil me helemaal niet achter dat argument. Je hoopt daarmee mensen als PotS achter je te krijgen, wat je aardig lukt want het billenlikniveau ligt hier behoorlijk hoog, om zo maar je schaamtelijke prestaties te verzachten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
Het gaat ook om het feit dat je met bronzes tegen een volledig goud team gaat spelen en als je dan verliest komt met argumenten als ; ja maar met zon team tegen die verdediging is dit nog best goed.
Speel voortaan niet meer dan![]()
![]()
De combi Benzema-Bale staat op 4 doelpunten na 1 wedstrijdBale zoveel beter en gevaarlijker in 1 wedstrijd dan Robben in 10 was
![]()
![]()
Als jij wil parasiteren op een handicap van je tegenstander, vooral je gang gaan. Ik lig er niet wakker van, ik vind het alleen fucked up dat EA het zo gefikst heeft, net als een paar jaar terug. En ik hoop dat ik niet veel spelers van jouw soort ga tegenkomenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kamikazie, POTS. 1 pot nat. Deal with it..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
profile/383145]HulkHeld[/url] het volgende:[/b]quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/[quote]
[b]Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat er voorafging aan dat 2e doelpunt weet ik niet exact meer, highlights ook al weggeklikt, niet heel belangrijk ook verder.. Feit dat ik er 3 kan prikken geeft me al genoeg voldoening haha, zeker tegen het team wat jij daar had staan.
[..]
Waar maak je dat nou uit om man? Ik heb elke x gezegd, ik zie het als volwaardige wedstrijden. Ik verschuil me helemaal niet achter dat argument. Je hoopt daarmee mensen als PotS achter je te krijgen, wat je aardig lukt want het billenlikniveau ligt hier behoorlijk hoog, om zo maar je schaamtelijke prestaties te verzachten.
Speel voortaan niet meer dan
[/quote]![]()
Ik vind Bale in H2H ook beter dan Ronaldo eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef WezepAFCA het volgende:
De combi Benzema-Bale staat op 4 doelpunten na 1 wedstrijdBale zoveel beter en gevaarlijker in 1 wedstrijd dan Robben in 10 was
![]()
Wat een gekibbel om niks weer, jongens ga een potje spelen of lekker filmpje kijken dit is je tijd toch niet waard![]()
![]()
[/quote]quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
profile/383145]HulkHeld[/url] het volgende:[/b]
[..]
Waar maak je dat nou uit om man? Ik heb elke x gezegd, ik zie het als volwaardige wedstrijden. Ik verschuil me helemaal niet achter dat argument. Je hoopt daarmee mensen als PotS achter je te krijgen, wat je aardig lukt want het billenlikniveau ligt hier behoorlijk hoog, om zo maar je schaamtelijke prestaties te verzachten.
Speel voortaan niet meer dan
Komtie weer met z'n bullshit. Gooi het lekker op die handicap
Het feit dat iemand redelijk goed FIFA kan spelen, en je daar jaloers op bent wat ook wel begrijpelijk is omdat je heel wat uren maakt en er nog steeds niks van kan, speelt blijkbaar geen rol![]()
![]()
Ik heb gewoon kritiek op hoe EA zaken ingeregeld heeft, maar HH trekt zich dat nogal persoonlijk aan, lijkt het.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat een gekibbel om niks weer, jongens ga een potje spelen of lekker filmpje kijken dit is je tijd toch niet waardNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar slaat dit nou weer op ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Komtie weer met z'n bullshit. Gooi het lekker op die handicap
Het feit dat iemand redelijk goed FIFA kan spelen, en je daar jaloers op bent wat ook wel begrijpelijk is omdat je heel wat uren maakt en er nog steeds niks van kan, speelt blijkbaar geen rol
Ik geef alleen een voorbeeld waar jij als argument aanhaalt dat je met een ''minder'' team speelt en dan begin je over compleet iets anders...![]()
Okeeee, we weten dat je er niks van kan. Ga nou maar weer spelen anders heb je straks 3k coins minder, dan haal je je doelstellingen niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op ?
Ik geef alleen een voorbeeld waar jij als argument aanhaalt dat je met een ''minder'' team speelt en dan begin je over compleet iets anders...![]()
Ik lees er alsnog overheen denk ik. Tim heeft tegen HulkHeld gespeeld en gewonnen, that's it?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ach ja, ondernemingsrecht of trollen op FOK! ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat een gekibbel om niks weer, jongens ga een potje spelen of lekker filmpje kijken dit is je tijd toch niet waard![]()
Ja, het prachtig discussiëren met iemand die continu omtrekkende bewegingen maakt. Maakt hij geen omtrekkende bewegingen, dan is je familie aan de beurt. Prachtige debatten levert dat op.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op ?
Ik geef alleen een voorbeeld waar jij als argument aanhaalt dat je met een ''minder'' team speelt en dan begin je over compleet iets anders...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doelstellingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Okeeee, we weten dat je er niks van kan. Ga nou maar weer spelen anders heb je straks 3k coins minder, dan haal je je doelstellingen niet.
3k minder?
Daarnaast heb ik minder potjes gespeeld dan jij dus waar het überhaupt vandaan komt snap ik ook niet. Inhoudelijk reageren is niet aan jou besteed dus ik laat het hier maar bij.![]()
Het zit Kamikazie nogal diep dat hij niet van mij heeft kunnen winnen en dat een handicap ingebouwd door EA daar de schuld van is. Zijn eigen kwaliteiten durft hij niet te bespreken. Zijn goed recht natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik lees er alsnog overheen denk ik. Tim heeft tegen HulkHeld gespeeld en gewonnen, that's it?![]()
Ach, het is niet zo dat hij er voordeel van heeft tov het spelen met een gold team natuurlijk. Het is meer dat de verschillen die er moeten zijn veel kleiner worden gemaakt. Ik weet zeker dat hij het met een regular discard gold team beter zou doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij wil parasiteren op een handicap van je tegenstander, vooral je gang gaan. Ik lig er niet wakker van, ik vind het alleen fucked up dat EA het zo gefikst heeft, net als een paar jaar terug. En ik hoop dat ik niet veel spelers van jouw soort ga tegenkomenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is goed manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doelstellingen?
3k minder?
Daarnaast heb ik minder potjes gespeeld dan jij dus waar het überhaupt vandaan komt snap ik ook niet. Inhoudelijk reageren is niet aan jou besteed dus ik laat het hier maar bij.Maar wel je haat blijven zaaien richting bronze teams he!
![]()
![]()
Ik heb zowel Tim als Lindgren zien klagen over rare fratsen die hun spelers uithaalden tegen je team.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het zit Kamikazie nogal diep dat hij niet van mij heeft kunnen winnen en dat een handicap ingebouwd door EA daar de schuld van is. Zijn eigen kwaliteiten durft hij niet te bespreken. Zijn goed recht natuurlijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat doe ik al sinds 2012 en die strijd zal ik dus ook voort zetten ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is goed manMaar wel je haat blijven zaaien richting bronze teams he!
Minder minder minder !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |