Nou ja, op zich is het wel normaal dat je kleding niet wenst te kopen omdat je het godsgruwelijk lelijk vindt... Dat lijkt mij inderdaad een zwaarwegende reden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een nonsens.Als dat de zwaarwegendste reden is.
Als je uit principe niet naar de Primark gaat weet je toch niet hoe de kleding is?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het wel normaal dat je kleding niet wenst te kopen omdat je het godsgruwelijk lelijk vindt... Dat lijkt mij inderdaad een zwaarwegende reden.
Hoezo niet? Die kleding wordt gekocht en dus zie je het in het straatbeeld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
Als je uit principe niet naar de Primark gaat weet je toch niet hoe de kleding is?
Want mensen laten het kaartje eraan zitten?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die kleding wordt gekocht en dus zie je het in het straatbeeld.
Zal vast wel eens iemand zeggen: kijk, gekocht bij Primark. En anders: ze hebben echt ook vitrines. En voor mijn part kijkt iemand daar eens rond en denkt dan "wat een lelijke troep" en besluit er dan nooit meer te komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Want mensen laten het kaartje eraan zitten?
Zwak verweerquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zal vast wel eens iemand zeggen: kijk, gekocht bij Primark. En anders: ze hebben echt ook vitrines. En voor mijn part kijkt iemand daar eens rond en denkt dan "wat een lelijke troep" en besluit er dan nooit meer te komen.
Echt, ik zie even niet waarom je het niet lelijk kan vinden.
Die pauperzooi herken je uit duizenden manquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want mensen laten het kaartje eraan zitten?
Oh kosten de truien daar nog geen twintig euro? Dat is idd goedkoop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die pauperzooi herken je uit duizenden man
valt uit elkaar van ellende, en wat wil je ook als je nog geen 20 euro neerlapt voor een trui
Op straat niet, maar als je mensen spreekt wel hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:08 schreef Ferdo het volgende:
Doe ik ook altijd op straat: hé, kijk eens, heb ik bij Primark gekocht.
Jij stelt dat het een onzinnige klacht is... misschien dat jij dat een beetje onderbouwt ipv "hoe kun je nu weten hoe het eruit ziet?".quote:
Jij spreekt nooit met mensen ofzo? ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:08 schreef Ferdo het volgende:
Doe ik ook altijd op straat, zo tegen iedereen roepen: hé, kijk eens, heb ik bij Primark gekocht.
Ah daar zijn de zolderkamerautisten weer. Wederom zwak.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op straat niet, maar als je mensen spreekt wel hoor.
Misschien dat dit nieuws is voor zolderkamerautisten, maar mensen vertellen ook wel eens dingen die niet noodzakelijkerwijs van belang zijn.
Omdat je het over het straatbeeld had...quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op straat niet, maar als je mensen spreekt wel hoor.
Ik vind jouw 'betoog" anders nog veel zwakker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah daar zijn de zolderkamerautisten weer. Wederom zwak.
Welk betoog?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind jouw 'betoog" anders nog veel zwakker.
Dat is toch gewoon zo? En is niet bepaald een betoog. Meer een vaststelling.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Als je uit principe niet naar de Primark gaat weet je toch niet hoe de kleding is?"
Blijkbaar nietquote:
De FOK!-godwin wat mij betreft. Als je al ordinair moet gaan schelden om je punt kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah daar zijn de zolderkamerautisten weer. Wederom zwak.
Want een letterlijk een winkel binnenstappen is de enige manier om te weten wat voor kleding er verkocht wordt en wat voor kwaliteit die kleding heeft?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zo? En is niet bepaald een betoog. Meer een vaststelling.
Eh ja?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Want een letterlijk een winkel binnenstappen is de enige manier om te weten wat voor kleding er verkocht wordt en wat voor kwaliteit die kleding heeft?
Ben je 12 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |