Ook niet handig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de OP kopieert niet mee en je mag geen lege OP posten enzulks
Nog niet, tot nu toe dacht ik steeds dat het er wel bij hoorde. Stel me aan ofzo. Maar ik zie mijn vk volgende week dinsdag weer. Dan kan ik het sowieso vragen en mocht het morgen net als vandaag zijn, bel ik naar een fysio.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Risu, heb je al naar je bekken laten kijken door een fysiotherapeut? Beter zo vroeg mogelijk!
Ja kan, ik had met 8 weken al ineens een enorme steek als ik te snel opstond. Is toen na twee dagen verdwenen en heb pas met een week of 14 weer last gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Toen we vanochtend in bed lagen gaf manlief mij een knuffel en hij schampte met zijn nagel mijn linkertepel. En nu heb ik al de hele dag pijnHet voelt echt alsof hij een mes er bij langs heeft gehaald
![]()
En kun je met 9 weken al bandenpijn hebben? Soms als ik te snel opsta doet het pijn
even bellen met je vk... En nee dit was geen grapquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Toen we vanochtend in bed lagen gaf manlief mij een knuffel en hij schampte met zijn nagel mijn linkertepel. En nu heb ik al de hele dag pijnHet voelt echt alsof hij een mes er bij langs heeft gehaald
![]()
En kun je met 9 weken al bandenpijn hebben? Soms als ik te snel opsta doet het pijn
Neee man, jij duurt nog heeeeeel langquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:58 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Och jeetje ik zak ook al richting de top tien... En ik vind het nog zo'n ver van mijn bed show!
mocht je willenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:59 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Neee man, jij duurt nog heeeeeel lang.
Ik dacht eventjes iets anders bij boerenhol SQ..![]()
Kwak, wat was die site van je leuke doek?Ik heb besloten het laatste half uur niets meer te doen naast dingen bestellen op het werk..
Struisvogeltquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:01 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mocht je willenals ik bijna ben ben jij ook bijna
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |