SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nog mensen packs openen ? ff HUUUUUU robben schreeuwen enzo. ga er hier maar 2 openen denk ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het lukt me niet meer. Maar heb wel 260k nuquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die vent heeft 12 mil MT. Dat zijn 3000 packs. Is dus in verhouding 22 mil FUT coins. Ziek dus als iedereen dat easy kan krijgen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is je punt?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat zijn heel wat packsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het lukt me niet meer. Maar heb wel 260k nu
Wel echt geweldig, dadelijk elk potje tegen LBJ en MJ
6 Packs op FUT, beste sokratis![]()
![]()
ik heb FUT uitgespeeld. First owner FER
#FreeTrapz![]()
Gewoon al 4 7,5k packs geopend en niet 1 rare speler![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ronaldoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
Beste spits deze FUT? Kom maar op met namen !![]()
Peléquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
Beste spits deze FUT? Kom maar op met namen !![]()
zit na 3 op Sturridge Navas en Ferquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef dion_v_k het volgende:
Gewoon al 4 7,5k packs geopend en niet 1 rare speler![]()
had 60K maak t nu maar op ook heb toch al profit.
#FreeTrapz![]()
Ik was even aan het twijfelen, thanks Reemi
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wachten is nu op de eerste lurker met een goede pull.
koning in een pack
#FreeTrapz![]()
Het traden is nog niet weggelegd voor mij.. Ik doe nu telkens discard spelers gebruiken om te spelen en dan maar via matchcoins wat opbouwenquote:. Zit nu op meer dan 20k en nog meer dan 50 discard spelers.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het traden is nog niet weggelegd voor mij.. Ik doe nu telkens discard spelers gebruiken om te spelen en dan maar via matchcoins wat opbouwen. Zit nu op meer dan 20k en nog meer dan 50 discard spelers.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vind het irritant dat er geen rating bij de kaartjes staan. Aangezien de namen me niks zeggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat packs
Wel echt geweldig, dadelijk elk potje tegen LBJ en MJ
6 Packs op FUT, beste sokratisDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Trieste bedoeling hequote:. Echt gewoon amper de tijd om flink te traden... Dus dan maar zo he.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Graag!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga mijn resterende Fifa points even opmaken (6000), interesse in een stream ?
Wil wel eens kijken wat je eruit vist haha
![]()
Jupquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga mijn resterende Fifa points even opmaken (6000), interesse in een stream ?
![]()
https://www.facebook.com/(...)er/10152291565942267quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind het irritant dat er geen rating bij de kaartjes staan. Aangezien de namen me niks zeggen.
ajb![]()
TOTW tijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:26 schreef HulkHeld het volgende:
Zijn er jumbo packs op dit moment ofzo, ik zie iedereen hier die plaatjes posten.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Fappen he ouwe geilbak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik begin als de teller op 4 minuten staat, moet even iets anders doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo te horen wel inderdaad. Op El Shaarawy nog maar, ben benieuwd wat er gebeurd als hij wat beters pulled..quote:![]()
Hahaha hoe komt het dan dat je zo graag dat spel speelt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind het irritant dat er geen rating bij de kaartjes staan. Aangezien de namen me niks zeggen.![]()
Zo deed ik het ook hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het traden is nog niet weggelegd voor mij.. Ik doe nu telkens discard spelers gebruiken om te spelen en dan maar via matchcoins wat opbouwen. Zit nu op meer dan 20k en nog meer dan 50 discard spelers.
Gewoon team maken tot ze maar 1 contract hebben dan de boel verkopen.
Met match coins kom je een heel eind. (EA bonussen die je kan kopen)
Maar had deze keer geinversteeerd in 5 Lacazette's en dat is best wel goed uitgepakt![]()
![]()
Tnxs!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)er/10152291565942267
ajb
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Stoer manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:45 schreef HulkHeld het volgende:
Ben je toevallig de zoon van Fretszzzj Rutten?![]()
Wie?quote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wilde eens een ander sport spel proberen dan alleen fifa. En mycareer beviel me erg goed vorig jaar. Maar heb van de rest dus niks met basketbalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:36 schreef vanpers het volgende:
[..]
Hahaha hoe komt het dan dat je zo graag dat spel speelt?
10 89 Stephen Curry PG GSquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)er/10152291565942267
ajb
Die had ik net uit een pack
Heb nu een silver bpl, serie A en liga mx, moet nog 1 league bij maar welke?bundes of liga bbva zat ik aan te denken
![]()
Kan het soms langer duren voor je je fifa points bijgeschreven krijgt? Net wat puntjes gekocht, direct betaald maar status staat nog op ''wordt verwerkt''
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dat is een bug dan ben je ze kwijt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
Kan het soms langer duren voor je je fifa points bijgeschreven krijgt? Net wat puntjes gekocht, direct betaald maar status staat nog op ''wordt verwerkt''![]()
Komen binnen 5 min. binnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
Kan het soms langer duren voor je je fifa points bijgeschreven krijgt? Net wat puntjes gekocht, direct betaald maar status staat nog op ''wordt verwerkt''![]()
Zieke 3pt cheeserquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
10 89 Stephen Curry PG GS
Die had ik net uit een pack
Alleen blijkbaar dus een kut release;
![]()
Karma, geen Fifa punten kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
Kan het soms langer duren voor je je fifa points bijgeschreven krijgt? Net wat puntjes gekocht, direct betaald maar status staat nog op ''wordt verwerkt''
Maaruh even EA livechat starten oid?![]()
ouchquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
weg is je geld![]()
![]()
![]()
50 euro ofzo dacht ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:57 schreef HulkHeld het volgende:
Kneiter zeg![]()
Wat een kutpakketten, wat moet 6000 points kosten.![]()
Is er een livechat? Even kijken danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Karma, geen Fifa punten kopen.
Maaruh even EA livechat starten oid?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik had net voor 30e geopend dus 3200 points en van de 5 rare spelers was De Rossi de enige speler met waarde, de andere 4 waren discard.. Oh nee wacht, Jarvis was 900c waardquote:
Als je het geld kan missen, waarom niet. Liever paar keer wat points kopen dan uren verspillen aan traden. Kan ik beter mijn overige tijd gebruiken om daadwerkelijk te spelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Totaal serieus.
Waarom zou je Fifa punten kopen.
Godverdomme duur godverdomme![]()
Ik voor 32 euro kreeg ik 4600 points (heb nog season ticket) en mijn beste waren Ramires, Willian en Ibarboquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had net voor 30e geopend dus 3200 points en van de 5 rare spelers was De Rossi de enige speler met waarde, de andere 4 waren discard.. Oh nee wacht, Jarvis was 900c waard![]()
![]()
![]()
170 uur eerder ongeveer jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:59 schreef HulkHeld het volgende:
Rakitic![]()
Had je en paar uur eerder moeten zijnSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
We weten allemaal dat packs zonde is maar toch doen we het. Verslavend is hetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zonde
kun je beter 50 euro aan coins kopen (ps4), heb je nog 30 pakjes extra![]()
![]()
true, maar ik bedoel meer van dat hij op die manier meer pakjes kan kopen dan met fifa points weet je welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
We weten allemaal dat packs zonde is maar toch doen we het. Verslavend is het![]()
diego costaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef DePresident. het volgende:
Wie naast Douglas Costa in de spits in een 4-2-2-2?
costa2![]()
Dacht deze week haha, maargoed. Je wordt dus ook genaaid als je wel betaald voor die kutpointsquote:![]()
![]()
True, maar is wel meer risico nu ze letten op coin kopers/sellers..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
true, maar ik bedoel meer van dat hij op die manier meer pakjes kan kopen dan met fifa points weet je wel![]()
![]()
Nou net ff geprobeerd. En mis echt niks met hemquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zieke 3pt cheeser
Alleen blijkbaar dus een kut release;
Volgens mij ben ik dan uniek.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
We weten allemaal dat packs zonde is maar toch doen we het. Verslavend is het![]()
Wat een kut packs zegRakitic en Doumbia de beste kaarten. Vorige keer kreeg ik tenminste IF Rakitic.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |