Pleur er ff een spoiler neer manquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
Wat was dat nu aan het eind van ep 12?Een gorilla?
"How come you can speak 6 languages and sound like a dick in every one of them??"!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.أنا مغربي
Sorry.. Arrow? Arrow is wat mij betreft kampioen in bullshit voorschotelen zonder mij weg te jagen als kijker. Die serie is een hele stiekeme parodie op het genre of de schrijvers daarvan schrijven sommige delen van het script als ze enorm stoned zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:17 schreef Tim86 het volgende:
Dat is altijd zo verneukt aan dit soort overpowered "echte" superhelden. Daarom vind ik persoonlijk iets als Batman (en ook Arrow) een stuk leuker en interessanter dan een Superman of Flash. Dit is verder ook wel leuk hersenloos vermaak, maar het is allemaal nog wat simpeler en nog veel meer over the top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:44 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Pleur er ff een spoiler neer man
Het is uitgezonden, dus dan hoeven spoilers niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Die teleporterende dame zit zelfs in een hok vol met spiegels zodat ze niet weg kanquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:25 schreef Knipoogje het volgende:
Vind het eigenlijk wel zielig voor die metahuman gevangenen. Solitary confinement in een klein kamertje zonder tv, bed, wc of spullen om je te vermaken. Dat is zelfs iets dat ze in officiele gevangenissen hooguit een paar dagen doen...
Je zou na een weekje toch gillend gek worden
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die teleporterende dame zit zelfs in een hok vol met spiegels zodat ze niet weg kanLekker humaan enzo
En ik heb het idee dat we de hele tijd naar dezelfde plek kijken, ongeacht de gevangene die we zien. Kan dat ding ronddraaien en dat er elke keer een andere gevangene naar voren komt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:23 schreef Breuls het volgende:
Vooral de vraag: hoe worden ze gevoed en gaan ze naar de wc enzo.
Het is de pipeline, vermoedelijk het centrale ding van de accelerator. Die heeft meerdere ingangen, wat de makers proberen subtiel duidelijk te maken door af en toe het nummer naast de deur te veranderen. Maar dat moet je maar net opvallen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 02:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat we de hele tijd naar dezelfde plek kijken, ongeacht de gevangene die we zien. Kan dat ding ronddraaien en dat er elke keer een andere gevangene naar voren komt?
Daar moet een kermismuziekje bij.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb daarnaast het idee dat het misschien inderdaad gewoon rouleert, en je dus gevangenen weg kunt schuiven.
http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daar moet een kermismuziekje bij.
geen idee of Barry dit zal doen in de tv show, maar Barry kan inderdaad tijdreizen, net als door vaste voorwerpen heen fibrerenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
En wtf! Gaat Barry kunnen tijdreizen om de moordenaar van zijn moeder te stoppen ofzo?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
En wtf! Gaat Barry kunnen tijdreizen om de moordenaar van zijn moeder te stoppen ofzo?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:59 schreef A_Valbuena het volgende:
Oja de nieuwe is er he! Torrenten it is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |